Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

Nemanja85

Slazem se sa Vladom, Nexave je bolji stap od Catane, i to daleko bolji. Oko oznaka nista ne bi dodao jer je Vlada sve napisao.
Tako da sam na tvom mestu uzeo bih Nexave TE5 ili TE6, u zavisnosti sta planiras da pecas. Mada Nexave ima malo jacu tezinu ...Koliko znam nije velika razlika u ceni izmedju Tehniuma i Nexave, a mislim da bi ti Tehnium bio daleko bolji izbor od oba stapa koja si pomenuo.

koleq3

i mene zanima tezina stapa tacnije ovog modela nexave,ako je gramaza tacna ovo je odlicna ponuda za te pare.Jel ima mozda neko ovaj modela da kaze nesto o njemu i naravno tacnu tezinu stapa.
http://www.Link ka navedenom sajtu je zabranjen zbog neizmirenih obaveza prema forumu/oprema-za-ribolov/stapovi/bolonjez-stapovi/shimano-bolonjezi/shimano-nexave-te-gt-4-500

To je to, tezak je i po zvanicnom katalogu 185gr, TE 4 je 3-15gr, dobar stap i odlicna cena. Pitanje je ima li za na stanju na ovom Link ka navedenom sajtu je zabranjen zbog neizmirenih obaveza prema forumu-u?
Kod njih sam hteo da kupim svasta sa sajta, u 80% situacija nisu imali zeljeno, ne azuriraju sajt redovno.

Meni sutra treba da stigne nov bolonjez Tica Wonder 6m, 5-40gr, 277gr tezak. Radujem mu se, prenecu prve utiske i okacicu neke slike kad ga dobijem. Placen je nov 85 evra.

Nemanja85

Vlado, ima li u varijanti od 5m Tica tu gde su ti uze taj? I ako znas ako ima koja mu je cena :)

Ja sam narucio u Plovak Plus radnji, cena je 10000 dinara za bolonjez od 6m sto nikako nije puno, po meni.
Koliko sam video ovde nema od 5m a u Srbiji niko vise ne drzi Tica Wonder.
Jos uvek citam po bugarskim forumima, oni opasno hvale ovaj bolonjez...

Ako budem kojim slucajem isao u Bugarsku sad za Uskrsnje praznike javicu ti se...

Spojene poruke: 16 April 2014, 19:33:41

Stigao je bolonjez. Prvi utisak je odlican, iskreno, a odusevljenje utoliko vece kad sam video da je ovo Falcon Wonder 6m a ne Tica. Lepo je na njihovom sajtu pisalo Falcon al ja mislio Tica.
Vidi se da je stap jak, veoma je brz, vrh se smiruje u momentu. Ima 6 segmenata i 9 provodnika, duga stopa. Halter je Caxin SC-6. U rukohvatu je spoljni precnik 25mm, po mojoj vagi je tezak 260-265gr. Prvi utisak je da je dobro balansiran, ne opterecuje mi ruku.
Stavio sam Spro Passion 720 FD na njega i Stonfo zastitnu kapu za provodnike.

speed_serb

Da li neko zna gde u Beogradu ima da se kupi bolonjez Tubertini Level team 4205. U Carpologiji ga vise nemaju u ponudi, zvao sam jos nekoliko ranji i nista. Ne bih da ga narucujum on line, hteo bih prvo da ga "uzmem uruku i osetim". Pozz.

Nemanja85

Lepo izgleda stap Vlado, zelim ti da te dugo i uspesno sluzi  :thumbup:
Prenesi utiske sa vode kad prodje zabrana.

Hvala Nemanja.
Stap je zaista jak mnogo, bar mi se tako cini kada ga na suvo natezem u dvoristu, sa provucenim najlonom i vezanim za neku prepreku. Tezak 260-265gr. Za Drinu i duboka mesta prava stvar/
Al koristicu ga i na Savi i Dunavu.
Inace sad sam bio u Pirotu, nadjem slucajno u radnji rezervni originalni deo (drugi segment - odmah ispod vrha) za moj Falcon Cosmos 5m, tako da sad imam i rezervni drugi deo i rezervni vrh, za njega, originalni delovi - ne zamenski.
Igrom slucaja odgovaraju savrseno i za Falcon Wonder tako da je to ekstra stvar, al nadam se da mi nece trebati.

Ovaj Wonder ce mi biti estra za to koliko ja cesto pecam sesticom.

vrobec

Čestitam na kupovini, neka te služi dugo.
Želim i ja da uplovim u bolonjeze vode, pa bih Vas pitao za neki savet u vezi štapa.
Do sada sam varaličario, ali bih probao i ovo.
Gledao sam, evo već dva-tri dana i nikako da izvučem rezime, koji štap uzeti. Ciljam 5 ili 6m. Pecao bih na Tisi, Dunavu.

Gledao sam Shimano Vengeance TE GT 4 5m za 8300 dinara, ima i novih/polovnih Trabucco Genetic i Syntium za 4-5000 dinara.
Šta uzeti za nekih 5-6000 hiljada, maksimalno do 8000 dinara.

Hvala!

... ili Tubertini Level 4000pr za 5150 dinara?

Ako hoces bolonjez od 6m, sto bi po meni bila bolja opcija za Dunav i Tisu onda za ove pare mislim da ne mozes da nadjes nista pristojno. To je moje misljenje.
Najjeftinija sestica koja je pristojno teska a to je do nekih 270-280gr, da je fino ostra i dobre tezine bacanja je nekih 90 evra.

Mozda je to cak ovaj Falcon Wonder 6m ako ga je moguce naci jos uvek.
Naravno, mislim na nove stapove.

Petica za te pare ima, taj Tubertini sam imao, nije toliko jeftin, on je 60 evra i vredi pare. Mnogo daje. Oznaka koja tebi treba je 4205 PR, to je duzina 5m.
Za te pare ima novih stapova od 5m, preporucujem i Trabucco Titan 5m, vidi na sajtu enterfishing...

Najbolje resenje je da juris polovan bolonjez stap od 6m. Ali sa druge strane i to je macka u dzaku, ako ne odes da pogledas mogu da ti prodaju bolonjez sa menjanim segmentom a on time gubi svoju akciju.

Dunav i Tisa su velike vode, sa velikim dubinama. Pecam na Savi, cesto je dubina na kojoj se peca nekih 5.5m - 6m, to ne mozes da zabacis bolonjezom od 5m. Ne kazem da nema mesta gde se moze pecati i stapom od 5m, sa dubinama od npr. 4m ali sigurno ces doci u situaciju da neces imati dovoljnu duzinu.

Razmisli dobro, bolje je da sacekas i skupis 100 evra i nadjes nesto pristojno. Tezak i nebalansiran bolonjes od 6m zna da otkine ruku.

Ja mogu za te pare mozda jedino da ti preporucim Formax Visage bolo 6m. Pecao sam na njega neko vreme, nije los, ima samo los halter ali to nije presudno. Tezak je 250gr, solidno ostar, ima i solidno snage...

vrobec

Puno hvala na odgovoru. :)
Merkam Tubertini 4205PR, ali cu te najverovatnije poslusati i skupiti jos para za 6m. Nisam uzimao pribor jedno 8 godina, sada bih da nesto obnovim (imam brdo Germina stapova, Ofmer Eco 7 i Shakespeare G2002 masinica) i odemo sa klincima na pecanje.
Vidim, citam da si upucen u ovu temu, pa bih te pitao preporuku za neki bolonjez od 6m do nekih 90-100 eura.

ja bih pre uzeo neku super 5-icu pa klizni plovak nego neku 6-icu iz nize klase

speed_serb

Da li zna neko gde ima da se kupi  Tubertini Level team 4205

Trebalo bi da ima u prodavnici Mamac u Loznici, imaju i sajt mamac.rs
Oni su generalni uvoznik Tubertinija za Srbiju. Takodje mozda carpologija, Sportskiribolov.co.rs

Po meni, pecanje bolonjezom na tekucoj vodi sporije ili brze tekucoj, svejedno, ne ide uz klizni plovak. Tu nema stopanja plovka, kocenja, ma ne znam, meni je to muka ziva. Ne kazem da je nemoguce ali nije to to, nije efikasno toliko, pri kocenju se opasno dize ceo sistem od dna itd...

Zaista je tesko naci nov bolonjez od 6m za 90-100 evra. Ja sam nasao pomenuti Wonder kojim sam zadovoljan ali ja sesticom pre svega pecam u 10-15% situacija od ukupnog pecanja na bolonjez. Bolonjez od 5m mi pokriva skoro sve situacije, Drinu, Kolubaru, dosta Save, ponegde Dunav...
Za tih 15% situacija sam kupio sesticu, pre svega za par virova na Drini gde je dubina po 5, 5.5m, ribe po 2kg u brzom toku, teski plovci.
Iskreno, Falcon Wonder je prejak stap za Savu i ribe od 500, 600gr, plovke po 4, 5gr ali nekad cu ga koristiti i tu. Sve on to moze bez problema ali nema velikog uzitka.
Ne znam sta bih ti preporucio, mozda ET Blade bolo 6m, Marshall Thunderflash bolo 6m, Formax Powercore Proline bolo 6m. Od malo skupljih Falcon Wonder bolo 6m, Falcon Majestic bolo 6m, Falcon Cosmos bolo 6m.... Pitanje je sta se moze naci u prodaji.
Ili juri polovne stapove, to vec moze za 80, 90 evra dobre sestice da se nadju.