Pecanje mrene na feeder

komša015

pex

Hvala jarani moji dragi.
Volim da imam perfektan pribor po mojim zamislima ali samo da bih na njega pecao.
A eto nekad me i ide.

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Svaka čast Pex! :clap2:
Baš si ih lepo napecao!

lineker

Milane odgledao sam snimak, ali nisi naveo nesto sto me zanima. Da li si ceo dan hranio onom hranom sto si pripremio za hranilicu? Takodje, da li mislis da onaj vecernji cug ima veze sa onim kuglama sto si u startu izbacio. Interesuje me tvoj zakljucak, pravo da ti kazem po onome sto si prikazao meni deluje kao da bi one ribe sto si upecao dosle i da nisi hranio uopste. Hvala i pozdrav.

Karadima

Koliko se secam iz snimka, naveo je da ce svu hranu u kuglama da baci odmah, 10-tak metara uzvodno, sto je i uradio (koliko sam video).

edit: sad videh rec "hranilicu" u tvom postu :D

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

bolenbgd

Mrena trazi obilno hranjenje,tako da bi noc bila sigurno produktivna.Kao i rano jutro,pre svitanja.Jer,mame su najgladnije kad mi najsladje spavamo.Govorim iz iskustva sa Save.Isto tako,retko se desava da radi bez prestanka.Javljaju se u cugovima,javi se par riba pa zatisje.Na dnu mora biti nesto da ih natera da se vrate,tako da mora da se hrani obilnije.

Milan Veličković

Mix koji sam spremio za hranilicu sam koristio tokom celog dana.
Mix za početno hranjenje sam skoro sve bacio u startu a ostala mi je manja količina za jedno 5 kugli koje sam iskoristio i bacio predveče oko 17h.
Kao što sam rekao, nisam znao da riba neće biti aktivna danju pa sam koncept pecanja napravio za dan. Zato sam početno obilno nahranio. Nakon početnog hranjenja i prvog zabačaja prva riba je bila mrena, tako da je zasigurno prišla na primamu koju sam plasirao kuglama i krenula je da se hrani crvima. Obzirom da sam počeo da pecam na kraju jutarnjeg cuga i da aktivnost nije potrajala tokom dana, deo primame je zasigurno ostao, plus sam bacio još 5 kugli koje su mi preostale, pa sam imao pecanje i tokom večernjeg cuga. Lično sam zadovoljan pecanjem tog dana jer u poređenju sa kolegama koje su bile na istom mestu a i u kontaktu sa drugarima sa drugih voda tog dana, nemam uopšte razloga da budem nezadovoljan.
Kada bi uspeh u ribolovu zavisio samo od naše primame i od plana na koji želimo da pecamo onda bi se do sada verovatno našao recept koji je dobitan u svako doba na svakoj vodi. Ipak ima dosta stvari u ribolovu koje ne zavise od nas ribolovaca već od prirode. Dođeš na vodu maksimalno spreman i skoncentrisan, poneo sa sobom sve moguće i nemoguće što si mogao, sve proverene stvari koje daju odlične rezultate... Kad na vodi riba neće da radi pa neće... Hoću reći da ima situacija kad možeš i zlatne poluge da baciš u vodu i ne vredi, a u to su se sigurno uverili i svi prekaljeni ribolovci. Meni su takve situacije čak veći izazov i veće zadovoljstvo kad u teškim uslovima ipak napravim određeni rezultat. Cilj video snimka nije bio da prikaže kako se peca na tom mestu u to vreme ta riba sa tom primamom i td, već sam želeo da prikažem svoj pristup pecanju koji mi se mnogo puta pokazao kao delotvoran i učinkovit na rečnom pecanju.
Oni kojima se koncept sviđa imaće koristi od snimka a onima kojima se ne sviđa i čine im se neke druge stvari oni zasigurno ovim snimkom nisu prisiljeni da prihvate stvari koje sam prikazao. To je sasvim normalno...

Citat: lineker poslato 10 Oktobar 2018, 15:46:01

Послато са HTC Desire 620G dual sim уз помоћ Тапатока

Ova konstatacija u kojoj Lineker kažeš da ti deluje da bi ribe došle i da nisam uopšte hranio je samo tvoje neprovereno mišljenje, jer nisi bio tog dana pored mene da primeniš svoju taktiku. Deluje mi kao da ti je želja da banalizuješ trud koji sam uložio da prezentujem nešto što želim da podelim sa drugima. Koncept koji sam prikazao je generalni pristup koji manje/više imam kada pecam na rekama. Svako ima pravo da neki predlog prihvati ili ne prihvati, pa mi nije jasna doza tvog banalizovanja.

milan ns

Na Dunavu generalno da bi se nešto uhvatilo mora dobro da se nahrani. To ni netreba diskutovati.

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Pecanje mi je opsesija.

Milan Veličković

Apsolutni se slažem sa Milan NS i bolenbgd...

Nego meni se ovaj video koji je zakačio djmisha77 bas dopada. Svaka čast Mišo, lepe mrene, lepa muzika i lepo editovanje video snimka.  :clap2: :ok:

lineker

Lepo sam te pitao, posto nisi naveo, da li si ceo dan hranio hranom koju si za to pripremio jer si bio tamo, a ja ne. I pitao sam te za misljenje o kuglama, a tek sada kazes da si dodatno kuglao predvece. Izneo sam svoje zakljucke do kojih sam dosao pazljivo gledajuci snimak i pitao Tebe za misljenje jer si bio tamo, a ja ne. Lepo sam se unapred zahvalio, pozdravio te...Naravno, imas svako pravo da na svoj nacin razumes moja pitanja. Smesno mi je vise da pisem o ovome i da Ti dalje objasnjavam svoju dobru nameru, ocigledno je ne bi razumeo. Svako dobro.

@lineker
Ponovo sam pročitao tvoj prvi post koji si mi napisao. Moguće je da se shvati dvosmisleno.
Izvini ako sam pogrešno protumačio. Ništa loše nisam ni ja tebi rekao, samo sam rekao da mi deluje da banalizuješ, jer verujem da svaki trud uložen u ribolovu se na kraju mora isplatiti, da li tog dana ili kroz otkrivanja nečeg novog tj sticanja iskustva, u svakom slučaju vredi se truditi... Feeder pecanje je rad i trud - aktivnost.
idemo dalje...  :thumbup:

pexon

Djmisha ih je satro ovih dana ili bolje reći noći. Svaka čast majstore! U kontinuitetu loviti nekoliko dana za redom na Dunavu u Novom Sadu, to mogu samo majstori.  :tongue:

smudjoslav

...Neko je iznad napisao da generalno na Dunavu mora obilno da se hrani da bi se nesto uhvatilo...
Greska u koracima I to nevidjena...Postoje mesta na Dunavu gde je suludo obilno hraniti cak I nepozeljno... smiley033