Pomoć u odabiru plastičnog čamca

Započeo vudupopaj, 28 Mart 2009, 12:22:10

Ja nisam u tom fazonu.
Svoj "Aqualux" kupio sasvim regularno, platio koliko je proizvođač tražio, platio sa računa na račun, registrovao, platio sve što je trebalo - sve potpuno transparentno. Doplatio: 100 Eura "široku gumu" (nije ni za ku.ac, pipneš ostane trag), 100 Eura farbanje antialgina. Plus sam kupio sve bitve i rukohvate, napravio inox podloške, šrafove, matice - nije mi od cene odbio svoj okov koji NIJE ugradio nego mu je ostao za sledeći čamac.

Kad je antialgin otpao za mesec dana, a ja ga pozvao za reklamaciju, lik se prvo pravio mrtav par nedelja, nije se javljao na telefon, a onda krenuo da sere i izmišlja da sam ja kriv što nisam "spustio čamac u vodu sledeći dan".

Inspekcija se ogradila, a iz nekog "Udruženje potrošača" kom sam se obratio su mi posle par nedelja izučavanja predmeta rekli da mogu samo da ga tužim sudu.

Lik se i dalje uredno oglašava na KP, prodaje čamce, vara ljude...i nikom ništa.

:sad:

simpson_H

A jel ti on fakturisao anti algin kao posebnu stavku? Jel camac spusten u vodu u predvidjenom roku posle nanosenja antialgina, zasto si se uopste odlucio da ti on radi antialgin nego se nisi malo raspitao oko toga,... Imao bih jos bezbroj pitanja ali...

Nemoj da me razumes pogresno ja sam stvarno na tvojoj strani niti poznajem lika koji pravi te camce. Ali sam na 5 mesta procitao losa iskustva sa tim likom, meni sasvim dovoljno da ne razmisljam o njemu.
A good gamefish is too valuable to be caught only once"- Lee Wulff 1938.

Gremlin

Fakturisao je sve zajedno 1550 Eura, i to mu je plaćeno sa računa na račun po dogovoru: 1/3 avans da počne, kad je bio na pola radova još 1/3 i dan pre preuzimanja čamca poslednja 1/3.

U nautici sam 40 godina, od najranije mladosti, o antialginu i tome znam sve, farbao sam čamce 100x sam i nikad mi nije otpao antialgin u listićima - bilo mi je najlakše da se sve to uradi tamo, doteram čamac u Plattner, okačim motor i spustim ga, računajući da čovek zna šta radi, i da će uraditi dobro.

Na tom istom čamcu sam sledeće godine uradio sam antialgin, čamac je stajao nekoliko dana pre spuštanja, i taj antialgin još traje, evo treća godina.

Cini mi se da ovaj turcin bese 1800e sve na njemu uradjeno besprekorno na kosavi izvrstan v korito ne prska ne ubacuje vodu par komora kao ostava suzuki 25 gura vise nego pristono .

Rap

Evo to je ovaj sa svom dodatnom opremom tendom konzolom jasticima (skinuti su )..... plastika  vise nego debela kvalitetna, nista ne zvoni i ne zvecka  dno pod opterecenjem ne mrda ni najmanje niti se bilo sta ugiba ili radi sve cvrsto i stameno za pozeleti  spremiste za sidro prednja zadnja komora-boks i dva bocna sa klupom koja se montira izmedje njih . Zavrsna obrada savrsena od boje do plastike .

Spojene poruke: 24 Novembar 2019, 17:33:51

Moze i 30-40 ks na isti bez problema .

pkv-pecaroš

Ovo bi meni leglo ko budali šamar :ok:. Ako sam zapamtio on je nekih 60 cm duži od elana t-400 a teži 100-tinjak kg što znači da kako si naveo nisu štedjeli na plastici tj debljini što je ok. Jedino što meni ne treba su te komore po čamcu sem zadnje gdje ide rezervoar i naprijed gdje bi utpao neko skraćeno veslo te alat za motor. Osobno više volim "gol" čamac nego da ima komore i bokseve na svakih pol metra pa u čamcu od pet i pol metara nemam kvadrat i pol životnog prostora. To naravno govorim zbog toga što ja živim par metara od vode pa pribor vučem sa sobom.

Camac ni najmanje nije mali niti tesan . S obzirom na cenu pruza zaista dosta .
Naravno sve je stvar ukusa i potrebe , izdvajam ga zbog kvaliteta zavrsne obrade i samog materijala ili ti debljine istog .
Od elana je stabilniji barem pet puta sa ovih 25 ks maksimalna brzina mu je oko 40 . Sve od ove dodatne opreme po potrebi moze da se naknadno dogradi i ugradi tako da je za 1350  sasvim korektan .

Spojene poruke: 24 Novembar 2019, 18:23:20

Ima i ova varijanta .

mknezevic

Da li neko ima iskustva sa tri princeze Primus 16 Sport? Taj sam pikirao i uzeo bih ga verovatno na proleće, isti bih upario sa Tohatsu 20 ks.

Panonski vuk

Pa sa tim camcem nema greske.to je dobar i plovan camac.sa tohatcu 20 ce ici odlicno.ja primusa nisam vozio ali znam par ljudi sto ga voze i niko nema primedbe na camac.

mknezevic

Hvala na odgovoru. Dugo sam dumao i odlucih se za tu kombinaciju. Nadam se da ce biti na sajmu s proleca pa da ukebam i neki popust.

Послато са SM-G950F помоћу Тапатока

Panonski vuk

Nema na cemu. Jedan komsija ga ima već dosta godina i jos uvek camac izgleda jako lepo i komšija stalno govori kako je prezadovoljan sa njim. Ja sam danas kupio Hunter 535 i ako si se odlucio za njega nemoj se puno dvoumiti. Samo ces se zbuniti jer ovaj ce mozda reci pogledaj tajmena, neko drugi aquva lux i tek ti onda nece biti nista jasno. Generalno je camac dobar i lep i tu ne mozes puno pogresiti.

mknezevic

Sad si me ti sa tim Hunterom bacio u dubiozu. Vidim da je istog cenovnog ranga :) Neka je sa srećom kupovina svakako, a ja do proleća imam fore da dumam!  smiley033

Gremlin

Nemoj samo da se zezneš da uzmeš "Aqualux"...

:no:

Panonski vuk

I big foot vam je na akciji.danas sam isao tamo da uzmem neki sonar i rekose da je sada 1999e.e sad ne znam do kada traje ta akcija.