Štuka na pampur

Započeo dushann, 04 Januar 2009, 22:15:32

NemanjaTodor

Kada se peca na 20-ak metara daljine, na dubini od 3-4 metra germina od 1,8m je prekratka.

pexon

I ja kao i većina kolega pampuram štuku na šaranske parabolike 3 lbs, 3,6m. Da ne pecam štuju i smuđa, uhvatila bi se debela prašina na njima, pošto šarka nikad nisam ni pecao ciljano. Nemam ti ja dovoljno slobodnog vremena za taj sport.  :rolleyes:

Milan.M

Ma o.k 20 metara, ali ja to koristim za kanalcice siroke 7-8 metara, a oko dosta zaraslo, tesko da bi prosao sa duzim stapom.

NemanjaTodor

To je tacno. Svaki teren ima svoje zahteve. Ove moje daive su dosta mekane pa ne verujem da bi mogao da izvadim gomilu trave sa ribom. Nego, pre dve godine mi je udario som na njih, izvukao 60-ak metara najlona i zavukao se u granje. To je bilo u prvom begu, nijednom nisam uspeo da ga zaustavim. Savio se stap kao kifla maltene do plute, nisam smeo vise da zatezem kocnicu. Ne mogu stapovi da budu univerzalni, kako za nibu tako ni za terene na kojima se peca.

Milan.M

Ja obozavam germine, i u tripu sam da riba uvek ide na najstariji stap. Ali stvarno to mi se desava imam neke baksuzne stapove i neke talicne. Smesno zar ne?
A obozavam kad vidim mocnu germinu i kad cujem kako klikce neka stara metalna masinica.

Ide li ko ovih dana? Ja sutra planiram

ellesar

Ajmo :cheesy:

Послато са K012 уз помоћ Тапатока

I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Sad je pravo vreme. Magla, nema vetra, par mrazeva udarilo...

Vagabundo

Danas izasao na stuku sa suprugom na dvije dozvole, pa sam kombinovao pampur, usidrenu balerinu i paternoster, a od kedera babusku, bodorku, bjelicu, klena, suncanicu..

Jedna stuka od cca 312 gr dosla na pampur na bjelicu u roku od 10 minuta po dolaku na vodu.. Isti stap, keder bodorka, jedan nerealizovan napad.. Ostali sistemi i kederi tajac, iako je vrijeme bilo idealno, hladno, bez vjetra, susnjezica, kedera u vodi ni pod razno..
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.

mrcko

Ja sam išao zadnji put pre jedno 10-tak dana na kanal. Kedera koliko hoćeš i relativno ga lako upecati. E sad ćemo da vidimo kad malo stane  ovaj slinobris od vremena. Već je trebalo da radi sve u 16. Al ova sezona mi čudna nešto, samo jednu glocu sam dobio do sad (za zadnja tri izlaska). A letos je zato radila po ceo dan.
Jbg  :huh:

Pecajuci stuku na balerinu uvek sam morao prevezivati sistem za sidrenje ako pocne vetar. Desavalo se nekad da vetar krene i stane po nekoliko puta u toku pecanja. Da izludis. I onda sam pronasao resenje sa kombinacijom ovih virbli i gumenih stopera:

Potrebno su 4 stopera i 1 virbla da se bez ikakvih podesavanja prelazi sa setajuce balerine na usidrenu. Redosled montaze:

1)Stoper
2)Klizni plovak
3)Stoper
4)Stoper
5)Klizna virbla
6)Stoper
7)Olovo

Zasto ovako? Pa gornji stoper mi sluzi da ogranici plovak da stalno klizi prema gore jer kad stuka vuce-ne potapa plivak kako treba. Stoper ispod mi ogranicava da plovak ne lezi kad odredim dubinu. Dva stopera izmedju virble mi omogucuju da podesim dubinu na kojoj je udica sa mamcem. Jednostavnim svlacenjem stopera i fiksiranjem virble mogu podici mamac da stoji direktno ispod plovka ako je dubina npr. 2 metra. Znaci ide plovak, pa ispod odmah mamac i onda skoro 2 m osnovnog najlona sa olovom na kraju. Mozda bas uzima na povrsini taj dan, a treba sidriti sistem. Svlacenjem stopera do olova ima samo par milimetara razlike izmedju virble i olova, a posto je mamac na sajli duzine 25-30 cm, on je toliko ispod olova, a ne moze da se upetlja u njega. Tako dobijam setajucu balerinu. Spustim stopere za plovak koliko zelim i ostavim razmak koji hocu od plovka do olova i eto setajuceg sistema. Nema prevezivanja i gubljenja vremena. Samo kvalitetni stoperi koji drze cvrsto, a u njihovom nedostatku dobra je i gumica za tegle. Moram napomenuti da nisam video da iko koristi ovaj sistem na vodi. Svi ili sidre ili pustaju da seta, a kad se mora zameniti-seku sve i prave ponovo. Eto, nadam se da sam pomogao nekome da ne lupa glavu...

Vagabundo

Jedini problem sa tim sistemom je sto lupis kontru, ode zadnji stoper skroz do olova, a sa njim i stuka, pa su vece sanse da gdje zapne na dnu..

A i ja na slican nacin mjenjam sa slobodne na usidrenu, ja stavise i slobodnu pecam sa kliznim plovkom kojem dubinu odredjujem sa stoperom iznad njega (onim sa rupicom na dnu), pa tako da mi prva dva koraku ostanu, samo nabacim jos jedan stoper, virblu ili neku anti-tangle cjevcicu, opet stoper i olovo..

Nikad mi se nije desilo da stuka "zapne na dnu". Desi se da pecam u travi pa povucem citavu gomilu sa stukom ali da stuka zapne-to ne. Ako mislis da je kontra slabija zbog stopera-vec sam isprobao. Nije. U krajnjem slucaj donji stoper se moze pojacati sa jos jednim ili dva pa da budes  sigurniji kod kontre.

Ima i za to leka .Umesto klasičnog stopera ubaciš sitnicu iz feeder ribolova -Adjuster stop feeder .

VooDoo_Chile

Ako moram da menjam dubinu na kojoj je mamac, onda je najjednostavniji klizni sistem sa podižućim plovkom.
Kroz klizno olovo ide osnovni najlon. Posle olova je predvez ispred koga je plovak. Dubinu izdizanja od dna određujemo otpuštanjem najlona da se plovak izdiže kao marker. Ako se koriste i cevke, mršenja su potpuno eliminisana. U slučaju sa slike, kada je pampur na trećini cevke, cevka sa plovkom uvek stoji horizontalno što omogućuje savršenu prezentaciju kedera i sprečava ga da se na bilo koji način upetlja.
Ne može da se upotrebljava kad ima mnogo trave na dnu, ali zato je nepreje.iv za situacije kad treba vertikalno tražiti ribu i vetar mu ne može ništa.
Tema je štuka na pampur. Ovaj sistem je dubinski (osim ako se ne pusti da se podigne do površine), ali se kao podizač koristi baš pampur, pa onda ne znam jesam li promašio temu ;)