Ispravimo greške - mala škola feedera

Započeo žex.rašeta, 10 April 2011, 10:17:48

Čiodom ( špenadla ili pribadača  :cheesy: ) sa plastičnom glavom koja kraj predveza fiksira .

Radza

Vidis ove crne kuglice,e to su ti glave od ciode.
<º))))><.·´¯`·.(Radza)¸.·´¯`·.¸><((((º>

... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

Pogledaj kod Kineza, video sam da ih ima kod njih.

Ja sam ih izvadio iz kutije za predveze  :wink:

belveder

Citat: Sax poslato 11 April 2011, 00:14:28
Zex odlicna tema pa evo i ja da se prikljucim.Moja NAJVECA greska prosle godine je bila velicina udice i ne kombinovanje mamaca glista+nokla,secerac + crv,1,2, ili 3 crvica itd...
Fajtalica jeste korisna stvar ali ja vec toliko stvari nosim da mi ne pada na pamet i nju jos da nosim a evo kako sam resio da ne preteram sa vodom.Bitno je da uvek iz iste posude sipas vodu i onda ces imati meru.Meni je to prazna kutija od glisti.Na 1kg(naravno zavisi koje hrane ali svakako se ne moze preterati) sipam tu celu posudu i onda jos pola.Dobra stvar je da ne mozes sa tom posudom preterati jer ako bi i drui put celu posudu sipao,uz cesce mesanje se hrana svakako prosusi.
Ono sta mi sad smeta je sto mi nije svaki zabacaj veoma precizan ali sam 90% dobar(za sad ne koristim onaj line clip na spulni).Takodje,teren koji sad sa pocetka proleca obilazim i nije nesto bogat ribom.
Moj savet novim feederasima koji sam licno iskusio je obavezno sitne udice br.14 ,16,a tek posle preci na vece.Mamci su prirodniji a dolazi riba svih velicina.Naravno da i tu ima pravila oko udica al za pocetak ovo sigurno pali.Duzinu predveza jos nisam apsolvirao ali u nekom od narednih pecanja cu i to probati.Antitangl cevcica obavezno ,jer nema problema sa mrsenjem.
Eto ovo je moje skromno iskustvo,i naravno pozdrav uz zeljeda olaksamo jos novijim feederasima....
Evo prodje jos jedna godina mog feederisanja pa da iznesem rezime.Greske o kojima sam pisao sto se tice udica sam ispravio i rezultati su bili veoma vidljivi.Vec u martu dok je voda bila jos hladna sam u prva dva izlaska imao jednom 13 a jednom 18 deverika i u oba pecanja po tri deverike od oko 700gr.Primetio sam da je od velikog znacaja eksperimentisati sa mamcima KAO I SA BROJEM CRVICA NA UDICI jer nisam mogao da verujem koju razliku pravi jedan crv.Gliste treba probati u snopu,onda seckane na udicu sto jedno seckano parce sto dva ili vise.Stiropor sam upotrebljavao mnogo vise nego ikad i davao mi je rezultate u odredjenim situacijama.Na jako sitan nisam pecao jer je iskljucivo sitna dolazila riba.Generalno nisam neke velike greske kod sebe video
E sad,ajd da kazem sta hocu jos u ovoj godini da popravim.Hocu da nabavim quick change vrtilice da bih mogao vise eksperimentisati sa velicinama udice u toku samog pecanja i promenama predveza.Hocu da sto uspesnije zrnastu mesavinu plasiram na daljine 30+ metara(to sa nekom raketom home made resiti-Imretov izum samo manje neg cedevita zbog dometa).Hocu nekako na vodi(ne u odnosu na obalu) da lociram orijentir radi jos preciznijeg podrucja hranjenja(tu mi je na pamet palo da zabacim  balerinu sa olovom i onda da gacam par metara od nje).
Znaci,sve sto hocu jos nisam probao al dogodine javljam rezultate.
Sto se hrane tice,koristio sam starter za pilice,zatim vde catch,bream,carp,gicu,mrak carp pelete,ttx,vde praskastu aromu i home made prihranu.Ovo su bila moja zapazanja:u startu sezone-bolja primama,kad putujem na neko mesto za pecanje,takodje bolja primama da ne mislim,na lokalna mesta u Ns gde sam najcesce pecao,cesto je od situacije na vodi zavisio uspeh.Npr.jednom sam imao bolje pecanje babuski sa mojom hranom a odmah sutra dan sa vde catch ni sitne nisam dobio(to je bilo u avgustu).U jeku sezone(govorim za dtd u Ns),orijentisao sam se na moju primamu i zrnevlje i bilo je ulova.TTX-obavezno koristim,odlicna stvar kao stoi vecina znate.
Od mamaca:u startu obavezno puno crvica i glista,kasnije ne mora jer cesto sitna dolazi.Zatim-nokla,zito,secerac-celo i naceto zrno.
Posto sam napravio uspesan glistenjak,najvecu gresku koju sam napravio je sto nisam koristio gliste koje su se tek formirale-tj tanke i kratke jer su neki cesto na njih dobro prolazili jer lice kao na larvu.
Eto,jes da sam se raspisao ali ovo je otprilike rezime proslogodisnjeg mog feeder pecanja.Dogodine,novi izvestaj.

Bakisan

Mislim da praviš veliku grešku što ne koristiš fajtalicu. U hladnije doba godine, kada je niža temperatura i velika vlažnost to i nije neka greška, ali u leto, kada su visoke temperature, hrana se neminovno suši te je treba  povremeno vlažiti. Tada fajtalica dolazi do izražaja.
Nikada se ne svadjaj sa budalom! Prvo će te spustiti na svoj nivo a onda pobediti na iskustvo.

Slazem se sa tobom sto se fajtalice tice,nego reci mi ja sam na flasi od po litre izbusio rupice i tako je kvasim preko leta,mesam je cim vidim da je pocela da se susi,jel to dovoljno ili bas mislis da treba pravu fajtalicu da nosim?Nije problem ni nositi je al kurcobocija nikad dosta pogotovo sto od ove godine hocu plinski reso da nosim i jos neke stvarcice pa malo po malo i stvari ko go.... :cheesy:

tomislav34

Sa pravom fajtalicom sigurno nečeš pretjerati sa vodom.

Bakisan

Na tu flašicu od po litre se lako stavi raspršivač od neke tečnosti za čišćenje stakla, keramike..... Bitno je da kvasi poput magle.

Citat: tomislav34 poslato 03 Februar 2012, 21:13:17
Sa pravom fajtalicom sigurno nečeš pretjerati sa vodom.
Generalno nisam nikad preterao sa vodom jer pazim veoma.
Bakisan,imam fajtalicu koju koristim kod kuce za cvece al je jako skupa,60 dinara :lol:
Kupujem jos jednu pa kud puklo da puklo....... :rolleyes:

Блок_64

CitatP.S.Iako sam prosle godine resio da prvi put odem na privatan revir,pogresio sam sto nisam al ove godine sigurno ispravljam tu gresku! smiley033

Budi siguran da nisi pogrešio.Imaćeš osećaj kao da nisi ni bio na pecanju.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

tomislav34

Da li kad idete ciljano loviti šarana stavljate najjače vrhove. Ili njih odabirete jedino po težini hranilice? Npr. imate metod hranilicu od 30 gr + hrana, po tome ne morate stavljati najjači vrh, ako imate štap od 150 g t.b., ali da li bi ipak stavili najjači vrh, s obzirom da lovite šarane?

krle77

Obavezno najaci vrh.Posto vecinom pecam na dunavu,tj kad voda dozvoljava,desavalo mi se mnogo puta da na koktel crv-secerac dodje i som,pored sarana koji se redovno javlja.Bilo je i situacija kada sam mogao da ostanem i bez stapa,na trenutak se odaljim a on vec u vodi.