Izrada plovka

Započeo pikeman, 22 Jul 2009, 22:12:28

ja sam na Savi non stop osim sada kada cekam seriu o Zorzu  :cheesy:

profesor

Danas sam bio kod sipa .Radi sljivar uz obalu na dubinjacic.Ako sutra prolazis a ne bude kise bicu.nosicu crveni karanfil  :lol:  :lol:

Evo i mojih prvenaca!

profesor

:tongue: Bravo majstore,e sad probaj i od rogoza.A umesto cacakalica stavi plasticne antenice ili cackalice fi 3m bambusove za rostilj( 50 kom.50 din u samoposluzi)  farbaj crno belu varijantu a i na njih mozes da kacis ampule za nocno.  :ok:  :ok:  :ok:

baracuda

Ovako su mi lepsi u prirodnoj boji. Potrazicu ovih dana te plasticne antenice pa cu i njih da nabudzim.  smiley033

acasim75

lepo,nema sta...ali ako hoces probaj da uzmes sirak(starinske metle)laksi je od trske,ok tvrd,iste boje,ja sam od njega ranije to pravio dok sam imao vremena...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

baracuda

Ma OK je i ovo, ja to pravim iz razonode a i lep je osecaj kad uhvatis ribu pomocu necega sto si sam napravio. Hvala svima na savetima  :tongue:

acasim75

to je definitivno poenta,uhvatiti na nesto svoje...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

frenkix

nekad sam imao plovke od guščijeg pera , namočio vrh plovka u lak za nokte i furaj , ili u zološkom vrtu kupili igle koje su ispale Dikobrazu
Ne sjedaj u auto sa čovjekom koji se uzda u sretnu zvijezdu

alekspap

Kao klinjo, sa ocem sam pravio plovke za pecanje štuke sa leda na Kupusinskom dunavcu..
Uzme se plastika od kinder jaja,napuni stiroporom(popuniti obe polovine što više može),namazati polovine gde naležu super lepkom i spojiti jaje. Zatim,ugrejati ekser koji je iste debljine kao i antenica i probušiti jaja po vertikali(za antenu smo koristili prelakiran drveni štapić za ražnjiće), na vrh antene sam vezao perje od babinog pevca(dobro sam živu glavu izvukao :lol:)i to je to. Lepe štuke sam se napecao na ove plovke.. smiley033
Im'o pravo da udjem u biblioteku u sred bela dana!! Udjem, sednem, narucim, pojedem, popijem...on mene pita sta sam cit'o. :-))))))))))))

kviskons

Vrh metlice od kukuruza je ono pravo.
Bar sto se tice biljnih materijala.
Od zivotinjskih pero od pauna je 1.  :tongue:
Zatim pero od guske i rode.

pireli

ljudi zanima me gde imaju da se kupe antenice za izradu plovaka.gledao sam nesto na netu pa reko sto i ja nebi mogao da pravim za sebe.

zivko_89

Ima i u ribolovackom radnjama i mislim da nisu skupe...dobro je imati onaj mali strug i pomocu noza oblikovati plovak....mada nije to tako lako....treba imati osecaja u ruci...
..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...