Som na prirodne mamce - vesti sa vode

Započeo orka, 04 April 2012, 12:19:23

dcarp

evo jedan mali izvestaj sa kanala dtd ,subota od 17.30 do nekih 22.30 bez konkretnih desavanja.pecao sam na kisnu glistu i turpaka u kombinaciji i na somovski pelet.

sitna cvrkanja na glistu sto je verovatno bela riba,pricao sa nekim covekom sto je takodje vijao soma kaze da je bio i petak noc i isto bez poteza.

ono sto uliva nadu je aktivnost ribe na povrsini,kuci sam isao oko 23.00 jos je na povrsini radila riba,cuje se kupanje i klaparanje u trsci karakteristicno za mrest,sad dal je bela riba ili saran(za njega mi je jos rano) nisam siguran.

temperatura vode po mojoj proceni 10/11 stepeni, mislim da nema vise iako su dani topli duva hladan vetar i cim sunce zadje mlogo hladno,smrzao sam se u vojnickoj vetrovci.

sledeci vikend nastavljamo poteru.

New thinking
New possibilities

wormR

Pre par dana drugarev ćale sa dva prijatelja pecao belu na DTDu i kako su hranili privuku kedera sitnog ,a naravno i soma. Kažu kad je prišao u plićak i kad je pljusnuo za kederom odsekli su se. Uspeli su da vide samo 80cm do 1m od prilike repa kad se okrenuo i pobegao u dublju vodu, ostatak tela i glavu nisu videli :D

dcarp

New thinking
New possibilities

wormR

Po najvećoj vrućini  :takoje:
Ja sam išao pre neki dan ali sam lipsao na suncu i pobegao smiley271 , nisam mogao mnogo da izdržim a taj dan nijedna vrsta ribe nije radila

josip22

steta vodostaja na dunavu...ali valjd cu uskoro na tu somovinu...neka...barem im je mrijest uspio...nadam se...

sladjan1978

jel ko ovih dana mozda pokusavao da peca soma na Savi na prirodne mamce ja sam pokusavao prije dva dana ali se nije javljalo nista a pecao sam na ritske gliste mozda je sada u mrijestu

Dimitrije96

Sladjane, kod mene u Sapcu na savi ista situacija, probali smo ga na kedera, durdubaka, rovca, gliste i nista, a niko mi se od prestanka lovostaja nije pohvalio da je imao soma...

sladjan1978

Ja sam vec pomislio da je to samo ovdje na mom terenu pa sam se vec ubijedio da je neko prosao sa strujom ipak ja mislim da je on mozda sada u mrijestu pa se zbog toga ne javlja mada opet trebalo bi da udaraju oni mali koji nisu polno zreli.Veceras cu da pokusam na gliste a i na rovce

Koliko cujem od nekih koji su ga probali zadnjih par dana od prestanka zabrane,na Savi kod Bg-a je takodje slicna situacija.,uopste se ne javlja,tek po koji sitan.,mislim da se nije izmrestio,dugo je bilo lose i hladno vreme,a temperature voda hladne da bi uspesno zavrsio mrest..

bajro025

"Tek kad se i poslednje drvo osuši, kad otrujete sve reke i ulovite poslednju ribu, shvatićete da se pare ne mogu jesti." Crveni Oblak, poglavica Sijuksa (1822-1909)

srxa

A ovaj mamlaz je mogao ubiti soma da se ne muci satima i da ga ne vesaju zivog kad ga vec hoce istranzirati u snicle...ovo je straaasnooooo!!!

Karlitto

Ni onaj napaljenik s naocarima nije nista bolji. "Bogovi dna"? Lepo postupanje s "bogovima"...

knjigovodja

Da niste malo ljubomorni ?
Boske Majstore svaka ti čast .

ellesar

Naravno da jesmo,  :cheesy:
ali to u svakom slucaju nije humano :no:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!