Galerija ulova 2010. - štuka na prirodne mamce

Započeo na kanalu, 04 Januar 2010, 18:55:59

tonyboy

Role pa ja i kažem da se ne sjećam kad je neko upeco štuku preko 5 kg na Bosutu...jer jednostavno ne stignu narasti. Na Virovima ima komada do 10 kg i to samo zato što češće čuvari patroliraju pa se manje pregrađuje

acasim75

ljudi svaka vama cast,ja skoro da sam i zaboravio kako izgleda stuka od 4kg,gde bre vi to pecate....ili samo ja zivim u srbiji :huh:
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

na kanalu

Juce ponovo krenuo sa drugom da nam otvorim jesenju sezonu lova stuje na pampur posto mi lici da ce ovo biti njena godina i stvarno,na nasem mestu je radila odlicno,ukupno 5 komada je palo,tezine 900,1200,1600,2100 i 2700 na kedera crvenperku i suncicu,radile po najvecoj vrucini od 11 h pa do 15h...ova gloca od 900 dosla pred sam kraj pa je nema na fotkama,dve najvece zavrsice u reni,spremljene sa slaninom i pavlakom,ostale uspesno vracene da porastu...imali smo i par promasaja,posle jednog sam izvukao kedera bez trecine tela,ostale samo kosti  :cheesy: definitivno se posvecujem lovu gospodje,kanal pun kedera a ona ovako udara ccccc trebalo bi ove godine da padne neka mama preko 6 kg,nisam odavno imao,prosto njusim neki rekord licni a bogami i vukova....kao da se ponavlja 2006  :cheesy:

Vladimir

Svaka čast Kanaldžija!  :clap2: Davno nisam video tako lepe štuke. Nego da ti vodiš jednom na štuju inače ću zaboraviti kako se peca, nisam je uvatio ima mnogo vremena!  :lol:
Zbogom Kikindo...

Košava

@na kanalu, cestitam ti na uspesnom ulovu :clap2: :clap2: :clap2:,nemoj da zaboravite da posle rerne opet zapliva ali u dobrom vinu ,a moze i  smiley049 smiley033

BUBIMIR

zorro

Ako je suditi po početku sezone biti će ovo godina za pamćenje :thumbup:
Samo svi kao i Na kanalu jednu veliku kući a ostale da porastu nazad u vodu.
Ja bi da pecam ali...

Domba

Kićo

ljepe stuke,sto kaze zorro izgleda da ce ova godina bit dobra sa krupnijim stukama :takoje:

na kanalu

hvala svima,samo na pecanje i slobodno krenite na gospodju kao da je oktobar....treba iskoristiti ovaj momenat radi licnog dozivljaja ali budi pravi vuk pa ih pusti da porastu da ne bude da svake prestupne pecamo stuju kako treba...osecam da se ova tema samo zagrejala  :cheesy:

Momir

Da nije bilo mene ne bi znao sta je pampur,a kamoli stuja!
:lol: :lol: :lol: :lol:

i naravno  :tongue: smiley033
Nothing makes a fish bigger than almost being caught.

tonyboy

Ove godine su bile veliki vodostaji i poplave u proljeće  i mnogo štuka je došlo iz Save, Drave i Dunava u manje i pliće vode....Da, ova jesen će biti idealna za štuku

Citat: Momir poslato 24 Avgust 2010, 12:19:21
Da nije bilo mene ne bi znao sta je pampur,a kamoli stuja!
:lol: :lol: :lol: :lol:

i naravno  :tongue: smiley033

hehehehhe naravno  :cheesy: vec sam mislio da si batalio pampur....pozzzzzzz

tićo

Kod nas u zalivu preko puta Marine krenula krupna štuja na živi mamac  :takoje: Na blinker se hvataju sitnije.

na kanalu

bio juce na joci,bilo lepoooo stuje uhvaceno cetiri a izvuceno dve  smiley233 smiley255 smiley291  ovo kazem zato sto mi jedna otisla pod nogama a na drugoj pukao nov stap awa shima 80-150gr 3,6m pa jbt koji maler ne mogu jos verovati kao drvo da sam vukao a vuce kao podmornica,pustao dril dok nije dosla pred pojas trske,tu sam morao malo prikociti i u tom tenutku puce...po osecaju na stapu i vrtlozima na vodi ja i okolni pecarosi garantujemo da je bila 10+ i sad samo mogu da placem a to i radim i radicu jos dugo...u svakom slucaju odajem priznanje stujama sa joce,najborbenije koje sam pecao u zivotu,evo slike dve od juce,nisu merene zbog dodatnog malera-zaboravili kupiti baterije za vagu,po slobodnoj proceni prva najmanje 3.5 kg a vi mi pomozite ako ima vise  :cheesy: a druga oko 1.800 gr,valjda,obe uspesno vracene...visoke cene pecanja ali po meni kad se lepo provedes i ispecas nema cene  :cool: gledajte kave divne sare na ovoj drugoj...