Krpelj

Započeo Panonski Mornar, 16 Jul 2009, 02:26:19

Saša

Uh... Gadno...

Krpelj ko krpelj ne bi bio neki problem da nije tih zaraza i boleština koje prenose. Eh, koliko sam ih nekad znao da nađem/skinem, po 2-3 posle svakog pecanja... Skinem ih sam i nikom ništa, ko na keru...  :cheesy: I niko se uopšte nije uzbuđivao oko toga. Ostale mu nogice ili ne - koga briga, čupaj i teraj dalje. No, sada je problem što je svaki treći zaražen nečim (bar tako kažu)... E, to je prava muka... :grin:
Bass mi je opsesija...

ossa

Novosadska priča o krpeljima
Ali za svaki slučaj danas sam uzeo i autan plus, nek' se nađe...
Hej, haj baš nas brige...

To slobodno ostavi kući , ako nemaš da si "radne pantalone"(u kojima ćeš ići na pecanje ne naprskaš frontlajnom , adventis kapima itd..jedino rešenje je da uzneš bayerovu ogrlicu (isto za kerove) i obmotaš oko članka nogu.

Kupio sam za kera frontlajn kombo...do 40 kila...pola na mene- pola na kera.
Pri pecanju ni slučajno ne pipati zaštitu , jer nećeš ni peša uloviti..mnogo smrdi , tera ribu.

juzba

Ma odličan je i Autan, ja se špricam ili njim ili Autanom, samo to rijetko radim :smiley:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Danas nađoh podatak da čak 30 % krpelja su zaražena bakterijom  Burrelia burgdorferi koja izaziva lajmsku bolest  :help:

juzba

Citat: juzba poslato 02 Maj 2012, 21:10:33

Htjedoh reći - ili Bibanom :rolleyes:

Limovac, neka područja imaju velik postotak zaraženih krpelja, i tamo je opasnost velika, kod mene u istočnoj Slavoniji, taj je postotak vrlo mali pa i nema nele realne opasnosti, što kaže Saša, otkini ga i teraj dalje.
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

I kod nas je isto, a i u Austriji gde je kampanja protiv njih neverovatna :takoje: Na nekim podrucjima je veliki procenat "opasnih", a na vecini nikakav. Procenat zarazenih je uvek najveci u urbanim sredinama. Kada ih pokupim u Djerdapu, apsolutno ne rzamisljam o opasnostima :takoje:

Evo zgadije skinute sa psa...

Baš je zgadija...  :grin:

RedZmaja

Danas sam i ja jednog skinuo sa macke, i kada sam se vratio sa jucerasnje rostiljade detaljno sam se pregledao da neki nije u mojim nogama jer krcili smo siblje i travuljinu da napravimo mesto, odlicno mesto za pecanje smo napravili bice opsta navala na njega sada  :lol:

Fuj, počinjem da se tresem od muke , kad vidim ovog(napumpanog)..uzgred , cimne komšija , vratio se negde podno Kopaonika sa kerom , da mi pokaže nešto i , jedno 25-30 komada skinulu sa njegovog pulina.nisam mogao više da ostanem , moorao sam u pohode.nema kaže zaraženih, nakupi mu se kaže bruka pa ih skida svaka 2 dana.
Ovde u oazi mira i svemira u Beogradu , ne da ih ima ,uopšte nema veze , dali si ispred trafike, ili u polaganoj šetnji do kraja zgrade , ako nije zaštićen , prima se na mah.
Baš kada sam pisao sinoć , odlogovao se , kada čujem kako mi prolazi neko čudo ispod prozora , i vidim praše ...skor -, za 2 meseca u kraju nema nekoliko pasa, a jedan je preživeo od marta 2 ujeda .

dejansom

Dođoh od infektologa, krpelj zaražen, dijagnoza - lajmska borelioza, bem ti sreću!
Treba da pijem antibiotike 21 dan, pa na kontrolu.
Sad bar mogu mirno na pecanje, ne moram da pazim na krpelje, već sam našao pravog.  :rolleyes:
Ako mi udari na mozak pa počnem da buncam ovde po forumu, ne zamerite.  :rolleyes:

ossa

Šta da ti kažem, nego da znam kako ti je ?
Ovako obavezno pij LINEX tri puta na dan zbog antibiotika (to ti je probiotik) izbaci alkohol i slatkiše... Jer zbog duge upotrebe antibiotika postoji velika verovatnoća da ti se nastani Candida (gljivica) A onda ide storg režim ishrane i do tri meseca. Hleb bez kvasca itd.  :sad:
Hej, haj baš nas brige...

dejansom

Hvala na savetu!  smiley033

somborski lala

na žalost do sada sam imao nebrojeno puta krpelja na sebi. pre par godina dok sam tresao šljive u šumi(dženarike)valjda sam raspizdio po nekom gnezdu krpelja. kada sam došao kući snimim 3 kom, dok sam stigao do lekara još 5-6 , a kad me lekar pregledao skinu sa mene ni manje ni više nego 26kom  :eek: što zakačenih, što koji su još uvek tražili mesto( bila gižva  :shocked:)
nakon toga sledi dva meseca antibiotika,injekcija i stalnih kontrola. na svu sreću izgleda da sam im ja bio prvi "domaćin" pa nisu bili zaraženi. inače pored ovih imao sam u par navrata po komad dva.
definitivno me vole  :veryangry:
nego pitanje za dejansom- gde si fasovao krpelja na kom terenu?