Boltuška

Započeo Milan berkut, 17 Jun 2015, 02:06:30

mongoose

Juče mi je boltuška obradovala dete. Pocrkale gliste od vrućine u kolima, srećom imao sam napravljena dva šprica, ostalo od nekog izleta. Lepo smo natreskali babuške na plovak i sitne udice. Prva liga mamac, babuška ga obožava, i to na vodi gde se peca isključivo na glistu, eventualno hleb.

Ne znam da li ima veze, dva puta sam je mutio sa prokuvanom vodom i ispala je perfektno, jednom nisam kuvao i nije baš bila savršena.

Aleksandar31

imam pitanje jel se to kuva ili samo muti u casi mrzi me da pretrazujem pa ako neko hoce da mi objasni juce pravio nije mi uspelo posle par min u vodi otpada sa udice hvala unapred

Panchester

Drz da ga nabijem :rolleyes:
Samo butanje, nista temperatura.Osim tJelesne.

Citat: Aleksandar31 poslato 23 Maj 2016, 16:25:31

Odes na prvu stranicu ove teme i procitas prvi komentar. Ne moze to biti tako tesko...

Aleksandar31

hvala Zmaju sad video

Danas sam prvi put koristio boltušku kao mamac. Uz gomilu sitne bele došla je i ova deverika. Mislim da ću zaboraviti na crve... :cheesy:

Hvala razrednom na detaljima i receptu ovog fantastičnog mamca. :tongue:

Alo , Razredni (alter ego - Milan Berkut)...Ovaj je usao u sektu

:cheesy: a tek danas šta je svašta napecao . . . oj oj oj kanda je skuvan k'o snajkin ručak  :lol: :lol: :lol:

feedermaster

Za jučerašnje pecanje sam i ja, po prvi put spremio boltušku  :cheesy:  ...
Nešto kapiram da joj je sad vreme. Zbućkao sam još u petak, pažljivo prema uputsvima majstor; profesor; Doktora Milana i ostavio je u frižider. Uistinu, "mislio sam" da sam pažljivo sve pogledao i naučio gradivo. Ispostavilo se kasnije da nisam  bio u pravu premda sam je testirao nanetu na kancelarijsku spajalicu u  providnoj čaši i bio sam oduševljen efektom.
Nažalost, eksperiment nije bio postavljen kako treba jer se mirna, bistra česmovača iz čaše "malkice" razlikovala od jučerašnje mutne Save, i došao sam do toga da mi je smeša bila preterano retka.
Elem, da se vratimo na juče oko 7 i15 izjutra  :takoje:
Pecanje sam počeo sa 2 fidera. Zabačaji su išli negde u tok, od prilike 40 ak metara. Imao sam Xl primamu zamešanu sa Maroševom tečnom aromom sira idosta crvića. Planirao sam "da probam" Mrenu pa sam udicu mamčio crvićima čitavih 15ak minuta i lepo formirao 2 hranilišta.  Na boltušku sam i zaboravio. Na žalost, peš je bio nemilosrdan. Ukoliko vidim udarac=peš, ukoliko štap ne mrda ni posle minut=peš. Katastrofa na pomolu.
Setih se tada boltuške i nanesoh je na udicu, lako, lepo, lepljiva smeša je spremna.. Zabačaj, udarac, Deverika, lepa, veća od dlana... u propadanju...
Nažalost, tek tad sam postao svestan da sam smešu napravio puno retku a prva količina koju sam istisnuo je uspela malko da se prosuši pa je zato i stojala na udici onako lepo. Sve što sam posle   istisnuo iz šprica na udicu se razvlačilo pre zabačaja, po 2 cm. a pri samom zabačaju i spadalo...
I ništa. Sad lepo čekam sledeći vikend da napravim kako treba, pa još u više boja, aroma i to je to... :tongue:

Milan.M

Ja sam napravio pre dve nedelje i bio zadovoljan kvalitetom kako sam je prvi put napravio, nisam imao uspeha sa njom kao mamcem, radilo samo na glistu. Ubacio sam je u zamrzivac i posle dve nedelje (juce je nosio ponovo na pecanje) ponasa se isto ako prosli put. Stoji preko pet minuta na udici. Krenuo sam sam postepeno da dodajem vodu i dosao na razmeru tri pune kasike griza (pune, ne ravne) i osam kasika vode, vodu je bolje dodati iz dva puta.

Jel probao neko da peca na boltušku sa WD 40 ?

Svojevremeno sam cuo da takmicari stavljaju WD i to sam pitao u jednoj od tema. Onda je krenulo drvlje i kamenje, da pecam na pregorelo ulje i tako to. Iskreno i meni je van svake pameti pecati na ovu ljutu hemiju bez obzira na efikasnost. Izbegavam i stiropor koji jedino koristim za podizanje mamca.

obradmiki

Cini mi se da sam davno procitao u ribolovu da wd 40 koriste  varalicari koji ga nanose na varalice

Neverujem !!!!  :huh:
Postujem samo prirodne i mamce napravljene od prirodnih sastojaka..
Sto kaze Misha ni stiropor ne stavljam
Po cenu ne znam kakvih riba ovo nikada ne bi koristio  :grin:

NikolaNS

Kad sam pravio, koristio sam iskljucivo griz i vodu, bez ikakvih aroma. Kad nije htela crve ni glistu stavio sam cauru od crva i "omotao" je ovim i na to je htela. Treba to nositi na pecanje a pogotovo na kanal.  :smiley:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.