Kako izbeći cverglana - terpana?

Započeo djuka81, 25 Jul 2010, 10:56:29

Vladda

Otpilike tako.

Ja sam spremio primamu od neke jeftine smese, i dodao krv u prahu, grupisao cverglane, i imao relativno mirno pecanje:).
Kidisu na meso. Kada nema mesa, gutaju i stiropor, i praznu udicu :huh: gutaju sve sto ne pripada dnu(valjda su vec sve u okolini izvakali:))

djuka81

znam sigrno da psenicu neuzima i secerac uzima ali retko moze jedan u ceo dan to sigrno pecanjem na plovak ali fider na dnu tesko probacu sa podizacem
Uhvati i pusti

srdjan 019

Djuka to mozda vasi cverglani ne jedu psenicu ovi nasi je skupljaju i u srednjim slojevima vode a i na dnu kad se spusti .Ja sam primetio da mnogo manje cverglana imam na udicu kada u prihranu ne dodajem prezle ( hlebne mrvice ) ili stari bajati hleb , vec samo cista prihrana gotova kupovna .

djuka81

psenicu ne dira po 1 2 komada dnevno isto i na secerac takva i prihrana ina ce bilo kakva prihrana sa jacom aromam gotov si
Uhvati i pusti

Diego

Jednom prilikom bio sam sretan što sam otkrio mamac koji na jednoj vodi cvergl uglavnom ne uzima - tvrdu sporotopivu peletu na dlaci. Selekcija je uspjela, lovio sam deverike i babuške na miru. Slijedećom prilikom odlazim na drugu vodu pun elana. Veliko jezero puno cvergla, ali uz ogromne deverike i babuške. Naravno, završilo je katastrofom - lovio sam cverglove čim mamac padne na dno. Tako da, ovisi od vode do vode. Tamo gdje ga ima previše osim tvrdog kukuruza na dlaci ne vidim načina, a to je već "carp fishing" pa se nisam u tome našao.
Opet, bilo je na istoj toj vodi dana kada sam uspijevao uloviti nešto drugo - imao sam sreće pa naišao na jato druge ribe.
Još jedna anegdota, znam ljude koji su u isto jezero uspjeli ubaciti durboka i uloviti soma. Kažu, ulovili su ga vrlo brzo nakon zabačaja, a cvergl im nije dirao na taj (prvi) zabačaj. Znate na što ciljam? Mala riba bježi od velike.

DYNABLASTER

ma nema druge nego da ih sve ispecas :lol: a i sta mu fali odlican je i przen i u corbi :tongue:

i ja citam ovo i cudom se cudim , pa bolji je cverglan od tih slina milion puta..prosto mi krivo sto ga nema vishe u Savi ovde !!

Diego

Ok, dobar je, kada je malo veći. Međutim, priča o cverglu u nekoj vodi obično završi sa milijardama "nekonzumnih" bodljikavaca. U pravilu se prenamnoži, upropasti vodu... i tako. Možda je malo nesportski pričati, on je jedina vrsta koju ne puštam natrag osim na natjecanjima. Kad su malo veći - njupam, i baš su dobri, slažem se. Al' to mi nije ribolov. Nema izazova, nema mudrosti, nema zanimljivosti - ništa, samo proždiranje mamaca.

DYNABLASTER

drugar i ja smo ih bas ciljno lovili u Kruscicu na kanalu, i suncice isto- bila kolicina lol :lol:

Ma znam Dijego , nego sam gladan..pa eto ...

otto.

Cuo sam od starijih pecarosa
da tu nema pomoci ...
Treba im samo odvuci paznju ...
Probacu ovih dana, kada budem isao na jezero
da lovim deveriku.
Bacicu im, ko sto kolega veli (nekoliko postova gore)
hleb pomesan sa pastetom (5-6m dalje),
a lovicu (trazicu) deveriku u gornjim slojevima (1-1.5m dubine)
sa rastresitom hranom...
Javi cu, kako sam prosao ....
Kakve su ti misli takav ti je i život.

rajko tehnium

Upotrebom što tvrđih i većih mamaca,ja sam nekada dobro prolazio koristeći lovne pelete za soma ili kao mamac koristio tigrov orah.Inače veliki cverglani(manići)veoma su dobri za jelo i čorbu jer su masni.
Pozdrav!

Sp1tF1re

Cverglan ili ti "Amerikano", nije nikako Manic  :veryangry: ,moze biti da je Manjov ali ne i Manic koji je iz porodice "Bakalaros"  :cheesy:

srdjan 019

Ma cverglan uglavnom radi u letnjem periodu tj. kada se voda malo zagreje i cim krene da se hladi ( septembar , oktobar ) tad prestaje , . EEE a tad dolazi vreme Manica kad temperatura padne ispod nule i to uglavnom nocu na parce ribe , tako se bar love kod mene .