HiT Feeder hranilice

Započeo Milan berkut, 29 Septembar 2016, 21:50:42

bozoribolovac

Dobro jutro svima  :bye:.
Napokon se HIT može kupiti u Hrvatskoj  :thumbup:. Hvala Milanu što je došao  smiley033 i u detalje pokazao sve detalje od izrade do upotrebe  :ok:. Profesor Milan je održao predavanje kojeg se nebi nitko posramio :clap2: :clap2: :clap2:.

Bravo za Milanceta i kolege...
Prava prezentacija, jos proba na licu mesta .

alex_vzd

Izuzetno mi je drago da je došlo do poslovne suradnje između gospodina Milana Radoševića i  firme Interland -Varaždin. Grada u kojem živim već 33god...te u koje se nalaze na okupu četiri(4)generacije..moje obitelji.
Nadam se da je pored poslovne suradnje..uspostavljena i ona..ljudska suradnja koja nam je toliko potrebna u ova bremenita vremena.
Nažalost, nisam bio prisutan prezentaciji proizvoda jer nisam raspolagao informacijama o istoj(prezentaciji) tako da nisam imao priliku našega "razrednog" i osobno upoznati. Pretpostavljam da ovo nije prva i zadnja posjeta Varaždinu.
Također se nadam da je g. Radošević ponio lijepe uspomene iz Varaždina te da se je g. Boris Ljepava kao domaćin..pokazao i dokazao. smiley033

Ja sam hteo da idem i isao bih da nije bio Uskrs. Pisalo je na Fejsbuk stranici HiTa kao i na stranici Feeder Hrvatska, isto tako i na Instangramu na profilu HiTa.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Ja sam načuo da je naš " Proka" bio kao kod kuće... Još sam načuo da su momci koji su probali neke " daljince" i modele,   gazili  u dalj debelo    ... Pa sam čuo da su domaćini bili " top "... I sve tako nešto bzvz...načuh ja.

LC odlično drži hranilicu na mestu u tekućoj vodi. Nekada sam na poziciji gde pecam koristio 60-gramske kavezne (dešavalo se da ni ona nije dovoljna), sada koristim 40-gramsku LC. :ok:

HiT na domacem terenu, dve odjednom

alex_vzd

Citat: alex_vzd poslato 10 April 2018, 17:03:14
...da je došlo do poslovne suradnje između gospodina Milana Radoševića i  firme Interland -Varaždin..

Upravo se vratio iz Interlanda gdje sam kupio svoje prve(nadam se, ne i posljednje)..HIT hranilice . Po tri komada od modela "LC large 40gr" i isto toliko od modela "Bullet 40gr". Cijena oba modela po komadu 13,40kn/212,35 dinara.
Možda već sutra testiram ove modele pa ćemo da vidimo za dalje..

"HIT-  Finesa " - test

Neko vreme već koristim prototip nove hranilice iz serije HIT, koja za sada nosi radni naziv " Finesa" . Moram da se ogradim, pošto još nije komercijalno dostupna i zapažanja su samo na osnovu jednog uzorka koji posedujem i 5-6 izlazaka .
***
Finesa je namanjena isključivo za stajaćice, i u par pokušaja mi se  pokazala da je u određenim prezentacijama pravi izbor .
Za razliku od modela "Standard" i "Bullet"  , kod ove hranilice  otežanje je sakriveno u obliku prstena unutar hranilice po obodu najšireg dela rezervoara .Ovako koncentrisano otežanje je odlično rešenje u nekim situacijama . Takodje, integrisana cevčica kroz koju prolazi osnovni najlon, poseduje fleksibilni gumeni  deo u koji ulazi standardna vrtilica, koja omogućava da se štiti čvor veze sa vrtilicom , ili da se koriste brzo-izmenjive kopče svih oblika. Rezervoar je neznatno smanjen, i kapacitet je apsolutno dovoljan.
Evo iz mojih par proba  , podeliću neka svoja iskustva , i kako sam je koristio u šaranskom ribolovu...
***
Juče sam imao strategiju da pecam sa tonućim boilama i peletama kao mamcima na muljevitom dnu uz jake vrlo udare vetra  , na daljini oko cirka 45-48 m koliko je bilo potrebno . Nisam koristio pop-montaže, vec lagano izbalansirane prezentacije tik uz dno i  tonuće mamce.
Da bi to izveo, morao sam da imam hranilicu tezu od 60g koju u letu ne skrece vetar ,  koja se ne zakucava u mulj ,  i da ne moram da je pomeram i izvlačim ,  a da poseduje dovoljan rezervoar da na dnu otvori atraktivnu hranu neposredno pored mamca . U ovom slučaju to je bio jedini način da polu-suvu  hranu pri jakom vetru plasiram tik uz mamac na sam mulj .Za tu svrhu i prezentaciju na mulju sam koristio standardnu šaransku  brzu kopču sa konusnim produženim bužirom (  "anti-tangl sleews"kao na slici ).

Takodje, dodatne ribe donelo je plasiranje u samu trsku sa sakrivanjem mamca na otvor hranilice (direktno u trsku,  ne 10cm pored ! ) . Tu sam koristio standardnu metod kopču sa gumenom perlom ( "QUICK CHANGE BEADS ") . U trenucima kad su udari vetra bili baš veliki , to je bio pun pogodak.
Upravo sam to dobio sa Finesom, i u jednom trenutku skoro svaki precizan zabačaj je bio udarac  . Ni stomak od najlona nisam stignao da pokupim, i šarko je iznese iz trske . Za trsku sam koristio sneg lider od monofila 0.35   u dužini metar  , kako bi zaštitio od krzanja kroz trsku osnovni najlon .
Hranilica je teška 40g , a tankovana sa polu-suvom primamom po mojoj proceni od oko  oko 60-65g .
Zbog vetra , morao sam da imam oštrinu  i dužinu štapa dovoljnu da bacam bez luka iz stolice , skoro pravolinijski,  i sa tom težinom to nije bio problem za Finesu da se probije kroz vetar.
Naravno, i ostale karakteristike koje HIT modeli poseduje nisu izostale, kao brzo izranjanje na površinu, izletanje iz prepreke (granje) , preskakanje najlona drugog zabačenog štapa na isti spot sl . Ističem spuštanje na mulj koje zbog ergonomije hranilice odlicno nalegne na isti ...ne tone .
Odličan alat za teške uslove, a u standardnim uslovima za plasman prosušenih i atraktivnih hrana razne granulacije i odrzavanje mini-spota bez galame , pa čak i za pretraživanje visoko atraktivnim peletama ili mrvljenim boilama .
U principu, jednostavnija za plasmam bez naročite pripreme vlažnosti hrane ili namenski sporije otapajućih primama , za mini dohranjivanje i sl.
Vrlo upotrebljiva , i višestruko overena na šaranima u 5-6 izlazaka po različitim vremenskim uslovima, pa je uvrštena u moj izbor za revire.
Evo i jedan primer koji je možda interesantan kolegama u Jarku za predstojeći kup na poziciji br. 3 i dela broj 2.  Tu sam otpecao iza grane bez zakačinjanja sistema. Da napomenem da imam samo jedan primerak iste, pa iz navedenog zaključite sami ...
Navijam da se nađe na repertoaru.

Samo da se nadovežem na Vladin post. Kod mene je Finesa veċ duže vreme na testiranju i pored svih ovih stvari koje je Vlada nabrojao samo bih dodao da je Finesa za razliku od Bullet i Standard boljih letačkih sposobnosti i da dostiže veće daljine, stabilniji let ima mnogo zahvaljujući otežanju koje je unutar tela. Ono što je interesantno kod nje je najava udarca...ovo je jedina da kažem metod hranilca na koju imam jasne najave, svako ispitivanje i svaki oprezan prilazak hrani od strane ribe. Zna malo da nervira   :rolleyes: Ali kad pokupi mamac hoće štap nekad iz držača da izleti...valjda se i ona iznervira dok "zoblje" sadržinu koja je unutra  :lol:
Kad je težak teren meni je obavezna iskreno.  smiley033

ribolovacnis

Pitanje za Milana, ima li negde u Nišu HiT-a?

sezan

Ja moram da se oglasim po pitanju izgubljenih ,pokidanih hranilica , NA ISTOM MESTU ,koje najcesce obilazim...
Dosta je granja i prepreka na tom mestu i ja svesno rizikujem ,ali naravno sa rezultatima a i manje je dosadno nego da zabacujem na neki pescani plato...
U pitanju je Gruza i namerno bacam u krs od granja i stenja..opsti haos ,ali riba je tu...naravno...
Po izlasku sam imao po bar 1-2 kidanja sistema na ISTOM MESTU ,dok od kada  mi je vecina hranilica u torbici HIT fider i gde postujem savete proizvodjaca za 5 izlazaka na ISTO MESTO ostavio jednu...
Mogu da kazem da imam pouzdan uzorak i ZA SADA sam jako zadovoljan....i ako bude promene u mom "uzorkovanju" , javljam...
Hvala g. Milanu jer od kada ga "pratim" imam dosta poboljsanja u delovima u kojima nisam imao toliko iskustva...jer sam varalicar 30 godina...tako da sve vam je jasno ,koliko se razumem u fider...kao gospodjica Marica... :lol:...
Hvala jos jednom..

Citat: ribolovacnis poslato 26 April 2018, 17:52:23
Pitanje za Milana, ima li negde u Nišu HiT-a?

Sport Fishing
Bulevar 12. Februar 51 A, Niš
065/541-19-91
sportfishingstore@gmail.com        www.sportfishing.rs

ribolovacnis

pexon

Da i ja dodam koju lepu za milančetov Hit. Par puta dok je Sava bila još ogromna i mutna sam išao za Bijeljinu i prolazio preko ušća Bosuta. Taj deo Bosuta od brane do Save nekih 150 - 200 m je bio mirnijeg toka i mnogo manje mutan, pa sam jedan dan poneo i fider i hranu da probam. Ulov za sat vremena je bio skroman, ali sam ja pecao bez gubitka sistema. Jedan od retkih regularnih pecaroša (većina su grabuljaši),koji je pecao na plovak na takmičarac, mi je prišao i pitao me kakva je to hranilica koju ne gubim prilikom izvlačenja sistema. Ja sam mu objasnio da je to Hit bulet našega Milančeta i objasnio mu i druge dobre osobine ove hranilice. Čiča je naravno bio oduševljen i verovatno će je pazariti u dogledno vreme. Inače ušće Bosuta je približno iste dubine oko 4-5 m po tom vodostaju, ali prepuno raznog stenja i kamenja, iz koga bulet izleće bez ikakvih problema za razliku od kaveznih hranilica.