Role

Došao prije sat vremena sa ovčare (grabovo),sjedio ko panj s burazerom od dva popodne ni da je pipnulo  :veryangry:
voda je katastrofa,od trave nemaš di zabacit kako god i s kojim god sistemom probaš uvjek je komplet predvez u travi,užas.od nas oko 20 nitko ni da je kedera dobio,a za čišćenje jezera od trave trebali bi dobit popust na ribolovnicu.dunav u Vukovaru ogroman a vuki fali oko metar da se izlije preko mostova u gradu.
Rodio sam se da pecam, a potjerali su me da radim!

na kanalu

posto sam video dunav i savu a vodostaj  :grin: nemajuci vremena za tamish bio sam na oprobanom mestu u okolino bg gde ako nista mogu se uvek napecati babaca do mile volje,a bice tamo s jeseni i stuje  :cheesy: poneo takmicarac 5m,guscije pero,udicu br.12 i kukuruz secerac i uzivancija...bilo je sparno i oblacno,dokle vise ovooooooo  :huh:
@ zoki 80 sto se tice tamisha kod sefkerina i opova,nije narocito porastao tako da ako ne pada kisa slobodno na  smiley001

rj

na kanalu

evo juce bio sa vukovima mojsom12 i vladom na tamisu kod sela Boka,104 km od bg,na delu od Zrenjanina prema rumunskoj granici...prelep kraj koji obiluje mestima za pecanje,ispresecan tamisem i kanalima starog tamisa.reka je bila mutna kao oranje i bez obzira sto se moglo pecati na starom tamisu koji obiluje belom ribom,pecali smo ovde sa tezom artiljerijom za sarana,smudja,soma i amura posto ovaj deo,zbog velike dubine(2-3 metra odmah do obale a na sredini i preko 7 metara)obiluje kapitalnim primercima.pricao sam sa lokalnim pecarosima i zacudio se kada sam video sa kakvim priborom oni pecaju;stapovi su akcije od 100 grama pa navise a najloni od 0,70 najmanje  :rolleyes: :eek:,po njihovoj tvrdnji najvise zbog velikih amura i sarana pa cak kazu da ni to nekad nije dovoljno  :huh: slike nisam video,ali se kunu da sarani od preko 10 kg i amuri od preko 20 kg nisu retkost na udici,a pecaju na malo prokuvani ambarac-kukuruz jedino je bitno prihranjivati mesto danima i ulov je siguran.ima i sve druge tamiske ribe,mi smo imali samo jedan ozbiljan udarac na kukuruz,a vreme smo ubijali pecajuci belu feederom na crvice i rostiljem.cak ni bela nije radila,jedino par sati popodne je pocela spicerka i deverika malo bolje da uzima.u svakom slucaju,lepi utisci,teren koji svakakoko treba ponovo posetiti.evo malo slika...

nacin da se zivi na reci

mutan tamis

spreman mojsa 12

majstor rostilja

gotov rucak

ulov

Damir

danas bio na  u kopačevu na podunavskim kanalima lovila se babuška......
Dunav  Dunav  Dunav Dunav Dunav Dunav

godzzila

U Kovilj je bolje da ne dolazite !!! Em voda velika a ribe "NEMA" !!! Tri mala meleza jutros !!! :grin:
Kolumbo bem te radoznala

ribar67

Danas na kanalu DTD-Bački Gračac osim rakova i po koje bodorke ništa drugo.

na kanalu

evo prvi put da odem na pecanje a da zaboravim mobilni-znaci nista od slika  :sad: bio na starom begeju preko puta ecke,nadosla voda morali da dobro zagazimo  :huh: bilo fino u hladovini sume,od ribe sporadicno radila krupnija deverika i babura i jedno neuspesno kacenje sarana na boilu.ici cemo tamo ponovo,definitivno ima ribe,samo ako malo padne voda....

srdjo_

e danas odem tako bezveze, stavim nekog spinera i kao bucova cu pokusati... na prvi zabac mi dodje som, drzao sam ga mozda minut i otkaci se  :no:...jbg, verovatno se nije dobro zakacio posto sam malo brze motao...sad bar znam gde su, pa ovih dana idem da pokusam nesto ozbiljnije..
Bistro!!

shomi

I ja sam bio juce i prekjuce, Tamis kod Farkazdina, ali krenemo iz Bg u 3 ujutru,
tamo smo oko 4:15, pecanje do 10:30 i povlacenje :)
Babaje, deverike, bude ih po 50tak komada po izlasku,
manjih i vecih, prosek recimo 250-300gr kom,
al' posto smo u total C&R fazonu, ukupnu tezinu ne znam...
Nemam potpis...

jugov

na pecanje se ide isključivo da bi se pravila čorba, tako da se većina ribe vraća odmah u vodu .
pecanje bez čorbe je retko, skora da i nepamti kada je bilo. pošto ribu niko od nas trojce nenosi kući.
дом је тамо, где је дунав
dom je tamo, gde je dunav

ljubimdunav

hulovo,noć,23 na 24 o.m. niti čvoke. otišao u rit za vodom.  :veryangry:

somborski lala

evo i ja vec danima idem na VBK i jako lepo lovim na bolonjeza krupnu deveriku, a vala bude u sarana , pa kom obojci a kom opanci  :sad: .(čisto da se zna kome ide opanak). deverike su izmedju 400gr, pa do 1,5kg, a svako pecanje imam zabavu sa saranima. pre tri dana četiri kom. mi kidali( lokvanj je kriv za sve).čim stavim deblji najlom od 0,18mm nista ili veću udicu. ovako sam odlučio da se i dalje zabavljam pa "kom obojci a kom opanci"  smiley033

retfala

Danas sam odbućkao potez od Petraša pa skoro do ušća Drave. Imao sam jedan dobar udarac kod Hulovskog kanala
na moju veliku žalost nije se dobro zakačio. :embarassed:

smuki

Ovo sve sa manjim zakasnjenjem,a slike nabacane s'brda s'dola na brzaka
Stara Tisa i Bigasevi bodljikavci,bez njiha se nemos tamo ziviti  :bye:

sto mos danas ostavi za sutra