Ko menja, taj u..nja

Započeo twister011, 16 Oktobar 2011, 12:26:17

bladerizer

Uh ima i tih dana,budem 100% siguran da cu bolje proci na nekoj drugoj poziciji odem gore ili dole a ono cvrc ni cvrk, i onda sam sebe tesim pa dobro omanuo si sta sad dase radi? Sta je tu je!!! Ima dana za megdana!
Leleee otkaci se

mamijo

Preko dana ga trazim i ne zadrzavam se dugo na jednom mestu ... osim ako ne proradi - onda se zadrzim  .... a u sumrak se parkiram na "procenjeno" top mesto i chekam ga ... menjam jedino ako se bash nista ne desava - predugo .... a te eventualne  promene skoro nikad nista nisam dobio .... osim kad  se previse ifrustriram - idem za kraj na specificna mesta za "vadjenje" gde uvek ima sitne ribe i da upisem  jednu ... da se mirnije ode kuci

juzba

Nije mi se dalo pisati, ali ovo sve što je Mamijo napisao, u dlaku radimo isto :tongue: :cheesy:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Naravno i ja manje vise isto, ali mi je ovaj poslednji deo Milanovog posta cesto dramatican momenat na pecanju, pa mu posvetih i temu

Citat: mamijo poslato 18 Oktobar 2011, 11:40:47

Mamijo to nekako "ladno" dok se u meni odvija prava drama i dusevni nemir postaje nesnosan :rolleyes: :lol:  Kako sunce zalazi, sve gore i gore :rolleyes: :lol:

mamijo

hehe ... meni taj "dusevni nemir" moze da dodje samo jedno 2 sata posle svih "teoretskih cugova" .... a u sumrak mi je koncentracija i mirnoca sve veca i veca .... e sad razocarenje moze da preraste u frustraciju ako potera jos i neki maler .... i da - ima i onih razmishljhanja: e da sam ostao na mestu B2 ... mozda bi bolje bilo .. al nemere se sve u jednom sumraku ... zato odmah sutra  ponovo odes pecati!

juzba

Čovjek navikao s godinama, kao i sam, imam rezervnu poziciju gdje u 90% slučajeva lovim ribu, pa nakon fishinga bez ribe, nekad odem tamo i izdovoljim se :ok:
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

E ova "navikao s godinama" ti je dobra :lol: .
Pa ja upravo i kukam sto i posle toliko godina (samo camac 20) umesto da sam uvek opusten, ne mogu da obuzdam narav vec stalno razmisljam kako da se podelim na dvojicu koji mogu da pokriju par HotSpotova :rolleyes: . Najsrecniji sam kada pecamo cetvorica iz dva camca, te su bar pokriveni udarni "panjevi" i udarno "kamenje" (naravno ovo je uopsteno) pa posle moze smiley067 Polovicna iskustva cesto polovican rezultat :rolleyes:

Citat: mamijo poslato 18 Oktobar 2011, 13:41:25
... zato odmah sutra  ponovo odes pecati!

Aaaaaa, pa naravno da je tebi lako :takoje:    Ja tri dana smisljam kako dragoj da opravdam sledece pecanje pa ako omasim, popravni tek za
nekoliko dana :sad: .
Ako uspemda odem posle nekoliko dana,  ponovo nova situacija pa iskustva od prethodnog cesto ne vrede smiley020 :huh:

mamijo

Poslednje 2 godine nikad manje pecanja - to mi je najveca frustracija ....

Znaci ono pod "sutra ponovo na pecanje" se moze eventualno smatrati da sam pricao da mi se to desava u subotu ...

Izvinjavam se zbog nepreciznosti .... trebalo je da pise: sledeci put ce biti bolje ....

Manjak pecanja mi je zbog globalnog nemanja vremnena, a jedino sto zeni ne moram nikad  objashnjavati i pravdati pecanje. To je sastavni deo naseg braka i pecanje je pod "mandatory" i oko njega nema rasprave .... i nema protesta. kad odem - odem ... kad dodjem - dodjem ... to je sve OK. samo da se vratim ... hehehe
Hate to say I told you so. I do believe I told you so.

... pa se jos i zene zazele...hehehe

vratimo se temi ... i sam slabašno izlazim ovu i prošlu godinu-užas 2  ,ali kada sam išao , obalčarski , to je bilo pešačenje po 15 km , mereno na plan plusu...i kad dobijem ribu , ja odem , cvrči mi crv u dupetu da je "tamo" možda bolje..dođem tamo ..totalni propust , vratim se na mesto gde sam dobio prvoga , potvdim ga opet , ali stalno opet crv gamiže da nije tamo niže,,niže se vratim , omašim totalno i opet se vratim na isto..i opet ga potvrdim..i ona ostanem po 3 sata na istom mestu i sporadično lovim .
E kad sam provalio blic-mesta -mikrolokacije gde imam 2ipo mesta , tu se zabijem , ako se javi u cuguu , javi se ako se nejavi u većini slučajeva se nemičem dok se nejavi , u 50% se javi a i dešava se da iz inata neću da menjam ništa i ako dođe dođe ako ne već u povratku kući razmišljam o sutrašnjoj noći gde da ga čačnem...Al ga sastavih ,božemesakloni..

rj

uvjek ga lovim traženjem ...znaći pogledam vodostaj i imam u glavi pretpostavljenu top poziciju  :rolleyes: :rolleyes: ...kad dođem na mikrolokaciju ..dnevnu ...ojigam ...pa na rezervni položaj ...normalno već sam pronjuškao i noćne vobler pozicije ..pa kad padne mračak ajd mo redom A1...A2...A3...B.....

kova

Jel' bela kesa na granju ili plastichna flasha - markeri?
:cool:

KoDar

Citat: TopMix poslato 16 Oktobar 2011, 21:17:43
Ej Twister, ti to onako uzgred, a ustvari si pokrenuo temu koja udara u srz varalicarenja. Pa ja nikad u zivotu nisam isao da varam smudja na izvikana i proverena mesta, pogotovo na neka mesta gde pecaju i Kurta i Murta.Ako ima nesto zanimljivo u tome, upravo je to ta neizvesnost kad tipujes neko novo mesto, pa ti zvekne lep smudj na prvi ili dugi zabacaj. Naravno da memorisem mesta gde mi se smudj javio i vodim racuna, koliko mogu, da niko ne primeti ako nesto uloovim, pa se ponekad vratim na to mesto, al opet kad nikog nema... Al, generalno, sustina i jeste u tome da prvi napipam dobro mesto, po mogucstvu, da ne budem primecen! A, Boze moj, ne pogodim svaki put... Poenta je biti korak ispred ostalih, a to se ne moze ako nisi istrazivacki duh.
I ja sam puno puta nasjeo na "izvikana mjesta".
U potpunosti se slažem s TopMixom!
Na poslu je vrijeme predugo - u ribolovu je vrijeme prekratko !
P.S. Vrijeme provedeno u ribolovu ne uračunava se u trajanje života!!! Pozzz iz Osijeka!!!

srce

znas kako kazu :
  trazi ,trazi ,pa ces naci :cheesy:
...ma i ja stalno mlatim tamo vamo u potrazi za velikim,ali tih velikih neshto sve slabije ima :sad: ...tako da nije lose danas naici i na trkace ,pa se malo razonodis,ali kad proradi instinkt lovca :veryangry: ,pali pentu i za njim.
nikad ne veruj zeni koja laze

Rajo

Citat: kova poslato 19 Oktobar 2011, 14:05:32
Jel' bela kesa na granju ili plastichna flasha - markeri?
:cool:

Plava kesa - dnevna pozicija
Flaša od kole - kasnopopodnevna pozicija
Bijela kesa - noćna pozicija
:lol: :lol: :lol:

Šala mala , do 15,00 h traži traži a onda zna se od A pa do Ž i nazad . Markirane pozicije su u glavi i za svaku imam orijentir , doduše nekad fulam za metar dva al brzo skužim da treba korekcija . Kako Juzba reče : " imam rezervnu poziciju gdje u 90% slučajeva lovim ribu, pa nakon fishinga bez ribe, nekad odem tamo i izdovoljim se " možda samo da dodam ovo u množini . smiley033
Posavino moja mila , moj premili rodni kraj ...