Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

Santjago

ljudi hvala puno za odgovore nesketu posebno

Spojene poruke: 18 Novembar 2015, 20:05:03

deluje stap zanimljivo,tanak u blanku,fuji oprema..

cvele82

jbt vi ste zive knjige. hvala na iscrpnim objasnjenjima. kupih jednu laganu masinicu za bolonjez, ne nesto kvalitetnu,Ali ce za Moravu zavrsiti posao. dao bih za jedan dobar stapic lovu posto imam neku trabukovu batinu od 5 m iskilavih se ziv. uzeo bih nesto lagano od 5 m da uzivam bar jedan dan pa ako udari nesto jace nek pukne necu da zalim. za mrenu,skobalja,bucova,klena,eventualno za jezero gde ima babuske I deverike. dakle 5 m,tankog blanka,da nije vrsne akcije nego malo meksi,plovak nije tezi od 8 grama skoro nikad. hvala momci.

Cvele ne znam kojim parama raspolazes ali mislim da je za tebe Tubertini Level Tech 7705 CC. Kazu da je od svog brata, Level Tech 7705 (bez CC) laksi 10gr i malo meksi. 5m, 0-30gr deklarisan, 190gr tezak, odlicnog balansa. Univerzalan stap koji super odradjuje i baca plovke i od 1gr a odlicno se ponasa sa onima od 8gr. Imam malo jaceg i kruceg brata, pa znam. Meni se odlicno pokazao.
Brzi su na kontri sto svaki plovkaros zeli a na ribi su progresivni, ne savija se samo vrh, imaju dusu, zaista fini stapici. Cena je 100 evra za nove.

DDj

Taj 7705CC sam kupio u septembru, bilo je reci o njemu u temi "bolonjez stapovi". Nije 10gr laksi, merio sam, tezak je 197gr. Par grama razlike u odnosu na 7705, zbog malo drugacije opreme. U sustini to su isti stapovi.

cardinale

Cvele,
Neće da pukne od ribe ne boj se. To se vrlo retko dešava praktično nikada. Ja za mojeg veka samo jednom sam čuo da je nekome riba polomila štap,i to vrh. Tako da ne brini oko toga, tu je i drill, koji uvek treba da je pravilno podešen naravno.
Moj predlog za manje para ti je neki od Falcona, mada ne sumnjam da je od kolege Radojičića predlog za slične pare bolja odluka. Ipak je Tubertini firma za Falcon.

Pa iskreno u poslednje vreme i nije bas firma za pravi Falcon. Falcon je izbacio neke kultne bolonjeze na kojima da je Fuji oprema bili bi Bog i batina.
Cosmos, Majestic, Tempest, Powerful, Amica pa takmicarce... Svi su vise od 10 godina u upotrebi i nema im mane.
Ne znam sta oni imaju da vredi a da kosta manje od 100 evra, stvarno ne znam. Vecina petica im je tu negde a nijedna nije meksa, uglavnom su to stapovi vrsne akcije.

cvele82

hvala momci,racunam opet bolje vas da pitam nego da me lazu po prodavnicama. kod mene bas I nije neki izbor opreme,trabuko drma uglavnom. otici cu lepo do uzica ili bg-a, Ali znam okvirno sta da gledam I koliko para da planiram. pogledacu sta imaju od ovih marki,pa sta najbolje legne to uzimam. pozdrav

Free time poceo da uvozi Shimano, imaju neke opasne bolonjeze trenutno po akcijskim cenama. Oci mi igraju kao slot masina kada vidim sta nude ali... Uvek je.eno ali.
Nemoj Trabucco, idi pogledaj druge stvari, Shimano,  Tubertini, Tica, Falcon...

Tolstolobik

Pozdrav svima! Napokon sam resio "problem" bolonjeza od 6m,danas uzeo Garbolino Super Legion Bolo, meni je stap baš legao u ruku,probao danas i Shimano Speedmaster te5-600gt i više mi se svideo Garbolino, u toku veceri ću postaviti i neke slike... Pozdrav za kolegu Pexa i ovim putem bih mu se zahvalio na utrosenom vremenu danas! :)

Spojene poruke: 06 Decembar 2015, 02:20:55

Evo i slika,malo su losije ali nemojte zameriti, morao sam u kući da slikam posto je mrak pao... ;)

pex

Ma nista Brate Tolstolobik, neka ti legne taj stap i neka bude ono sto ocekujes. A ako ne onda ponovo nabavka, proba dok ne legne a kada legne e onda je to vrhunsko uzivanje.

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Tolstolobik

Hvala druze puno! Za sada stap legao super u ruku,sinoc sam ga malo testirao,ima super parabolu pod opterecenjem,bas se progresivno savija,kako se više opterecuje tako isto se postepeno savija i amortizuje a u kontri je oštar dosta, probao si i sam juce,sa masinom Blue Arc 7300 ima super balans,meren na preciznoj vagi sinoc,stap ima 244gr...

Ja sam narucio bolonjez od 6m, odustao sam od motanja svog. Odlucio sam se za Shimano Super Ultegra TE 4-600 GT.
Na nevidjeno sam narucio, nisam imao priliku da ga drmam ali sam ispitao 5 ribolovaca kakav je i od svih sam dobio potvrde da je to odlican stap, da je Super Ultegra u vrhu Shimano serija bolonjeza.
Inace trebao mi je stap za neke srednje plovke jer jak bolo od 6m imam, znaci za plovke od 5, 6, maksimum 7gr.

Karakteristike su sledece:
6m (izgleda stvarna duzina)
HPC 200+Biofibre
SAS
Pac Bay Minima 9 karika
Shimano halter
6 sekcija
233gr
3-15 gr tezina bacanja.

Santjago

vlado jesi narucio nov kombina Free Time ili neka polovna kombina tipa kp

Nov iz Free Time.
Jbg., zaista su im neke akcijske cene na Shimano program, mnogo sam googlao za ovaj stap, sve najbolje sam nasao. Opet racunam nov je stap, sa Free Time imam odlicna uskustva, imao sam 15 narudzbina od njih, 2x stapovi, ostatak poneka masina i sitan pribor.
U krajnjem slucaju tu je racun, garancija...
Valjda ce sve biti ok.
Koliko sam saznao i kako sam stekao utisak, Free Time je poceo da uvozi Shimano i meni je drago zbog toga jer je ovaj prostor vapio za ozbiljnim Shimano uvoznikom, ovo ce neko vreme biti akcija pretpostavljam.

Ako su počeli da uvoze ,uvozi Ribosport, a ne Free  Time .