Galerija ulova 2011 - varaličarenje

Započeo Keltan, 01 Januar 2011, 20:37:52

Kićo

bravo majstore,ko je uporan na vodi taj i doceka svojih 5min :tongue: :tongue: :ok:

Duma96

cestitam na ulovima, sa malim zakasnjenjem  :clap2: :ok: smiley033

salevs

bravo momci,odlicni primerci kad ce vise to prolece da svi pojurimo na vodu

Plut

Hvala na čestitkama.Bio sam na terenu a nemam ni signala tamo i odoh još na tjedan dana,
pa krečem dalje.Smuđ ode u lovostaj pa ču malo Šarane tražit.

kova

^
Lako češ ih nači - tu su, kraj somova.
:ok:

Po pravilu tu gde nema signala dobro radi saran :cheesy: smiley033

IV

Ma verujem da ćeš ih pronaći, ali sačekaj do leta.

Del Sol

Pozdrav Vukovima, ni sam bio par dana.. Ali imam sta da pricam.. Teorija valja, sto sam predpostavljao vec davno da veliki somovi rano prolece trazu hrane u plicacima... Posle snega, 3mart stao vetar, toplije bio nego preko dana (vazduh 3C, voda 6 po sonaru), voda raste i izmedju 20-21sati poceli su somovi udariti na povrsini i videli smo da guraju povrsinu... Polako smo pustali pored obale i bacali.. Imali smo 3 udaraca i culi smo lepih buckanja pa posle 5-6 km sidrili smo u jednom malom limanu..ne znam zasto, videli smo na sonaru veliki pad i culi smo 3 udaraca iza nas gde je voda dublja 10-14m.. Drug, Tamas  poceo da baca tamo salmo slidera od 13cm i mislio sam da ce zakaciti nesto... bas su radili ali tamo vise smudja nego soma.. Ja sam nastavio ispitivanjem limana, bacao sam u zbunjima samo smo bili malo daleko od abale  posto sidro ni je odma zaustavio nas. Mrak da ne vidim nista 20-30m do obale bacanje na lotto i od prilike za deseti zabacaj posaljem na cosak izlazak limana koji vidim malo 35-40 od nas i sivi pesak pa tacno pogodim pola metara od obale.. Dubina oko 60cm max metar..  Zakocim zutog Predatek Vipera od 15cm u vazduh i lepo padne na povrsini...  Krenem sa ruckom i paff izleti nesto iz vode.. Stao srce udarim kontru i izleti jos dva puta i jos jace... Drug okrene glavu taman vidi i on i vec smo znali sta je to crno u mraku... Rep od soma :takoje: Krene u dubinu kao torpedo i pocinje porba tacno u 22:30. Kod mene Beast Master Siluro od 200g i srednji deo izvadjen znaci od 2.7m sa Seidom 6000 sa Spiderwireom camo braid 30ka...   Kod soma elementarna snaga i znanje terena... Sidro gore i bezanje od ponjeva.. napolje na cistinu... Punom snagom sam cupao gore ali nikako ni do pola vode... dao sam Tamasu stap da oseti ovu snagu i da zapalim posle pus pauze nastavio sam dalje i posle 2-3 kilometara i za sat vremena smo videli prvih ogromnih mehurica.. Rekli smo super :ok: Predaje se, jedva smo cekali da vidimo i kad sam digao prvi put ni smo verovali ocimavideli smo vipera zadnja udica zakacena u zubima gore sa dve kuke usta kao kanta od bitempere i ogromne brkove... Pomocnik pokusavao da udari glavu al nije ni sacekao pljasss opet dole, jos 15min pa dinem opet samarimo i opet dole... Mozda 5-6 put bio na povrsini uzeo sam i ja rukavice da pomognem ubaciti u camac i kako uhvatio za usta mase sa glavom da se izvrne i pukne struna  kod kopca bez cvora.. I gledamo polako da potoni zajedno sa vajperom moj prvi som preko 2 metara ko zna koliko kila.. :no: Sednem, od tresanja jedva izvadim mobilni 00:05.. Trazim jos jednu cigaru i raymisljam da je vec 4mart, drug pita da li je on kriv, kazem ma bezi u k...c sa kukom vec bilo bih davno unutra ali posto smo sportskih pecarosi i C&R mozemo racunati da bio nas.. Samo slika fali..nista drugo.. I tako smo pustali jos dole sa vodom slusali kako udaraju u zbunjevima napolje.. ali ni smo mogli vise pecati... Bio sam mokar totalno ne znam koliko litara iznojio smrzao sam sat vremena putovati u camcu.. :sad: Ali adrenalin jos pomagao i mislio sam samo na sliku kad izletio rep od metaripo 3 puta iz vode.. Kuci sam skinuo stvari ni sam verovao koliko sam vlazan, otvorilismo vino i pricali do 4.. ali ni onda ni sam mogao zaspati ko zna do kad...
Sutradan naravno opet napolje samo ja sam manje bacao zbog uopala misica :wink: upravljao sam elektro moror i bacio sam 3-4puta manje nego drug.. Ali ni su ni radili vec tako... Culi smo 5-6 udaraca.. ali oko 22:00 drug izvadi jednog 10kilasa iz plicaka metaripo vode gde 3-4 slicnih soma jurili su kedere.. Brzo smo vratili nazad da pliva sa priljateljima.. Posle su stali a i mi smo bili umorni.. Mlad mesec nista vise ni je nam doneo.. Treci dan isto isto napolje vidi se vec parce od meseca.. bez oblaka ali hladnije.. vec duva malo vetar ponekad i malo jace.. Som se ne ljavlja.. :grin:  Na jednom pesku zakacio drug smudja od 3kg voda od pola metara posto elektro moror zakacio nas.. cim vratio zakaci jos vecu ali ode ispred camca.. Jos malo smo bacali ali vetar nas razbio a cetvrti dan ni smo ni mogli bacati osd talase a ni upravljati ladiku sa mixerom..
Bili smo jako sretni i malo tuzni.. Som bio stariji od nas ukupno.. I takav je zivot.. Doci ce drugi jednom znam posto cemo biti jos veci fanatici.....  :thumbup:
Bistro svim vukovima!! Kaci cu i snimke pa cu pokazati :bye:

Ovde sam zakacio izmedju dva panja samo voda bila vislja za 50-60 cm. Wobler stigao kod veceg panja rep izlazio kod drugog.. Pa odma ne skontas :cheesy: traba 2-3sek

Tacno 10kg

Plivaj...

iznenadjenje

Lepa reportaza. Pravo osvezenje u vreme opsteg posta  :ok:

PS: Pozdravio vas onaj, koji vas je ucio da lupkate soma po glavi :lol: :lol: :lol:
Pusti bre te cirkuzante i sledci put cim imas priliku, ruku u usta a zaebi lupkanja :takoje: :lol:

Del Sol

Hvala :smiley: probali smo mi uhvatiti par puta, ni je bilo sanse.. ni je bilo dosta umoran :no:
C&R!!!

Super priča Del Sol, samo tako nastavi.
Bravo za ovo puštanje soma.

Del Sol

Hvala Goacild..naravno pustamo! Da i sledeci put mozemo zakaciti preko 2 metara.. I ako zakon kaze da ne smes vracati u Po soma! Samo fali onih 50-100 slike sto smo hteli da napravimo sa ulovom.. Inace dozivljalj pravi, Ne cu zaboriti nikad.

dushann

Lepa prica Del Sol, bice slika jos sigurno nemoj da brigas!
Paprikaš je gotov onda kad ga pojedem!!!

Košava

Vrlo zanimljiva i lepa prica. Imali ste pravi dozivljaj, kao u filmu.Bice opet brakatih samo da potrefite kad mu je pravo vreme. Ko izlazi na vodu ima sanse naravno tako i Vi jedino mi je zao kao i Vama sto ga niste pogledali kroz objektiv fotoaparata. Zato se spremite  sledeci puta  :thumbup: Bistrooo!  smiley033