Bojle i mrene

Započeo jamal, 31 Decembar 2016, 19:05:25

Ove godine planiram sam da pravim bojle za mrenu i to iskreno bojle nepravilnog oblika.Znaci kako izlaze iz pistolja samo da secem i odmah na kuvanje.Verujem da bi nepravilan oblik izgledao prirodnije mrenama i mozda manje kotrljao u jakom toku.Kao sto neko rece verujem  za mrenu bojle ne moraju biti napucane kao za sarana vec trebaju da nose odredjenu aromu koja njima odgovara .Tako kolege ako neko ima iskustva sa pravljenjem ovakvih bojli ne bi bilo lose da to podeli sa nama.    :tongue:

Ovo bi i mene intresovalo obzirom da sa halibut peletima nisam imao nikakav rezultat na Savi.
Kada to kažem, mislim da sam pecao na dlaku sa par vrsta od različitih proizvođača a u pva sam rokao one Carp Zoom (jeftine), bez rupe u mixu sa šaranskim peletima od 6 i 8 mm.Nisam za par izlazaka imao ni zatezanje a teren je bogat njom i pokušavao sam u septembru/oktobru.Na crva i glistu je udarala sitnija a ovako sam pokušao da zeznem neku tetku.Ako neko zna gde sam pogrešio, neka kaže,pozdrav  smiley033

bolenbgd

Ni ja se nisam proslavio sa peletima,koristio sam Maros halibut u kombinaciji sa pastrmskim.

ja sam pre 2 godine dobijao na kuceci pelet, ali nisu bile krupne...  Probao sam i druge mamce ali mi se ipak iskristalisalo da su crvi najbolji.

Ali posto cu ove godine da vratim i drugi stap u pogon, tj pecacu na 2, jedan ce biti, izmedju ostalog, i na boili. Srolacu je sam a rezultate cemo da sumiramo tamo krajem novembra  smiley033

Boile za mrenu su ipak po meni za kombinaciju koju je Dule rekao. Dva stapa i jednim radis, a drugim cekicas (ostavis ga) ko sarka da pecas. Sto se tice halibuta koliko vidim dosta nas smo se nacekali cekajuci ribu na njega na reci. Jedino Jamal ima rezultate na Moravi koliko sam skontao.
Moj sud za halibut koji sam i prosle godine probao je da je za prihranu odlican u duzim pecanjima (postavljanje grubljeg tepiha na pocetku pecanja  i kasnije samo saku na 2-3 kile hrane ). Dovlacila mi je poneku  krupniju deveriku , nosare 600-800g i poneku mrenu. Ali mamac su ipak bili crvi...
Dacu mu sansu i ove sezone kad prodje mrest.  A i neku domacinku imam na umu , pa cemo i to da probamo.

Sent from my GT-I8260 using Tapatalk

Mislim da ce boila da da rezultat, narocito ako se peca nekoliko dana na istom mestu, uz obilnu primamu i naravno boile sa njom.  Ja sam prosle godine bio sklon eksperimentisanju sa mestima, tj nigde nisam spojio 3 pecanja u 5 dana na istom mestu. Pri takvom menjanju mesta, najbolji izbor za hranilicu su crvi, konoplja i secerac, a na udici crvi, kombinacija crvi secerac, secerac i cuk. Ko peca na istom mestu, obavezno treba da baca jedan stap sa "jacim" mamcem, i da povremeno i kroz hranilicu  sipa taj isti mamac. Boila definitivno moze biti taj mamac, pored jos nekih.

Citat: mihabg poslato 02 Maj 2017, 12:59:01

Sent from my GT-I8260 using Tapatalk

Kolega ne znam kod nas dal ima da se kupe ali vidim ima ih u hrvatskoj.Sad da ne ispadne da ih reklamiram ali su mi se najbolje pokazali od svih peleta koje sam probao.Preporucujem svima da probaju sa ovim pakovanjem jer kao sto vidite sadrzaj je raznosvrstan.Njih na udicu a neke jeftinije na hranilicu.

Bait-tech je dobra firma, svasta oni imaju . Verujem da su ove pelete za udicu top...

Ovo jesu pelete za udicu i samim tim su mekane i mnooogooo brze otpustaju aromu nego tvrde Halibut pelete. To je sasvim druga prica i dimenzija od tvrdih peleta. Tvrdim peletima (na)hraniti a ovima pecati.

Ne verujem da su mekane... samo su probusene za dlaku...Imam ja neke halibut  koje su busene ali su daleko od mekih i brzo rastapajucih.

Tvrdi su ovo peleti.Nisu mekani.Probuseni jesu  pise vec na pakovanju.Mekani i nisu za pecanje krupnije ribe.

To onda pred spavanje zabacis i cekas zoru sa istima.

Pa nije bas tako.Otprilike im je potrebno oko sat ipo vremena da se otope otprilike.Zavisi od vode jel hladnije ili toplija.Posle desetak minuta apsorbuju vodu i spoljasnji deo omeksa .Tad vec postaju najatraktivnije.Meke se koriste uglavnom za pecanje na plovak ,klasicno fider pecanje(brzo),i pecanje bez dlake.Meki se mogu se mamciti i na golu udicu.

Ma ove su sigurno dobre ali problem je što kod nas najviše ima onih koje su daleko nekvalitetnije...Carp zoom i Maroš halibut imaš svuda da kupiš ali nisu lovne,bar meni.

Halibut pelet nema tu lovnost ako nije propracen hranom na istoj osnovi ili peletima.U najboljem slucaju i jednim i drugim.To je najveci problem snjima.Razlog je sto kod nas riba jos uvek nije naviknuta na njih.Najgore je sto su dosta skupi za nase  uslove a i nedostupni hvalitetni kao sto rece Dragan.Spomenuo sam negde da je najbolje kupiti tonuce pastrmske pelete u velicini od 3 mm i njih staviti u hranu ili samo njih u maggot hranilicu sa prosirenim rupicama.Mozete i neke u velicini 8 ili 10 mm i onda plasirati prackom ili u hranu stim sto te ne mozete u closedend hranilicu.Ja obicno sa nekim od kolega kupim dzak tih peleta i izdelimo jer se tesko moze naci u manjoj kolicini.Obicno ide dzak od 25 kg.Sad u zavisnosti od hvaliteta cena im je oko 200 din.To je jedna od najboljih i najeftinijih opcija kako zameniti originalne jeftinijom varijantom.