Kupovina meč štapa

gile,čestitke na pazaru :clap2:
Džamajka

Isa

Pozdrav svima! Resih se ovih dana posle nekoliko godina pauze, vratiti pecanju. Konkretno zainteresovala me je ova tehnika pecanja. Medjutim, danas sam obisao par radnji po Novom Sadu i na moje zaprepascenje, u tri radnje nadjoh ukupno tri stapa. Procitao sam par tema na ovom forumu o nacinu izbora stapova, al zbog ogranicenog izbora i ne bi mi od neke koristi. Naisao sam na leader match i feeder 330 u formaxu za relativno male novce. Pa me konkretno zanima vase misljenje o tom stapu, zbog cega ili zbog cega ga ne bih trebao kupiti? Precao bih na kanalima, jezercima i povremeno na Savi, babuske, crvenperke, bodorke i slicno. Mozte li mi preporuciti, nesto do 50e, koliko sam inace planirao da izdvojim za stap, pa ako nista ne nadjem u radnjama, bar da znam sta da porucim. Hvala unapred i sve pohvale za forum! :tongue:

delboyy

Probaj kod Travara.Radnja ,,Vodomar,, kod riblje pijace. Ovaj formax mislim da cim je 2u1,nemože biti ni dobar fider ni dobar meč. Da se ogradim odmah,možda grešim.Ja volim da pecam meč tehnikom a vrhunske mečeve sam uzimao jedino kod Travara što se tiče Novog Sada i maloprodaja.

Isa

Hvala Vam Delboy na odgovoru. Tako sam i ja nesto kontao, da ne moze i jedno i drugo a da bude dobro. Pa sad vrhunski tesko da ce stati u 50 evrica, mada pokusacu bar nesto solidno da pronadjem.

Citat: delboyy poslato 05 Jun 2014, 22:51:47
Probaj kod Travara.Radnja ,,Vodomar,, kod riblje pijace.
Ili kod Limanske pijace?

Vidi, dosta je skup- Travar. Ako dodjes sa kesom garant dobijas 10% popusta.  Bolje malo sacekaj pa skupi jos 20ak evrica onda je sasvim druga prica. Za 70e mozes uzeti sasvim pristojan stap. Prijatelj je kupio Daiwin feeder za 11 crvenih nebi li ga koristio i kao mec stap. Uvek mu fali tih 60cm (3.90m) za lepe zabacaje. Mec nemoj uzeti kraci od 4.20 mt.

delboyy

Tako je kod limanske pijace. Moja greška. Ja sam uzeo tele meč mikado na popustu za 50-tak evrića i odličan je. Pre ja držao Garbolino program. Tada sam uzeo Garbolino super g meč 4.2m. E to je već vrh ali je koštao oko 230evra sa zauberom 1000 za mene bolje netreba.

zox

Mislim da ima u Formaxu nesto od Cormoran match štapova oko 55 ev.

samo se drzi formaxa i uzeces stap za sva vremena...

u NS nema jedan zglavni mec, to garantujem....

mis u ruke, kontaktiraj srbijance dole, i naci ces stap... do 20 gr... ima svakakvih

Zohan

Evo i ja da se pohvalim. Kupio sam spro explorer match 3.9. Hteo sam da kupim maver abyss, medjutim ovaj prodavac nije uspeo da ga nabavi. Fotku ne umem da izbacim preko telefona. Hteo sam da ga uparim sa nekom sproovom masinicom, medjutim, sve su bile skupe. Na kraju se odlucio za d.a.m. Javicu Vam rezultate.... Kako se ponasa, sta moze a sta ne. Bistro
Prvo skoči pa kaži hop!

trebalo bi da ima u carpmaniji  :huh:

ako je taj spro, tb 4-18 i mene jako zanima kakav je, javljaj sto pre

Zohan

Evo, da javim utiske o exploreru. Imao sam samo 20minuta da ga isprobam. Koristio sam plovak od 1gr(iako je trebao da bude bar 2). Nisam mogao da verujem da moze toliko daleko da se dobaci. Dalje, stap se pri bacanju ne trese mnogo. Sada, kad ga prodrmam onako, onda ume da se trese dosta(mada ne znam zasto sam ga uopste tresao, ali, ajde da probam). Samo par sitnih riba (citaj keder) sam ubo tako da nisam uspeo da ocenim savijanje stapa. Na ove sitnije sam primetio da fino vibrira. Samo jos jedna napomena: nije mi jos uvek stigla masinica, pa sam koristio neku staru, pa sam imao par promasaja (a mozda je krivo i moje neiskustvo). U utorak idem na letovanje na Gruzansko jezero, pa mogu da dodam jos neki komentar (ako nekoga zanima).

Zohan

Izvinjavam se što kasnim sa slikom i sa odgovorom. Toliko je dobro bilo da sam isključio telefon.  :thumbup:

E sad: štap

Meni je ovo prvi match štap. Da napomenem samo, mlad sam ribolovac. Ali, ne mogu da opišem svoje oduševljenje tim štapom. Lagan je poprilično. Prosto mi je bilo nezamislivo da sa štapom od 3.9 možeš plovak od 1.5gr da baciš na 10-12m od obale. I pritom da mu je dubina 2.5m(ne klizeći, običan plovak). Stvar koja mi se malo manje sviđa jeste njegovo savijanje. Koliko sam ja primetio, savija mu se samo vrh (ali, tako lepo igra da mu to i nije za zameriti). E sad, možda on može da izdrži dosta veće od ove deverike koju sam upecao(ona mi je bila najveća), pa se možda tada savija više. Sad 4-18gr....paaaa, ne znam baš.. Zakačio sam mu vegler od 8gr (sveukupno sa olovcima nije prešlo gornju granicu), i, nekako mi je izgledalo kao mučenje kad zabacam. Normalno, baciš ga baš daleko, ali, nije mi baš ubedljiv, nekako cvili kad zabacaš. Nisam baš stručnjak (pročitaću malo na drugim temama kako izgleda vegler pecanje) pa sam uglavnom pecao običnim i klizećim. Imao sam prilike da držim i neki šimano hyperlop (tako nešto valjda) iste dužine, telemeč, i deluje jače i bolje za transport(nisam verovao da je ovako velika muka da imaš trodelca), ali je mnogo manji užitak. Ja sam hteo da kupim maver abyss, ali, namestilo se tako da sam kupio ovaj. Platio sam ga 4000. Nisam se pokajao. Što se tiče mašinice, ako nekoga zanima, mogu i nju da opišem. Mašinica je maver/tica 20 (2800).

Zaboravih da zakačim svoj ulov :-)

knezevic76

Savija se gornjim delom jer nije parabolic i trese se tj mekan je jer da je tvrd imao bi problem sa bacanjem malih gramaža.Plovci od 8 gr su ti i više nego dovoljni, ja nikad nisam pecao sa većim gramažama.Bitno ti je samo pravilno zabacivanje u luk i nema da brineš.Ja sam sa 6grama bacao 20+metara po vetru.
Vodi računa da ti špulna na mašinici bude skoro puna i dobro namotana.
Jedino gde treba da vodiš računa je kad udari neki kapitalac da ne siliš štap i da ga ne savijaš pod prevelikim lukom jer je gornja trećina pod velikim opterećenjem a mislim da je blank tanak.
"Neki bi voleli da voze sporije,ali,na žalost,više ne mogu"-Duško Radović

Zohan

E da, to nisam znao da li je parabolic ili ne. Ne silim ga ni slučajno, da budem iskren ovih sedam dana sam ga poprilično pazio što  se toga tiče i plašio sam se da mi ne udari neka ala od 3+kg. Zato sam stavio 14-ticu udicu (kad sam izvadio ovu deveriku, savila mi se :-) .) Na jednog manića, malo lakšeg, čim sam ga izvukao do obale, slomila se udica. :-) Bolje tako dok ne ovladam štapom....

Spojene poruke: 22 Jul 2014, 20:52:10

Malo lakšeg od pola kila.