Preporuka za takmičarac

Započeo stefan93, 22 Novembar 2009, 22:51:54

Bakib, tek sada vidim tvoju poruku gore za vidjanje. Izvini. Problem je u tome sto imas dve spojene poruke i nisam video da u ovoj temi imam nesto novo pa je nisam ni gledao. Trebao si poslati privatnu poruku.
Kako si zadovoljan stapom?

bakib

Vlado biće još prilika za viđenje, a što se tiče štapa ja sam lično zadovoljan. Odneo sam ga u MG gde su mi napravili po meni ekstra bolonjez sa fuji halterom i fuji alcone sprovodnike. Jedva čekam da ga krstim na vodi!
I da ne zaboravim juče sam kupio falcone majestic 6m takmičarac. Štap je ekstra!

DjordjeVet

kupio sam za vikend Marshall Avenger pole od 6 m, ovaj http://www.marshallserbia.rs/pages/products_item/srpski/103
Donji cep nije mogao da se odvrne, pa sam ga reklamirao i dali su mi drugi stap (isto Avenger pole od 6 m), koji ima drugaciji cep gornji (prvi je imao kombinaciju drvo - guma, a ovaj je od neke pjenaste mase) i tanji je u odnosu na reklamirani, iste debljine blanka kao Avenger od 5 m koji imam.
Na novom stapu pored drugih oznaka koje su postojale i na prvom ima i oznaka SP, za koju ne znam sta znaci. Da li neko od Vukova zna sta znaci to SP? i kakva je razlika u odnosu na onaj stap sto nema te oznake?

Možda je SP - Special Performance ,a možda i nije  :cheesy: . U svakom slučaju si dobio novu verziju Avangera koji je težak 230 gr ,što je za skoro 50 gr. lakše od stare verzije .

dinobeg

Odlično, znači da nisam pogrešio sa štapom. Hvala na komentarima. Još kad stavim na njega mašinicu Shimano Stella xg fe 3000 sa prenosom 6.4:1 mogu da izvučem na jezeru bilo šta, osim možda većeg soma.
A sad jedno pitanje za majstore.
Kad bi ste imali neograničen budžet, tj. da ne razmišljate koliko košta, koji bi ste takmičarac uzeli za pecanje bele ribe na jezeru. Gde ja pecam pretežno su skobalji 100 do 200 gr, retko neka plotica od 500 gr, poneka babuška, a još ređe zna da udari neki šarančić od 1 do 3 kg.
Koja dužina, računam da je to 7 m, a možda i 8 ali da mi ne odvali ruku. Šta bi ste vi uzeli za sebe za ovakvo pecanje.
Pošto nisam ozbiljno pecao na takmičarac, je li problem zabacivati sa štapom od recimo 8 m i stavlja li se najlon dužine 8 m ili kraći. na kojoj realnoj (maksimalnoj) dubini mogu da pecam sa takmičarcem od 7 ili 8 m.
I treba li mi on uopšte pored ultegre.

Santjago

za dinobeg...sto se sedmice tice preporuka za neki Tubertini tipa Area Pro 7307pf ili takodje neki Tubertini serije 8000 takodje i Daiwa Z w-70... a za osam metara Colmic Extreme 8m ili Shimano Antares iz starije serije...maximalna dubina logicno mora da bude nesto manja od dubine stapa...

Dino, nisi pogresio sa stapom ali to su nove serije, samo ce vreme pokazati kakvi su.
Kada je takmicarac u pitanju, sedmicom pecam vec godinama, osmicu nikad nisam ni drzao ali verujem da bi dobra osmica ne jezerima bila bolje resenje od sedmice. Ali koliko osmica vuce nadole ne znam, moguce da vuce dosta nezavisno od mase, ipak je vaga ogromna na krak od 8m.
Sedmica je super, licno sam prezadovoljan Tubertini Area Pro 7107 PF (Ista kao 7307 PF) a verujem da je serija 8000 jos bolja. Ali da imam dosta kinte isao bih na Colmic Extreme, to je jedan od najboljih takmicaraca od 7 koje sam ja drzao. Takodje preporucujem da pogledas i Maver Rebel MX 7m ako nadjes negde.
Pecanje na takmicarac je poseban uzitak, koji je meni u samom vrhu liste. Cesto na Kolubari pecam sesticama i sedmicama, mada od pre dva meseca nemam sesticu ali nabavicu do zime neku.
Posto ces pecati dosta na jezerima nije lose imati sedmicu ali ako je dubina preko 5m nije ti neki uzitak, nije uzitak podici dubinu na 5, 6m i nemati mesta za manevrisanje uopste, tj. drzati vrh skoro do same vode. Ali gledano, na takmicarac od 7m bi mogao mozda pecati na dubinama do 6m a realno do 5, 5 i po metara.

dinobeg

Hvala vam na odgovorima i sugestijama. Upravo sam i ja razmišljao na taj način i mislim da mi je najbolje rešenje Colmic Extreme od 8 m, ali sam hteo da mi to još neko potvrdi. Ultegra koju imam je teška 189 g a mašinica 225 g, tako da je to ukupno 414 g. Colmic Extreme od 8 m je težak 282 g što je 132 g lakše tako da mislim da je ovo super lagan štap. Uglavnom bi sa njim pecao na dubinama od 3.5 do 5.5 m a ako bi trebalo dublje imam Ultegru. Ja pretežno pecam sjedeći pa donji deo štapa naslonim na lakat pa i ne osetim težinu, tj. neće moći da vuče. Drago mi je da imam isti rezon kao pravi majstor. Štap košta skoro 66.000 dinara ali mislim da ću ga uzeti. Ne pušim, ne pijem, ne kockam se pa mogu sebi priuštiti to zadovoljstvo. Sve što sam nabavio i što ću nabaviti košta manje nego 1 kutija najjeftinijih cigara dnevno u periodu od dve godine. Meni će ovo, nadam se, duže trajati.
Ja sam mislio (ako bih ga uzeo) da stavim osnovni najlon 0.128 i predvez 0.104 a udicu 14 ili 16. Plovak 2 do 3 g. Da li dobro razmišljam ili treba neka druga kombinacija. Posebno me interesuje koji su najbolji fiksni plovci za njega i gde ih mogu kupiti. Ili je možda bolje da kupim par gotovih sistema za takmičarac pa da menjam po potrebi.

66 hiljada za takmicarac je zaista premnogo, ne vredi on toliko, najisrenije ne vedi, 300 evra ajde ali 550 evra ne vedi, to je preterano. Za te dubine mozes i sedmicu gledati. Ne mozes samo gledati tezinu kompleta, jer Ultegra i Stella ukupno imaju 414gr ali je duzina manja dosta i tih 225gr masinice je na samoj ruci i ne predstavlja opterecenje dok takmicarac to nema, drzi se paralelno sa vodom cest i zna da zamara dosta, dosta.
Slazem se da je Extreme odlican izbor, i od 8m ali opet razmislite za tu cenu. Za upola manje novca se moze kupiti strasna sedmica. Preporucujem i Tica Exclusive 7m, nadjite pa probajte, odlican stapic. Za 500 evra i manje mozete kupiti nju koja ima 212gr i npr. Tubertini Area Pro 8308 CT 8m koji ima 303gr. Opet izbor je vas. Kad se peca na 3.5m dubine nema potrebe drzati osmicu ali stap od 8m je vec pitanje za takmicare, oni mnogo bolje znaju.
Od najlona osnovni ne deblji od 0.12-0128mm, prdvezi najdeblji 0.10m, plovci 0.5-3gr otprilike.
Kolega Cardinale prodaje strasno dobre plovke, Rizov, kontaktirajte ga pa vidite a imate i katalog na internetu.
Nikako gotove sisteme, kupite dugacke motalice, po 20cm i napravite vase sisteme.

Sad sam proveravao, kod generalnog zastupnika Colmica za Srbiju Colmic Extreme XT 7m kosta 33 hiljade a 8m kosta malo manje od 40 hiljada dinara.

dinobeg

Ne žurim se, ima vremena za takmičarac. Najbolje je da taj Colmic od 8 m ili neki od predloženih sam probam, a možda se i javi neko koje koristio osmicu pa napiše utiske. Ko je generalni zastupnik Colmica. Neću uzimati dok dobro ne utvrdim koji mi je bolji.
Zamolio bih Cardinalea da mi da ponudu za plovke, ili bar neki link gde mogu da vidim. Mi smo tako reći komšije. Svratim ja ponekad sa suprugom u Novi Pazar kod Jonuza na ćevape.
Veliki pozdrav i hvala na pomoći.

Spojene poruke: 14 Jul 2016, 22:26:43

PS
Izvinjavam se, greškom sam napisao 66.000 umesto 46.000 za koliko ga nudi Ribolovčka oprema preko neta.

Spojene poruke: 14 Jul 2016, 22:57:35

Tačno, Colmic E-Xtreme ima eurofish Čačak pa kod njih mogu probati i od 7 i od 8 m. Cene su oko 40.000 za osmicu i oko 34.000 za sedmicu.

E bas Eurofish iz Cacka je generalni zastupnik Colmica za Srbiju i kod njih mozes pogledati stapove, mozda i dogovoriti neki popust ili slicno...
Extreme od 7m je fantazija stap, e od 8 ne znam...

dinobeg

Hvala puno, kad budem prolazio kroz Čačak svratiću da probam.

Spojene poruke: 25 Jul 2016, 14:43:16

Koji od dole navedenih takmičaraca od 7 m da uzmem i zašto.
Pecao bih na jezeru 99% bodorku do 100 gr i skobalja do 200 gr na dubini 2 do 5 m.

1. Colmic E-xtreme XT, 212 gr, cena oko 34.000 dinara,
2. Shimano Speedmaster BX TE 270, 213 gr, akcija 2-8 gr, cena oko 25.000 dinara,
3. Trabucco Energhia XR Pro Pole, 210 gr, cena oko 20.000 dinara,
4. Maver Freccia SL, 235 gr, cena oko 34.000 dinara.

ili možda neki drugi uz obrazloženje zašto. Za veću dubinu i daljinu imam odlične bolonjeze.
Zahvaljujem za svaki savet.

Spojene poruke: 26 Jul 2016, 13:44:02

Kakav treba da bude držač za takmičarac, da spustim kad ne pecam?

komša015

Je li imao ko prilike da proba Catanu CX TE-1 5m?

Iskreno nisam ali TE 1 je bas bas takmicarski stap... Uh, ne znam ali to je bas osetljivo jer sam vidjao TE 2 i to nije za rekreativce...

pex

Imam ja set od 2 do 5 metara.
Izuzetni stapovi za pecanje kedera i riba do pola kg ali obavezno koristenje meredova za sve iznad 50 grama.
Uzivanje - NEOPISIVO, a cena pristojna

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe