Som na prirodne mamce - vesti sa vode

Započeo orka, 04 April 2012, 12:19:23

Pravljen cvet sa brasnom,napravljen ok i dodato mozda 10% brasna,ali kod mene ne pali :lol:Ne znam zbog cega ni sitan nece.Bio na takmicenju sa ekipom,uvece opadala voda,ujutru dolazila.Niko nista preko mere,bodovali somice od 40cm navise.Pobednici 49cm 800 i neki gram,drugi sa 42 cm,treceg mesta nije bilo :clap2: Ne pamtim goru godinu,ni ja ni kolege sa vode  :grin: Uopste mi nije jasno sta se desava sa somom,nisam cuo za vise od 10tak ulova u toku sezone,kazu da dva ulovljena jedan 8, drugi 6,7kg nisu imali nista u stomaku.Kao da se ne hrani uopste, video sam jedan raub u 20tak noci provedenih kraj vode :grin:

Gremlin

Samo 10 % ? Pa ja ne verujem da to tako uopšte može da se održi na udici...

Cvet se meša sa brašnom u odnosu 2 dela cveta, jedan deo brašna (empirijski utvrđeno) Obavezno sveže, meko brašno. Mesi se dok se ne dobje masa tvrdoće kao plastelin, i bude potpuno izjednačeno, ne sme da bude brašnasto i da se kruni.

Nisam pobornik teorije "zavere", ali možda ti cvet nije dobar ? Čuo sam da svašta muljaju sa cvetom, dodaju svaša - lično nisam imao prilike da vidim kako to cvet "ne radi", kupujem ga u Obrenovcu, i radi super.

U protekla 2 meseca sam imao somove od 6,5 kg, 2 x 5,5 kg, 4,5 kg...i gomilu od 3-4 kg...na sve to ide sigurno 150-200 puštenih somova ispod mere.

Na Dunavu i Savi je ovo do sada definitivno "godina Soma",

ribo-lovac

Gremlin koja je cena tog cveta, ako se sme znati?

zemun

Gremlin

Ljudi pokušavaju da prodaju i po 20 Eura, a na nama je da to platimo ili ne platimo. Ja sam se lepo napecao sa Kolubarskim cvetom od 10 Eura po kg - ništa mu ne fali.

pkv-pecaroš

Kod nas traže tridesetak eura po kilogramu

10 je cena za Kolubarski i dalje ..

Gremlin

Ma da, toliko se prodaje i po oglasima na KP i ispod mosta. Neki pokušavaju da prodaju i za više para, love u mutnom, pa ko naleti ispadne som, ali ja mislim da je to sasvim nepotrebno plaćati, jer ovaj kolubarski cvet od 10 Eura radi odlično.

:wink:

Tako je,i Sava i Dunav provereno radi...

ribo-lovac

Ako imate kakav kontakt od dobavljaca, molim vas posaljite porukom :smiley: Hvala unapred

Uhvatih danas slobodan dan, sinoć bio na pecanju ubio me sitan som, te pobegoh ranije, zato ne bih lenj pa nakopah glista i nađoh dva rovca kod drugara.Kad dođoh na vodu, prvo posle rasprave sa drugom da idemo uzvodno na čistinu, iznenadi me raub soma uz obalu, malo kasnije i u granju na 10tak metara ispod mene. Zabacim jedan štap sa hrpom glista uz granje, jedan nizvodno 20tak metara od obale, ovaj uz granje mi brzo počisti bela riba pa i njega primakoh drugom, krenuh da se čudim što nema sitnog soma da se javlja ,ubrzo mi leže štap u drzacu, savi se do pola. Kontra i osetim tu je, dobar, uzeh mu metar strune i spade.Drugi štap kao u bunaru, ne pipa ga ništa, prezabacih ovaj posle par minuta opet do pola savijen,kontra i tu je dobar ali ovaj put ne stigoh da uzmem ni metar, drži se dna,kreće u stranu i spade i on.Oba su bila u klasi 5+,no nažalost umesto da kacim slike, ja pričam priče, posle pola sata proradi sitan,upeca 2 kom, naravno pustih,ne videh više da nižem gliste i pravac kući, svestan toga da ovaj par sam uznemirio i pitanje da li će doći opet do kraja sezone.Ja se iskreno nadam da će biti revansa, ali po dosadašnjem iskustvu ne bih rekao, sutra idem opet  :thumbup:

Gagi

:grin:  Koja god riba, najgore mi je kad je ni ne vidim.

Milan.M

Nesekiraj se bice on sutra prekosutra tvoj, sad znas gde je samo budi uporan i cekaj ga na istom mestu sto cesce i sa sto vise razlicitih mamaca. Meni se desavalo da super radi na glisu i nista drugo, a sutra nece ni da je pipne hoce samo na kedera. Uzmi malo vecu udicu, neznam koju si imao ali uzmi ipak vecu, ide on na koliku hoces nije to deverika. I nemoj da zuris sa kontrom, pusti ga da "ponese " mamac, i obavezno da okacis slike u galeriju ulova. (To ti od srca zelim) jer mi se desavalo isto kao i tebi, tako me slicno mucila stuka u Kupinovu, a nije mi bas tako blizu i nisam cesto isao i nisam imao priliku da je okacim u galeriju.
Budi uporan i tvoj je.

Pre dve godine, u slično vreme dobijem udarac maltene u istoj tačci, kao i danas, taj beše veći od 10-20kg i pusti mi se niz vodu, nisam ga mogao zadržati i zakova mi olovo u kamen, dok ja pokida predvez on ode.Cekao sam ga 20tak dana u kontinentu i ništa. Gagi,jeste da ih nisam video, ponesoše kao besni,štap 180gr savise na pola, a isti sinoć kad sam kačio pokida peskatore 0,35 na čvoru ko paučinu, a isti beše na ribi u fulu savijen. Ovog drugog ne mogoh da pokrenem ka sebi,ne mogu da se otmem utisku da je bio veći,   možda zato što mi je bio duže na štapu. Znam Milane da ne radi uvek na isto,zato sam i bio da kopam gliste, jer me je na durdubaka sinoć uništio sitan,udice su bile 2 kom 0/3 na 1cm jedna ispod druge, ja tako vezujem zbog šarana koji mi dođe ponekad na hrpu glista koja stane na te dve udice, da stavljam veće on ne bi uzimao,dok napraviš žbun od glista na 2x0/3 prodje te volja za pecanjem :lol:

Spojene poruke: 23 Jun 2017, 00:31:30

Zaboravio sam da napišem da mi se do sada nije desilo kod nas da ribu koju izgubim upecam posle, ili ako je vratim,a zapamtim je, valjda se uznemiri.Kad bi mi se vraćala ja bih poludeo odavno, jer u sezoni pustim najmanje 200-500kom sitnog soma  :lol:

Spojene poruke: 20 Avgust 2017, 20:17:43

Održana je somovijada kod nas, trajala je od subote u 6,jutros do 7.Za razliku od prošle godine bilo je više ulova, no nažalost ni jedan u meri, od 10ekipa 6 je imalo ribu za bodovanje preko 40cm.Prva ekipa je imala 5 riba i to 58,57 i 56 ukupno 3600g. Druga (moja) 56, 49, i 43cm ukupno 2270gr i treća ukupno 1800gr, 56 i 48cm.Mi i prva ekipa smo imali po jedno otkacinjanja riba preko mere. Najveći broj riba je uhvaćen pred svitanje, dok je vece bilo slabo.

tajson

U zadnjih nedelju dana u okolini velikog gradista dignuto 10tak komada 50+ al majstori cute. Vecini je presudio cvet