HiT Feeder hranilice

Komenskog 2
Stara Pazova
0631200392

Dobi moji, eto nas i tamo :thumbup:
Uživajte u ribolovu uz - HiT feeder!

pdavor

Stiglo u Srem opa,   :rolleyes: sad kreće ofanziva , ćeraćemo se mi još sad i mi tajni recep imamo  :takoje:

Nije vise mit, stigao je HiT !

pdavor

Ovo se spremamo za UB nema da nema kod gazde Milana , firma od ugleda sve u bocu ispoštovala. Saradnja i usluga na vrhunskom nivou... smiley033

Na AS metod feeder kupu za parove održanom na jezeru u Bačkom Jarku učestvovali smo Alexandar Grubanov i ja, osvojili smo visoko četvrto mesto sa upecanih 46,72kg ribe. Nedostajalo nam je malo sportske sreće da završimo na trećem mestu. To malo sportske sreće se merilo u 1,45kg.
Takmičenje je bilo izuzetno teško, što zbog jake konkurencije što zbog činjenice da je šaran uveliko ušao u mrest i ignorisao većinu stvari koje smo mu nudili. Mamce je uzimao isključivo na mikrolokacijama uz samu preku stranu pod trskom i jednom vrbom nadvitom nad vodu. Samo 30cm od trske ako se sistem nalazio značilo je da smo bez šanse za udarac. Aleksandar se opredelio za poziciju ispod vrbe i posle par otkinutih flat metod hranilica prešao je na HiT feeder hranilicu nebi li uspeo da zadrži prihranu u njoj posle kačenja za grane prilikom pada u vodu. Sa flet metod hranilicom to nije bilo moguće jer prilikom udarca od granu hrana sa njih je otpadala, a udica se obično kačila za njih. Ja sam imao malo lakšu poziciju od njega pa sam ostao na flet metod hranilici i zbog opredeljenja da koristim za nijansu suvlje zamešanu praškastu prihranu koja je trebala po udarcu hranilice u vodu da ostavi trag čestica koje bi trebalo da malo zainteresuje ribu da pokupi dva mini pop up mamca postavljena na iglicu. Predvez je namerno ostavljen na dužini od 20cm i ta dva mini pop up-a su stajala na toj visini od dna. Kada smo uspevali da pogodimo rupe u trsci ili da provučemo hranilicu kroz grane to je značilo da posle kraćeg čekanja dobijamo griz, sve to je otežavao i vetar koji je duvao i skretao hranilicu sa putanje. Jako teško teško pecanje u globalu, napeto do samog kraja.
Aleksandar se opredelio da takmičenje otpeca sa micro pelletima od Big Carp Baits i to sa Ghoust Pellet box fruit-fish preliven sa Bubble Gum fluoro liquid. Po punjenju Hit feeder hranilice pre zatvaranja udice sa mamcom prelivao je sa Caramel Ghoust i zatvarao peletom. Mamac koji mu je doneo najviše ribe je bio Revolusion Honey, a odmah za njim i GLM-Plum koji je najbolje efekte davao kada ga je prskao sa Fluo Sprey Red Plum.
Kao što već napisah ja sam se opredelio za praškastu varijantu pa sam zamešao dve kombinacije koje sam forsirao do samog kraja. Prva kombinacija je bila moja praškasta prihrana koju sam pravim u kombinaciji dva voćna mirisa koja su indentična kao i boile 8mm koje sam takodje spremao za ovo takmičenje jer je upotreba spoda zabranjena pa sam išao na tu varijantu. Konstantno sam ih pračkao u jednu tačku nebi li napravio hranilište i pokušao da na taj način privučem amura koji na moju žalost nije bio zainteresovan. Videli smo mu ledjeno peraje iznad hranilišta i konstantnim praćkanjem smo pokušavali da ga spustimo dole ali bezuspešno...produžio je dalje. Druga kombinacija mi je bila Metod mix Frnakfurtska kobasica Big carp baits zamešana sa Red Spice Fluoro Liquid takodje od Big carp baits. Mamci koji su mi doneli najviše ribe su bili SBS strowbery jem i SBS garlic, par riba sam ulovio i na SBS M1 i jednu na moju boilu.
Napetu atmosferu je opustio Milan koji je došao da nas obidje i usput doneo malo sreće, kako je došao tako smo dobili i mini seriju udaraca i nezaobilazne HiT hranilice kao i par fotografija koje je napravio da nam ovekoveči ovo druženje. Ovom prilikom mu se zahvaljujem i ovako javno ( nebi nego sam inače veoma podmitljiv  :lol:)

Ps: Ovo je text koji je Aleksandar postavio na FB stranicu od Big Carp Baits :
Vasàrnap meghivót kaptam Branko Golubovic baràtomtol egy pàros versenyre Backi Jarakon.
Ghost pellet box Fruit-fish lelocsolva Bubble gum fluoro liquid-el es ghost gel caramel vagy fluo spray red plum volt az egyik kombo,a màsik Franfurti kolbàsz method mix red 1 spice fluoro liquidel.
Csali megint a jó bevàlt revolution honey,glm-plum pop up volt a nyerö!!!!!
A ponty belekezdet az ìvàsba....ez elenére sikerült fognom pàr darabot de sajnos 1,45 kg- mal kevesebet sikerult fogni mind a 3 helyezes igy 4 helyezetet ertunk el.
Köszönöm a csalikat Hermesz Zsolt És Róza
BIGCARPBAITS#FEEDERFISHING#

MegaSkot

Danas pazario hit hranilice, testiranje u subotu.

Poslato sa HUAWEI G7-L01 uz pomoć Tapatoka

komša015

Proboj Ruskog fronta,Valerij Suharev testira ...   :ok:

Ruske ribe nisu imune na dejstvo Hit-a..

Da li neko sumlja da će Hit preplaviti Rusiju  :question: :cheesy:

Dobri moji, evo nas i u Odžacima  :thumbup:

"LAND" doo
Somborska 62
Odžaci
Uživajte u ribolovu uz - HiT feeder!

Bravo! Jedno pitanje,da ne bude zabune. Nemački uopste ne znam pa sam samo prelistao tekst. Pominje se Dusko Stupar (coveka ne poznajem,da se razumemo) i dalje pise DS-bulet itd,itd...pa ako moze pojašnjenje...

Najlakše prevedeno-pouzdani distributer za celu teritoriju Nemačke.

Citat: Sax poslato 20 Jun 2017, 00:08:19

otovoris u chromu ovo, desni klik bilo gde, translate to english i to je to :D

Marketing je cudo koje donosi lovu. Mada, boli kada umesto jednog imena stoji neko drugo a znas koliko je neko znoja prolio da bi dosao do toga.
Mi znamo ko je pisao gramazu flomasterom!  :rolleyes:

Dobri moji momci,
Duško Stupar je čovek koji je omogućio da se HiT pojavi na nemačkom tržištu. Način na koji je to bilo izvodljivo vidite i sami tj. morao se pronaći ''prolaz'' i sve je dogovorno uradjeno  :wink:

A kakvu su ocenu HiT-u dali Nemci govori i cena sa match-tackle.de internet prodaje Championsteame.de  :takoje: :thumbup: :thumbup: