RIBOLOV BELE RIBE > Dubinka & feeder

Sistemi za pecanje feeder tehnikom

<< < (164/165) > >>

Dva vuka:

--- Citat: Necastiva_Sila  16 Jun 2021, 01:56:27 ---Ljudi moji, pogledao sam DG TF 170g, zatim bacih pogled i na novi Rivercraft 3.9 60-180g. Tanji blank, i osetno laksi, pa na kraju njega sam i kupio. Hvala vam na savjetima do sad, medjutim imam jedno dodatno pitanje, cisto da vidim koliko je do opreme a koliko do mene.
Ovaj rivercraft sam upario sa Visage 5000, i balans nije bas najidealniji(mogla je malo teza masinica), ali cini se ok za pocetak. Na nju sam stavio neki Formaxov monofil u promjeru 0.28.
Bio sam na pecanju sa njim na mjestu za koje sam ovaj stap namjenio, i ne mogu da postignem ono sto sam htjeo, a to je hranilice do 120g(plus 30g hrana) na distancu do 50-60m.
Cak i sa dobrim naporom, koliko sam voljan da upotrebim, maksimalno sto sam uspjeo da postignem je sledece.
- 140g hranilica(plus 30g hrana), sveukupno 170g sto mislim da bi bio neki maksimum stapa jer se savija kao vrba, islo je do maks 20m.
- 120g hranilica, 150g sa hranom na nekih 30m.
- 100g hranilica, 130g sa hranom na nekih 35-40m.
- 80g olovo, cisto iz zezancije islo je do oko 45-50m.

E sad pitanje moje, ima li nesto sto je do same kombinacije opreme, vel masinice, debljine najlona, mozda cak i samog stapa zasto ne mogu da postignem ciljanu distancu? Predpostavljam da ima jednim dijelom i do mene, ali volio bi da poradim na tome tek kad sve ostalo potrefim kako treba.

--- Kraj citata ---
Ovo je ključna rečenica. Olovo od 80gr na tom štapu, uz savete koje su ti drugari dali može stotku.  :takoje: Znači, najverovatnije je 50% do tebe. Klasika ... uzeo si nov štap i bojiš se da ga ne polomiš. Prvo zamisli da si ga kupio duplo jeftinije nego što jesi i zamahni ko da nije tvoj, nego nekog tvog krvnika.  :wink: i opravdaj nick-name  :cheesy:

vradojicic:
I jos jedno, koliko si napunio spulnu?
0.28mm i to Formaxov je ekstremno predebelo. To je debelo preko 0.30mm, mozes soma da rokas na to. Ako ides na najlon, 0.22mm moze bez icega da baca to ali je opet pozeljan sok od strune kao sto Grof kaze ili od debeljeg najlona, 0.26 ili cak tog 0.28mm. Spoji ih dupli uni cvorom.
Spulna puna do gornjeg oboda ili zakosenja gornjeg oboda.

Necastiva_Sila:
@komsa015, vjerujem ti, ali ja kad sam pitao u dva navrata bilo je ili Dome Gabor, koji je fin samo malo tezi, ili rivercraft obicni, ali ja ipak odabrah ovaj 180g, jer kontam od viska glava ne moze da boli, a podjednako je tanak i lagan.

Hvala @Grof1204 smiley033 Nisam sa strunom toliko nagodan kao osnovni, bice ova poslednja opcija najvjerovatnije jer vec pri ruci imam neku kinesku 4 nitnu strunu. Struna jel ide na jednu ili dve duzine stapa?
Vjeruj mi, znam da je dobrim dijelom i do mene. Kad ovo sve odradim kako treba, onda cu to fino sa bank stickovima premjerit i vidjeti na cemu sam. Nije mi smak svijeta da se snimim pri izbacaju, pa kritikujte tehniku do mile volje  :lol:

@srce, i meni je, zato pitam ovdje :lol:  Bice bolje naredno pecanje, cim odradim sta su kolege predlozile.

@vradojicic  smiley033 Tereti su max 120g hranilica i 30g hrana, znaci 150g ukupno. Predpostavljam da je masinica dobra, i ne bih da ispadne da sitnicarim, ali line clip je nesto sto mi se ne svidja kod shimana. Ali vjeruj mi opet bih je pogledao da sam imao gdje. Gdje god sam gledao u BiH, nema je u toj velicini. Isto tako ni na KP nisam je nasao, a ni u BG-radnjama koje sam obisao. Monofil je neki Formax Carp Ultracast, jedini koji nije bio neke predrecave boje. Supla do vrha puna. Znam dupli uni, to sam i planirao.

@Dva Vuka, da znas da hocu. :lol: Ne bi zalio ni najmanje, da znam da je sve ostalo ok, i da je samo do mene.

milan.krstic:
Necastivi, kao sto rece Dupli, moras da se opustis... Slobodno zapni jace, samo se trudi da nemas nagli "cim"
Ja sam deklarisanim stapom do 140gr bacam 150gr+hranu na tih 20 metara bez razmisljanja, bez zapinjanja. Nesto ne radis kako treba, i moras da se opustis.. Pocni sa manjim tezinama, pa malo "oseti" stap, upoznaj se, i osecaj ce se pojaviti.

Grof1204:
Necastiva Silo, konac kao sok lider u dve duzine stapa, ako je monofil osnovni , dok ja licno kod strune koja mi je osnovna linija, ostavljam dve duzine stapa,  pa dodatno jos 3-5m najlona namotam na spulnu zbog amortizacije, a u slucaju gubitka sistema ne gubis ni vreme, a ni dodatne metre sok lidera.
Imas posle kombinacije gde sam sistem izradjujes od parceta fluorokarbona, pa navezes 5-6 komada i budu ti uvek pri ruci, spajas ih 'omca na omcu' varijantom, ali polako idi deo po deo.  :smiley: