Pop up

Započeo vladimir022, 05 Oktobar 2020, 17:37:09

vladimir022

Prvu kutijicu sam kupio pre jedno 3 godine i nikad im nisam dao minutazu ..
Od ove godine bez njih bukvalno nigde ne idem i bas umeju da daju dobre rezultate, uz crvice i zito su mi boilice  obavezan mamac. Najbolje sam prolazio na ananas i vanilu, od proizvodjaca koristio sam samo steg, i maxi baits. Uz odgovarajucu udicu i tanku strunu sam hvatao bukvalno od bodorke do amura (jednog jedinog do sad na vanilu), malo su redji udarci, nego npr na crvice, zito ili secerac, ali  su i ribe nesto krupnije. Za babusku i deveriku na jezerima su mi se najbolje  do sad pokazale u velici 8mm ili 10mm, pa ih malo makazicama doteram , montirane na trn, na udici br. 14 sa okcem (Owner iseama wit eye, mozda bi bile bolje i 16, al nz dal ih ima u toj velicini) ,struna 0.08mm i  naravno hit feeder bullet koji mi je mnogo prakticniji od klasicnih method i ostalih hranilica..
Koje su se vama pop up najbolje pokazale, koji proizvodjac, koja aroma, montaza, velicina..?

biber

Meni se ubedljivo najbolja pokazala M1 od Melega,kao i skoljka-sljiva od istog proizvodjca.Koristio sm i nege druge arome ali te dve su mi uvek odskale od ostalih.Koristio sam jedno 20 aroma.Pogubi se covek koju bi pre.Sad sam sveo na 5-6 i to je dovoljno po meni.M1,skoljka-sljiva,oktopus,med,ananas i skopex-tiger.
Velicine 8mm i 14 mm.Na vece hoce da dodje lep saran.

vladimir022

E i te oznake m1, c1, c2 i sl mi isto nisu jasne, koja ima aromu cega ?

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Pre koju godinu kupih jednu teglicu aroma kukuruz,reko ima da se nalupam Meleza ko lud  :smiley: sve po propisu al nisam imao ni pipanje.Ponovo ove god kupljeno tuti fruti 8mm proba na kanalima i Dunavu nisam imao neki uspeh.Proba za vikend ponovo malko ste me prodrmali :cheesy:

I ja bih iskoristio priliku da pozdravim Stevana Ringera, i da mu porucim da mi dodje 30e za kupljene zalihe Pop Up allsort (od svaku sortu).
Ni babuska ih nece...

milan.krstic

Koristim razne arome pop up boili i peleta.. Nema najbolje, svaka ima svoje mesto i vreme gde lovi.. Na Tamisu sam imao seriju deverika, lepih komada na ananas. Nista drugo nije htela da pipne.. Od jagode, do M1, samo ananas uzimala... Nedelju dana posle tog scenarija, isto mesto, samo crvice uzimala, pop up ni da omirise...
Koristim sve, od svim proizvodjaca, i sve su dobre, u dobroj situaciji...
Primera radi, na Mikici (malo jezero Mika) sam imao situaciju da je babuska bila tako raspolozena da nece isti mamac.. Dakle, zabacim jagodu, par minuta, udarac..  Bacim opet jagodu, nista... Sklonim, stavim med, par minuta udarac... Opet med, nista.. I tako sam provalio da svaki zabac stavljam drugu aromu, i posle svakog bacanja sam u par minuta imao ribu...

Lepo mi rece jedan kolega na dunavu...
,, kolega, lepu apoteku si spremio,,
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

bolenbgd

Meni je M1 SBS br. 1,ananas(ubise se u  Savi jeduci ananas, zato ga najvise vole), a ponekad samo garlic. Na ovo drugo, mrsavo.

trissa

Osim veličine,arome treba obratiti pažnju i na boju pop up-a. Nekad ide samo na beli mamac ,žuti npr. ni da pogleda.A,što se tiče arome što smrdljivije to je bolje  :smiley: . Pozdrav

milan.krstic

Bas iz tog razloga imam citavu apoteku.. Krenem sa tri stapa, pa kad ubodem sta uzima, sklanjam jedan, ostajem na dva... Cesto zavrsim sa jednim feederom aktivnim, dva se suncaju...
Takodje, imam nekih aroma u razlicitim bojama i velicinama...
Mnogo dobra stvar je sto se sporo trose, i dugo traju, pa kupljena kutijica moze lagano da traje celu sezonu, nekad ostane i za sledecu godinu...
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Ubedljivo SBS pa 5 praznih mesta pa sve ostale. Razlog je prost....najduže traju da se ne osuše i postanu kao kamen. Sve ostalo manje više je slično. Od aroma uvek kod sebe imam jagodu džem, ananas, m1, brusnicu, beli luk, c1......neko gore pomenu boje. Samo ću reći tako je!!! Ovih 4,5 nabrojanih su u različitim bojama, a pored boja počeo sam da verujem i u oblik mamca pa te varijante imam i u dambels i pelet varijanti.
Od ostalih proizvodjača Ringersova narandžasta čokolada je odličan mamac za proleće dok je voda hladna, b tech, sonu baits, mainline...totalno razočarenje za naše vode. Od "madjara" haldorado, steg (sem topive jagode), feeder mania, novak (sem belog luka)....razočarenje za naše vode. Dobar "madjar" mi je Maggot ananas i oktopus ali ne mogu da ih nadjem više. Walter bi bio dobar da se ne osuši za mesec dana i postane kamen. Od domaćih proizvodjača ne koristim više ništa...klasičan problem tvrde postanu jako brzo i nikad nisam načisto da li imam pop up, wafters ili klasičnu tonuću boilu malih dimenzija.
Kad sam se već raspisao daću vam dva saveta....kad vam se stegnu i postanu tvrdi mamci u "život" ih možete vratiti tako što ćete ih držati na pari nekoliko minuta. Drugi savet....te iste možete nakapati aromama po želji i imati svoju dobitnu kombinaciju ili uzeti od SBS-a natur varijantu i to isto uraditi sa aromama. U dve etape....jednom pa nakon dve nedelje još jednom. Naravno ne preterujte samo toliko da svi budu pokvašeni  smiley033

Da i tu narandzastu cokoladu-oranzadu zaboravih da mu pohvalim...znaci dodje mi cca 60e.

vladimir022

Sbs jagodu i ananas 8mm kad god sam trazio u formaxu nisam nasao.. dal sam baksuz il je nesto drugo u pitanju nemam pojma.. koja je aroma taj c1i m1 vocna, meso,  zacinska?

Lepa tema. :wink:
Ja veoma mnogo koristim plivajuce mamce i svi su mi no.1 u fider ribolovu iz razloga sto je voli riba od 200gr pa do 20kg i vise...
Uvek sa bojama taktiziram i ono sto je Milan napisao je tacno,da nekad nece na 2x istu boju (msm da nije do arome) nego na menjanje.
Koristim SBS natural(najmanje na belu boju dobijao),nemam zamerki sto kaze No Names,postojani su godinama jer imam kutijice koje sam pre 2 ili vise godina kupio.
Sad sam uzeo neki soft pop-up pelet u karpologiji,postojan je na udici,imao sam izbijanje fidera na kanalu iz drzaca ali jos nisam sve ispitao.Vrlo,vrlo rado bih probao Melegove (ne znam sad gde im je radnja, :sad:) jer davno sam imao oktopus njegov pelet za udicu i bio je vrhunski.
Od plivajucih mamaca sam se fokusirao na med i b.luk a s obzirom da je SBS izrazito postojan i dugotrajan,ponovicu se sa nekom jagodom i ananasom.
Inace i mene interesuje ako je ukratko objasnjenje koji je sastav ili aroma M1 i C1... :bye:

Ne smem mnogo da pišem o pop up-u, slažem se sa Brankolinom u vezi Sbs-a. Jedina koja mi nikad nije dala ribu je ona Ace/ukus gliste, sve ostale su bile dobitne u nekim situacijama.
Od domaćih ima dosta lovnih:Mich,Maxi bait, pa čak i neka Gicina peca... Ostale strane su, takođe, lutrija... Ali ne bih baš o tome.
Pre par godina sam se smejao odrpanom Kojotu Mihi kada je izvadio rashladnu torbu punu popapića, sada sam mnogo gori od njega, ja ih često forsiram, čak i na rekama a on ih lagano bataljuje.  :smiley:
Ja sam zavoleo tu igru, Milanče mi je sa plastičnim Hitovima omogućio da ih koristim i u toku reke i veliko mu hvala na tome.
Istina je da treba imati veliki izbor jer uvek na nešto riba dobro reaguje.  :wink:

Dušan Silni

Sbs i Steg, med, ananas i m1. I za kanal i za Dunav. I jeste, sbs dugo traje bez negativne promene. Nema susenja, ni pucanja.
Biće kako biti mora, al' će biti kako Dušan kaže!