Ribolovačke dogodovštine

Započeo Nemanja85, 12 Novembar 2012, 12:41:02

Nemanja85

Mislim da svi mi ribolovci imamo neke zanimljive price koje se ticu ribolova, pa ako hocete podelite sa kolegama   :cheesy:

Meni se juce desi zanimljiva situacija, spremao sam se za pecanje u subotu i uzeo litar crva, i posto mi je kutija za crve bila prljava i potopljena resim da stavim crve u jupol kantu, ona srednje velicine. I posto zivim u stanu nisam znao gde da je stavim i odlucim da je stavim u orman gde mi stoji  pribor za pecanje, prilikom stavljanja zaboravim da lepo zatvorim kantu     :lol: :rolleyes: Budim se ja ujutru u 5h, napravim kafu, doruckujem i krecem na pecanje, stavljam ranac na ledja, kad osetim ja da mi nesto cudno pod nogama...Pogledam dole, a ono cela soba pod crvicima hahaha Tu nastaje haos, znam da mi se zena gadi crva i ne znam sta da radim, krenem da skupljam, ali kako skupim neki deo, oni se opet pojave...Ludnica! U jednom trenutku cuje zena lupanje i probudi se, a ja sa lampicom svetlim i skupljam, pita ona sta radis to, ja iskusno odgovaram, "nista trazim nesto"   :rolleyes: I ona se vrati da spava, medjutim zenska intuicija, vraca se ona i viknu "NISI VALJDA CRVE PROSUO" hahahaha i krece haos   :smiley: :cheesy:
Skupljao sam ih 1 sat i 45 min...Poludeo sam, na kraju sam ih kao skupio, medjutim juce skoro celog dana su se pojavljivali, pa dok sam bio na pecanju zena ih je usisavala   :veryangry:  Vec uvece ih nije bilo, tako da pretpostavljam da su svi skupljeni, uostalom videcemo kroz koji dan ako se pojave musice znaci da je pretekao neki  :rolleyes:

Nemanja85

Pa za prihranu  :cheesy: Isao sam na mrenu, tu se dosta crva pracka.

To se u sobi opuste pa na sve strane.U frizideru se krecu u koloni po jedan.Cak vise puta!  :rolleyes:  :cheesy:

ellesar

A kad se u kolima prospu, pa nemos ih pokupit sa onog tapacirunga, mo`s samo cekati da izlete sami i ostaviti prozore otvorene.....a smrad, o bogo kakav je to smrad :rlol: smiley012
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Kićo

i svaki dan kad dodjes do auta on pun muha :lol:

wormR

Meni se slicno desilo dok sam putovao busom u srednju. Krenem kuci i usput uzemem kutiju crva i u busu guzva i je izvadim kutiju da pokazem drugaru koliko sam uzeo da vidi oce li nam biti dosta za pecanje i u tom trenutku bus ukoci i svi crvi se razlete iz kutije po meni i busu ,uh al je bilo bezanije  :lol: :rlol:

1. Sta mislite kako izgleda nov auto (tadasnji stojadin) kad ti se na patos, pored suvozackog sedista, prospe puna kanta uzasno smrdljivog kukuruza, sa sve tecnim sadrzajem?  smiley253
2. U secanju ce mi ostati dva ispadanja iz camca u cizmama i debelom odelu, jednom na Tisi, drugi put na Dunavu, naravno, nije bilo leto, nego jesen, a voda oko 10 stepeni  smiley024, srecom, bez posledica po zdravlje!
3. Juce me ubola pcela dok sam muvao smudja iz camca. Nije to nista posebno, al je bilo na nezgodnom mestu, na sred dlana desne ruke u kojoj non-stop drzim stap, pa jos malo oteklo. Ipak, stegao sam zube i odradio ceo dan, iako nije bilo ni malo prijatno. U svakom slucaju, nije bilo sanse da odustanem od pecanja!  :no:

p.s. Jes da ovo nisu stvari za hvalu i nerado vam se poveravam, al se nadam da ce ovo moje pisanije pomoci mladjim kolegama da vise vode racuna o sebi i svojoj bezbednosti prilikom pecanja. Djavo nikad ne spava...

bladerizer

tope na koju foru si ispao iz camca jesi se okliznuo ili nesto drugo,ja sebe nemogu ni da zamislim da ateriram u dunav!
Leleee otkaci se

Rakin

Događaj 1
Rano jutro na kanalu artiljerija zabačena na šarana ja se popeo na bent da osmotrim vodu jel ima aktivnosti u tom momentu udarac pišti signalizator do bola ja krenem dole i u jednom momentu sve 4 uvis i čuje se samo j... ti mater pa na donjim leđima klizaj do rod poda.
događaj 2
Letos isto mesto samo drugi akter rosna trava,burazer ima strašan run i u jednom skoku je kod štapova udara kontru i otklizne mu noga i udara u stajnu nogu(utrčao sam sebi klizeći)prostire se koliko je dug ali štap ne ispušta ni za živu glavu.Srećom pa je pao unazad a ne na štapove i druga sreća izvađena riba.

Citat: bladerizer poslato 13 Novembar 2012, 18:16:05
Vidi druze, nisam ja bas tako smotan, pa da tek tako ispadam iz camca. :lol: Desi se splet okolnosti, sto bi rekli "takva tura". Prvi put na Tisi pre desetak godina, unosim pentu cetvorku u camac vezan za obalu i stice, kosava direkt udara i to jaka, talasi vise od pola metra, stizem sa pentom u rukama do krmenog dela i u momentu dok sam se nagao da postavim motor, onako u nezgodnom polozaju, zvizne talas, ja izgubim ravnotezu i zajedno sa pentom buc u vodu, dubina oko 1.5m. Ode penta na dno, ja se uhvatim za camac...Hladno, i voda i vazduh oko 10 stepeni, al ja sta cu, kad sam vec mokar, uzmem vazduh, sagnem se , zagnjurim glavu i napipam pentu rukama i dignem je napolje. Odem do vikendice, skinem svecicu i okrenem motor da se cedi, popijem caj i rakijicu, presvucem se u suvo, fenom cas susim kosu, cas motor, i... pogodi! Naravno, odem na pecanje, (komsija me odvuce sa njegovim camcem, pa boze, moj, saransko mesto prihranjeno, steta da se propusti taj lep jesenji dan :lol:
Drugi put na Dunavu, ne tako davno, slicna temperatura, vezujem sa sa jednim nestabilnim camcem za granu potopljene vrbe, da varalicarim, smudj poludeo pred porast, svaki drugi zabacaj udarac...Stojim na palubi i jednog momenta matica nekako povuce camac nizvodno, rukama se drzim za granu, a noge odose... Nekako bih se ja i privukao rukama nazad da nije pukla grana, a ja pravac u vodu na glavu... Dok sam ja dosao k sebi od shoka, ode camac od mene nekoliko metara nizvodno, dubina nekih 8m  :sad:... I sta cu, doplivam nekako do camca, sa svom onom garderobom na sebi (kojoj je ipak trebalo neko vreme da se skroz natopi s vodom) i cizmama punim vode. Ni sam ne znam odakle sam skupio snagu da se na misice dignem u camac.   Srecom, i ovaj put nisam morao da idem daleko da bih se presvukao u suvo i zgrejao u prijateljevoj kamp prikolici. Secam se samo jos jednog detalja, da nije bilo nikakve zestine pri ruci, da se povratim od shoka, al je bilo ladno pivo :lol:....ebi ga  :lol:
Inace, tokom nekih cetvrt veka, koliko pecam iz camca konstantno, bilo je jos jako puno rizicnih i mnogo gorih situacija (klizavih paluba i jakog vetra i sl.), al svaki put sam uspevao da se sacuvam, da budem oprezan i priseban i da ne dovedem sebe u neku slicnu rizicnu situaciju. Ipak, treba biti maksimalno  oprezan u svakoj varijanti, cak i onda kad pomislite da je sve pod kontrolom, jer ko sto rekoh, djavo ne spava!

Nemanja85

Meni se slicna situacija desila prosle godine, samo sto sam ja bio na suvom, tj i nije bas suvo bilo, bilo snega i leda...
Pecao sam sa obale i trebao da zamutim aroma za francuza, krenem polako da se spustam do vode i stavim jednu nogu na led, a drugu podglavim u sneg. Medjutim valjda sam napravio neki neprimereni sec koji je dovoljan bio da izgubim ravnotezu, i pravac u polu zaledjenu Moravu. Napolju -10 a ja u konbinezonu u vodi do vrata  :eek: Ljudi oko mene stali gledaju i niko da pomogne, a mene se u trenutku od soka sve smracilo, stao sam 2 sec, sabrao se, i kao munja izleteo iz vode. Ni dan danas mi nije jasno kako sam se natopljen izvadio u sekundi iz tolike vode...Valjda u takvim situacijama adrenalin odradi svoje. Secam se da kada sam izasao da sam poceo da se gusim, valjda su pluca pocela da se skupljaju, povratio sam se tek kada sam bacio jaknu sa sebe, konbinezon pun vode...Uzas. A da stvar bude jos gora, dosao sam autobusom  na pecanje...Sreca pa je jedan kolega bio voljan da prekrati svoj pecaroski dan i da me odveze kuci, ali smo morali da pregazimo do njegove vikendice jos nekih2-3 kilometara po snegu do kolena, ja bos u plitkim patikama, bez carapa. A gospodin koji me je vodio imao oko 60-65 godina, pet puta je stajao da uhvati vazduh...Najvise sam se uplasio za njega, reko bem ti voznju kad ce covek da mi izdahne ovde  :rolleyes: Kod njega u vikendici popi koju rakijicu da se zgrejem, i polako kuci. Sati ipo posle upadanja sam stigao kuci, hvala bogu bez ikakvih posledica, ni upala pluca, ni temperatura, ali je ostalo ono najgore. Trauma! Milion puta od tada kad legnem da spavam pomislim na taj dogadjaj i samo krenu pluca da se skupljaju i da se grce, i sve nesto tesko uzimam vazduh... Takve stvari nisu uopste za zezanje, moze glava da se izgubi za trenutak nepaznje! Opasan je zimski ribolov.

Vladimir Z.

Kad sam bio klinac,osamdesetih godina prošlog veka,sa drugarima smo stalno pecali  na Dunavu kod Ade Huje,i jednom prilikom smo našli leš muškarca,izbacio ga valjda Dunav,mobilni nisu postojali,mi deca,poliiciju nismo zvali,samo smo lagano odšetali dalje.

Skoro sam išao da bacam varalicu,i spuštam se u šumu,čujem nešto se probija,meni u glavi divlje svinje,ukopao se,čekam,i pred mene iskače doga,ja u šoku,ne verujem šta je upravo izašlo ispred mene,gledam onam moj štapić za pecanje,učini mi se u tom momentu da je kao čačkalica u mojim rukama,stojimo i gledamo se par sekundi,vidim da nije agresivna,i onda izlazi vlasnik ,pao mi kamen sa srca,moraću neko hladno oružje da nosim na pecanje,ili štapove veće gramaže. :cheesy:
A kad drugar kupi neki Rumunski ili Ruski štap,od nekog čudnog materijala i udari mu babura od par stotina grama i štap ostane savijen kad je izvadio ribu heheheheheee :rolleyes:

Jednom sam skakao za štapom u vodu,jednom sam zakačio varalicu na granu dva metra od obale,i morao sam da udjem u vodu da je otkačim,ali obala Tamiša blatnjava strma,na dva metra daljine ima 3 metra dubine,jedva sam se iščupao,grebao sam po onom blatu i rukama i nogama.
Dogovorimo se da idemo na pecanje na Tamiš,mesto sastanka Dunav stanica,dolazi drugar u pet ujutru u čizmama do pojasa,mi ostali u smeh,zaje.ancija na njegov račun,svi lagano obuveni,patike,dolazimo na Tamiš kod železničkog mosta u Pančevu,a Tamiš poplavio,smeje se onaj u čizmama,mi,izuvanje,skidanje čarapa,zavrtanje nogavica i lagano kroz vodu malo veću od kolena do mesta na pecanje,bio neki zimski period,naravno,upecali nismo ništa,mokri smo bili skroz,posmrzavali se.Osveta,dogovor za pecanje ista lokacija, 5 ujutro,Dunav stanica,niko se nije pojavio sem njega.

A da vam ispričam kako sam kao klinac upao u ribolovački san,nije baš dogodovština iz ribolova,ali,trebali nam neki plovci noć pred pecanje,i setim se da mi je jedan iz kraja spominjao kako ima neki pribor koji mu je ostao od  neke trgovine njegovog oca sa tadašnjim robnim kućama Beograd,i nazovem ja njega,on kaže dodji imam plovke,dolazim ja,on otvara garažu,a tamo,stotine štapova,silstar,dam,cormoran,razne mašinice,mnooogo plovaka,pa to su pune fioke,najloni,udice,olova...,i sve u ozbiljnim količinama koje bi podmirile jednu ribolovačku radnju,sve novo,u jednom momentu on mi izvadi spravicu za vezivanje udica,na baterije,ja zabezeknut,vrhunac pecaroške tehnologije za mene u tom momentu.Tu garažu neću nikada zaboraviti,a njega drugovi za pecanje zabole ona stvar,je.iga.

Da ne gnjavim više.

Nemanja85

Pre dva dana je krenulo desavanje povodom prosipanja crva od pre par nedelja. Budim se ujutru i vidim 3-4 zunzare ogromne crne, reko odakle su po ovoj hladnoci pa one dosle. Zveknem ih muvotepacem   :cheesy: Kad ono na drugom kraju opet nekoliko...Ja u cudu... Do danas sam ubio oko 50tak ogromnih muva u stanu, zena poludela, kaze ebali te crvi, vise nikad da ih nisi uneo u stan!!! hahaha Tako da je proslo i drugo poluvreme moje nezgode sa prosipanjem crva  smiley033

Mislim da je zima tek sada stigla kod Vas.Kod nas vec nedeljama muva da pogines a nit sam kupovao nit prosipao crvice.  :takoje: