Ljubav prema brodu

Započeo Košava, 26 Maj 2011, 02:02:53

Minimax

Kosava, jako lepo plovilo i vrlo sam zainteresovan.

Pa šta čekaš, kupuj dok se gospodin Košava nije predomislio  smiley033 :cheesy:

Košava

A valaj tico, i tebi bi bio red da imas  jedan lep brodic :rolleyes:  i da  tu marinu najlepsu u drzavi ulepsas sa njim. :lol: smiley033

tićo

Košava je prelep brod,  :takoje: ali što se mene tiče našu će marini on jedino ulepšati ako gospodin košava sa njim doplovi na proleće  :takoje: tj. ako ga u međuvremenu neproda  :sad: smiley033 . Mislim da se i ti košavo u potajnosti nadaš da se kupac neće pojaviti  :lol:

Košava

I to si potpuno u pravu, ali ko se jednom bavi trgovinom uvek mu cuci negde u glavi da  nastavi pricu makar i prekrsio data obecanja :rolleyes: smiley033

tićo

Kažu za dobru cene sve je na prodaju sem porodice i prijatelja.

Slaven

Tićo to stoji što kažeš, ali eto da se i ja uključim u ovu temu, trenutno sam u izgradnji čamca al sa kabinom i ovo što sam do sad napravio sve sam uradio sam bez ićije pomoći, kilavim s tim i radim koliko stignem, nikud ne žurim. Neku veče dok sam vario, brusio itd skuvam si čašu vina na šporetu, sjednem da odmorim malo i razmišljam baš to da nema tih novaca koji bi me naterali da ga u budučnosti prodam. Sad šta će vrijeme donet i kako će bit to neznam, hebiga život te nekad shebe di se najmanje nadaš.

Ako ga prodaš ,za 19 dana ćeš ga morati otkupljivati , man se ćorava posla.

nidzabgd

voli košava da daje oglase...pustite čoveka..  :lol: smiley033

Košava

:tongue: ima i toga, pa ako prodje prodje. ako ne opet dobro. :cheesy: smiley033

Pirke vuk s Tise

Pripremanje broda za zimu. Pa gde ćeš više, i veće  ljubavi. Heri i njegov "SIREJ"

maverick

Citat: KOSAVA poslato 24 Novembar 2011, 11:34:56
e i to si lijepo rekao...

Košava

Kada sam se opredelio da otvorim ovu temu imao sam nameru da Vam prikazem kako smo se osecali i kako smo to prozivljavali u datom trenutku moja porodica i ja kao prodavac  broda sa jedne strane i kupac za koga mogu reci da mu nije bilo lako u toj situacijisa druge strane. Zelim Vas podsetiti da je tema otvorena 26.maja 2011.godine i da je pomalo delovala kao prica sa tuznim krajem. U medjuvremenu su se  izdesavale  mnoge nazalost za mene i moju porodicu jos tuznije stvari, ali bitne za  preinaku prvobitne, a donosenje konacne  odluke da se ,,KOŠAVA" ipak proda.
Danas nastavak price sledi ovako:
Krajem oktobra prosle godine nalazio sam se na Tisi na 28km. kada sam odlucio da telefonom pozovem kupca sa pocetka price i  priupitao ga  ,,Da li ste  jos uvek zainteresovani za kupovinu mog borda".
Ubrzo je stigao odgovor "Da,moja supruga i ja smo i dalje zainteresovani,  kada mozemo da se nadjemo i gde,,.
Dogovorili  smo se da to mesto bude Usce Tise u Dunav sledeceg vikenda.  Do susreta je doslo u zakazano vreme i nakon uobicajenih radnji za ovakav susret uz  kafu i picence pravili smo dogovor sta i kako dalje.  O ceni vise nismo diskutovali sobzirom da je sve dogovoreno jos godinu dana ranije u Beogradu.  Pruzili smo ruku jedan drugome,  i pozeleli da nam bude sa srecom, a od tog momenta"KOŠAVA,, je dobila novog vlasnika.

Naredni dani iskoristeni su za pakovanje licnih stvari,  brojne opreme i pribora.  Do tada nisam ni bio svestan kakav me posao ocekuje i koliko toga se  godinama  unelo u brod i  upakovalo po brojnim boksovima i ladicama.  Usledilo je iznosenje navedenog u marini Stari Slankamen  u cemu je bio od posebne pomoci nas Cadjo, koji je zajedno sa nama (sin i ja) krenuo sa iznosenjem i krcanjem dva puna automobila razne opreme.
U tom prenosenju zaokupila me misao gde sa tolikom opremom?  Zvati druga i  pitati ga ima li mesta u nekoj od garaza ili sve to strpati u jednu manju sobicu u stanu.  Odlucio sam se za ovo drugo zbog toga sto nisam sklon da prihvatam razne ponude, a pritom imam licnog  iskustva kada mi se drug kojem sam ponudio  "privremeni smestaj" njegove opreme sa prodanog broda u moj, koja je ostala od dogovorenih mesec dana sve do pocetka sezone  kada nisam mogao da pridjem ni do  k-dnog mosta.  Kada smo poceli unositi opremu u stan sreca moje unucadi je bila tolika da su od radosti u startu polomili dve masinice i jedean stap. Sta reci... pravi vasar i pitanje sta ce od toga ostati ispravno za sledecu sezonu? Stvar smo resili tako da smo ugradili istog momenta novu bravu, stavili stvar pod kontrolu i otisli po drugu turu opreme.

Zavrsio sam  sa opremom sada se moglo razmisljati o  plovidbi prema Novom Sadu, gde je bilo novo odrediste za moju sada vec bivsu "KOSAVU" Do tankirao sam istog dana jos 20litara D-2 i spremio se za sutrasnje isplovljavanje za uzvodno.  Prolazim pored brojnih pecarosa kojima sviram brodskom sirenom kao znak pozdrava.  Mnogi me poznaju i masu ne sluteci da se u povratku necu vracati brodom, vec autobusom ili vozom kojeg sam se iskreno govoreci i pozeleo.  No sada o tome nemam vremena da razmisljam vec je sve usmereno na sto bezbedniju plovidbu kako bi brod predao buducem vlasniku u ispravnom stanju. Gledam i osluskujem motor koji "samo prede " , a  brod "klizi".  Razmisljam u plovidbi o brojnim uspomenama koje me vezuju za "KOSAVU" kojom sam oplovio Dunav do Djerdapa bezbroj puta,  Tisu sve do Kanjize, Savu do Sabca, Kanalom DTD do Backog Monostora, ulazio u Moravu, Dobru, Porecku reku, Pek, a jednom se od jakog vetra sklanjao u Neru, sa sve Rumunskim policajcima kojima se ugasio motor na sred Dunava. Nikada me ostavila nije i bio sam siguran uvek, kao i ovoga puta da cu  stici na Ribarac u NS. pre zalaska sunca kojeg je bas toga dana bilo dosta.  Utisak je bio takav da ga je tesko opisati, ustvari  to je mesavina   srece,  rastanka sa brodom  i  kombinacija  u kojoj smo jedan drugome verno sluzili.  Razmisljao sam i o onoj decurliji u stanu da li su provalili  :lol: ili nisu... vrata sobe u kojoj su im iznenada pristigle "zanimljive igracke".  Prolazim  ispod mostova u Novom Sadu, i tu nailazim na nekoliko prijatelja sa Tise i Dunava  kojima je "KOSAVA" dobro poznata, zovu me da svratim i dovikuju da" smudj lepo radi".  Ni oni ne slute da sam bez i jednog stapa,  jedne udice, meredova,  da o pecanju u ovoj prilici ne razmisljam.  Uplovio sam u marinu  predao brod novom kapetanu i spremili ga za zimu.  Za utehu u celoj ovoj prici je da sam brod  predao u ruke dobrim ljudima i velikim zaljubljenicima u Dunav i Tisu koji se vec sada spremaju za ovogodisnju regatu "Vode Vojvodine". Prosla im je promakla sledece nece, a pogotovo kada se domognu penzije i obezbede sebi vise vremena.  Kupac i ja kao prodavac  bili smo srecni po onoj staroj  " Da je vlasnik broda srecan dva puta. Prvi puta kada ga je  kupio i drugi puta kada ga je prodao"  Novim vlasnicima KOSAVU  sam predao od srca i zelim im sve najbolje!  :tongue: smiley033
Evo nekoliko fotografija broda KOSAVA  i dva klipa.
PS:
Buducem vlasniku sam kao i prethodnima kojima sam prodao moje brodove rekao kako bi bilo pozeljno ako se iz ko zna kojih razloga odluci na prodaju broda isti ponudi prvo meni.  :rolleyes:

Pirke vuk s Tise

Čitam, gledam, sećanja naviru, a neznam šta da kažem.