Boltuška

Započeo Milan berkut, 17 Jun 2015, 02:06:30

Icko

Milane da to nije previše vode?
Bistro i čisto na vodi.

Jos ni jednom je nisam pravio a da mi ne uspe ...
Upste ne znam gde je problem, a vodu od oka sipam i nista ne cekam samo vrtim vrhom kasike.
Manje vode stavim od griza... U pocetku izgleda ko i boile kad mesis i mislis da nesto nedostaje, kad ono.... malo prodje vreme, ruka zaboli, i eto zvake.

vladimir022

Ishitreno sam postavio pitanje..
Procitah sad celu temu i nasao sam odgovor, al ne marim
I tek onda sam skontao sta sve ima zanimljivo u kuhinji

"BazookA" boltuska .

vladimir022

Prvi put sam probao da je napravim i cini mi se da je uspela, lepi se ko luda i za casu, a i za kasikicu
Taman jos ovih par "prolecnih" dana u minusu da vezbam, pa nabavim sve sastojke sto sam smislio  i spriceve, pa da se to malo proba u praksi

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Samo polako sa tim špricevima i  apotekama iz komšiluka da vas ne etiketiraju u pogrešnom kontekstu :cheesy:

Spojene poruke: 22 Mart 2018, 22:16:47

vladimir022

Hahaha ne znam ni dal daju uopste spriceve bez recepta ili cega vec

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

ja kad sam rekao daj najveci dobio sam mao cudan pogled ali kad kazes treba mi za pecanje, te onda te pogledaju  :lol:

Ako ideš sa receptom po špric onda si već u opasnom problemu :cheesy:
Ne treba recept , ali se malo teže nalaze špricevi veće kubikaže pa nije zgoreg probati u više apoteka. Lakše za punjenje ....

20 je bolji zimi, a leti moze 10...
Boltuska se malo trosi, nije potrebno vise od 2 kasike za vise spriceva... pune se plafon 1/3 jer i da imas samo jedan tako napunjen, dovoljno je za citav dan skoro. ®️ Visak vazduha sluzi i da mozes da povuces nazad da ne izlazi sama ako nemas cepic. Za cep slomijem iglu i eto ga.
Sta imam da je cuvam i pravim mnogo, kad je napravim uz jutarnju kafu . Sveza ko dusa ... ✔️

Sa_le

Marina, pune se i spricevi manje kubikaze lako, samo okrenes spric kontra i usisas spremljenu boltusku.
Meni je mjera najcesce 3 kasike griza za jednu aromu, a obicno pravim u dvije, tri arome max. Proslu sezonu mi je malo podbacila a uvijek sam je nosio na vodu (volim da je pravim, dodje mi kao neki ritual vece pred pecanje). Odnosno ne mogu da kazem da nisam lovio na nju ali nije mi ni jednom bila kec iz rukava.

vladimir022

Jedan klasik i jedan sa mirodjijom

precisionFEEDER

Jedna slatka sa mirodjijom zuta,jedna bela slana sa nekom solarovom aromom za hladniju vodu i jedna jos slanija sa istom aromom samo crvena... Hoce to valjati?

Послато са ZTE BLADE A520 уз помоћ Тапатока

nesha1980

Probao da pecam na boltušku prvi put,na opovačkom dunavcu, u sredu. uglavnom ne volim meke i lako skidljive mamce pa sam testiranju boltuške sumnjičavo posvetio poslednjih sat vremena ribolova...prijatno sam se iznenadio...imao sam bolju realizaciju nego na crva iako sam koristio izuzetno sitnu udicu za isto tako sitnu bodorku i deveriku koja se pecala.Sada imam dovoljno poverenja da ovaj zanimljiv mamac koristim na rekama kada se riba probudi a voda vrati u korita.

sezan

Ja moram da se pohvalim i zahvalim na temi i gosn. Milanu i ostalima na savetima i receptima...
Evo vec tri izlaska na Gruzu na belu ribu, Boltuska mi spasava dan...
Kad nece ninasta(crv,glista larva) ,Boltuska zavrsava posao...
Eksperimentisao sam i dva srva sa boltuskom mi je dala najbolje rezultate...zasad
uglavnom Deverika velicine dlana i veca ,klasika za gruzu...dok samo na crva pipa jako slabo i jako sitna Deverika...debelo ispod mere...
kad prestane odmah da reaguje na ukus jagode ,stavim klasicnu bez mirisa i boje ,pa prebacim na vanilu ili na beli luk...4 arome sam imao i tako ukrug...
od svih na vodi najbolje sam prolazio i jedinom koji me je pitao o cemu se radi sam dao napunjen spric sa jagodom i eto ga i on proradi...
otkrovenje mogu vam reci...