Montaža za daleke zabačaje

Započeo Hemingway, 17 Novembar 2009, 17:42:51

Hemingway

Ova montaza omogucuje lagane mamce ili voblercice daleko zabacivati...
Dolazi iz Italije i namijenjena je za pastrmke ili morsko pecanje... imate plutajuce, polutonuce i tonuce... providnih ili u bojama.

,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

ma to ti je 100 % toliko spominjani sbirolino!!?

Da ( Olovo ) !!! Ko zna -zna ...he he .. smiley033
ja sam bio ispocetka malo skeptican zbog izbacaja sa voblerom
ali sa malo vjezbe odlicna stvar sa osjetljivijim vrhovima
do 30g izbacaj katapult pravi ja do 70m bez nekog narocitog napora ..
a kad uzmem polutoneci ostane sa tonucim voblerom negdje na 3m dubine..
predveze uzimam Fluorescentne do 1m duzine ..posto nemam jos camac
sa obale sam prinudjen na Bolena da dalje zabacujem ..samo sa tim imam bolje rezultate
na daljinu ... smiley001

Spojene poruke: 18 Novembar 2009, 09:57:40

sbiro 1

milos92

tehnika je jako dobra probo sam je letos i radi super leti de oces i koliko hoces samo ja stavim vaser kuglu

Vlada lo

Ti plasticni nisu za po ku... balza i olovo je zakon ali ih nema vise. Slikacu jedan ovih dana . Ja sam davno jos pecao mrenu i bucova na to. Ali bucko ume da gadja sbirulino.

Hemingway

Da vlado u pravu si od tri napada sam imao dva na Sbirolino...

Vlada lo

Sa ovim ja pecam leti klena i mrenu. Ali ih vise nemam na lageru  :help: :help:

Keltan

Nezahvalno je sporedivati sbirolino sa vaser kuglom i balzom....!Ajde nek mi neko objasni kako sa vaser kuglom ili balzom da lovim leptirom jedinicom u jezero pastrmku na deset metara dubine i zabacaj od 50 metara? jedna od karakteristika sbirolino aj da ga narecem plovkom..je da ima recimo ista specificna tezina sa vodom...to znaci laicki objasnjeno ovo :u vazduh tezi recimo 20grama a u vodi nula grama,sta to znaci razmislite...vise cete naci na netu ako nekoga interesuje..  smiley033

Vlada lo

Samo malo ako bolje citas i pogledas sliku uvideces razliku i sam sebe demantovati. Ja ne citam po netu vec lovim sa tim zadnjih 9 godina. Tonuci plastikaneri su KRS ! Ovi od balze su bomba na mom terenu. Tezina sbirulina na suvom je 21gr a u vodi 18gr. Tako ko lepo pogleda ovu sliku iznad uvidece da je tezina 3gr a tezina pod vodom 1,5gr. Toliko za one koji i dalje ne vide razliku  smiley033 smiley033

Keltan

Ajde onda da razradimo vise ovu temu.. Pa odprilike kad si  ti poceo da pecas ,ja sam prestao da lovim pastrmke...kod mene su  zabranili lov pastrmke na kristalno bistro Ohridsko jezero,ali sreca ima jedno drugo novo vestacko jezero Kod mene u koje ima isto pastrmke kalife i tamo je dozvoljeno pecanje!
Osobine plivajuceg sbirolina u kratko su ovo:Plivajuca varijanta pravi se od obicne plasticne mase, po zabacaju pliva na povrsini poput obicne vaser kugle, s tim sto je to puna plastika. Aerodinamicnim oblikom postize se smanjenje otpor pri privlacenju, a i tako plovak ne pravi veliku nepotrebnu "galamu" na povrsini. Osim "standardnih" kalifornijki, nasao je veliku primenu u lovu morske pastrmke !

Sporotonuca varijanta se punim imenom i prezimenom zove SBIROLINO,  ona je zasluzna sto se ceo sistem i zove ovim imenom. Nosac otezanja se pravi od materijala ICE, koji vrlo slici staklu. Najjaca, udarna osobina ovog materijala je to sto ima interesantnu specificnu tezinu. Svaki "plovak" oko 5 puta je laksi pod vodom nego u vazduhu. To znaci da kad se 10-gramski sbirolino namontira on lepo optereti stap, a koji ceo sistem moze baciti na odredjenu daljinu. Tamo pak, sve to izgleda laganije; ili nas sistem ima samo 2 grama opterecenja, pa se i ponasa u skladu sa ovim "novonastalim" uslovima, sto bi rekli dosta sporije tone iako je fakticko otezanje 10 gr.

Primenjujuci "Countdown" metodu moze se sbirolinom pretraziti voda i po dubini, a kad se uzme u obzir da se moze dosegnuti i zavidne daljine jasno je da je puno veca kubikaza vode u pitanju nego sa konvencionalnim varalicama, a pri tom imamo i siri spektar prezentacije. Zaljubljenici u ovu tehniku u sali kazu da uz njihovog "Sbira" camac je postao nepotreban.
PS. tekstove sam skinuo sa ''NETA'' bilo mi lakse nego da ja pisem..
Na slici je moj DAM seahawk sbirolino od 4,2m i 20-40grama tez.bacanja.....pored moje Miljenice...sbiroline se ubih trazeci da slikam ali ko zna gde su u pribor... smiley033

Kad sam napisao ''vise cete naci na netu ako nekoga interesuje''Mislio sam bas to ..da ne pisem sad ovaj roman... :takoje:

Ako jos ima pitanja idemo dalje!

Vlada lo

Sedi kraj mene moj deda i ja mu citam i on zabaci glavu i kaze taj kad sam ja pecao nije bio ni u mu... I sta sad ? Znaci bitno je ko je kad poceo pecati ? Bitno je da li neko ko pise zna o cemu pise iz licnog iskustva a ne godina mozda i bezuspesnog pecanja. No da se vratimo na temu sbirulina.Ja necu prepisivati druge niti skidati sa neta ko je sta rekao o sbirulinu,vec iz licnog iskustva. Postoje plivajuci modeli oni su obicno bele boje da bi ih riba kao teze uocila.No medjutim ipak paraju vodu i uosljivi su. Ne retko ako bacamo za Bucova male varalice bucko ce gadjati sbirulino !!! Sporotonuci modeli mogu se puniti i vodom ili su plasticni.Namenjeni su u lovu u srednjem sloju do max dubine 2m ako je tok spor.No kod mene u Drini jedva ide neki cm ispod povrsine jer ga voda izdize. Tonuci model je onaj sa slike samo veci. I jedino njega uspem spustiti na dno. Na slici ispod sbirolino koji se puni vodom.

bunjis

gde se moze kupiti.posto kod nas u somboru nema :help:

Citat: Vlada lo poslato 10 Februar 2010, 21:04:06
Samo malo ako bolje citas i pogledas sliku uvideces razliku i sam sebe demantovati. Ja ne citam po netu vec lovim sa tim zadnjih 9 godina. Tonuci plastikaneri su KRS ! Ovi od balze su bomba na mom terenu. Tezina sbirulina na suvom je 21gr a u vodi 18gr. Tako ko lepo pogleda ovu sliku iznad uvidece da je tezina 3gr a tezina pod vodom 1,5gr. Toliko za one koji i dalje ne vide razliku  smiley033 smiley033
Vlada, nije moj prvi post bio o tome dali je sbirolino dobar na Drini ili za bucova...moj se post odnosio na tome da se sbirulino ne moze porediti sa vaser kuglom i ovaj vagler na slici..  smiley033
Kazes ovaj vagler tezi pod vodom 1,5 gr?E to tek mi nije jasno...ja sam lepo pogledao sliku i citam ovo.otezani vagler plovak od 3grama + 1,5gr dodatno operecenje olovnim sacmama rasporedzenih ispod plovka.. smiley033
Moj sbirolino stap sam slikao zato da znas da ne skidam sa neta...dosta sam se vremena nekad time za.ebavao...kalifama i sbirolinama. :takoje:

ne znam gde si ti nabavljao te sbiruline...Ja sam moje nabavljao iz Italije i bili su odlicnog kvaliteta.. :huh: