Oazis Del Sol


TOPfish Orka
Smuki Mrdalice
Free Time PKVMsistemi
Sportski Ribolov Online Dejan Plast Silstar Srbija
Boili World Formax Store

Autor Tema: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci  (Pročitano 6575 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Keltan

  • Dunavski Vuk
  • *
  • Vuk od: Okt 2009
  • Poruke: 2,280
  • Lokacija: Macedonia
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #30 poslato: 14 Januar 2010, 15:56:51 »
Napisati da megabass,nils,rapala,salmo vobleri ne love,da nisu kvalitetni deluje pomalo smesno a i tuzno!
@ predator,zar stvarno verujes da rapala oseca ove delatnike iz bivse Juge kao konkurencija?
dali imas pretstavu koliko je godisnje proizvodstvo voblera od Rapale,megabassa,storma i da ne nabrajam dalje..i gde to prodaju?Mislis da megabas radi voblere za Jugu..?
Naravno da ima ponekad male razlike u radu,ogromne su to serije i to je razlog tome ali love!
Stvarno mislis da bi vise klenova uhvatio tvojim rucnim radom nego recimo  rapalom?
Sta mislis koje bih voblere uzeo za soma ako recimo platim debelo za sedam dana na Ebro? Evo ja cu ti reci..bili bi to od rapala,storma,mans'a...sve provereni i dokazani vobleri!
Moze se i u malim serijama izraditi kvalitetan i lovan vobler tu nema sumnje,narocito ako iskopiras do kraja..cak moze biti i kvalitetniji...bolja zica.udice.bolja i kvalitetnija zastita,bolje boje lakove ...uvek ima bolje ali  istovremeno je i mnogo skuplje?
Evo ja cu danas odneti jedan rapala vobler na farbanje kod jednog umetnika sa Air brushom...samo recite na koju ribicu ocete da lici ja vam garantiram da ce izgledati ko ziva...ali dali ce vise loviti?To ja ne bih tvrdio..!
Pogledajte mladicare..skup pribor...riba za hiljadu zabacaja...a 90% ako ne i 100 % njih love na rucno radjene voblere...pa nisu valjda ludi?
Da skratim ja mislim da je svaka rapala svaki megabas lovan...dok kod domacih voblera ne verujem da je bas tako...da je svaki lovan i kvalitetan naravno..da traje da se ne lomi lako pakta..itd..
Plastika ili balza? Svako od njih ima prednosti i mane a umetnost je odabrati koji gde..nista drugo !Imas grabljivice koji bi razvalili balzu dok trepnes... smiley033
If you want to hear God laugh tell Him your plans.....
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something


Van mreže Vlada lo

  • Štukaroš
  • *
  • Vuk od: Okt 2009
  • Poruke: 838
  • Lokacija: Loznica
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #31 poslato: 14 Januar 2010, 16:58:29 »
Apsolutno se slazem sa Keltanom.Samo da ne bude zabune oko mladicarskih voblera.Mladicarima trebaju teski,plivajuci a da ne zaranjaju vise od 1m vobleri.Takvih u seriskim proizvodnjama nema.A da svaki vobler lovi od svih to ne da nesmem da tvrdim nego pre bih sa sigurnoscu rekao NE love.Cak i majstori poput Sekija ,Eleza i slicnih ne mogu napraviti isti vobler sa istom vibracijom.Svaki vobler je prica za sebe svaki je unikat ali.....to mi se najvise i ne svidja.

Van mreže predator65

  • Šarandžija
  • *
  • Vuk od: Jul 2009
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Aleksandrovac
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #32 poslato: 14 Januar 2010, 18:05:17 »
Da odgovorim svima pomalo-prvo glavinjara SPRO je Holandska a ne "Kinez",drugo namenjena je od slatkovodnih riba najčešče BAŠ bucovu i somu-bucovu danju,a somu noću.Danju bucov lovi u vodenom"filmu",ni 10 cm niže ,tako da ga i plitkotronci ne interesuju-a to što tebi nema rad,pa nisi ti riba-na nju ...5,5,7 kg bucovi na Zapadnoj Moravi-ako ti ne treba evo ti moje adrese pa mi ga pošalji bez udica : Tocić Aleksandar ul.29.novembar br.89. 37230 Aleksandrovac-ja znam šta ću s njim-ako treba i plaćam!!!!!!!!!!!Na osnovu nje sam za svoju dušu radim glavinjare da oponašaju baš nju!-to je za druga Lo. Keltane nisam rekao da Rapale itd ne love-svaka varalica kad tad ulovi,samo neka više neka manje,a neke skoro nikad.Što se tiče klenova koje sam ja uhvatio za to sam siguran -jer pecam ,a ne gledam po katalozima i dalje sabiram te firmirane-nisam im ja kriv.Sam si sebe demantovao kroz priču o mladičarima-sve naj,sam wob ručni rad ???što li,nemaju para ??a love sportex-ima...Što se farbanja tiče ja i kum smo dokazali pred mnogo njih na jezeru Ćelije da neofarbane varalice koje smo mi napravili(i on ih pomalo radi za sebe)i na licu mesta samo izmazali super lepkom zbog vode ima da uhvate smuđa-i uhvate,pa nismo mi krivi-samo smo "uboli"rad kako smo mislili da treba.Što se balze tiče ona po pravilu se štiti lakom koji daje ok tvrdoću,ali pošto su velike firme videle da tad wobovi dugo traju,manuli su se toga-Sad ..te..jača riba razbuca,da bi neko opet kupio novi-znaju oni šta rade.Pravi deljač wobova za smuđa i štuku radi ih od hrasta-da zubi ribe skliznu ka udicama,a ne da je samo nabodu i unište. A da zašto su od plastike-zato što je lakše uraditi wob od plastike,zaštita ne treba..evo kako nastaje plastičan wob(i sve slično tome..) Taj posao rade mašinci alatničari.Dizajner u saradnji sa profi pecarošem radi skicu i prototip,najčešće od drveta,zatim se ako "to" radi kako treba,nosi kod modelara koji je radi 1,3* veću od nominalne veličine u dve jednake uzdužne polutke od bakra-posle preuzima majstor koji radi na mašini "erozimat"(koja radi po sistemu elektrolize) i u dve čelične ploče(ili kocke)radi dva profila(negativa)varalice,dalje preuzimaju majstori metalostrugari,glodači..koji rade sistem za hlađenje i kako će se prikačiti za špric mašinu..kad to ispadne kako treba iz jednog alata moguće je uraditi i preko 300000 varalica dok se ne nagrize..E zato ih rade od plastike,nema zaštite,lako se farbaju,plastika je daleko jeftinija od drveta......A da i nešto o serijskim..imao sam 3 Rapale minnow spoon i samo je jedna hvatala i lepo radila,ostale su samo nekako šarale po vodi??? A za mladicu ima serijskih woblera-to je "Goldi" na slici je erozimat mašina na kojoj se između ostalog rade i alati za izradu varalica...za one koji neznaju...Lo adresu sam ti napisao ,pa ako ti "Kinez"ne treba molim te pošalji mi!! P.S.Nemam potrebe nikog da lažem o svojim ribolovačkim iskustvima,jer bih lagao sam sebe :takoje:,to mi ne treba u životu Poz! do daljeg pisanja.P.P.S.ja u ribolov idem sa 2-3 voblera koja sam izdeljao sam-više mi i ne treba-vidi narod ovde kad se vratim iz ribolova.

Van mreže Vlada lo

  • Štukaroš
  • *
  • Vuk od: Okt 2009
  • Poruke: 838
  • Lokacija: Loznica
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #33 poslato: 14 Januar 2010, 18:15:50 »
Druze Goldi za mladicu ? Au pa ovde se otimaju za njega sta vise toliko se ceni da malte ne mora  da se  proizvodi.Napisao sam zasto mladicari koriste domace a ne stare.A spro ti druze saljem rado.Ako je to kvalitet holandjana,sad mi je jasno zasto su zene bez ukusa cvece bez mirisa.Ne veruj puno onome sto vidis na TV oko nekih proizvodjaca.

slawisa

  • Gost
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #34 poslato: 14 Januar 2010, 18:37:13 »
Onaj ko prodaje megabas mora i da ga nahvali  :cheesy:


Van mreže predator65

  • Šarandžija
  • *
  • Vuk od: Jul 2009
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Aleksandrovac
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #35 poslato: 14 Januar 2010, 18:39:39 »
"Goldi "je serijski-(Blaf se ne žali na njih??)nije 100% ručni rad kao što ih ja radim,a što se tiče glavinjare pošalji mi jer nema gde više da je kupim,dve zadnje su otišle sa bucovima+++7kg,od kojih mi je zadnji polomio i štap,a neverujem da će bucov stići da je "omiriše"sa 35/kmh.još nešto ću ponoviti po ko zna koji put(umoran sam biše od ponavljanja..)Ja idem da upecam nešto(ne da jedem,jer ribu ionako ne jedem),doživim borbu i baš me briga da li je varalica firmirana ili nije,zadnjih 8 god pecam uglavnom na svoje,kako kad kupim koju "firmiranu" i na istom mestu gde pecam ,kad ne uhvatim ili uhvatim,onda posegnem za mojima i zadovoljim dušu,a "firmiranu" poklonim kumu :lol:,koji je opet pokloni drugom.."Firmiranu"ne kupim da bih je imao ,nego da vidim gde sam ja po lovnosti mojih radova,a ako mi se nešto i dopadne od "kupovnih"ja analiziram na vodi i pokušam da to iskustvo prenesem na moje radove...recimo taj SPRO uradim od drveta,obojim flomasterima,"nafilujem" je sa +10g olova više,jer je "original"inače lak,ali ima dobar oblik i zveknem pod drugu obalu Morave,a "original"to nemože.P.S.Ako nekad silaziš u centralnu Srbiju,ponesi štap i budi moj gost(za Lo-a),a za SPRO-hvala!!! :thumbup: A za Ebro..pa sašio bih 10-ak mojih varalica,kako ja mislim da treba :takoje: :thumbup:

Van mreže Vlada lo

  • Štukaroš
  • *
  • Vuk od: Okt 2009
  • Poruke: 838
  • Lokacija: Loznica
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #36 poslato: 14 Januar 2010, 20:55:42 »
Onaj ko prodaje megabas mora i da ga nahvali  :cheesy:
Joj druze kam srece da ih ja prodajem i da mogu sa njima da manipulisem.Ove jeseni dao sam ortaku koji ih prodaje goroteks jaknu i neopren sto sam planirao uzeti.Sve pare sam dao na njih.A sto se tice Blafa predatore mozda ga poznajem licno.Pa kad ga sretnem pitacu ga da mi otkrije tajnu oko goldija.Ono sto gledas u emisijama je za penzionere i decu.Reklama ne bih smela da utice na stav ribolovca.A sto se tice sproa to sto ti pravis je onda skroz nesto drugo.Imas sjajne glavinjare silikonske pokusaj na njih.Ja ne lovim bucove od 7+ moj najveci je 5+ inace nesto i ne volem da ga lovim.

Van mreže predator65

  • Šarandžija
  • *
  • Vuk od: Jul 2009
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Aleksandrovac
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #37 poslato: 14 Januar 2010, 22:34:00 »
Nema tajni oko "Goldija" samo što rade i koji model za mladicu..Nisam  penzioner ,a dete jesam imam majku -hvala Bogu, imam tek 44 godina..šta će mi silikonske glavinjare ??Kad imam svoje :takoje:,a to što neko ne voli bucova,ja tu ništa nemogu da učinim,samo je veliki bucov misaona imenica na Z.Moravi-ima ga ali "nanjuši" čoveka nadaleko,pa je majstorija uloviti ga...glavinjaru čekam ,a poziv važi :takoje: P.S. Kako je kod Tebe reklama tako uticala???A kod mene nije iako sam varalice "megabass" mnogo puta gledao na "Youtube"....

Van mreže Keltan

  • Dunavski Vuk
  • *
  • Vuk od: Okt 2009
  • Poruke: 2,280
  • Lokacija: Macedonia
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #38 poslato: 14 Januar 2010, 22:48:49 »
predator65,kamo srece da ja izradim vobler i da na njega lovim i ulovim.Pogresno tumacis nase postove..Mladicare sam spomenuo bas zbog toga sto znaju sta im treba za mladicu koji pribor i koji vobleri love zato ih valjda i koriste.Ali ne slazem se da neka rapala lovi neka ne,sve love kad im je vreme,mesto i kad ih koristis za to sto su namenjeni..ne lovi svaka rapala klena pa ni soma smudja..stuku..umetnost je odabrati koji kada..zato ih i ima toliko razlicitih..!svaka cast tebi kad sa tri voblera pokrivas sve,odaj nam tajnu? I jos ovo..ti si uhvatio ribu na vobler bez boje Ok ali veruj ima nas puno kojima  se na rapale ogulila boja od upotrebe i uhvacenih riba i opet hvatali!
If you want to hear God laugh tell Him your plans.....
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something


Van mreže Vlada lo

  • Štukaroš
  • *
  • Vuk od: Okt 2009
  • Poruke: 838
  • Lokacija: Loznica
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #39 poslato: 14 Januar 2010, 22:53:55 »
Druze zaboravi goldija pleassse.I nemoj gledati youtube pa na osnovu toga donositi zakljucke.Kad budes video ITO i ako kuzis skini meni par komada.Imas tamo i Antrax tako da ne spominjemo PLAGIJATE opet.A sto se tice glavinja to sto pravis nema veze sa spro vec sa glavinjarom.Sto se lova bucka tice jako sam smotan u njegovom lovu  :lol: Evo mog od 5+ na seriski sad cekamo 7+ na rucni rad  smiley033



Predatore stecu utisak da ti poneses drvo na pecanje pa kad vidis vodu ti izdeljes varku.I jos nesto apsolutno se opet slazem sa Keltenom mada do skoro nisam  :thumbup: svaka rapala je lovna samo zavisno sta lovis.Ruku na srce gledajuci i tvoje voblere sve si skidao neke poznate.

Van mreže predator65

  • Šarandžija
  • *
  • Vuk od: Jul 2009
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Aleksandrovac
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #40 poslato: 14 Januar 2010, 23:40:32 »
predator65,kamo srece da ja izradim vobler i da na njega lovim i ulovim.Pogresno tumacis nase postove..Mladicare sam spomenuo bas zbog toga sto znaju sta im treba za mladicu koji pribor i koji vobleri love zato ih valjda i koriste.Ali ne slazem se da neka rapala lovi neka ne,sve love kad im je vreme,mesto i kad ih koristis za to sto su namenjeni..ne lovi svaka rapala klena pa ni soma smudja..stuku..umetnost je odabrati koji kada..zato ih i ima toliko razlicitih..!svaka cast tebi kad sa tri voblera pokrivas sve,odaj nam tajnu? I jos ovo..ti si uhvatio ribu na vobler bez boje Ok ali veruj ima nas puno kojima  se na rapale ogulila boja od upotrebe i uhvacenih riba i opet hvatali!
O tome i govorim da i varalica bez boje(a mora da ima ok rad!) hvata. I ja radim isto što i mladičari-"pročitam"teren ,čega tu ima,pa tek onda pravim.Kad uradim 2,3 varalice za tamo gde idem,veruj da više ih ne treba.Nekad sam nosio par kila :lol: varalica,posle sam video da ne treba..ako jurim soma noću,ne trebaju mi za bucova,ako jurim smuđa noću,ne trebaju mi druge i tako..što se tiče "pokrivanja"to je prosto,ako na jednom delu terena nemam ni U od udarca u 20-ak zabačaja -tu cenim da nema ništa i idem dalje ili čekam da se voda "odmori" od vibracija varalice,pa ponovo,ako nema ni tad ,onda tu nema ni prave grabljivice-uz malo pažnje u 5-10 km nikad ne pokidam više od 3 varalice-nekad nijednu,ponesem sekiricu,pa ako negde blizu zakačim,seči.. :lol: Za varalice sam samouk,ovde u 100km niko ne radi hand-made,a fabričkih ima-niko mi ništa nije pokazao ,osim jedne "cake"oko hemije,čovek koji nije iz Srbije-sve ostalo ,samo na vodu i posle kući "razvijam film"gde sam i da li sam pogrešio i šta mogu bolje da uradim.Kad bi ti malo batalio "kupovne"veruj da bi sam sebe naterao da ih praviš i bile bi sigurno ok! P.S. za Lo-a -Pa svaka varalica makar malo liči na ribu(vobleri pogotovu..)Da ja imam par desetina hiljada eura da uložim u proizvodnju-neko bi posle rekao da kopiraju mene-jbg! puste pare :grin: A znaš šta je smešno??Kad mi neko traži wob za smuđa recimo-samo ljudi iz mog kraja traže da im uradim varku kao za mene-bez predrasuda-jer mi veruju,a van mog mesta uporno traže da liči na "Rapalu"-Veži konja gde gazda kaže-pa ti zato i liče na "Rapale"

Van mreže kawasaki

  • Smuđaroš
  • *
  • Vuk od: Nov 2010
  • Poruke: 335
  • Lokacija: Djakovo
  • Brzi od bolena
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #41 poslato: 18 Januar 2011, 19:51:31 »
puno je toga ovdje napisano i receno i svu su djelom u pravu, al eto meni je domace i draze i sladje i zato dajem glas za domace. strance vise i nekupujem i prezadovoljan sam.  smiley033

Draya

  • Gost
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #42 poslato: 18 Januar 2011, 22:50:05 »
Hm, na exyu prostorima ima par vrhunskih firmi/majstora (idra, monarch dok, pota itd.), ali ostatak više vjerujem strancima, npr. nisam na rapalama doživljavao koje kakva pucanja i raspadanja, a neke "domace" firme i majstore bolje da nekomentiram :grin:


Van mreže maki

  • Babuškar
  • *
  • Vuk od: Dec 2009
  • Poruke: 65
  • Lokacija: Vojvodina (tamo gde je najlepša)
Odg: Domaci proizvodi VS veliki proizvodjaci
« Odgovor #43 poslato: 25 Januar 2011, 14:52:31 »
Imam pozitivna iskustva i sa domaćim i stranim proizvođačima. (jedino Robinson me je razočarao)

Daleko su mi draži domaći proizvodi.

Made in  :thumbup:
Svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujem...

Vrlinom i primerom na vodi!

 



List Ribolov Spin & Fly Wallertours - IFC Musicar Reviri Srbije Uhvati&Pusti Pecaros