Vukovi sa DUNAVA Smuđ
Pages: 12
Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: maverick Date: 16 Oktobar 2010, 23:24:25
Na mnogim mjestima se pominje cug i svi su uvjerni da je u neko odredjeno vrijeme i da se mrda ovisno o necemu....

Cug prvenstveno ovisi o tome koliko je zadnji put uspio uloviti i koliko mu treba da provari hranu,a najbitniji čimbenik je svakako temperatura vode .Nizom eksperimenata u laboratorijskim uvjetima uz kontrlou rengenskih aparat je utvrdjeno slijedece:

na temperaturi od 23 stupnja brzina potpunog varenja hrane je 34 sata
na temperaturi od 20 stupnja brzina potpunog varenja hrane je 45 sati
na temperaturi od 15 stupnja brzina potpunog varenja hrane je 83 sata
na temperaturi od 10 stupnja brzina potpunog varenja hrane je 157 sati
na temperaturi od  5 stupnja brzina potpunog varenja hrane je 257 sati

To znaci da zimi nikad ne bi docekali taj famozni cug od 15 minuta, no drugim je eksperimentom vec zakljuceno da smudj slijedeci obrok uzima puno ranije nego sto je rengenski snimak pokazao potpuno svarenu hranu, to jest baron se polako nadopunjava .Ta ucestalost uzimanja takodjer je ovisila o temperaturi vode, te je nadopunjavanje na temperaturi od 20 stupnjeva uzima vec za nekih 4-5 sati od hranjenja, te je takodjer utvrdjeno da pad temerature za svakih 5 stupnjeva jednostavno to vrijeme produzava za duplo. Na temperaturi vode od desetak stupnjeva uzima ponovno nakon 16-20 sati.

Nadalje isto tako duzina perioda izmedju dva obroka ovisi o kvaliteti hrane koju je pojeo.Isto tako nam je jasno da svi smudjevi ne jedu u isto vrijeme, a s obzirom na njihovu kolicinu recimo u dunavu slobodno mogu reci da cug traje stalno....samo moramo naci mjesto na kojem jede u koje doba dana.

Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: damjan Date: 17 Oktobar 2010, 00:18:45
moguce je uloviti i aktivnog i ne aktivnog smudja,samo za ne aktivnog se treba dosta vise pomuciti.smudj je grabljivica,a grabljivicama je u prirodi da napadaju lak plen i nekih puta da brane teritoriju,zato ce se smudj zaleteti na nas mamac i kad nije pri apetitu,samo ga treba isprovocirati.
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: OLOVO Date: 17 Oktobar 2010, 12:38:09
smudj bez hrane moze da prezivi najmanje od svih riba , nekih 70 dana dok babushka moze oko 250..malo i nije off kad se bolje pogleda..
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: TopMix Date: 02 Novembar 2010, 19:40:23
Zimsko doba, Dunav, voda sa 3 se pomerila na 4 stepena. Lepi smudjevi (2-3kg) udaraju na gumice, a u stomaku 3 ribice, jedna se vise ne prepoznaje, jedna polusvarena, a treca tek zgrabljena, pa jos zgarbi i varalicu.
Ne znam kojim tempom smudj vari hranu i kojim intenzitetom nadopunjuje stomak pri odredjenoj temperaturi, al sam siguran da je tada jeo kao lud jer ga je pokrenula tendencija porasta Dunava.
Takodje, zna da jede jako dobro i u fazi pred mrest, tako da na intenzitet njegovog hranjenja ne utice samo temperatura vode nego ponekad i drugi faktori. E sad, da l ga boli stomak kad se prejeda, a jos nije svario prethodni obrok, to ne bih znao da odgovorim.
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: juzba Date: 03 Novembar 2010, 01:30:15
na temperaturi od 23 stupnja brzina potpunog varenja hrane je 34 sata
na temperaturi od 20 stupnja brzina potpunog varenja hrane je 45 sati
na temperaturi od 15 stupnja brzina potpunog varenja hrane je 83 sata
na temperaturi od 10 stupnja brzina potpunog varenja hrane je 157 sati
na temperaturi od  5 stupnja brzina potpunog varenja hrane je 257 sati

Ova tablica važi za soma, čini mi se, dok je kod smuđa, sigurno, drugačije jer je som riba toplije vode, a smuđ hladnije. Isto kao i kod ljudi i ostalih životinja, tako se i riba hrani svaka na svoj način, zavisno od svojih lovačkih i ostalih sposobnosti. Zato se ni cug ne odvija u istom vremenskom razdoblju, previše činjenica neznamo da bi mogli precizno utvrditi neke stvari.
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: twister011 Date: 17 Novembar 2010, 23:40:26
Citat: maverick poslato 16 Oktobar 2010, 23:24:25

Za ovu recenicu ti dugujem pice. samo gde si bio na drugom forumu kada su me cerecili zbog iste.
Naime vecina ribolovaca koji polemisu na forumima pod pojmom cug podrazumeva samo njegovu aktivnost u pri obali a sve ostalo pod "nasao si ga i uspeo da isprovociras dok miruje" :eek: Ajd nekako da razumem one koji pecaju samo sa obale, pa kada naidje to je cug, ali ove sa camcima stvarno ne mogu. A sto je najsmesnije, po vecini je cug uvece a preko dana miruje :lol: Pogledaj samo na tom forumu temu cug pa ces videti o cemu pricam.
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: Vale Date: 28 Avgust 2011, 22:51:26
Sa temp.vode od 25,sladoled dekori :ok: :wink: :lol:  i velike dubine,a pokreti lagano povlacenje smiley115 smiley176 smiley145
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: tole Date: 21 Oktobar 2011, 23:47:31
ja mislim da gdje god se nalazio i šta god radio, smuđ će udariti varalicu ako ga ona zainteresira bilo kao pljen ili kao uljez. dobro odabrana varalica i prava prezentacija su po mom mišljenju ključ uspjeha, pod uvjetom da na mjestu na kojem pecamo ima gore navedenog gospodina.
prije dva tjedna uhvatih 4smuđa, dva na obali na kamenu na plitkoronca u vrijeme večere, a druga dva nešto kasnije na relax shed na dubini od nekih 4-5m. ulavnom, jedan od ona prva dva je bio praznog stomaka, dok su ova dva kasnije bili dobro prejedeni (u većem sam pronašao čak 3 poprilično "friško" popapana  i jednog polusvarenog kedera), što me dovelo do zaključka da sam im parkirao varalicu za vrijme odmora poslje obroka ( servirao desert poslje večere). temperatura vode je bila 16, a dunav je bio u laganom opadanju i  niskom vodostaju prije ovog posljednjeg porasta

Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: maverick Date: 21 Oktobar 2011, 23:55:57
mislim da se varas, sad je takav period kad ce u vecini uzeti dobro spakovano i ponudjeno...tokom ljeta nije takav....cugovi su kratki...a s gumom je uvijek drama
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: tole Date: 22 Oktobar 2011, 00:09:42
nisam ništa 100% tvrdio  samo sam iznio zapažanje od neki dan, mada mi se znalo događat da i  preko ljeta dobijem 2-3 komada u dosta velikom vremenskom razmaku za kratki cug, dođe jedan, pa za sat vremena drugi, pa za pola sata treći... govorim o bacanju sa obele od 20h do ponoći, a nekad odradi sve u 15-20min pa onda tajac.
vjerovatno ima onih koji jedu cijelo vrijeme, kao i onih koji se nažderu od jednom pa su onda mirni.

Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: rj Date: 22 Oktobar 2011, 07:00:24
teško je tu postavit neko pravilo ....samo bi pitao...jel mislite da svaki smuđ pored kojeg provućemo varalicu ,istu i napadne  :cool: :cool:
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: twister011 Date: 22 Oktobar 2011, 07:04:55
Da je tako onda bi smo svi imali podjednake uspehe :takoje:  A ni smudjeva vise ne bi bilo :rolleyes:

Uzgred, dobro jutro. Sanjao sam da mi se slomio Yabai, istraumirao se i vise ne mogu oka da sklopim :rolleyes: :sad:
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: rj Date: 22 Oktobar 2011, 07:11:04
jučer sam odmarao dunav  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: popijem kavu ...doručkujem ...i KREČEMMMMMM
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: twister011 Date: 22 Oktobar 2011, 07:16:58
Ja na granici razvoda (zbog pecanja), tako da je ovaj zornjak na tastaturi sve sto cu ugrabiti danas od pecanja :sad: :rolleyes:  Ako bas budem dobar, sutra se mozda i smiluje :sad: :rolleyes:
Odg: Temperatura vode i intenzitet hranjenja By: rj Date: 22 Oktobar 2011, 07:18:50