Pomoć u odabiru plastičnog čamca

Započeo vudupopaj, 28 Mart 2009, 12:22:10

Bozha

Daleko bilo da je iko imao losu nameru, svakako su ukusi razliciti, a mislim da nas sve ovde zanima kako ide po ovim nasim vodama!
Stolica, il' cast - that is the question

Saša

Pitajte bilo kog našeg bassolovca (pogotovo takmičara) da li bi voleo da poseduje jedan takav čamac - odgovor znam već unapred. :D  Nego nemamo mi nažalost para za takve mašine, a sa druge strane nemamo ni gde da ih vozimo. Na većini naših bassovskih terena SUS motori su zabranjeni, a negde su potpuno zabranjeni bilo kakvi motori (čak i električni). I kada bismo mogli da ih priuštimo - šta da radimo sa njima? Da im kačimo na krmu elektromotore? Ne ide... No biće verovatno u skorijem periodu nekih samogradnji i skromnijih varijanti "trackera" poput mađarskog Rumana i sličnih manjih i lakših čamaca gde bi pozadi stavili neki jači elektromotor (recimo 110 lbs) a napred pramčani pa bi time imali sasvim lepu platformu za pecanje sa kojom se može loviti na našim terenima i to već ličilo na nešto. :)
Bass mi je opsesija...

gogzimilic

Kupio sam ove godine čamac marke Tandem 535 proizvođača iz Bačke Palanke. Ja sam zadovoljan sa čamcem. Stabilan, lep, črvst, bez mana. Pišem ovo jer sam pročitao da je neki član baš ocrnio Tandem i tražio da se vrate pare. Moguće da je bilo problema, kao i kod svakih proizvođača, ali moj čamac koji je stigao je nov, urađen dobro, ja sam prezadovoljan. Guma koja je oko njega je debela i jaka, npr. na tajmenu je manja kao i na big footu. Boksovi su veliki, lepo se otvaraju i ima dosta mesta za odlaganje. Imao sam ranije Titelski specijal 80, i odmah se primeti bolja stabilnost i deblja plastika kod Tandema... Ne pišem ovo da bih uzdizao proizvođača, niti imam ikakve veze poslovne sa njim, nego tako je kako je. Dogovorili se, uplatio avans, dogovorili isporuku, zbog korone i lošeg vremena malo sam sačekao, bilo je manjeg kašnjejna, ali sve razumno i normalno. Vozim se čamcem već mesec dana i nema tu šta prigovoriti. Imam slabiji motor od 6ks ali i sa tim lepo ide. Planiram kupiti sledeće godine jači motor od 10ks ili 15 i to će biti prava stvar onda. Na plaži je pored mene baš stao tajmen i bi foot, pa sam upoređivao... Tajmen je jakko lep čamac, malo skuplji, ali odmah mi je zapalo za oči guma koja je tanja koja ide oko čamca. Stranice Tajmena su uže od Tandema ali tako dobija na širini možda...., i nema onako širok okvir koji ide sa strane kao Tandem, gde se stavljaju bitve. Zadnji deo gde ide motor kod Tajmena je ravan, dok je kod Tandema lepo urađen da se spušta , izuvijan. Big foot je već naoko veći čamac i glomazniji, ali i teži verovatno i nema tu brzinu sa istim manjim motorom. Ne znam , ali kada bih posle svega opet kupovao čamac opet bi mi najuži izbor bio Tandem ili Tajmen ili Aqua lux. Kod Tandema patos je urađen u kocke hrapave, što je odlično da se ne oklizneš. Kod Aqua luxa to nisam video, ali jesam kod Tajmena. Sve ima svoje, razlike su male mislim.

Gremlin

Big Foot ili Tajmen u toj klasi.
Nema dalje.

:wink:

milan.krstic

Pozdrav, koliko je ovo dobra ili losa ponuda, i naravno, posto nikad nisam posedovao camac, brodic itd, koliko je pasara dobra za pecanje, i povremeni boravak sa porodicom na vodi?

Cena je 2500 sa prikolicom... Puno ili nije puno, valja ili ne valja..?
Hvala unapred
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Nije to bas tako jednostavno!
Ima motor  , nema motor
Camac registrovan ima papire nema
Prikolica registrovana ili ne
Gde bi isti drzao , plovio,  pasara ima poveliku kobilicu nije za u obalu , stabilano i sigurno plovilo ma da je ta povisoka , godiste stanje , krpljena prepravljana nije - jeste , enterijer sredjen -nije , za koliko clanova .....  za pecanje i moze da prodje ako kod kontre ne udaras stapom u tu konstrukciju od tende .....

milan.krstic

Citat:.,, Camac je kompletno sredjen, cerada je od nautickog platna, natkabina ojacana osb plocom, kabina oblozena stiroporom iznutra, led osvetlenje. Uz camac ide i prikolica. Za ostale informacije pozvati.''
Toliko pise u oglasu, za dalje ne znam.. Bio bi vezan ili na NBGD, ili u Boljevcima, na Savi.. Verovatno bih isao u istrazivanje kolima nepristupacnih terena, pa vec kapiram da mozda i nije bas najbolji izbor...
Iskustvo se stice godinama kroz praksu, a ja je nemam nikako sto se plovila tice, pa zato pitam...
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Nisam bio lenj u zelji da ti pomognem pa sam i oglas potrazio.
Na osnovu napisanog camac nije registrovan dal ima papire neznam bez istih "nevredi nista"  na to jos koja stotka e za registraciju camac je u Surdulici a ti u Bg . Prikolica ne registrovana sto znaci odlazak vidjenje prevoz jos par stotina e . Sobzirom da si istrazivac to ces jedva do vode i dovuci i na adekvatno uradjeno spustu spustiti nije jednostavno tako da od seljakanja nems ni pojma . Stiropori osb ploce sve mi lici na neku budzevinu . Ako je led svetlo od par crvenih ono sto ga krasi onda je ostalo  pretpostavljam tuzno.
Ako si resio vec da odvojis toliko novaca i nemas iskustva potrazi zs pocetak neki otvoreni plasticni camcic sa nekim pristojnim motoricem i uzivaj.
Drugari skoro uzese tajmena 535 sa jamahom 4t , 20ks i atestiranu prikolicu orginal njegovu sve registrovano cena 3500e mislim da rekose .

milan.krstic

Hvala tebi puno na pomoci, pre svega... Gledao sam tajmena, cak sam gledao i Masheer 5.55, ali mi je on malo puno, a i nesto gledam da bude sa kabinom, da bude komotan da prespavam negde, da ne vucem sator i trazim mesto na obali.. To za prespavati je porodicna varijanta, odemo na kampovanje, ali spavamo u kabini camca itd itd... Iz tog razloga sam gledao pasaru, video sam i tri princeze isti novci, gotovo sve isto, doduse kabina malo prostranija... Jos gledam, razmisljam... Svaki savet dobro dodje, i koga bolje da pitam vec vas iskusne kapetane koji i pecate i plovite... Da sam pitao prijatelja, on bi mi rekao da nadjem dobru jahtu, od 400-500k eur, jet to je dozivljaj kad se provozas pored plaze ubudvu... Ali ja hocu da pecam, ne da p.cam...
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Evo i slike komplete sto nas kolega forumas a moj dobar drug uze . Sve vise nego pristojno i korektno . Lako za spustiti i izvaditi  nije kabasto za slepati kojekuda camac pristojno brz motor mali potrosac ...... sve kako treba .

milan.krstic

Nema greske, sve sam pregledao do detalja, tajmen, masher, big foot..  Jedino sto bih dodao na ovaj komplet je neka kabina, koliko da se moze prespavati, ako me razumes... Ili je za takve potrebe obavezan brodic?

Batica

Nije za Dunav, bar za Milanovac.
Letos da se podavimo ko macici, hvala bogu ja nemam strah za sebe ali za druge u camcu mi je bio veci strah, da li su dobri plivaci ili ne.
Bili smo na nekih 10-11km od marine kada se naduvao vetar.
Plitak camac, sa svakim talasom po 50l vode je ulazilo.
Pumpa za vodu se usijala od rada, drugar kofom izbacivao vodu dok smo se vozili.
U Tajmen ne ulazim vise ni dok je na obali :cheesy:
Salim se, ali za Dunav nije.

Marina ti je bas sve lepo i prizemno objasnio i nista tu ne bih dodao.Posto sam kazes da nikad nisi imao camac,ja na tvom mestu ni 1000e ne bih iskesirao za bilo sta jer camac je obaveza a mnoge poznajem (cak i od rodbine) koji su kupili camac pa novu 4t pentu i otisli za 5 god 2x na vodu.Ako na sve to dodam da je bilo koji camac sa kabinom posebna prica (samo za ljude koji imaju bas dosta vremena) jer duplo manje imas prostora za boravak na otvorenom delu a u zatvorenom realno samo spavas,onda ti je moj predlog da za pocetak uzmes bilo koji camac do 400-500e i tomos 4 da vidis kako ce to sve ici,kako ces se snaci,obaveze i sl.
Takodje,ako planiras prikolicu,bez atestirane nemoj ni pomisljati a sad ako dodamo kakvi su pristupi za prikolicu,pa iskustvo vozaca,oticicemo mnogo duboko u pricu...
Ova kombinacija od Marine za 3500e je vrhunska ali bolje polako kreni,bar ja tako mislim.

Spojene poruke: 25 Septembar 2020, 22:05:28

Dok sam pisao,poslali su ti jos odgovora.
Ako BAS insistiras na kabini,opet shodno tome da si nov u camcima,probaj Tiger Shark...

Citat: Batica poslato 25 Septembar 2020, 22:02:40
Nije za Dunav, bar za Milanovac.
Bili smo na nekih 10-11km od marine kada se naduvao vetar.
Plitak camac, sa svakim talasom po 50l vode je ulazilo.
U Tajmen ne ulazim vise ni dok je na obali :cheesy:
Salim se, ali za Dunav nije.

Ti bar nemoj da me brukas. Ako zickate da se podavite ima se podavite .  Pa sklonis se u obalu pa malo sacecekas da prodje smiri se itd itd nema potrebe da te ja savetujem znas vec ti to sam  samo mecku netreba cackati .

Evo i Sax je dao lepo objasnjenje .
Mnogo vremena za brod mnogo odricanja i mnogo kosta jel od istog ocekujes da bude kuca a ne camac tj brodic. Mora sporet mora frizider ako nema vc zenama je problem mora neki tusic mora solarna ploca akumulatori tv .........  prohtevi samo rastu li rastu ti ulazes ulazes al skoro pa nikako ne koristis .
Brod je za penziju. Kad prevalis puno km u kojekakvim plovilima krenuci od naj losijeg ka boljem pocne da ti se kristalise u glavi sta ti ustvari treba i sta zelis.
Ako je jos cetvoroclana porodica mora i komfor ne mozete jedni drugima na glavu a za to je vec brod a ne brodic ili camac sa kabinom .

Batica

Gde u obalu?
Da nas izlupa o stene i kamenje.
Nije to obala u Beogradu.
Uz obalu talasi 1m, gde da pristanes?
Na mestu Greben, stene uz obalu, pod vodom, litice visoke 50m, koze pasu pod rucnom.
Svaki prilazak obali po jakom vetru i talasima lom camca.
Sam znas da je celokupna obala zasuta velikim kamenjem da bi se cuvao put koji ide pored Dunava.