Komplet za soma

Započeo baltazar, 09 Februar 2009, 23:42:08

Ne moze da se polomi,ali ti stapovi nemaju snage,previse su meki.Imao sam ih i poklonio drugaru,mora stap za soma da ima krutocu, zaustavnu moc,pogotovo pri pecanju sa obale.Ima korektnih stapova,za tu namenu za 50e.Te stapove pune,ne bih preporucio jer se lako savijaju,meki su,kad mora na silu da se zaustavlja takav stap vrlo brzo dolazi do svog maksimuma snage i onda se gubi kontrola. Jeste da ti stapovi bolje cuvaju ribu od krutih ali dzaba.Model stapa se bira prema nacinu pecanja,velicini mamca i ocekivanoj ribi.Ja na primer,za dugacke izbacaje leti i pecanje u koritu,na manje kedere,gliste,rovce, skoljke i durduboke koristim spro dino force pilk 100-180gr,sa 2 riobi aplausa 6000 i jednim blu arcom 7500, za pecanje na zabe,kedere koristim 2 legasi catfish,na njima fin nor lehtal 8000 i ofshore 4500 i daiwu ehceler catfish 200-600gr sa ofshre 7500, zadnji kompet je za kedere od 300-500gr.To je moj nacin pecanja, koji ne namecem,nego pokusavam da docaram kolegi,da u somolovu mora biti spreman na sve i svasta,zacas on okrene stvari u svoju korist :thumbup:

Steff

Hvala ljudi ali sam vec kupio komplet za soma jos prosle jeseni i zadovoljan sam za sada. Do duse nisam imao nekog veceg brku da bi atestirao komplet ali za ove od 5 do 7 kg je bio sasvim ok. Kupio sam od drugara dva silstar fiber staba koje je on koristio ranije, karike su im odlicne a kompletirao sam ih sa dva quick-a 444. Na poklon sam dobio 300 m pro speed strune debljine 0,40. eto to je to za sada .

Ok ti je to za sada,kasnije ces sam shvatiti sta ti treba.Tako to ide,ribolov(pogotovu somolov) je progresivna bolest :lol:

Oliverikus

sasabosko, verovatno nismo imali iste štapove u rukama. Beli kinezi koje sam pomenuo su sve, samo ne mekani. Možda su za neke ukuse čak isuviše kruti. Po meni je jedina mana što su teški, jer su puni.
Na ovim mojim štapovima piše Shining na jednom, ProSpeed na drugom, mada su isti. Koristio sam ih i kao spod štapove, SPOMB-om i raketom mučio i nisu imali ni nagoveštaj problema. Samo što moram baš da zapnem da izbacim teret na veću daljinu. Posle bole ruke kao da sam kopao ceo dan, ali se zato odmorim uz štapove čekajući...

Steff, pa da te lepo služe i mnogo somova da ufatiš.

Steff

Joj ljudi somolov jeste strasna bolest  :cheesy: posle niza godina varalicarenja i jurenja smudja sam prosle godine poceo po malo da se interesujem za soma, a sada samo cekam da se malo aktivira i smudj nece ni da me vidi ni da me cuje sem za vreme lovostaja:lol:

Ne mogu da se setim,koje su marke bili ovi sto sam poklonio drugaru,pitacu ga kad ga vidim.Secam se da su bili do 250 gr bacanja, imao sam krupnog soma na tom stapu,stap mi se savijao u halteru,a struna non stop odlazila.Som mi je zalegao,na daljini od 50-60 metara,napinjao sam stap do krajnih granica i nisam mogao da pomerim soma,sve dok nije opet krenuo i prestrugao mi strunu.Mojim stapovima,sam izvlacio par puta gume od auta,jednom betonsku stopu od nekuh 15tak kg,mandrac od duseka i boga pitaj sta jos. Posle borbe sa tim somom,odmah sam poklonio drugaru,ova dva stapa jer sam shvatio sta mi treba i krenuo u nabavku novih,samo steta sto mi taj som vise nije naisao :lol:Ako imas camac,moze neki srednji pribor, sa obale mora jako.Ne prasta som greske,ja sam posle takvih situacija po tri dana pricao sam sa sobom :lol: :lol: :lol:

Testirali smo iz znatiželje te kineske pune štapove , maltretirali do krajnih granica stvarno su ne salomivi .Na kraju je  popustio  na spoju gornjeg i donjeg dela , iskrivila se metalna hilzna za spajanje . Za kolege sa plićim džepom odličan za teži vid pecanja , pod uslovom da stoje u držaču jel su po prilično teški .

Citat: sasabosko poslato 09 April 2016, 14:00:04
ja sam posle takvih situacija po tri dana pricao sam sa sobom :lol: :lol: :lol:
Znaci ne pamtim kad sam se ovako slatko nasmejao!

Minja

Moram i ja da se nadovezem. Pocnem da pecam soma bez ikakvih uputstava i pomoci. Kazu da kupim kuku. Kupim je. Nista danima. Konacno dobijem soma od 5-6kg, privucem ga camcu i izvadim kuku i potpuno ne razumem sta sa njom. Zamislio sam da mu je gurnem u usta i zakacim ga kao udicom (pritom imam meredov velicine za leptire koji je spakovan) i u tom cackanju moj prvi som ode jer je dobio udicu u zvalu.

Naredna tri dana sam pricao sam sa sobom... I sada dok pisem, ponovo dobijam fras :)

pkv-pecaroš

Grubu rukavicu i strpaš mu ruku u usta,za te male ti ne treba kuka. Kad ga dovučeš do čamca pljusneš ga po šiškama,on još malo ako ima snage krene i onda je ko panj. Kukom ga možeš samo isprovocirati da od boli da još više snage nego što bi ovako. Moja kuka je u čamcu i sad mada nisam pecao od jesenas soma ali takve nikada njome ne kačim. smiley033

Minja

Nazalost vece od tih nisam imao i meredovom (cestitim) sam to resavao. Ovo za siske nisam bas razumeo?

pkv-pecaroš

Pa Minja lupiš ga po čelu tj.glavi ,onako pljusneš. Kad nekog odvališ šakom među šiške to ti znači da si ga otreso po sred čela,joj ništa ne znaš :lol:(šiške su uvojci kose koje padaju na čelo).

Minja

Hahahahahaha! Hvala lepo na objasnjenju!!! :))) Mislim da ce resenje biti da jednom odemo zajedno da ih hvatamo!

pkv-pecaroš

Kako da ne pricas sam sa sobom :lol:Ulozis u taj ribolov vreme,znanje,razmisljas,analiziras,na kraju i novac,i onda gubis kapitalne ribe zbog necega propustenog u svemu tome.Komplet je jak,koliko i njegova najslabija karika.Svi mi znamo koliko je tesko u sezoni na nasim vodama imati udarac kapitalne ribe,koliko se rada i truda ulozi u to,kad se ista izgubi zbog necega,ostanu samo price.Iskreno svako od nas bi voleo da ima sliku sa nekim kapitalcem,ja bih ga licno pustio odmah,jer je to riba koja zavredjuje postovanje.Lako je prevariti decu,ali starce ne,jer da su naivni kao deca ne bi bilo te dece :takoje: Savetujem zato,od starta kupujte sta vam treba,da ne bi kao ja pricali sami sa sobom :lol: :lol: :lol: