Pecanje mrene na feeder

Započeo jamal, 25 Maj 2009, 04:27:39

bolenbgd

Kod nas je pocela da se javlja,1-2 kg komadi.Atipicno mesto za mrenu,ravno,bez krsa.Sto Ad kaze,izuzetno cudna voda,mutna i niska.

i pomislio sam juce da je verovatno da nekim drugim terenima, cim se na krsevitim dubinama ne javlja. Imao sam u planu 2 plica peska da istrazim, ali ne znam kad cu stici. A voda i dalje opada, pitanje je i narednih dana gde ce biti...

Ako si ih dobio prosli vikend, voda se od tad dosta promenila i pitanje je gde su sad. Ako si ih dobio juce-prekjuce, onda ima sance da ce i danas-sutra biti tu.....

warrington

Bravo Dule i Bole znači krenula je

pexon

Ja sam sinoć bio na Savi u Jarku, meni voda ne deluje ni mutna ni jaka!

RobinEM

Evo jedna sa Save od predvece

mknezevic

Sta se desava sa mrenicama? Nije valjda da ih niko nije dobijao celo leto

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока

mrenice da, ali mrene prave jako lose. Topla voda, bistra, niska, spora....  jako losa godina

Uveče se namestim na Savu u potrazi za mrenom, pecao par sati da bih se otreznio i krenuo kući.
Javljala se samo sitna, do 500-600 gr.

Vidi ga Dragan mrenolovac  :lol: smiley033

Jesi imao kol`ko tih preko 300-400g, i koliko je teska ta hranilica? I ako hoces da podelis sa nama sta si koristio od primame i mamaca  smiley033

(al sam znatizeljan)  :rolleyes:

Previše si znatiželjan... :lol:
Nisam bio baš spreman jer sam išao pre svega na piknik.
Primamu sam imao što mi ostala sa Tamiša i samo sam sa njom zatvarao hranilicu punu crva, štapovi 100 gramci a hranilice 70.Hteo sam da pecam deveriku ali sam brzo shvatio da je tu nema i onda sam se isprsio za mrenu koliko je moglo sa tom opremom.Primetio sam da je bolje uzimala što sam dalje izlazio ali sam bio limitiran.Da dodam da mi mrljavo uzimale, podigne mi vrh kao deverika...
Sledeći put nosim haubice na tu poziciju! :cool: smiley033

Pa, za mrenu i ne moras da budes spreman uvek, u smislu mamaca i hrane. Ali moras da uvek budes spreman da menjas radikalno pristup. Evo mog iskustva od pre neki dan.  Resih da malo i ja uzivam u laganijem priboru pa sam poneo komplet na koji pecam deveriku i plotice i bese mi spulna na masini sa onom strunicom 0.08 Daiwa Tournament sto mi je Pex preporucio.  Inace struna je perverzija, hvala Pex! Odusevljen sam njom.
Uzeh da pecam sa 100g hranilicom i da sipam crve i secerac, medjutim nista se ne desava. Nema sice, nema pesa. Ponadah se da mozda nije plotica tu pa krenuh da eksperimentisem sa duzinama predveza i ultra laganim udicama. Medjutim nista. Prolazi vreme a ja pocnem da razmisljam da nije mozda saran usao. Izbacam drugim stapom na 20ak metara od obale, 10ak hranilica kukuruza i ostavim ga da ceka..  A onaj feeder komplet rasklipujem i krenem da bacam po koji metar dalje. Hranilica ostala 100ka, i kako dalje izlazim sa novim zabacajem sve vise kotrlja. Ne obazirem se previse, cak to i hocu, da pokrijem veci prostor u pretrazivanju. I nakon par zabacaja imam prvi udarac, pipav. Da nije strune i vrha od 1oz verovatno ga ne bih ni video. Zabacujem opet na tu daljinu, drzim ruku na blanku i osecam sitna pipanja koje vrh ne registruje!!!  Vadim, skidam hranilicu i stavljam saransko olovo od 150g, ono zeleno sa rupom u sredini. Zabacujem, stojim i drzim stap u ruci. Pada na dno, sacekam par sekundi, odvojim ga samo par cm od dna, da animiram mamac, pipaj, kontra, tu je. Sitna, ali tu je. I tako sam ih vadio jednu za drugom. Kao neko dzigovarnje ili preciznije muvanje jer sam pecao na crve najvise. Nisu bile krupne, ali one od 500-600g na ovom priboru, kao na Pelet feederu od 1.5kg ili na Sporteksu od 1kg, takav osecaj. Mamac, od 3 do 10 crva, secerac jedan ili dva. Dosadilo mi to posle nekog vremena, pa opet probao blize na klasican feeder, nista. Probao i jos dalje, kotrljao nista. Javljala se samo u toj nekoj liniji, sirini od par metara. Kretao sam se i po obali koliko sam mogao i svuda je na toj daljini udarala.  Onda sam vratio hranilicu pa sam kotrljao na toj daljini i opet hvatao.  Brzo mi je postalo jasno, iz iskustva od ranijih godina, da ni onu od kilo ipo, a kamoli nesto vece tesko da cu videti, pa bih promenio mesto, kako sam to i ranije cinio, i sto mi je cesto donosilo dobre ulove. Ali imao sam obaveza i morao sam da bezim.  Mrena je u lepim jatima relativno blizu obale, samo je treba nagaziti. Kao sto je to poslo za rukom jednom kolegi sa foruma (necu ga imenovati, a ni lokaciju), pa je bez ikakve primame imao preko 10 komada od kilo do 2.5kg. Olaksavajuca okolnost je sto nije pecao sa obale. Ali on i ja na istom mestu sledece vece samo 2 male. Vec posle sat vremena pecanja mi je bilo jasno da treba da menjamo mesto, cak sam mu to i pomenuo, ali smo ipak ostali da izforsiramo.
Sad najvise paznje treba baciti na lokaciju. Mobilan pristup uz malo primame i mamaca moze da dodnese dosta za par sati. Naravno, pozeljno je iskustvo u poznavanju razlicitih mesta. Moze i klasican pristup da da dobre rezultate ako se peca duze, 7-10 sati, pa u nekom momentu naleti jato krupne. Ali mora da se ozbiljno hrani (peleti, secerac, puno crva, konoplja....), i to bas teskim sistemima kako bismo drzali hraniliste koliko-toliko. Jos bolje ako se spoji nekoliko dana na istom mestu uz ozbiljno hranjenje.

Spojene poruke: 28 Jun 2018, 14:08:02

Naravno treba istrpeti sicu od 200-300g koja ce sigurno da bude tu ako se zadrzi protok i zamucenost koja je bila pre nekoliko dana.  Nisam bio na vodi nekoliko dana pa ne znam koliko se voda promenila, na RHMZ-u vidim da je opala ali ne znam da li se izbistrila.  Kako bude voda polako padala i bistrila se, tako će i mrena da se pomera od obale i biće je sve teže dohvatiti. Što možda i nije loše jer je ova sitna dosadna, ali morace da se izlazi daleko na vodu.

Kapiram ja to sve,ali imao sam 100 gramca a olova ne nosim odavno, pa sam bio baš ograničen sa daljinom izbačaja.
Kolega koji je pecao, kao i mesto gde je dobijao,su mi poznati.Pozdrav za vas dvojicu. :wink:
Čini mi se da je voda svaki dan sve bistrija i zelenija,ali uzmi to sa rezervom jer je gledam svaki dan pa ume da me zavara.

bez nekoliko olova od 120-150g ne idem na vodu   :lol: :rolleyes:  znam i po 2 odjednom da ih zabacim  :rolleyes: :rolleyes: a nekad ih slepam uz hranilicu

Nemaš ti nadimak "Dubunkaš" bezveze :lol: :lol: :lol:
Još malo pa akumulatore nosiš sa sobom...
Šalim se malo,pozdrav  smiley033

što reče jedan alas-krivolovac Grofu, Mihi i meni kad smo bili na Moravi: "Ma nema ništa tako (misleći na udicu), razvuci mrežu preko da vidiš"

A toliko sam počeo da dubinkarim da moram da uzmem bolonjez da malo napravim ravnotežu  :rolleyes:   El to tvoje mesto nije duboko, el moze da se vozi plovak do 5m dubine?  Ovamo preko, sve dubine, nemam gde da provozam plovak pošteno