Lov štuke u proleće

Započeo novii, 27 Februar 2011, 22:10:09

Juce sam imao 2 glodalice na jednom kanalu na plovak. Trava se jos nije digla, ima dosta aktivnosti u vodi, ali samo sitne se javljale. Mamice jos miruju

željkosom

Kod mene se još nije omrestila jučer pala dva komada preko dvije kile pune ikre.
ko pita ne skita!!!

dcarp

... Favorit među kederima je naravno žutoka-bodorka i to malo veće...
[/quote]
prethodni vikend sam čekao šarana i izmedju dubinaca da malo aktiviram sedenje i proverim aktivnos bele ribe pecao sam na plovak.bilo je crvenperki,krupatice i bodorki.kod bodorki svaka 2-3 je napadnuta a crvenperka i krupatica nijedna.imale su tragove bliže repu popreko i po dijagonali širine 2-3mm.ne verujem da je od granja jer ga nema,dole je žuta zemlja i uz obalu trska.ono što me muči je dal je štuka u pitanju obzirom da je hranjeno mesto?
New thinking
New possibilities

mbranko

danas sam uhvatio jednu štuku  cca 95 dkg, izgledala je kao da je prosla kroz kombajn, sva izgrebana tj. tragovi zubiju vjerojatno vece stuke jer krokodila na ovom bajeru nema barem ga ja nisam vidio  :cheesy: , prednja lijeva peraja se drzala samo malo na kozi i nedostajalo joj je pola repne peraje
I najlošiji ribolov je bolji od dobrog seksa

Danas na Savi izmenjao vise vrsta kedera i ni cvak.

mbranko

Ja sam jucer uhvatio tri komada,ali nijedna vrijedna spomena (najveca 0,75 kg) .
Ali sam od toga dvije uhvatio na zanimljiv nacin,(bilo mi je pomalo dosadno pa sam eksperimentirao) dva stapa sam imao na klasicni tj. fiksni paternoster,dok sam treci malo modificirao dodavsi jos jedan plovak pola metra od kedera ,tako da mi nije bila bitna razlika u dubini,pa mi je glavni plovak sluzio samo za signalizaciju griza.
Bacao sam najdalje sto sam mogao,te lagano povlacio po pola metra i cekao tridesetak sekundi,pa opet pomaknuo za pola metra i tako dok nisam dosao do obale.
U pola sata eksperimenta uhvatio sam dvije polkilašice,ali je problem sto keder ne izdrzi vise od tri maksimalno četiri zabacivanja, tako da sam odustao o daljnjeg testiranja.
Kederi su bile babuške kacene iza glave.
I najlošiji ribolov je bolji od dobrog seksa

Wrangler

Blago vama, ja ove godine još nisam bio na vodi, prvo nisam imao vremena a sad kad ga imam vrijeme očaj, kiša i 5-10 stepeni,  :sad:  a tako bi volio izaći malo na Savu i poganjati štuku.
.. i tako na kraju godine u kojoj sam potrosio 365 kondoma,ja ih sve sakupim,istopim i od njih napravim gumu na kojoj pise "GOOD YEAR !!!

željkosom

Neki dan došla jedna mama od 4 kg pipala i pipala kad je napokon progutala i došla u ruke vidio sam da na donjoj čeljusti imala samo dva tvrda zuba svi ostali pali i rastu novi koji su još isbod mesa ili klimavi.
ko pita ne skita!!!

San mnogih:Stuka bez zuba!  :rolleyes:

vvukovo1

Ja se pripremam tako da skupljam starog kruha i pocnem sa hranjenjem  smiley033 tako par dana  za redom ako   je moguće i to kod limana   na  vodi  dubini oko1,5 m . Onda zabacim štapove na hranilište u dublju vodu, ispred limana .pokazalo mi se da sam uvijek dobivao vece

Aleksandar31

Ja ne idem na stuju pre 15 aprila,da dam sansu i onim mamama sto se nisu izmrestile a kad krenem jao kao kad pustis psa sa lanca ali dodajem po 5cm za svaki slucaj i samo jednu nosim kuci posle sve pustam sta ce mi 5 komada mora nesto da ostane i za drugio pecanje

Marko.

Kolika temperatura vode treba da bude da bi stuka poceka aktivno da se krece?
Ја не одлучујем да ли ћу ићи у битку по томе колика је сила која ми прети, него по томе колику светињу браним!

milos92

danas mi se bratili drugovi sa joce imali su jednu osmicu, seticu i desetak dvojcica, krenula je :D nazalost nisam uspeo i ja da odem jbg neko mora i da sljaka :(

Executor

Danas dva udarca na balerinu,ali ni jedan realizovan jbg!
Mislim da se stuka do sada izmrestila na vecini voda i da je pocela da jede lepo.