Vobleri za bucova

Spojene poruke: 10 Februar 2018, 23:37:31

7 grama je teška tonuća 5ca smiley033

Isa

E to kralju, za ovu obicnu cu lako proveriti. Jos samo kada bih znao da li su dimenzije kljuna iste. No nije ni vazno, majstorisacu pa sta ispadne. Svakako ga mogu vratiti na predjasnji nivo ako ne uspe ili potpaliti.  smiley033

Na tonućoj i običnoj 7ci su potpuno isti.
Tonuću 5cu nemam ali pretpostavljam da su i one iste.
Kad ga budeš izbušio na predjašnji teško
Stavi olovnu suzu na 15-20cm ispred voblera na dva stopera i teraj .

deDAIWA

Citat: Isa poslato 10 Februar 2018, 23:00:10
Nemam podatke o tezini tonuceg, zato sam i pitao. Tj uopste ne znam postoji li tonuca petica. Al ako ste ubacivali tu tezinu, onda cu i ja tako.  smiley033

CDSR 5 je teska 7 grama.
Razliku od 2 grama ubacis kao sto sam opisao dobijes lovnu varku koja filo i leti .

Beshla

Citat: Acika poslato 18 Mart 2013, 13:01:14
Salmo Thrill...  :ok: :ok: :ok: Specifican vobler,vrlo realisticne vibracije tj kretanja,daleki zabacaji,podnosi jako brza potezanja,kad ga dobro zakuca bucko retko spada .Meni za sada uz vaser kuglu i jednog strimera,Thrill je omiljen vestacki mamac kada je rec o bucovu.Ovo sto sam napisao  odnosi se  na sedmicu,devetka mi nije legla kako treba. Na Dunavu sam ga bacao i nekoliko puta mi je spasavao dan,najveceg (blizu 4kg) sam dobio na thrilla.A bilo je komada svih gabarita,300 g,700g,1 kg,1,5 kg,2 kg,preko 2,5...

Ja sam kupio Thrill baš zbog hvalospeva po forumima ali nikad ništa na njega, čak ni čvrk! Realistično kretanje?! Nema nikakvu vibraciju, samo klizi kroz vodu. Dešavalo mi se par puta da ga baš namerno forsiram i ništa, a onda stavim neki kineski minnow ili glavinjaricu i krene...

mrjr

Ja sam takodje tako mislio za thrila i nosio ga sa sobom onako iz navike,a kad treba zabacim ga par puta i ne udari i ja ga vratim u kutiju.I tako je bilo sve do jedne prilike kada sam ga stavio i onda upecao taj dan pet komada,pa sutradan osam,pa prekosutra opet sedam osam i tako danima na desetine bucova od poa kile do dve kile.Bukvalno sam prestao da idem na bucova jer mi je već dosadilo da ga skidam sa udica.Sada je thrill zvezda koja je nezamenjljiva u prvoj postavi.Ima jedna tajna sa njim,a to je način vodjenja i brzina vode .Naime, bolje se pokazao u bržoj vodi kada treperi sve vreme ,a vodiš ga srednje do brže.Takodje ,mašinica sa većim prenosom je velika prednost.Kada sam pogodio brzinu i dubinu vodjenja razvalio sam bucove,ali bukvalno. Sada,kad odem posle zabrane znam da će biti haos ,samo ako voda ostane dovoljno visoka i brza.

Послато са Lenovo K10a40 уз помоћ Тапатока

pkv-pecaroš

Ja bez salma ni ne idem na vodu,meni se najbolje pokazala petica dok je prijatelju lovnija sedmica na njegovom terenu ali da thrill lovi-lovi.

mrjr

Filmić lepo prikazuje kako treba da radi thrill, u smislu brzine povlačenja

Bobiska

Da li ga povremeno tvicujete ili samo ravnomerno brzo povlacite. Uzeh jednog Trila 7cm tonuci, neka zelenkastaboja. Probao sam ga proletos neposredno pred mrest i sto rece kolega bacio sam par puta i nista. Kada je drugar do mene upecao soma, stacu vratim se i ja da nastavim da ga pecam. I ako sam cuo da Tril ima rad kao ekser  (bez vibracije) uzeh jednog da probam posto ga mnogi hvale ali primetio sam da ima kolega koji na njega nisu imali nista i ako su pokusavali. Mozda je do specifificnog vodjenja ili ne  :huh:.

mongoose

I ja bacam jednu zelenu peticu godinama, nikad ništa, ali ne odustajem. Čak sam i hteo da ga poklonim kolegi koji na moje oči upeca bucova, samo da vidim kako Inače lovim ciljano bucove na gvožđe, voblere, silikon, nije da ne umem, ali trill = 0 komada.

Sent from my Le X626 using Tapatalk

mrjr

Odaberite teren gde je voda brza,a ne liman i slično.Vodite brzo,ali bez glisiranja i držite štap u visini pojasa,da vobler ide tridesetak cm ispod površine,otprilike,a može i pliće.Takodje, poželno bi bilo da voda bude pomalo mutnjikava,ili da ima malo vetra.

mongoose

Imam takve terene na Dunavu, gde ordiniraju krupni bucovi, voda dere. Probaću, hvala na savetima.

Sent from my Le X626 using Tapatalk

I ja na trila nisam upecao bucova. Posle njega bacim pilker i dobijam ga. Znači tu je.
Pokušavao sam razne načine vođenja ali ulov čista nula. Sedmica lepo leti ali džaba.
Nema nikakvu vibraciju. Niti je osećam niti je vidim. Ovaj tril na video iklipu kao da malo radi bokom?

Bobiska

Hvala na savetu, probacu pa javljam.

Ne love sve varalice isto na različitim vodama
Na Dunavu na trila tek po neki i to retko al na Savi odličan.