Krupna deverika na feeder

Započeo tonac, 31 Januar 2015, 03:19:24

To si u pravu. Ja godinama idem u divljinu. Baš sam se skoro divio nekim terenima koje sam obilazio, kakva je to lepota. Voda čista, bistra, na obali ogromni jasenovi i hrastovi, prelep pesak, prelep kamen, vodomari, orlovi, jazavci, divlje svinje, sakali.... nema ljudi, nema gužve....  ali ima i malo ribe...   Što je veća divljina, lakše se "radi", čak i po danu...  Činjenica

Veliki89

:thumbup: jel moze informacija o dubini terena na ove male vode i vrucine?

Kakva su vam iskustva sa deverikom ove godine na Savi?
Poslednje 2 sezone ne da nisam video krupnu deveriku, nego nisam video nikakvu. Tj, video sam i čuo za 2-3 samo uhvaćene. Jednu kilašicu je uhvatio Grof dok je jurio mrenu noću početkom septembra, i čuo sam da je uhvaćena jedna od oko 1.5kg u julu od strane momaka koji skoro svaki dan su na vodi. I to je sve. I imao sam ja jednu na plovak od oko 400g...  Da stvar bude gora, pecali smo dosta puta, na različitima mestima, često bacajući na preko 60m. Ipak te 2 uhvaćene govore da je bila na terenu gde se pecalo. Ostaje pitanje, da li iz nekog razoga nije htela na udicu, ili je jednostavno baš proredjena. Ili je bila baš daleko od obale, pa je povremeno prilazila....  Ne znam.....

Imao sam deverike, ali ne preko kg...ali ovi što znaju da je pecaju su je dobijali :takoje: :lol: :rolleyes:

Potez od Ostružnice do Boljevaca je sporadično davao krupne primerke, videh tako 2 od 3+ kg, kao i gomilu od kg do 2.5-3 :wink:

Sada je nema, biće da je već u krtogu velika većina.

Ako je tako, onda nije tako crno sve.  Kažeš gomila od kilo do 3,  šta je gomila po tebi, desetak, tridesetak...?  Klasična pecanja ili hranjena šaranska mesta?

Pitao si za ovu godinu, da li misliš da mogu da lupim neku cifru... :question:
Gomila je upecana letos sa obale i splavova, klasičnim dubinkarenjem,fiderom i na hranjenim kao i ne hranjenim mestima.Te najkrupnije su upecane na Umci, sa splavova.To što je nisi ti dobijao ne znači da je nije bilo.Napomenuo sam za potez, koji je kao što znaš, dosta sporijeg toka...izvuci zaključke sam,pozdrav!

I probaj nekad da pecas blize od pomenutih 60m. Bar probaj sa jednim stapom da je cackas tu na 20-30m.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Iako je nisam ove godine ciljano pecao prvenstveno mislim na fine udice i predveze i taj rezim, osim jednom na Dunavu, mogu slobodno reci da je ove i prosle godine definitivno ima daleko manje nego recimo 2016-te na potezu Save na kojem sam je obavezno dobijao.
Ajde sto nema onih 1+kg, nego sto se uopste nisu javljale ni deverikice od po 200-500gr od kojih je znala da zaboli glava.
Mozda je e-migrirala na neke drugacije,terene pogodnije za zivot.
Nestala potpuno nije to je sigurno,jer sam vidjao nekoliko puta na pola Save izbacivanja-prevrtanja koja mi lice na nju...ali za aktivnost od mene dobija keca.

bolenbgd

Slabo kod nas na Savi ove godine.Nesto kratko se javljala,u julu.Sitna,uz par komada oko kilo,na saranske sisteme.

Miso, ma pecao sam i blizu, nego sam 60m pomenuo u kontekstu da sam gadjao najviše sto sam mogao u nekim situacijama, jer se jedno vreme ispod 45-50m nije ništa ni javljalo. Nego je meni zanimljivo da je na nekoliko različitih pozicija nisam nijednom dobio kao koleteralu jureći mrenu i šarana. Jer kada neke ribe ima, javiće se barem jedna-dve po pecanju, iako nisu ciljana lovina. tako se recimo ove godine javljala plotica kao kolaterala na 8icu i 10 crva.... i to na nekoliko različitih mesta, što je znak da je ribe bilo u velikim količinama, što sam kasnije i iskoristio i pecao je na plovak.

I meni se učinilo da sam par puta video bacanje deverike na preko 100m od obale, ali nisam siguran 100% da je bila ona. Tako da, ili je bilo malo na terenima gde sam pecao, ili je bila jako izbirljiva. A možda su i obe varijante

Ili nisi mogao na 60-100m da nahranis kako valja.... Naravno da nisi , prosto je nemoguce sa obale da izigravas sarandziju fider stapom.
Saranski "kolateral" i krupne deve u seriji , imaju jedno isto pravilo... Krupno je hranis , mnogo, i krupno dolaze...
Naravno, salim se malo, ali realno na mnogo hrane koja nije primerena prasku, u odlozenom trenutku vece su sanse. Ako si sarka promasio, one su tu ..

Prosle i ove godine saran se u NS kupa iskljucivo na pola Dunava, na terenima koje ja posecujem.
Onomad kada sam pod tvrdjavom isao ciljano na krupnu deveriku za noc sam potrosio tacno 15l hrane. Cak su me neki sa nevericom gledali zbog ove kolicine. Hranio sam 2 puta, prvi put sam bacio oko 5l pa poceo sa pecanjem. Kada sam pomislio da je vreme krupna da pridje obali dohranio sam sa jos toliko. Za hranilicu se pobrinuo Razredni koja iako je povelika trebalo mi je dobrih sat vremena da izbacim ovu kolicinu. Ali pecao sam na 28m. Da sam izasao samo 10m dalje ovo hranjenje bi trajalo umesto 2 sata dobrih 3 sata.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Letos isao i ja na tu lokaciju par puta i na nekih kao sto velis 28 -30 m ( mada nisam toliko bacao hrane) bilo je lapih komada ,barem ja bijo zadovoljan.A jednom i platio kaznu (ispod dva drveta) Ne parkiraj tamo :sad:

Nije tema al ajd. Ispod drveta nosi pauk, jednom prilikom je 4 auta odneo ribolovcima. Stanes tu izbacis stvari pa parkiras kod restorana.
Inace to je cista nocna pozicija. Kada se tu moze prici vodostaj je ispod 200 a relativno je plitko i nije jak tok reke. Stoji 80gr na toj daljini. Danju se hvataju sitniji komadi kojih naravno ima vise. Imao sam i jednog skobalja preko kilu koji me lepo iznenadio a zao mi sto ga nisam slikao jer je to moj najveci skobalj.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Svaka skola se plati pa i ova,posle parkirao kod restorana.To si u pravu da 80 gr dovoljno,mada ja nisam isao nocu vise sam dnevna sova.Jest da nisu bile 1,5 kg ali su bile 1kg ostale oko 800gr meni super prava uzivancija. smiley033