Fiderom na skobalja

Započeo mladja1976, 19 Decembar 2010, 17:27:38

miodrag

Nije jos uvek,mada su ljudi nezajazljivi sve im je malo nosili su ogromne kolicine riba sa vode, a steta je stvarno, sreca je pa su naisli ribocuvari pa su neki morali da pustaju sve preko 5 kg, a realno kome treba toliko ribe. Samo steta sto nemoze da se peca na plovak, to bi bio bas ugodjaj.

Draško

Ja se na Vrbasu nisam baš proslavio sa škobaljem pri ribolovu sa hranilicom, na desetak nosara zaluta po jedan škobalj ili plotica. Volio bih neki savjet u vezi montaže i mamaca za škobalja, hvala.

zikoni

Bistro raja  smiley033

Ja sam Zimus na rijeci Usori pecao na feeder, tacnije Maver Abyss x 3.3m(dvodijelni) osnovni najlon 0.18 i predvez 0.14. Masinica Shimano EXAGE 3000 MHSRC ,kocaksta hranilica otvorena sa obje strane tezine 25 grama plus hrana...(ujedno bio i prvi izlazak sa ovim stapom i masinicom na vodu koji me odusevio i bez ovog stapa ne idem na vodu)  :lol:
Hrana koju sam koristio je bila na bazi sira za Mrenu i Skobalja, VDE.
Kao mamac sam koristio 2, 3 crvica na udici velicine 12 duzeg vrata...probao sam i na obicni hljeb(ruza i korica), i na Pen Saju ali rezultata nije bilo...
S obzirom da taj dan riba nije radila kod plovkarosa, ja sam prosao odlicno iako skobalji nisu bili krupni(200 - 400 gr). Imao sam preko 20 uzimanja za nesto vise od 3 h aktivnog pecanja, dosta spadanja i zapinjanja jer sam pecao tako da mi voda hranilicu odnese ispod jednog stabla koje se nadvijalo nad vodom i samo tu je i uzimao...

Ono sto bih dodao je da sam pored hrane u hranilici koja je bila jace stisnuta i teze se otvarala, u 2, 3 navrata iznad mjesta gdje mi je padala hranilica bacao po 3. 4 kugle primame velicine manje mandarine kad bi uzimanje prorijedilo i tad je riba bivala aktivnija i puno brze uzimala mamac. Stari je pecao ispod mene na 10 ak m od mjesta gdje sam hranio doduse na plovak, pa se nisu mogli pohvaliti ulovima, ni on ni oni ispod njega.

Nadam se da sam nekome dao ideju za neko buduce pecanje jer sam se ja nauzivao napecao  :ok:

Bistro... :bye:

ako je uzimanje stalo u neko doba, znaci nisi dovoljno hrane bacao sa hranilicom, pecaj brze. kugle nisu resenje, samo sejes hranu.

imao si dosta spadanja, smanji udicu. 12 je prevelika za zimu. 16 je po meni dobra velicina za krenuti pa ako ima potrebe, povecavati. takodje bih i predvez na 0,12 spustio ako ne i 0,10

zikoni

Hvala Laki za savjete smiley033

Mada ljudima kad pricam i pokazem udicu na koju pecam, blijedo me gledaju, kao premaleno je to...ali idalje smanjujem i tanjim sto je moguce vise, bez obzira na negodovanja  :cool:
Sve u svemu nemam problem sa eksperimentisanjem i uvijek gledam da probam svasta, i sto procitam i sto mi padne na um, samo eto taj dan je lijepo radio svo vrijeme tako da nisam mislio da ista treba mijenjati. Sto se hrane tice, imam i snimaka, minut do 2 maksimalno i prezabacivao sam jer ako do tad ne uzme, nije ni bilo udraca kasnije.

Hvala jos jednom i Bistro  :bye:

Zare Gusar sa Morave

Citah ovu temu... a ide uskoro sezona skobalja.. E pa kod nas se pecao na fider i to na glistu prosle zime. Problem je sto dozvoljenu kolicinu upecas za nesto vise od sat... Druga razlika je sto je to zimovnik i prvi put sam pecao na takvom mestu ali nisam probao na nekom obicnom mestu i u neko drugo doba godine, ipak sam pocetnik jos uvek. Jednom sam upecao preko 50 komada, negde oko 35 kilograma ali bilo je tu 5-6 mrena. E sad da vam to ne bude cudno, kolega iz Kraljeva Bambi na fider je ulovio 188 komada i sve to snimio kamerom...radio je neku reklamu za neku primamu.....ima na you tube ako neko slucajno sumnja... :) No sada da se spremamo na nekim mestima koja nisu tako jednostavna za pecanje a ovde sam procitao par dobrih saveta....
Bolje bicikloom na pecanje nego mercedesom na posao!!!

Mnogo bre filozofirate a malo pecate....
Za skobalja hleba je No 1.
Probao sam raznorazne prehrane na puno razlicitih voda ali obrni okreni hleba mu dodje najbolje resenje.Jeste ima dana da nekad bolje reaguje na hranu ali se to desava vise zbog crva nego zbog iceg drugog rekao bih.
Posebno ko ne zeli da daje novac za crve hleba mu je idealno resenje.
Ide i u hranilicu i kao mamac a lovi ribu isto kao i crv.
I bolje je po meni hranu u hleba nego hleb u hranu.....xaxaxax

Moguće je da je taj rad bolji, ne beži on od hleba...to potpisujem!

NikolaNS

Za skobalja najbolje mi se pokazalo:

4 vekne starog hleba
1 kg krupno mlevene prekrupe
1 kg hrane na bazi karamele
1 kg krticnjaka bez krtice
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Za koliko dana ti je ovaj recept?     :lol: :rolleyes: :lol:

bolenbgd

I kod mene slicno:rendani hleb,krticnjak i najcesce Univerzal,bilo koja,posto nema jaku aromu.Cini mi se da su mi hrane sa jacom aromom donosile manje riba pa sam im smanjio udeo,govorim za skobija.

NikolaNS

"Cini mi se da su mi hrane sa jacom aromom donosile manje riba" U potpunosti se slazem sa tim. Jedno vreme sam kupovao VDE jer zna se, ima najjacu aromu, kad ono medjutim... :no: Na kraju sam provalio da mi se najbolja pokazala gica mix bodorka. :takoje:

Nemoj Nidžo da me vučeš za jezik :rolleyes:

LimskiVuk

Treba i ovu krticu staviti zajedno sa krticnjakom kad ne radi skobalj pa sta bude
Sto vise upoznajem ljude to vise volim zivotinje...