Heavy feeder štapovi

Započeo Zoran, 27 Januar 2014, 16:40:56

Drmao sam tog Raptora. Mogu vam reci da onako iz ruke izgledam extra jak i za njega nema brze vode. Medjutim za moj ukus je pretvrd i izgleda kao kolac i smatram da bez obzira na brzinu toka nikako nije za belu ribu, taj se ne savija do ribe tezine 2kg.S njim mos potopljen camac izvlaciti. No, stvar je ukusa i potreba.

Ja sam njega razmatrao za matice na Drini, hranilice od 100gr minimum, i ciljano za pecanje mrene... A bio sam ogranicen novcen. Na kraju sam odustao jer mi je plovak u krvi kada sam na Drini ali i dalje ga imam u vidu.

milan ns

Zorane cisto da znaš originalne rezervne vrhove za Formaxsove štapove nemaš da kupiš jer ih oni nedrže  :sad:
Pa da se ne razočaraš ako slucajno slomiš vrh pa moraš da tražiš sta ti paše od drugih vrhova .
Pecanje mi je opsesija.

Zorane, imam Raptora i to je baš štap kao što ga je neko gore opisao-kolac!
Najčešće ga koristim za početnu prihranu sa velikim hranilicama,a na njemu mi najlon 0,22,pa
ga koristim i na komercijalama gde ima krupnog šarana(one od 2-3 kg možeš da izglisiraš napolje).
Moja preporuka ti je da pogledaš i sledeće varijante:

-Robinson TRITIUM FEEDER
-Falcon POWER CARBON FEEDER
-Trabucco ANTRAX Feeder Plus
-Kamasaki DYNAMIC FEEDER
-Cormoran PROFILINE FEEDER

Svi ovi štapovi su od 30 do 50 eura a sasvim su pristojni i akcija bacanja je 120+ grama.

Zoran

Auu ...
Biće ovde još dosta čitanja pre ikakve odluke  :smiley:

Imadoh dugo dva Cormoran-ova 200 gramca od po 3,60 m i na njih sam baš lepo lovio somEve. A onda se zaletim i nabavim dva legacija Cat fish od Formaxa, kao sad ću da se naj... majaka  :lol: I još se nisam upisao sa njima, a i dalje mi se jako dopadaju.
Lepo mi išla i bela na plovak a i na neke 100 gramce noname, bilo lepih deverika, krupnih babuški, krupatica a bogami i nekolicina 2+kg šarančića. Pa se nešto mislim da kad uzmem ova dva fidera, da ne bude ko sa ''Cat Fish''-ovima  :lol:

Kako god, hvala na objašnjenjima, savetima i preporukama koji će mi svakako pomoći da se lakše odlučim za nešto što do sada nisam poznavao, a da ne pogrešim baš mnogo  :smiley:

Spojene poruke: 04 Mart 2014, 14:13:42

Bio sam da malo pogledam i ''protresem'' neke od predložemih mi feeder štapova, pa sam sad još u većoj dilemi  :lol:
Dopao mi se ovaj Formax-ov: http://www.formaxstore.com/proizvod/7725 mada je malo težak u odnosu na ovaj Spro: http://carpmania.co.rs/feeder-match-ribolov/feeder-stapovi/spro-dome-gabor-pellet-feeder u varijanti 3,60/140gr. On mi se baš jako dopao, jako lepo leži u ruci i nije ''glindžav''. Šta više, deluje da je veoma brz a opet ne pretvrd. Vrlo sam blizu odluke da kupim baš njega, ali ljubazni prodavac u radnji mi je obećao da za dan dva dobija ovaj Robinson: http://carpmania.co.rs/feeder-match-ribolov/feeder-stapovi/robinson-diplomat-feeder pa sam odluku o kupovini odložio dok ne vidim i njega uživo u varijanti 3,60/150gr i 3,90/150gr.
Imaju u toj radnji i rezervne vrhove sa Spro, što bi moglo biti presudno u odluci, jer ja kakav sam ima da skršim bar jedan vrh dok ne ''ufatim ruku''  :rolleyes:

dzoninho

Zorane, ja posedujem upravo taj Robinson Diplomat Feeder u varijanti 3,9m i t.b. 45-120g. Mogu da kazem samo najnajnaj pohvale za stap i ja sam prezadovoljan njime. Pre njega sam koristio SPRO Explorer 3,6 <100g a imao sam prilike da pecam i na Spro Team DG. Ovaj Robinson mi je za sada vrh vrhova, bez problema se izborio sa 4kg saranom. Inace pecam na Dunavu, bacam hranilice od 60-80g a sada sam kao drugi stap uzeo Daiwa Procaster 3,9m do 150g t.b. i jedva cekam da ga probam.

Ja bih na tvom mestu birao izmedju Robinsona Diplomat Feeder i Spro Pellet DG

ne treba ti nista bolje od gaborovih i to 100 gramaca... 140 je motka i dobra je za orahe na jesen... sa njima nema greske, iz iskustva ti kazem

srce

Brate Laki ,ova motka za oraje je knap orudje za fajt sa dunavskim saranima do 4,5 kg,i to mrka kapa:)))
Ako ces da loviš ozbiljno šarana na dunavu , zna se...
nikad ne veruj zeni koja laze

ne bih se slozio da je knap... zato sto on mozda ne radi u 20% situacija. ako ne postoji neka ozbiljna i bliza prepreka, izborice se i 100 gramac. ako ima panjeva i ne znam cega, onda tu ni ne treba da se koristi fider, nego parabolik ili neki mnogo jak stap od 3 metra. to kao kad bi kupovao auto za trke a hoces da uzmes ficu. zna se zasta sta sluzi.

srce

na Dunavu uvek postoji neka prepreka u blizini  :wink: ,zato i koristim ove jače,a i meni se lično više dopadaju 100 gramci...pogotovu mi trebaju sada sa proleća,ali ebaj ga ,ne mogu da imam još i dva tri kompleta fider štapova...
nikad ne veruj zeni koja laze

Zoran

Ponuda u toj prodavnici je dosta solidna, ali najviše ima Maver-a koji deluju izuzetno kvalitetno ali su mi po ceni nepristupačni. Ima i Trabucco-a ali nema taj Antrax a to što ima je isto tako višeg cenovnog ranga. Mada nikada nisam imao niti držao u ruci neki feeder štap, nešto sam navalio na tog Robinsona ...  :lol:  Mada, mislim, na osnovu vaših iskustava, da ni ovaj Spro DG neće biti greška ukoliko ga kupim. U svakom slučaju, izbor će biti Spro DG ili Robinson. A navalio sam baš da se već sada za vikend, ako ne budu padale sekire, oprobam u feederu  :smiley:

Spojene poruke: 07 Mart 2014, 08:10:16

I tako, od juče popodne sam postao vlasnik jednog http://carpmania.co.rs/feeder-match-ribolov/feeder-stapovi/spro-dome-gabor-pellet-feeder u varijanti 3,60/140 gr  :smiley:
U toj dilemi da li Spro DG ili pak Robinson 3,60/150 gr, odlučila je jedna sugestija prodavca koji mi je skrenuo pažnju na neki problem na jednom od spojeva, kao da je nešto naprslo i da krcka. Ja to nisam primetio, ali da nešto krcka, krcka. A i blank mi je nekako tanak na spojevima i, mada izuzetno lep, lagan i uravnotežen štap, delovao mi je nekako krhko u odnosu na ovaj Spro DG.
Verujem da nisam pogrešio u izboru, mada je ''malkice'' prevazišao moj budžet. Uz malo onog Maverovog najlona 0,22mm, nešto kaveznih hranilica, par veličina Gamakatsu 1310 i još koješta, penzija će biti prilično kratka ovog meseca, a razvod braka sasvim izvestan ... jedino ako me ne spase ''minuli rad''  :rolleyes:

Spojene poruke: 07 Mart 2014, 08:14:43

Greška kucalica  :cheesy:

Radi se o dužinama štapova 3,90 cm .

štekavac

Ovog ljeta bih probao malo feederom po Savi i Dunavu.
Imam jedan od prije feeder Cormoran Bull fighter 390,  180 grama. Nisam ga prije koristio. Da li se može sa
njim loviti bijela ili je to ipak prejako ?

Taj štap je baš "močuga" . Izrađen je od punog fiberglasa i težak 440g .. Za Dunav, jak tok, teške hranilice i krupniju ribu, nije prejak. Za Savu i tamo gde se koriste lakše hranilice, kao i kada se peca sitnija riba, onda jeste prejak.

štekavac

Hvala ti kolega na odgovoru!