Stolica za feeder

Započeo mrky, 09 Maj 2009, 10:16:23

Imre

Ona stolica koju sam ja koristio sad na Tamišu je mala ali neverovatno jaka.
Ali i košta oko 2000 din..
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

kris84

Da obnovim temu..žena mi je obećala stolicu za rođendan (24. maj), ali vidim ja da će rođendan ove godine stići ranije :) :lol:
želim vaša mišljenja u vezi stolice...ako je moguće sa konkretnim modelima i cenama...
I da , nemam još uvek 100 kila krećem se između 80 i 90 za sad  :cheesy:
Ako već ne može živeti od pecanja, čovek može da živi za pecanje. I u najmračnijim vremenima čovek koji peca je slobodan čovek.
S pravom da cele zime sanja, a celo proleće, leto i jesen čeka ribu svog života.

Kris ,lepo je što ćeš dobiti na poklon ali ti moraš da odlučiš....
Pošto znam da pecaš na feeder :
Hoće li to biti stolica za čekanje šarana ....

Ili stolica za belu ribu i stalnu akciju za koju je namenjena....

Ili nešto između što će ti omogućiti da se ugodno ocećaš u obe situacije....
Sada je prilika.........iskoristi je  :wink:

kris84

Kolika je nosivost stolice i koliko je cvrsta? Zna li neko?

mokijam

Evo da napisem svoju muku sa stolicama, posto sam skrcao vise komada u zivotu (zbog +110kg) a nikako da nabavim neku kvalitetniju od vise hiljada din. Moja zadnja koja je jos u zivotu za divno cudo izgleda ovako http://www.Link ka navedenom sajtu je zabranjen zbog neizmirenih obaveza prema forumu/oprema-za-ribolov/stolice-i-kreveti/stolice-kreveti/visstoel samo sam uz nju dobio i neki ranac sto se kaci na stolicu i marke je marsal placena 1600din svaka joj cast sta je 2011 izdrzala posto pecam uglavnom po nekim kamenjarima. E od ove godine posto cu se truditi da postanem ozbiljan fideras  haha znao sam i da mi treba neka stolica sa platformom kao sto imaju likovi koje gledam na video klipovima (ili bar da lici na nju) ali za takvu nema para  :(. I tako mi  sine ideja , dam stricu jedan stap a on meni ovo    Stolica u kojoj moze da stane ceo fider pribor i odlicna za ravan teren..... ali posto je 80% stolice drveno od neke sperploce i nema nikakva podesavanja zakljucio sam da nece dugo da potraje ako je ne nabudzim tj. da joj napravim platformu.....i posle dugo razmisljanja i gledanja po netu nacrtam platformu po dimenzijama za moju stolicu koju u delo sprovede moj komsija KV majstor varioc i posle dva dana komsijinog  smiley309  smiley308  smiley307 varenja evo sta ispadne
E sad po pitanju stabilnosti platforma je odlicna ispitivao sam je danas po neravninama u dvoristu drzi moju tezinu bez problema cak mogu i da stojim na njoj. Naravno ubacili smo i drzac za suncobran koji se navlaci na bilo koju od 4 nogara. Nogari se naravno skidaju i svaki se podesava za sebe po visini imaju rupe na svaki 2cm a na kraju nogara su prosirenja da ne moze da upadaju lako u muljav teren. Kad se rasturi staje u gepek od moje skode felicije u patos gepeka i preko nje dalje redjas druge stvari malte ne nezauzima nikakav prostor. E sad ovaj moj patent ima manu (jednu) kao i vecina drugih a to je malo veca njegova masa koja iznosi oko 10kg naravno bez stolice za pribor. Ali sobzirom da sam ja (sto bi reko Sinan Sakic) "delija momak u najbolje dane" nece biti problem da je malo i secam a napravio sam i specijalan kais za  nosnju preko ramena.  I na kraj cena ove pladforme je: materijal 850din i ruka majstorska 2000din.....
Izvinte na malo opsirnijem postu
Kako prepoznati žensku i mušku ribu??
-Baciš malo hleba pa ako je pojeo onda je muško,a ako je pojela onda je ženska!!

SladjanNis

Ja imam istu ovakvu samo Pro Speed. Kupio sam je prosle godine za 1800 dinara. Za sada jedina mana je to sto ne moze da se pomera naslon na gore-dole. Za moj ukus ja bih malcice spusio naslon da mozes lepo da se smestis. Inace ovako je super extra stolica za te pare.
Sa druge strane gde nema dzepova i pregrada sam usio remen tako da mogu i na ledja da je nosim.
Inace imam oko 105kg i za sada super izdrzava moju kilazu, sto i ponekada mahinalno samo drusnem svoju "pozadinu" kao da uskacem u fotelju, sve je do sada izdrala.
Dakle, ko ne planira da da mnogo novci za stolicu, ovo je moja preporuka pa cak i za nas "sto nas ima"  :cheesy:

Ko peca taj ne keca

Problem kod nje je sto ne moze bas da se steluje na kamenjaru. Meni bas treba neka za kamen i neravne povrsine posto uglavnom pecam sa takvih pa mi odgovora samo ona sto ima svaku nogaru na podesavanje. Al drugi problem je sto su one kvalitetnije uglavnom teske preko 6-7 kg, a jos dodatne tezine na postojecu kolicinu pribora mi nikako ne odgovara...

chmi

By milancuk at 2011-04-13

Extra za sve vidove aktivnog pecanja. Dupe uvek na ravnom, noge uvek na suvom, sve na dohvat ruke, ne vetrustina joj ne moze nista, neogranicene mogucnosti kombinovanja nastavaka, drzaca, dzizabidza... Kome treba naslon moze da jos digne zadnje noge i navuce naslon na njega. Dugo mi je trebalo da se odlucim za takav tip stolice, ali uopste nisam pogresio. Fali mi jos jedan dugacki drzac za feeder stap i nosac suncobrana pa imam sve sto sam isplanirao
P.S. Slika je tek iz pocetne faze. Ovo je bilo trece pecanje sa njom
Mi smo besni, oni su bolesni - B. Pekic - Besnilo

VooDoo_Chile

Paraćinac, čini mi se da ćeš debelo da se namučiš sa tom platformom. Ja je gledam na slici i već me bole leđa. Mogao si da na to sanduče zavariš nosače za podesive noge, manje bi imao posla i posešavao bi prema terenu donekle. Moj ti je savet - ako ti nešto ne bude odgovaralo na tome što si napravio, pa kreneš da prepravljaš, pa dograđuješ, gledaj da te na kraju troškovi ne izađu kao da si kupio gotovu stvar. Prvog sledećeg trenutka kad hoćeš da ponovo nešto prepraviš - pare u štek, pa posle nekog vremena kupiš nešto bolje. Za 70 evra skoro čovek prodavao komplet Formax stolicu sa postoljem za noge kao ovu Čmijevu. Moj drugar za iste pare prodaje aliminijumsku platformu metar puta metar...

mokijam

Znam brate za tu stolicu sto je kostala 70e Ali nisam imao kintu kasnila mi plata a teo sam da je uzmem. A sto se tice sanduceta nisam moga da zavarim nista na njega jer je ovaj doni deo od nekog tankog lima a cini se na slici da je jak. kilaza za sad nije problem dok sam u punoj snazi a za kasnije mozda ugradim neke tockice videcu sta vec. A nista neprepravljam jer sam vecinu stvari predvideo mogu samo da nadogradim nesto.Ali i kad se kupi nova stolica ti moras da je opremas sa drzacima i sa jos stosta necim Pa tako cu i ja moju. Jedno je sigurno  platformu ostavljam u testamen pupu daleko bilo :) jer neverujem da cu da uspem da je polomim nekad....valjda
Kako prepoznati žensku i mušku ribu??

genjura

meni je ova zapala za oko a nije ni skupa

feedermaster

Ok stolica samo niska za moje pojmove. Bas je za male ljude, samo se oni u njoj mogu osecati udobno.

Citat: SladjanNis poslato 01 Mart 2012, 01:56:12

To je stolica koju trenutno koristim. Kupio sam je zato sto mi je prethodna bila preniska i nekako mnogo zavaljena, a na ovoj sam resio taj problem sa naslonom tako sto sam te dve sipke naslona koje ulaze u stolicu ubacio i na silu nakrivio na nazad i sad je to sve ok.

genjura

:rlol: smiley200 onda je idealna za mene meter i sedamdeset čiste snage :cheesy:

feedermaster

Svakako svakako  :ok:

Ali opet kad bolje razmislim, probaj ti to jos jednom, mislim da ce te malo kolenca boleti a ako radi bela onako kako ume i ledja ce ti otpasti od stalnog pritiska na trbusnjake, podizanja jer je kako sto rekoh zavaljena dosta.  :takoje:
U stvari kad bolje razmislim, ne preporucujem to s.... od stolice nikome   :grin:

E da, smatram sebe vrlo kompetentnim za razgovor o stolicama jer imam 2 metra, i neverovatnih 138 kg ne misicne mase, bruto.  :cool: