Debljina najlona za ribolov kapitalne mrene feederom i dubincem

Započeo jamal, 06 Novembar 2017, 18:56:03

Ne prastaju stvarno.Ni meni danas . Izgubio sam tri.Nije najlon bio tanak ,naprotiv.Prva je pokidala 0,18 pa sam promenio na 0,21 medjutim nije do debljine vec do prepreka koje su bile ispred i ispod mene.Danas nisam bio lenj napravio sam par slika.Obelezio sam gde su udarale a stiklirano gde su najvise udarale.A i prepreke cisto da vidite scime sam morao da se borim.Na zalost izgubio bitku ali ne i rat.Sutra  proboj solunskog fronta. xaxaxa Razamisljam iskreno o tridesetici.xaxaxa

:lol: :lol: :lol: Posle Sale lud sto peca na kanap,nije no nagubio se krupnih riba,jer peca u kamenu i krsu.Krupna mrena,uporan i zilav borac,koja mnogo voli da podvuce olovo ili hranilicu pod kamen.Ne mora tu oprema da bude teska,samo pazjivo izabrana i da dozvojava primenu sile,davno sam zaboravio upotrebu najona u ovakovom ribovu bas zbog toga sto sam mrenu dobijao na takvim terenima,gde mi je najlon samo otezavao stvari,a imao sam dok sam pecao na 0,20 i po 5-6 kidanja dnevno.Ne zelim da mi ribe odlaze sa udicama,a desavalo mi se da ih ispravljaju i to solidno debele,kad ispravi nije mi zao ribe.Meni se dosta javljala na daljini do 30tak metara,uglavnom je to bio odsek,prelaz u dubinu sa 2na4m.Nikada nisam smeo da je pustim da klizne u dubinu,no pribor naprezem do granice pucanja,i non stop nastojim da je privucem u mirnu vodu,e onda prava borba tek pocinje,inace ovako odeee. Moze se u ribolovu mrene uzivati mnogo laksom opremom,ali na terenima gde nema ostrog kamenja i jake matice,a posto je meni uvek izgledan i som,nije za igru,mrena 2kg pruza i vise od dobre borbe na ovakvom priboru,meni je u nacinu ovakvog ribolova problem samo saran,jer mu zategnut dril i neistegljiva struna cepa usta.Ako stignem da ga prepoznam nije problem,al on je kod nas tezak za upecati,teren ovakav,a javi se 1 u 5-6 ribolova,uvek iznenadi :thumbup:

Ljudi, ne može ova reka da se poredi sa Savom.Ovde na jednoj poziciji ima kamena kao na kilometar toka Save :takoje:
A ova prva slika deluje kao raj za skobalje!

A tek koliko je kamena izvadjeno samo da znas.To je bio kamen na kamen.Svakih dva tri kilometra kamenjari.Sve su povadili i rastrgli za autoput.Voda je toliko ubrzana i plitka da je to nenormalno.Ranije su bili i brzaci koji ulaze u duboke virove.Sad je sve manje vise jednolicno na vecinu mesta.Ostalo nesto malo lokacija gde nisu dirali. Zimi je lepa morava.Ko Drina  :lol: :lol: :lol:

Mislim da znam gde je mesto ako je J.Morava u pitanju,na protiv Dragane meni u odnosu na mesta gde ja pecam ne deluje kao tesko mesto.I kod mene slicno,samo voda mnogo veca i jaca, ja kad odem na pecanje nazalost mi fotografisanje ne pada na pamet. Ne cudi me uoste sto kolega Jamal peca na ovakvim mestima,jer na zalost  je tu moguce isceprkati po neku ribu,jer i ja sam prinudjen na isto :takoje:

mislim da i vas dvojica (Sasa i Jamal) imate slican problem kao i ja. Nesto bas i ne srecete ljude na pecanju  :rolleyes: :lol:

Da ti nesto kazem drug,uopste ne zalim za tim,tu gde ih ima dosta,uvek postoji i krivolov,drugo uz svaku cast pojedincima, uglavnom su to neandertalci koje ti pomere svaki nerv s mesta gledajuci kako se ponasaju prvenstveno s ribom,sve im je malo, ma grozota.Da bih pobegao od njih,i mogao da isceprkam po neku ribu,moram da biram takva mesta, inace da srecem kolege u ribolovu kao sto ste vi drugari,uzivao bih da se druzim sa vama :thumbup: Nazalost,ovde smo mi,ima nas koliko toliko savesnih, dok na vodi su horde prosecnih srpskih ribolovaca :lol:

sta bre zalim?! pricam kolegi na poslu (ribolovcu koji me razume) kako sam bio do 3 ujutru i nista nije bilo (pocetak oktobra, mrak pada oko 19h, bilo i hladno nocu), ali rekoh uzivao sam u tisini koju prekidaju sove, sakali i na zalost retki raubovi. A ovi ostali me gledaju kao da nisam normalan

Kakvi bre ljudi, bezim od njih kao od kuge

alex_vzd

Citat: Ad fines poslato 06 Novembar 2017, 22:19:58
Neki optimum za sada je kod mene 0.20 Tubertini Gorila. Zabacujem hranilicu od 150g bez soka do 40m bez problema (mogu i do 50 ako je ravno iza ledja)

Hranilica od 150gr + primama na monofilu debljine 0,20mm, bez šok lidera na 40-50m..bez pucanja  :huh:..ako je tako, svaka čast majstore  :thumbup:

Na Drini, gde je soder iza ledja, spustim stap iza ledja skoro paralelno paralelno sa obalom. Najlon visi oko 1.5m. Polako ubrzavam bez naglih cimanja. Stapovi Sportec Exclusive 3.9 210g i Spro master carp 170g LC 3.9. S tim sto je Spro meksi i ima jos bolji taj katapult izbacaj.  Problem nastaje kada je iza ledja  kosina i rastinje, e onda obicno do 35-40 maks ide

Nose i meni 120 gr Gorila ili Asso Super HT bez šoka, nema samo naglog trzaja jer je hranilica dovoljno teška da izleti na te daljine.Probaj, nije to neka nauka smiley033

hm, 120g...  jos malo pa ce 150.... :ok:   dobri su to najloni, izdrzace.... nego....  sta si za masinu planirao? :rolleyes: :lol:

DOXAT

Meni se nekoliko puta desilo i uz jako debele najlone i upredenice, kroz vekove, da mi hranilica ili olovo, tj. komplet montaza odleti otkinuta... sve je to normalno..

Kod mene je ista situacija po celo leto,noc,samo se cuju zivotinje i vidi poneko svetlo u daljini.Ja volim ljude, pogotovo da sretnem kvalitetne kolege,sa kojima mogu da kvalitetno provedem vreme no takvih je malo,bar ih ja slabo srecem.Druga stvar ovakvi tereni stavljaju na test ribolovca i njegovo znanje,iskustvo i opremu, pa ovi drugi beze sa takvih terena.Mnogo razmisljam da krenem da koristim predvez peskatore 0,30,ali imam utisak da bi debjina i krutost odbijali ribu :takoje:

Citat: Ad fines poslato 18 Novembar 2017, 20:20:53

Ma pisao sam već negde, imam neku Tica G...ne mogu sada da izlazim na terasu,upravo se istuširao, sa borbenom kočnicom,veliku i mnogo jaku makinu koja bez problema glisira te hranaje (bolje reći bilo koje hranaje). :lol:
Ima 2 mane, prva je kočnica ali to se lako reši sa borbenom a druga je line clip koji je užasan ali i to je u prosecu rešavanja :wink:
Uz minimalnu preradu i ulaganje imam veoma jaku i moćnu mašinu koja prati ovaj "surf" štap.Ako mi se ipak ne bude svidela verovatno ću pazariti novog Okuma Longbowa.