PRIBOR & OPREMA => Mašinice => Daiwa mašinice => Temu započeo: Germina poslato 28 Novembar 2019, 12:08:37

Poruka od: Germina poslato 28 Novembar 2019, 12:08:37
U pitanju je mašinica koja nastavlja tradiciju legendarne Daiwa Tournament SS serije i radjena je prvenstveno za englesko tržište gde su te mašinice još uvek jako popularne kod šarandžija, feederaša a naravno da može da posluži i za varaličarenje. Cena je oko 80EU  smiley033

(https://www.anglingdirect.co.uk/media/catalog/product/cache/5/image/680x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/d/a/daiwa_17_gs4000_ltd_front_drag_reel_1.jpg)

Carrying the iconic combination of a gold spool and black body this GS LTD model utilises key technology features to deliver power, speed, smoothness and durability. Classic design, tuned performance.

FEATURES Daiwa GS 4000 LTD:

4 roller bearings.
Twistbuster.
Air Rotor.
Digigear.
ATD Drag.
Distance Control Line Clip.
Infinite Anti-Reverse.
One Touch Folding Handle
Gear ratio 4.9:1.
Weight of reel 400g.
Line capacity 300yd of 10lb (270m of 0.30mm).

Poruka od: vladimir022 poslato 28 Novembar 2019, 12:23:25
Ufff
To je masina bez puno rupa i sminke

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Poruka od: Germina poslato 28 Novembar 2019, 12:29:42
Ja sam pre ere upredenih struna varaličario sa Daiwom Tournament SS1600 i bila je stvarno izuzetna mašina...kad sam prešao na strune smetao mi je mali back play rotora s obzirom da nije imala nepovratni ležaj ali nije to toliko izraženo i problematično posebno za vobleraj  :wink:
Poruka od: marina1983 poslato 28 Novembar 2019, 14:15:23
Te preklop rucke ne mirisem ama nikako.
Poruka od: mihabg poslato 28 Novembar 2019, 14:59:55
Gresis, nisam ni ja... al' znaju ovi da naprave !
Ja pogresio , i pljuckao sam... Evo sad se vadim.
Poruka od: vradojicic poslato 28 Novembar 2019, 15:06:02
Citat: marina1983 poslato 28 Novembar 2019, 14:15:23
Te preklop rucke ne mirisem ama nikako.
Ni ja...
Miho, neke znaju a neke i nisu znali.
Pogledaj Grofov prvi TDR, onaj plavi, to landara kao m..a kroz suplje gace...
Ne znam koja im je to fora, sto ne stave rucice iz jednog dela, nikl, siva brunirana ili u boji spulne, izgledaju i bolje su minimum duplo.
Poruka od: marina1983 poslato 28 Novembar 2019, 15:08:31
Svaka nova  novcijata, nebitna marka, na suvo mrda i klima a to ne zelim i ne volim ako teramo mak na konac .
Ne zelim ih u svom priboru , izbor je toliko velik da mi nije pod moranje .
Milion i jedan slucaj rasklimavanja pucanja i loma upravo na tom mestu . Nepricam nista napamet nego sam video i znam.

Meda , me preduhitri , s.anjeeeeeee.
Poruka od: vradojicic poslato 28 Novembar 2019, 15:09:43
Inace, okacite semu ove masine, deluje slicno kao TD Feeder u retro stilu. Sve je to solidno ali nista posebno.
Poruka od: Grof1204 poslato 28 Novembar 2019, 15:15:17
Evo ja cekam da mi otpadne rucica pa cu se javiti

Poruka od: Goachild poslato 28 Novembar 2019, 15:26:53
Морам прво да пробам да бих знао да је лоша зар не?
Прву Даиву ТДР 18 "преклопну" сам купио скоро. Не чувам прибор за препродају и мењажу. То је код мене као хилти.
Има да јој душу узмем јер је то само глупа машиница. :takoje: Није се још расклимала. Видећемо догодине.  :huh:
СС Турнамент ми је увек западао за око и размењивао сам искуства са Енглеским риболовцима (шаранџије) који их имају годинама.
Сви су презадовољни, а машине су без рекламација. Мени се лично не свиђа што нема неповратни лежај. Остало је ок.
Мислим да ћу је купити.
Poruka od: Gremlin poslato 28 Novembar 2019, 16:36:48
E sad ste me naterali da idem u podrum i nađem 2 komada Daiwa SS Tournament of pre XXX godina...
Mora da su još upotrebljive...

:wink:
Poruka od: procaster poslato 28 Novembar 2019, 16:53:02
Daiwe s5000t sam koristio osam godina u šaranskom ribolovu. Za to vreme bile su tri puta u MG servisu na podmazivanju, nikad im ništa nije crklo.Jeste da ručica ima lufta ali sam se vremenom navikao, još da ima nepovratni ležaj bila bi mašinica za sva vremena. Da napomenem da je s5000t napravljena kao spinning masinica, koju su šarandžije prisvojile.

Послато са SM-G920F помоћу Тапатока

Poruka od: Germina poslato 28 Novembar 2019, 17:21:17
 Ja sam koristio Daiwu Tournament  SS1600 za varaličarenje a moj ortak dve SS2600 za dubinku. Meni se vremenom pojavio mali luft na kolenu ručice koji sam lako sanirao a ortakove su na toj poziciji ostale utegnute jer ih je retko sklapao. Sjajna mašinica koja fenomenalno pakuje monofil kao i strunu, izbačaji su baš daleki zbog dugačke špulne, i nije se preterano uvijala pod opterećenjem jer je ojačana whiskerom. Pogonski zupčanik je neverovatno lagan a jak od legure aluminijuma, na većim modelima obložen crnim slojem zaštite od slane vode (kao almit kod Shimana). Moglo je još lagera da se turi u nju umesto postojećih plastičnih biksni.
Jedino što mi je smetalo je nedostatak nepovratnog ležaja što je u kombinaciji sa upredenim strunama pri kontri za posledicu imalo glasan metalni zvuk udarca zupčanika kočnice o rezu koja je bravi. U USA i dalje ima kultni status  i mislim da je uz Mitchell 300 najprodavanija mašinica na tim prostorima.

Spojene poruke: 28 Novembar 2019, 17:41:55

Moguć je i upgrade frikcionih diskova na GS LTD mašinicama  :ok:

Poruka od: mihabg poslato 28 Novembar 2019, 17:43:45
Citat: vradojicic poslato 28 Novembar 2019, 15:09:43
Mnogo Vas sve postujem, al' moram da kazem i kao laik neke stvari...

Bilo koji mehanicki sklop funkcionise samo ako uspes i sa "losijim" komponentama da dobijes upotrebnu i trazenu karakteristiku koja je OPET subjektivna korisniku.
Kao neki ljubitelj  "Shimano" masinica, a ne "Daiwa" , nisam nasao takvu da me upristoji i zadivi u  mom recnom teskom fiderisanju, odnosno  da ne ribaju zglobovi,  i da se ne muci na ivici,  a da moram i da nesto dorodjujem i glupiram se.
Naravno , pritom merim moju frekvenciju izlaska u ovoj tehnici , puta broj zabacaja u skoro deceniju ipo u ovom zezanju,  i 94% ribolova sa 60-150g hranilice +hrana.
Drugari znaju da ja ispod toga verovatno nemam u priboru za reku.
Zabole me sta neko vidi i misli, nego sta to izdrzava i radi ...
E pa drugari, ovo radi.... Radi i Vas "Passion", i "Blu Arc" , " Red Arc" " Pxr" , "Zauber"  ,  ali su slabi  u drugim segmentima koje sam ja sebi trazio...
Ja ih poklanjao, jer su smesni za to sto sam trazio u toj velicini da me zadovolje.
Hocu bre snagu, a ne traktorsku gumu,  da se ne mucim kad vucem, min. 85cm u okretaju za standardno zabacivanje, rucicu koja nije kratka i ima zamajac, da slaze strunu i monofil perfektmo i da ne razmisljam , klip da ne bude bas kao noz od plastike , i da ima kud i kamo pristojnu tezinu da uklopim sa mojiim nacinom ribolova i priborom... Sa uglovima kad obaram, drndam i maltretiram moj pribor.
Boli me Patak Daca za revir kad spustim stap 10min. za sarka, zanima me ovo sto stalno radim, i to i pratim i mogu da napisem.

Tu sto ja trazim, meni  je ta "Daiwa" pobedila, moj "Shimano"... nazalost.
Naravno, ne vadite saranska oruzja da poredimo fiderski pristup , ali cak o da ih stavimo u porodjenje ... ima i tu ergonomskih prepreka zasto ne Shimano !!!
Dakle, komercijalno neko je vodio racuna o meni, a moj klub nije.

Elem, TA rucica koja se sklapa ne moze da nema minumum lufta , pa i da se pravil  od paladijuma , al' da to smeta u nekoj poluzi ili sa ribom ?!....Ma to  je samo onom ko je ne koristi frekventno i ovako kako opisah. Ja kazem da je to dobro uradjeno, ako uporedim sa vecinom ostalih koje sam drzao u zivotu od raznih proizvodjaca sa preklopljenim rucicama... A fala Bole mogu da se nabrajaju dugo.
A Vi me sad demantujte iskustvom sa vode , i onda kad ja steknem isto... priznacu da ste u pravu.
To radi, i posto se krlja , ne mora ni da traje pola zivota, al' eto i ove prosecne do 100€ traju 4 plus godina, i nista im nije losije , niti sam popravljao.
Jedino sto radim je 1-2 puta godisnje ciscenje i podmazivanje ako treba.
PS. Kocnica je takodje element, ali nije obavezan... To je vec jasno...

Pogresio sam temu, nije fider masinica... al' preklopljena rucica jeste !
Poruka od: Germina poslato 28 Novembar 2019, 18:00:09
Jedino što na toj mašinici može da strada usled duge i redovne eksploatacije posebno sa upredenim strunama, a pričam naravno prvenstveno o mom ličnom iskustvu , je klizač aero wrapa koji je prilično malen čak i na SS2600 i sklon deformaciji pri jakim udarima u kontri izazvanim upredenim strunama. Fideraši i šarandžije svakako nemaju tih problema jer rotor na mašinici zbog tehnike ribolova ima manji back play no što je to slučaj kod varaličara.
Sećam se nekih podataka od strane servisera mašinica sa Floride gde postoji i klub obožavatelja Daiwe SS....procentualno najmanje je ona bila servisirana za razliku od Pennova Made in China koji su prednjačili zbog očajnih zupčanika koji su brzo promleli i korodirali na moru.
Poruka od: mihabg poslato 28 Novembar 2019, 18:06:09
Slazem se, zato sam se izvinio sto sam promasio temu... Na varalicarcu nemam preklopljenu rucicu, a za ove iole stacionarne tehnike (fider je tu takodje), nista to ne smeta ako je ok uradjeno. Imam 4 masinice takve TDM, Match Winner, TD  2 kom , u 4k spulni 3 i jednu u 3k.  Luft mi isti ko kad sam ih uzeo, sem za 3k koju skoro i ne koristim iz gore nekih razloga.
Poruka od: simpson_H poslato 28 Novembar 2019, 18:09:57
Ta Daiwa SS 1600 je bila totalno neunistiva secam se koliko se Kneza izivljavao sa njom po Golupcu pa joj nije mogao nista dok nije pao na kamenjaru :cheesy:
Poruka od: Germina poslato 28 Novembar 2019, 18:14:36
Čak i one koje za razliku od prvih serija nisu radjene u Japanu, ja lakši zupčanik nisam držao u ruci - čista jaka legura aluminijuma  :ok:Padao sam i ja al na svu sreću nije stradala  :cheesy: