Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

Pa on jeste jak, ali ipak je to tezina bacanja 25gr, nije on za kontre da ribi skidas usta, tako ce puci svaki...
Osrednje jak, veoma brz, meni se on dosta svidja.

Velja_kg

Ima jedna vrhunska futrola da se uzme u Enteru, nažalost nema je kod njih na sajtu, to je torba za jedan varaličarac, ali ja u njoj nosim namontiran bolonjez i jedan takmičarac bez problema.
Braon je boje, i to je plastičana futrola, obložena platnom, stvarno je urađena vrhunski, a cena je veoma povoljna, košta 2000din, pa ko je u mogućnosti vredi da pogleda, ja bolju od te nisam do sada našao, a hteo sam i ja da pravim od cevi, dok nisam naleteo na ovu...pozz
Za pravopisne greške, kriva je kineska tastatura!

miodrag

nisi prvi kome je pucao vrh na tubertini stapovima, znam nekoliko njih, ne treba tu bas preterivati sa kontrom stap je dovoljno ostar i brz da mu ne treba jaka kontra

pexon

Onda sam ja sa mojim niskobudžetnim Enter Expert bolo ekstra prošao. Na Drini sam lupao kontre kao sa fiderom ili nekim drugim još jačim štapom, pošto se pecalo i na 40-50 metara. Štap je 5 m dužine tako da na toj daljini nije bilo šanse da izbegnem stomak, što sam ja pokušaovao da nadomestim jakim i brzim kontrama. Kolega Spaleone koji je pecao do mene je govorio posle tih mojih kontri da nema potrebe da toliko zapinjem, ali on je imao šesticu i nije imao taj problem. Par puta sam kačio i za granje iza, a on mi je dobacivao da sam imao sreće. Inače sa tim 20-gramcem po rečima proizvođača sam bacao na kraju i plovak od 12 gr bez problema. Pravi štap za početnike kao ja!  :ok:
p.s. Sad ste me bacili u rebus, pošto sam planirao da mi sledeći štap od 6 m bude neki Tubertini, zavisno od finansijse situacije.  :huh:

Tolstolobik

Meni je juce na sajmu Travar lično rekao da je Tubertini prestao da prodaje zbog dosta reklamacija zbog pucanja vrha,ne znam koliko je to tacno,ipak mi Tubertini deluje dosta kvalitetno...

miodrag

Pa svako svoga konja hvali, nece puci ni tubertini ako se ne pretera sa kontrom, pa nisu to saranski parabolici da udri kontru sto jace

Tolstolobik

Slažem se sa tim ali recimo do nedavno sam posedovao Tubertini level 7305 od 5m a od juce Maver Potent od 5m i u testu zabacivanja,kontre i savijanja dok neko drži vrh ne mogu da se porede,Maver je u svemu za klasu bolji,deluje i ostrije i brze i bas jace od Tubertinija...

delboyy

To će izjaviti i za Maver-a kad prestane da ga prodaje.Kad je prodavao Tubertini nije bilo boljih bolonjeza na svetu a sad ništa ne valja pošto je izgubio zastupništvo.Sad mu nije dobar ni garbolino ni tubertini.Tubertini je lider u proizvodnji bolonjeza i tu nema sumnje. Ko zna zašto je Travar izgubio zastupništvo.

Tolstolobik

Ok,u to se već ne mesam i ne zanima me,kazem samo lični utisak o pomenuta dva stapa,licno smatram da je Maver kvalitetniji...

Velja_kg

Maver je po meni trenutno najbolji kod nas, pa ako ja nisam lud i ako se dobro sećam, ona Maverova motka, Ivincible od 5m, po njima diže teg od 3kg sa zemlje,na suvo, čini mi se da to stoji napisano i na njegovom blanku, i jedino sam još video jedan Milo bolonjez od 5m, na čijem blanku isto stoji da diže 2kg, neki sivi blank,nisam se potrudio da mu zapamtim tačnu oznaku, a skorije sam ga gledao, i sad mi krivo što me mrzelo da ga rasklopim i tražim od onog iz radnje da zakači nešto od 2kg, pa da ga malo probamo..
Za pravopisne greške, kriva je kineska tastatura!

Čini mi se da kolega reče da je bilo vetra u trenutku loma , a jak kontraudar vetra u nezgodnom trenutku može da slomi bilo koji vrh, bilo kog proizvođača.Čak šta više , što je bolonjez oštriji i brži , veća je mogućnost loma... :wink:

Citat: Velja_kg poslato 27 Februar 2015, 23:56:29

Testirani na 8 kg  :smiley: mada nisu laki http://www.italiafishing.co.uk/shop/modularis-8k-500-p-299.html

LimskiVuk

Moja prva zelja je bila MILOkoexMASTER500 5m ali mi se nije dalo nikako da ga kupim sto ne znaci nikada...Mozda sam navikao na moj stari stap AWA-SHIMA aerocast da dajem kontre kojim bukvalno mozes izvaditi kamen iz vode pa sam se malo zanio sa kontritanjem...iste je tezine kao Tubertini ali je druge akcije tacnije nije tako brz...Tubertini je u ruci nevjerovatan i sve je predobro (iz licnog iskustva) samo se bojim da su malo pretjerali sa reklamom da je JAK...ako mi se desi jos jednom mijenjam ga ODMAH...slucajno ili ne mozda nije za mene ili mi ne lezi ovako mala akcija.
Sto vise upoznajem ljude to vise volim zivotinje...

Ispravno :cool: Ne robuj  imenu i brendu već nađi ono što tebi odgovara  :takoje:

Tolstolobik

Maver Invincible sam takodje juce probao,bio je skoro iste cene kao i Potent,vidi se da je bas,bas jak i da mu nema smrti na bilo kojoj ribi,mislim da bilo koja mrena i saran za njega nisu nikakav problem...