Method Feeder

Započeo Imre, 16 Decembar 2010, 21:43:02

Citat: no names poslato 21 Maj 2020, 21:44:04
Ja sam prešao na fluorocarbon skroz. Izbacio sam strunu iz upotrebe.
Ovo si upravu za komercijale 100% i jako humano i savesno od tebe.  :tongue:  :clap2: :thumbup:
A za divlje vode i manje ribice upredenica moze da se koristi bez problema.  :rolleyes:
I ja sam poceo da je izbegevam jer ako se zakaci sve se pokida.
Inace prosle godine sam dosta pecao na method sljivara i mrenu(na mut se inace mnogo bolje hvata) na fluo i pa i na najlon i to debljine 014mm sa Garbolinom esencal i odusevio me je da nijedno kidanje nisam imao snjim a koliko se secam ni spadanja.

Da nisi o njemu pisao nikad ga ne bi uzeo a ni saznao kakav je verovatno . Sad mi je omiljeno stapce, posto su mi ostali fideri ionako motke.  :tongue:
Chod je isto debeo, u mojoj prostijoj malo verziji mi je omiljeni uz Combi . :thumbup: smiley033
Vezivao sam i Roni al malo zajebato da se nadju oni stoperi za udicu kod mene a i mali ,pa sam isecem stoper onaj jajasti za plovak slalperom na pola pa nataknem. Radi poso.
Odusevljavam se tim saranskim sistemima koji samo love i kad god mogu koristim ih za fider.Malo to ja minimalizujem ,prismanjim i prilagodim za moje potrebe. :ok: :thumbup:
Nema lepse nego kad vidis da nesto sto si slozio samo lovi ribu. :lol: :tongue:
Tako da nisam ni ja gadljiv na debelo uopste.Sto kruce i deblje kad god treba i moze.  :thumbup: :tongue: :lol: :rolleyes:

Pa kad je to sve tako, ajde stisnite petlju pa otvorite temu.... da vidimo šta je različitost u tim montažama - prosvetlite nas i napišite svoju "teoriju dlake" :)
Toliko različitih dlaka postoji da se uplašiš :)... meke, krute, kombinovane meko/krute, duge, kratke... obično se lako mrse i kovrdžaju... zavisno od ribe do ribe :)

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka

Teo sam ja odavno da napisem nesto detaljnije o samozakacivackim sistemima u svojoj izvedbi,o nekim sam pisao vec i spominjao ih.
Sve su to izvedbe iz saranskih sistema samo minimalizovane i prilagodjene .
Ali eto dao si mi Milane  ideju da to i slikam i pokazem i drugima  :tongue:

Citat: no names poslato 22 Maj 2020, 23:11:02
Koristim i 0,35mm kad treba  :wink:
Za Milana me i ne čudi ali ti bi bar Mišo trebao znati šta je comby rig ili Roni Rig i koje se debljine koriste  :wink: Sad ti njemu budi malo razredni....moze i Jamal zna i on  :cheesy:

Sad ovo dođe kao:

Sad ovo dođe kao:
Razredni, sedi 1. :lol: :rolleyes: :lol:

Pa ovde će se svašta videti...  smiley033

To je ponavljač jedan ali kad zagreje klupu zna da bude i Vukovac...vuče se iz razreda u razred pa je zbog toga dobio nadimak Razredni  :lol:

PS: velika većina šaranskih sistema je sa jako krutim predvezima i takvi sistemi važe za izuzetne kada kada je samozakačivanje u pitanju. Nemam sad kako da slikam sistem koji vežem sa fluorom gde je i dlaka izuzetno pokretljiva i gde mi je svako "pipanje" mamca u 99% i kačenje...toliki procenat nisam imao sa strunama. Zig Rig sistem recimo nema mekanu dlaku da se mrda mamac vec je veza kruta tj pritisnut mamac uz samu udicu i opet procenat realizacije izuzetan.  smiley033

Kod Madjara nema ono nase...mresti se pa ne jede na reviru, juce radilo... :rolleyes:
Samo cepaj bre. :lol:

Da , i mene cudi .. Komsije su poznate da kod njih zenska populacija jos ranije sazreva   smiley270
Nego  :wink:
otkud to da je maneken dosao nespreman , odnosno bez suncobrana (kisobrana)  smiley255
Nisu jos poceli da ih stampaju , pa ako nema njiovo (sto bi se reklo) nemo'š ni jedan drugi  :cheesy:

I motke su prejake za tu vodu i tu ribu  :grin:

Bice da i kod njih mase prognozu... :lol: :lol: :lol:
Moguce je da nemaju suncobrane u ponudi pa ne smeju da se brane, sad razmisljam da ni Domea nisam vidjao skoro pod suncobranom :huh:
Bilo kako bilo, motke su njihove i pecaju ko lude, prejake al koga briga.Ribe ima kolko i vode i uvek je raspolozena za klopu.

Kako more da Haldorado nema suncobrane u ponudi...  :no: :bye:
Vidi kako je samo raskosan. smiley033

Uhh, da, baš lepo izgleda.
Ma ne pratim ih baš pomno, biće da su omašili prognozu...  :takoje:
Nego, jel probao neko one njihove Tornado mamce?

mladinaucnik

+1 od mene za Jamal-a, da pocne temu.
Ovo sto ima dosad je "dosta staro", pola slika vise nije dostupno.
To mi je sledeca stepenica u ribolovackom ucenju, da probam da pecam "na dlaku", belu ribu i sta drugo dodje, ali pre toga treba naci valjan sistem kako vezati sve to, trn i ostale zvrcke.

Citat: dragan2006 poslato 24 Maj 2020, 23:44:48
Nego, jel probao neko one njihove Tornado mamce?
Jesam ja ali imam samo jednu aromu Honey Cake. Nisu me nesto posebno odusevili. Ono sto se kod drugih ne dogadja je to da su ovi waftersi blago topivi pa se prilikom otapanja naziru i otpadaju sa njih cestice raznih zitarica sto sigurno predstavlja dodatnu zanimiljivost ribi i duze drze aromu od nekih nama poznatih. Trebalo bi nabaviti druge arome pa onda suditi, ovako je previse subjektivan zakljucak.

Spojene poruke: 28 Maj 2020, 11:26:28

Zanimljivo resenje.

vlladdimir

Jedno pitanje za ekipu, da li ste primetili da je fluorokarbon mnogo lošiji na čvoru od najlona, ili je do onog formaxovog koji ja imam?

Pre neki dan pecam u Gložanu, metod fider, osnovni najlon je Trabuco XPS 0,20mm, predvez Formaxov fluorokarbon 0,18mm.
Brdo kidanja, na samom čvoru gde se vezuje udica (čvor bez čvora) i na čvoru gde je omča. Nekada na kontri pukne, nekada i bez kontre, imam udarac zakasnim da uzmem štap i kad namotam posle vidim da je prekinuto. Tamo su šarani prosek 3-8kg. A ispada ko ajkule da udaraju. Vidim da je i šok lider oštećen prilično, kako su produbljivali jezero i mulj nabacali na obalu valjda su i one školjke (a školjke brale ko tanjiri, u životu nisam veće video) povadili..ne znam šta seče toliko.
Nekoliko šarana sam izvukao na drugi štap ali tu sam imao neki Daiwin fulorokarbon 0,25 kao predvez.
Nekim udicama sam omču vezao sa onom plastičnom kukicom za vezivanje, tri puta uvrnem, navlažim i stegnem, definitivno nije dobar način vezivanja omče ako se koristi fluorokarbon, neće lepo da se složi jer je previše krut, svaki put kad zagledam ispadne različit čvor.
Ovo sam doživeo još jednom kada sam kupio vezane udice sa trnom, Browning mislim da je bio, osam udica u paketu, drugar i ja podelili, za sat vremena ostasmo bez udica, verovatno je isto fluorokarbon bio.