Brodić

Započeo Neski, 15 Oktobar 2009, 22:29:54

silo78

Ovo su namerno izmislili za sarandzije,jer sta bi radio sarandzija ceo dan ako saran ne udari onda pustis brodic pa evo ti zanimacije ceo dan.I naravno posle sledi izgovor ne da mi je bilo zanimljivo na pecanju nema veze sto nisam imao udarac. :)
ko zna on zna,a ko nezna nek se ...

KoDar

Kod nas u Slavoniji na dosta je voda zabranjena uporaba tih čamaca za prihranjivanje. Je li opravdano ili ne, ne znam. I ja sam razmišljao o kupovini ili čak i vlastitoj izradi, ali sam odustao iz prethodnog razloga.
Na poslu je vrijeme predugo - u ribolovu je vrijeme prekratko !
P.S. Vrijeme provedeno u ribolovu ne uračunava se u trajanje života!!! Pozzz iz Osijeka!!!

Citat: bulaja23 poslato 24 Mart 2011, 16:08:54
Citam sad ovu temu, i zainteresovah se, vec pola godine vagam da li da uzmem to malo cudo ili ne...
Sad ako neko moze da mi pomogne ako zna, ko kod nas (inace sam iz Beograda) :rolleyes: , radi distribuciju tih brodica, tacnije gde i kod koga to moze da se kupi... Ja sam gledao po ovim vecim prodavnicama Formax, Eurofish i Matic, i tamo nema... :huh:  :huh:  :huh:
Ako neko moze da mi pomogne ja bih mu bio vrlo zahvalan...  :thumbup:

ima ima neki dan smo gledali u jednoj radnji 44.000 dinara, nego ti nisi zainteresovan, trazis one skuplje varijante :rolleyes: smiley033

varalicarac

Ovde kod mene na vodi gde ja pecam ima ljudi koji imaju te brodice,oni su kupovali to ortacki po nekoliko ljudi u ekipi. A ovako za pojedinca to je skupo.
Ah taj prelepi osecaj kada zapisti indikator.

bulaja23

Gledao sam na netu pre nekih mozda mesec dana neki lik je donosio iz inostranstva... Fin neki model ne mogu sad da se setim kako se zove imao je i sonar i sve i cena je bila 350 e...  :huh:  :huh:  :huh: Ali nema vise tog oglasa...  :no:
Da se ja pitam ja bih preterao autobus....

b.Rodić je zabranjen sa smislom u dosta jezera zbog učinkovitosti, preciznosti , tišine ..Ne sećam se tačno ali mislim da je još 80 deset osme to bio hit po panoniji i kada su videli čuvari da im ne leži to nikako ukinuše ga , naime odnosile su se kući matice,koje su se mrestile prirodno iako su svake godine većina jezera bila poribljavana i to bogato-vagonima...
Dosta sam zaboravio..moram da pitam matorog , on se sa tim zezao ...u tom periodu  je i u Madjarskoj  nastao feder(HRANILICA)
, pa su se i tu pitali da li može da nebude previše..Zatim zabranjen patent bućke, isto Madjar izmislio , zabranjeno svugde u svetu.Toliko iz glave.

silo78

Citat: KoDar poslato 05 April 2011, 18:49:11
evo kako da ga napravis mali klip
ko zna on zna,a ko nezna nek se ...

Pirke vuk s Tise

Ovakav Brodić, doneo moj drug iz Austrije. Prošle godine u leto, pustio ga na Jarkovačko jezero, i sve je bilo dobro, dok nije hteo da ga vrati. Onda su nastali problemi, dal su otkazale komande, ili je baterija oslabila, uglavnom on je otplivao po svoj BRODIĆ. Sad ga koristi njegov unuk za igru sa drugarima, a on se vratio "KOBRI" i bogami baci on to dosta daleko. Malo smo ga zadirkivali, ali on je prvi "počeo" sa njegovim Brodićem  smiley033

novineiskusan

Evo vidim da je tema pomalo zastarela ali mislim da do ovog brodica mozete doci mnmooogo jeftinije uz malo truda. ja sam od ovog coveka uzeo trup trimarana bez elektronike i opremio ga vrlo lako i prosto i sve me na kraju kostalo oko 170 evra
http://www.Nije dozvoljeno postavljanje linkova ka sajtovima sa oglasima.com/Prateci-pribor-i-oprema/9975095_TRIMARAN-ZA-PRIHRANU-RIBE-BEZ-ELEKTRONIKE-
upecaj i pusti da i tvoja deca imaju sta da pecaju

Košava

Dobro, lepo, ali za 170 eura se kupuje solidan camac i dva vesla drveni, a mozda i metalni.   :ok: smiley033

Saša

^Šta ti vredi kada na mnogim vodama nije dozvoljena upotreba čamaca, čak ni na vesla. No, zabranjivanje ovih čamčića na daljinsko upravljanje (sem na takmičenjima) je po meni idiotluk. Ne čuju se, ne zagađuju vodu... Kome oni smetaju? Verovatno jedino onima koji ih nemaju... :)
Bass mi je opsesija...

Košava

Upravo tako to si lepo rekao :thumbup:  i ne samo taj "brodic" nego i svi ostali camci, brodovi, jahte, kola, kuce, stanovi  smetaju onima upravo koji ih nemaju.jbg. to je tako. :grin: smiley033

Citat: KOSAVA poslato 10 Januar 2012, 12:16:59

a koliko je taj camac "lekse" preneti od ovog dzepnog? sve ima svo prednosti i mane

Košava

Ma kakvo nosenje, pa ti plovis u njemu on nosi tebe :lol:  nahranis ribu i ostanes da pecas u njemu, a ako hoces vrati ga natrag u obalu, pa sa obale zabacujes. :lol: smiley033

taj camac se koristi na revirima, za razvlacenje sistema na daleke pozicije i prihranjivanje istih. Mene ne bi izdrzalo ni 50 takvih  :smiley:  takodje peca se na razlicitim vodama, zato ne mogu da se uporede te dve vrste camaca