Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

hvala kolega Radojicicu...

Spojene poruke: 07 Februar 2016, 11:25:49

pojavila mi se ponuda da kupim stap trabuko energia txl power duzine 6m,stap je nov i neupotrebljavan,opste misljenje o ovom stapu je...?

angler001

sad bas citam,doduse na drugoj temi da se nekom od kolega desava da mu krcka te7 prilikom zabacivanja,isto se desilo i meni danas,kolegi pokazivao stap i aj da ga malo proba u ruci i da napravi zamah (da zabaci na prazno),nesto kvrcnu,i to bogami lepo,i onda smo se gledali par sekundi i reko daj da probam sad ja ako se opet desi mislio sam da ga mlatim dok ga ne izlomim,i ono nista,a to na halteru se desava skoro stalno,nego me brine ovo krckanje kad smo zamahnuli,nije bio jak zamah,prosecan,normalan,probam posle jos 30 puta i nista se ne cuje,ucinilo mi se da je negde u predelu prvog segmenta,maksimalno drugog,i sta cu uzmem lepo lupu:)i detaljno ga pregledam,svaki santimetar,nisam nista nasao,bar ne neko ostecenje  vidljivo pod 6x uvecanjem....

Ja sam pisao za to krckanje, odpecao sam 5-6 puta, nista se vise ne cuje.. Smola na halteru i sam spoj sa njim ako ostane malo "lufta" cuje se ko krckanje, u zamahu kao kad se zabacuje..
Isto nema vidnih ostecenja ni dan danas, a prestalo je.. Ja skoro da nisam spavao kad sam to cuo :-D ..
Na 100-tom kilogramu ribe, prestaje :-D

sreckob

kolege,zna li neko vredi li cemu trabuko energia txl power duzine 6m?

angler001

daj boze da je to,nego brate meni se ucinilo da je gore negde,kvrcnu dobro,onako bas se lepo culo,kao da se slomi ili da je napukao,u onom afektu sam ga mlatio dusmanski i kad sam se ohladio i smirio sad imam neku rezervu da ga zapnem posteno,a inace sam ga probao i opteretiti,namontirao masinicu sa najlonom i zakacio 200 gr kafe i dizao po kuci reko ako ce da pukne bolje sad nego kad izadjem na vodu..

Spojene poruke: 07 Februar 2016, 19:49:34

druze ja sam probao taj txl power,stap je vrhunski po meni,opisao sam ga par stranica unazad,neko moje skromno misljenje o njemu

Spojene poruke: 07 Februar 2016, 19:51:38

@srdjan812
kako ti se inace cini taj te 7 kolega?ja sam uzeo od 6m,nisam ga jos iznosio na vodu,kako se ponasa kakav je u odzivu,zamaranju,mozes li malo o tome ako te ne smaram?:)hvala

Prvo uvek krcne smola koja je npr. naneta na gornji deo provodnika, na ono malo konca tj. 2, 3 veza koja idu iznad provodnika da bi ga drzala da se ne iscupa. Posle to moze biti i smola na halteru i ostala smola. Na poslednjem mestu moze biti i neki lom ali to je vec teze. Inace to je ruzan osecaj. To se ne cuje kasda majstor namota stap, bar ja nisam nikad cuo a ja dusmanski probam stap na suvo, prvo 3x radim najjaci zamah kao pri zabacaju i 3 jake kontre na suvo. Onda kacim masinu, provlacim najlon i kacim ga za nesto nepokretno, i natezem stap da vidim kako se ponasa uz stezanje i otpustanje drila. Jedan Powerful od 6m mi ej pukao na suvu kontru u dvoristi ali sam posle video da je tu bio ostecen i brat mi je rekao da ga je cvaknuo na nekom jezeru bas tu.
Inace, imam 3 informacije o pucanju istog stapa ljudima koje znam iz Valjeva, i to u prethodnih mesec, mesec i po dana. U sva 3 slucaja je to bio Level Tech 7706, 0-30gr, jedan je pukao na pola, jedan na 3 segmenta, jedan na drugom i trecem. Ne znam da li je greska ribolovca ali znam da je jedan od njih vrhunski skobaljas i plovkaros, sa 30 godina iskustva. Svi su uspeli da nabave originalne delove ali to nije to vise, bar meni ne bi bilo. Eto, cisto da kazem. Pre toga su sva trojica bili veoma zadovoljni stapom i pecali duse po Drini.

A da dodam i ja da sam cuo da je taj Trabucco Energhia TXL Power 6m veoma dobar stap veoma dobrog balansa i velike snage ali nisam imao priliku da ga drzim.

LimskiVuk

Prosle godine u ovo doba sam imao pucanje level tech 7305 i to zadnjeg odnosno najtanjeg segmenta...to je bio prvi izlazak na vodu i pukao je prilikom kontre...mada nikad necu saznati da li sam previse jako kontrirao ili nesto drugo pogresno uradio....uredno zamjenjen vrh i uspjesno je odradio cijelo ljeto i jesen...mislim da su jako dobri stapovi ali su i preosjetljivi za rukovanje...iako ga ne bih mijenjao za ne znam kakav sta ostaje onaj gorki osjecaj da mi je pukao
Sto vise upoznajem ljude to vise volim zivotinje...

sreckob

ja sam kupio pre desetak dana spidmastera 7-500 i nisam primetio to pucketanje a probao sam ga i sa dizenjem tereta i zabacivanje ostro preko glave,stvarno nisam cuo nesto da pucketa,e sad mozda ima do toga da je razlika izmedju petice i sestice

Ivan18

Ja sam na te7 6m imao puckanje, i to samo jednom pri malo jacoj kontri i to je to, posle toga nista, svi su mi rekli da je smola..  :smiley:

angler001

pa ne znam stvarno sta je mom moglo da se desi,cujem ja i sad da pucka na halteru i to je ok valjda ce prestati,ali mi je onaj zvuk pri zabacivanju ostao u secanju,reko puce stap,verovatno da je od siline zabacaja malo jaci prasak napravilo pa mi se ucinilo da cujem lom,valjda bih video da je ostecen negde pod lupom jbg jer je toliko puklo da bi se moralo videti...jadno je to kad te potera a platis lepe pare a ipak strepis :grin:

Spojene poruke: 08 Februar 2016, 07:31:28

@ivan18
inace,kako te sluzi motka,kako se ponasa?

Ivan18

Stap je po meni odlican, jak, ostar. Balans mu nije perfektan ali nije sad ni los da te ubije ruka, za 6-cu je sasvim dobar. Po meni baca plovke do 17g bez problema, ja sam pecao sa plovkom od 12g pre neki dan, ne oseca ga kao da sam bacao neku 7-cu,  a i nije toliko krut, sa obzirom da moze tolike plovke da baca. Na ribama je odlican, lepo se savija, sad samo cekam neku malo krupniju od 2, 3 kg da vidim kako ce reagovati, ali bi rekao da mu nece biti problem da ih savlada. Svaka preporuka za stap. To mi je kolega vradojicic preporucio, nije pogresio sto mi je preporucio a ni ja sto sam ga uzeo.  :ok:

sreckob

Ivane a ja ti nisam pomogao da kupis tog shimana :cheesy:

angler001

Po meni,samo da je malo brzi,dobro ja mozda nisam navikao na 6m metara pa nemam jos osecaja koliko bi trebao biti brz,ali opet,probao sam da sickam i druge neke sestice i prilicno su brzi od njega,ali ne bunim se,nervira me samo to sto osetim pod rukom da mu se zidovi malo ugibaju,ipak stap te snage,neobicno mi,ne znam jesi li ti pobao to na tvom?

@sreckob
Naravno da jesi, ali vradojicic je napisao jedan post gde sam prelomio da ga uzmem   :cool:

@angler 001
Znas kako, i ja sam isto probao da stegnem da vidim da li se ugiba, meni se isto malo ugiba ali bogme ja ga stegnem lepo. Ali to nije nista ja nisam cuo da je nekom speedmaster te7 pukao od ribe, moze jedino da pukne ako zakacimo vrh negde mislim pri sabacaju, ili pri prihvatanju ribe ako ga dovedemo u mrtav ugao. Od ribe  tesko.

pex

Citat: vradojicic poslato 06 Februar 2016, 20:05:42
Slikacu sutra, guzva neka sada... Inace, mislim da prodaje Pex Super Ultegru, staru seriju, kidanje stap sa Fuji ja mislim, ali ta serija je dosta skuplja od sadasnjih, to je stari Shimano, top stap. On moze da ti kaze vise za nju a za ove nevo stvarnio ne znam.
Da prodavacu moju staru Super Ultegru Te3-606. Prvi vrhunski Shimano koji nije made in Japan (Imam Aernos od 5m koji je 5m, made in Japan i nije napravljen bolji blank do danas). Duzina tacno 6m, a ne kracenje po 10,15 pa i vise cm pa poredjenje tezine a kraci stap 30 cm. Tezak 200 grama sa obicnim Slim Sic karikama i starim drzacem cekrka, Znaci sa Fuji Sic koje planiram da stavim toliko ili malo manje. Debljina blanka tj. sekcija mislim da je nenormalna jer nisam vidjao deblje. Snage ima koliko treba i za krupnu ribu, plovke do 8 grama baca kao od sale a ja sam pecao i sa 10 grama bez problema. Vadio sam tolstolobike po 6 kg sa njime. Nije bas za to ali ako treba i to odradjuje. Brzina dobra ali ne i previse ostar. Razlog za prodaju uzimam Maver Rebel koji ima samo jednu malu prednost, za nijansu bolji balans (ali kada mu ja navezem opremu, jer sam narucio blank kao i uvek).
Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe