Lov šarana na rekama i divljim vodama

Započeo tyger, 22 Februar 2009, 00:32:49

tyger

Dobro si primetio.Pitaj lopurde gde mu je,ljudi moji ova riba kod mene je fenomen, kakve sve traume preživi i uspeva kako tako da opstane  :eek:  :clap2: I još nešto,prvi šaran ove godine koji se potpuno izmrestio  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

ossa

Hej, haj baš nas brige...

tyger-jel pecas sarana bas u samom krsu,ili se malo odaljis od krsa pa ga navlacis hranom.ja uz sam krs imam vise udaraca,ali izgubim mnogo vise ribe,a kada se malo udaljim od krsa nekih 15tak metara imam bolje rezulate,jeste da mi nesto manje udara,ali imam vecu realizaciju,i normalno manje ribe iznabadam,i dali koristis hranilicu,video sam da pecas na olovo,dali je to stalno. :question: smiley001

tyger

Fala bogu da si se uključio Damjane,tebe čekam ovde,ti si pravi za ovu temu  :takoje:
Ne pecam na hranilicu nikad,ne znam,samo mi smeta nekako,kad on nanjuši noklu ne treba mu hranilica.Inače,slabo pecam ovih dana,ujutro mi se ne da ustati a kasnije je kod mene poligon za glisere i skutere bukvalno do mraka  :help: Juče sam bio malo da sređujem mesto,nanela voda neku grančinu na panjeve pa ne mogu zabaciti do samog panja,čačkao klocerom al ne bih rekao da sam uspeo  :veryangry: Izgleda da ću morati kraće da bacam a baš ne volim to...
Sad je vreme polako da se prelazi na kukuruz na dlaci i boilu,uuhhh,biće pecanja za infarkt kad ga smlati...

i ja ne pecam do prvog u nekom sam poslu,a posle bice zurke.ja pecam sa hranilicom,ali sa nesto tvrdjom hranom,uspomoc hranilice uvek imam tacan uvid sta se desava na dnu,dali ima bele ribe,a saran i kad najlosije jede, velikoj budzi hrane ne moze da odoli,tako da se lakse odluci za mamac.ja na mekanu noklu pecam samo pred zimu i rano prolece,a leti napravim kockice od te nokle i malo tvrdje skuvam,i stavim na udicu tako da viri samo vrh udice,ili montiram na dlaku kao boilu.za noklu mi se najbolje pokazalo da (pazi ovo je tajna)je pomesam pre kuvanja sa sitno seckanom mirodjijom,veruj mi mirodjija je jedana od najboljih aroma koje su se meni pokazale,ali nisam primetio da je neko koristi,na valjak sa njom je palo dosta velikih amura i sarana,moze se cak i pomesati sa starim kuvanim kukuruzom,da upije aromu.u svakom slucaju probaj kad vec pecas na noklu.sada i ja uglavnom preferiram kukuruz,koristim svaki,od kupovnih do domace aromatizovanih.moram reci da mi se za velike sarane dosta dobro pokazao cukov dzambo med.pocetkom juna smo imali rezultate i na boile,ali nesto kasnije smo promenili teren i ulovi na boile su izostali.tyger-reci mi jeli pecas i nocu,kod mene je noc najbolja za sarka,skoro pre ove vode sam dobijao sarane uglavnom tek posle 23.00. :question: smiley001

poslednja dva puta,tacnije dve noci,imao sam samno jednog,koji mi je odvukao pod splav i pokidao.pecam na savi,na starom beogradskom kupalistu,preko puta blokova,sa splavova.javlja se skoro iskljucivo u periodu od 00h-04h,kako i kod damjana.mislim da je razlog takvog rada velika temperatura vode,oko 26 stepeni,kao i slab protok save koju cesto podbija dunav i usporava,pa smanjenim protokom ima i manje kiseonika,sto utice na rad ribe.kada sava protece,odmah je druga prica,riba proradi,a i prilazi blize obali,u domet.nocno pecanje preferiram u julu,avgustu i semptembru,iz razloga sto se na ovom terenu javlja gotovo iskljucivo nocu,dok u junu,oktobru,novembru,decembru,nemam potrebu za nocnim pecanjem jer se moze dobiti skoro preko celog dana,pogotovo kad sava protece.verovali ili ne pecam ga skoro iskljucivo na ruzu hleba,na kukuruz mi se dosta redje javi,ali onda bude uglavnom krupniji.na hleb uglavnom dolaze komadi do 4-5kg,veci mi i ne trebaju :cheesy: vecim ne mogu nista zbog tezine terena,gomila sajli,kanapa,splav do splava,a u vodi grana na grani,sto sarani obilato koriste,retko koji kada je uboden izadje na savu. kada je sava usporena onda i plovak ubacim u upotrebu,dok kad je brza iskljucivo dubinku,nikad vise od dva stapa.peca se na tri,cetiri metra sa splava ispred sebe,a dubina je od 4-6m u zavisnosti od vodostaja,tacno na prelazu u korito,gde sava naslaze grane,panjeve a bogami i burice,udica nikad dosta.hranim kukuruzom,hlebom i nekom kupovnom hranom,sve zajedno umesim i napravim kugle,u koje stavljam kamen,ili krticnjak,a moze i ilovaca ako je brza voda,radi preciznijeg hranjenja,a i da voda ne odnese hranu gde netreba.

kod tebe verovatno radi nocu zbog guzve,buke,jer tada se sve utisa i riba pridje.pecam i ja na hleb,ali iskljucivo u hladnom periodu godine,od kraja oktobra pa do marta. smiley001

tyger

Ja bio jutros malo...Došao u 6h,mrtvo more,ništa se nije kupalo niti pipalo do pola 8,i onda kao i obično Marfijev zakon  :embarassed: Počnem da vadim desni štap i u tom momentu levi sašije do vode!!!Bacim brzo ovaj štap i uzmem levi al macan već u panju debelo,krljao dok nije pokidao,velik definitivno!  :eek:  :embarassed: E j...m ti maler  :sad:
Udario na kukuruz,preko bila nokla al je bela već skinula sigurno.
Ujutro popravni...

:rlol:hehehe samo je cekao da ti ruke budu zauzete.lisac je to. smiley001

tyger

Ma neverovatno je to stvarno  :shocked: Procentualno,90% mi zabode štap kad ne gledam u njega ili kad nešto čačkam,kao da ima periskop  :takoje: I kad pecaš blizu granja i krša ako mu odmaah na prvu ne opališ kontru teško ćeš ga izvući,ode on u panj...

znam i kod mene je tako,zato sam se ja opametio pa se malo udaljio od krsa 10tak metara i izmamio ga hranom,to je dovoljno da ti samo iz prve ne uvuce u krs,a ima i lufta nekoliko metara da izvuce iz spulne samo da ne pokida  :takoje:.recimo prosle godine na istom mestu sam pecao u samom krsu bas kao ti,i gubio sigurno 50% ribe,ove godine sam bovu samo malo izmakao i nijedan mi nije usao u krs,a pecam parabolicima.veruj mi izadje on iz krsa za hranom,zasto bezveze ribu nabadati,ako su male sanse da je izvadis. :wink:

Orka,ja sam 20-tak km uzvodno od tebe naistoj strani obale,takodje pecam sarana i iskljucivo njega takodje sa  splava.I ja kao i ti imam pacijente sa camcima,tacnije gliserima,skuterima i sl.prevoznim sredstvima koji mi ometaju dnevni ribolov.Iskustvo sa ovog mesta mi govori a negde sam to i napisao da moji sarani dolaze od 01.-05.h a sto je posledica drustvenog zivota na reci.Vidim da si lepo docekao Damjana i u pravu si ali ajd* Ti i ja da razmenimo neku jer smo otprilike u slicnoj situaciji.Moze i u privatnoj varijant , naravno ako si raspolozen.

riba ribi grize rep

Nemam potpis.....

Pa gde ti je tamo soba,i sta se tamo javlja. :cheesy:

PecaKg

Pa kakvu montazu koristite za reke koja debljina najlona i koji sistem hranilice....posto ja bih ga ove sezone pecao na V.Moravi? smiley033 :ok: