Kako učiniti sistem lovniji pri klipovanju

Započeo jamal, 27 April 2020, 00:50:39

Hvala ti na komplimentima dobri moj Jamal. Stvarno nisi morao baš toliko da me nahvališ :)
A sad mi reci kako da se ne nerviram kad nam ovde tvrdiš da 4 metra više najlona na velikoj reci i ili dalekim izbačajima - prave sistem osetljivijim!!?? Pa ne kopčam se ja pozadi brate moj!
Drugo, imaš odličnog grafičara da ti pravi skice, ali bi bilo vrlo fer da se pozoveš na izvor odakle si pozajmio to i preveo tekst, zar ne? I onda nam to plasiraš kao svoje!
Kako bre da ćutim a ti da se za.ebavaš s nama!?
Poštujem ja tvoje, ali nemoj mi prodavati tudje kao svoje!

Poslato sa FIG-LX1 uz pomoć Tapatoka

Vasim odgovorima mi jednostavno sami namecete da imam takvu sliku i misljenje.
Ovde se radi o napetosti sistema sto izgleda vi ne mozete da razumete a koji se postize ovakvim tjuniranjem te  njegovom pokretanju pri svakom udarcu sto sami sistem cini osetljivijim i lovnijim.
U praksi mi see milion puta pokazalo kao tacnim i uspesnim te uopste ne baljzgam nit sam budala kako zelite da me predstavite.
Znaci udarac (mnogo puta samo pokretanje sistema udarac se i ne vidi vec sve zalici na hranilicu koja se otkacila) podizanje stapa i riba je na udici.

A graficar sam ja licno i text nije nit preveden nit pozajmljen vec samo moj i doso sam na ideju da ga napisem jer sam tesko bolestan ............
Da ne patetisem ovde ali pitanje je ko zna jos koliko cu da teram .......zato sam i resio da ga napisem iskreno....

Ovo je jedna fora  koju sam cuvao za sebe i reko tek tek dvojici trojici prijatelja a  jedan od njih je takmicar koji je medju  top 3 trenutno u zemlji..on je probao i reko...brate ovo je nesto savrseno.....tezina hranilice i sam mehanizam sami love ribu...hvala ti na ovome...

A ako vam treba bilo koji grafikon rado cu i vama koji nacrtati.
Nista lakse, to moze i dete u Paint programu koji svaki kompjuter ima.Nemam potrebe da kradem kopiram plagiram.Iimao sam dovoljno znanja i iskustva da dodjem do ovakvim zakljucaka vremenom pa ovako nesto  i napisem.

Inace jos jedan vas kolega me je jednom prilikom  prozivao da su mi textovi jako slicni sa nekim textom koji je neki lik iz hrvatske objavio o pecanju mrene bojlama u nekom hrvatskom ribolovackom magazinu.
Za razliku od tog kolege ja sam taj svoj text napisao godinama unazad stto se moze videti po datumu objavljivanja i kod mene na stranici i ovde na forumu a i samu metodu probao godinama unazad pa tako da je i to lako palo u vodu.Znaci neke neizvodljive stvari.

Neke metode koje praktikujem uopste ne negiram da sam vvideo od drugih.Kao na primer metodu  pecanja sa stomakom koju sam video od jednog chichice na Temzi i tad mi  nista iskreno nije bilo jasno.Ali nisam se zaustavio na tome sve dok nisam skontao da tu postoji nesto sto ja  tada nisam razumeo.
Niko od nas se nije rodio naucen svi mi ucimo ali sa puno iskustava,experimentisanja covek moze doci i sam do nekih zaklucaka.

A ocigledno da pojedincima na forumu a i uopste neko takav ko zna smeta.
Pojavljujem se ja koji nesto pise a nije u ortakluku sa drugima,koji se ne snima kad ufati svako ribce i objavljuje svoje ulove redovno po raznim grupama i ribolovackim magazinama ,ne snimaju ga drugari i objavljuje svoje snimke po you tubu  ,kako bi svima pokazao koliko je dobar ribolovac.

Da li je ljubomora ili vide takve ljude kao pretnju po svoj ribolovacki autoritet ne znam.
Neceg ima to bez sumnje.
Znam samo da su mi namere uvek iskrene i ciste.Nit sam neki mrsomud,nit namcor nit pokvaren kao neki.To sto me optuzujete za plagiram vidim samo kao vasu slabost i ljubomoru pa tako nemam nameru da se dalje  ispricavam u vezi toga.

Zivi mi bili pa videli...

Pusticu vreme da govori za sebe..... smiley033

Pa što ne reče odmah jbt!
Piši brate... gde će mi duša?!
Želim ti da pobediš bolest... pa kad ozdraviš - da se ćeramo dalje :)

Poslato sa FIG-LX1 uz pomoć Tapatoka

Nemoj me sazaljevas vec bi bilo lepo predrasuda da se malo otarasis.
Ovo je drugarski i  dobronamerni savet.

A ja sam amanet  ostavio ......imace sta mlade generacije od mene da procitaju ,probaju i nauce....
Ako umeju i zele da razumeju naravno.

Taman posla da te sažaljevam!
Pobedi ti to i lepo nam ozdravi..,

Poslato sa FIG-LX1 uz pomoć Tapatoka

Eno pokazao je dink montažu, koja je za uz ovo. Kratko, pa taman treba i taj stomak, odvajanje olova od dna.
Btw ja ću ipak produžiti te predveze, jer te kratke forme ne rade uz moje postavke - terene, čini mi se.
Imam situaciju npr. da mi otkine riba stiropor a ja ni ne vidim.
Ili samo jedan brzi trzaj i nikakvo daljnje pipanje. A znam da bi u slučaju dužeg predveza bilo još neko trzanje.

baracuda

Пробао јуче. Систем ради и хвата рибу. Треба ми још мало fine tuning-a али то је то. Хвала Jamal!

Baracuda jako mi je drago sto si probao i video da funkcionise,da me ne prozivaju kao obicno da prodajem maglu.
Inace konkretno do ove metode  i zakljucka sam sam dosao pecajuci skobalja u danima kad se imaju desetine i desetine udaraca a jedva par ulovljenih  riba.
Inace sto se vise ovako peca ,sve vise i vise se usavrsava i ulazi u samu srz ovakvog stila ribolova.
Niz okolnosti mora da se slozi da bi rezultati bili maximalni.
Od , mikropodesavanja visine stapa na drzacu,tacne tezine hranilice(nekad i 5/10 grama pravi ogromnu razliku),kolicine viska koliko smo unazad ustopovali.
I kad se jednom istjunira posle je ko pesma.
Tolikom se lakocom i efikasnoscu lovi da kad neko gleda sa strane misli da pricas sa ribama.
Toliko je veliki procenat realizovanih udaraca da covek prosto pocne da se divi i samoj metodi a i samom sebi.
Naravno tad raste i samopuzdanje pa se i na taj nacin covek sve vise i vise upusta u nove izazove i zahtevnije situacije.
Izvinjavam se svima sto ponavljam iz posta u post vitalne delove ovakvog pecanja,prosto zelim da stavim akcenat na njih jer bez njih rezultati nisu isti.
Desavalo mi se da odem na vodu i zaboravim se ili me malo i mrzi,pa kao u fazonu sam, ma dobro to je to ,blizu sam savrsenog tjuninga(previse samopouzdanja),pocnem da pecam zalumfam se kad posle nekog vremena vidim da nesto ne stima i da sam napravio nekoliko propusta koji su uslovili niz propustenih udaraca i realizacija.
Pa se onda nerviram i mislim ,eh da sam ispostovao sve otpocetka, sad bi imao jos nekoliko lepir riba i ne bi izgubio dragoceno vreme.
Zato u samom startu je bolje sve uraditi ko sto treba jer posle kad se krene, sva ostala podesavanja znaju samo da zakomplikuju zivot i da se izgubi dragoceno vreme.
Baracuda javi nam kad ides opet i ako imas neke svoje zakljucke bilo bi lepo da ih podelis ovde sa nama.
Sto vise  ljudi proba, kroz tudje iskustvo i drugima ce biti lakse.
Ziv bio i bistro!  :tongue: smiley033

Jučer sam se uvjerio, da oni kraći bolje nađu ribu.
Trzalo je , ne i uzelo, ali po odaljavanju od hranilice i produžavanju predveza nije ni trznulo..

Drugar gledo neke klipove pa naiso na ovaj.
Kaze evo ono sto ti pricas.Isto ko ona tvoja fora .
Koga interesuje neka odgleda....inace malo ispred 14 minuta....

:bye:
a ja kazem za neku godinu sve ce da bude ko sto sam pricao  smiley033
svi cete da lovite tako///dok se proba i covek uveri da je efikasno
a i dok se pobedi ego i otarase pojedini predrasuda   :ok: :thumbup:

Strasno dobar video za pocetnike, vec sam ga pogledao letos.Oprema je super, pristup i razmisljanje.... :thumbup:
Nervira me jedino sto potencira na tome kako peca na velikoj reci, a sinak nije video Dunav i Savu... :lol: :lol: :lol:

To da.Za njih je Trent velika reka.. Bio sam na toj reci,lepa je i jako je interesantna za pecanje.Ima lepih riba.Nije bas lako uloviti je ko sto se kod nas misli ,ipak mora se covek potruditi da bi lepo lovio.
Ali lepo je sto ako imas dobar pristup i znas sta radis kad su dobri dani mozes  bas lepo da lovis.
Onako bas skolski sto se kaze.Bas ko sto je prezentovao. Nazalost kod nas mnogo puta ni to ne funkcionise
jer nase ribe su retke ,divlje ,vise im je bazirana ishrana na prirodoj hrani nego li na ono sto joj se baca.
a drago mi zbog videa jer potvrdjuje ono do cega sam dosao.

Dobro kažeš Dragane moj dobri, za nekog ko počinje da peca fiderom odličan video :) Uz te neke osnove lik je lepo provukao reklamu svega i čini mi se da je to i cilj snimanja (baš kao i većina videa njihovih).

Poslato sa FIG-LX1 uz pomoć Tapatoka

Procitah sad ovu temu. Necu sad puno da pisem da ne dodje opet do rasprave ko onomad (pomenu Branko na pocetku teme o raspravi od pre 2 godine). Svako ima svoj stil koji proizilazi iz licnih zelja ali i terena na kojem se peca. Ali on nije univerzalan i svuda primenjiv.

Tako da mnogo je cinilaca koji uticu kako cemo zabacivati i pecati na feeder pecanju na velikoj reci. Navecu samo pojmove neke, da pisem necu , pa koga zanima neka razmislja: duboka spora voda, duboka brza voda, ekstremno brza plitka voda, dalek zabacaj, zabacaj blizu, zabacaj nizvodno, zabacaj ispred sebe, zabacaj uzvodno, stomak mali, stomak veci, zategnut sistem, klipovano, nije klipovano, kako je klipovano, pesak, glina, sedra sitna, sedra krupna, oblutak, kamen krupan, odseci mali, odseci veliki, panj nizvodno, panj uzvodno, panj ispred....

Upravo tako Ad... Svako i ima svoj stil koje mu diktiraju zelje a i potrebe.

Medjutim ovaj detalj je nesto sto je univerzalno i funkcionise uvek gde ima protoka.Bez obzira kako god pecao i sve uslove koje si gore naveo..
Tu je najbitniji taj mali detalj a i efekat koji oslobadja za to malo udicu otpora sto je poenta u bilo kom pecanju,ne samo fider.

Kako god pecao dal je plovak ,dubinka ,fider uvek se ide na sto manji otpor ribi pri uzimanju mamca ,zar ne.
Uvek se uglavnom ide sa sto manjim plovkom ,sto manje otezanja za fider ili dubinku u 99 % situacija.

Nije tesko da se razume efekat ovog o cemu sam pisao, dovoljno je ukljuciti samo zdravu logiku.

Ko ne veruje neka proba na vodi.Brzo ce se uveriti da je ovo tacno o cemu sam pisao.

Eno kolega Baracuda je probao i covek video da je istina to sto pricam.Nisu nebuloze kako neki zele iz ne znanja ili arogancije da predstave...

A kad smo kod mnogo jake i brze vode koju si gore spomenuo ima poseban stil kako se tu peca i zasto se tako tu peca....