Ribolovačke dogodovštine

Započeo Nemanja85, 12 Novembar 2012, 12:41:02

Nemanja85

Ma ove su od crva, baaasss velike i crne, takve su od kupovnih hibridnih crva. Nisu one obicne, i brzo crkavaju same.

Guster kao kucni ljubimac je preporuka,zaba je vec degutantna.  :cheesy:

Citat: srdjan72 poslato 04 Decembar 2012, 16:29:39
Kod nas vec nedeljama muva da pogines a nit sam kupovao nit prosipao crvice.  :takoje:
Eto, to je znak da ce skoro biti  propast sveta  smiley137

nidza1998

Bistro svima!!!Sigurno se svakom od vas desilo nesto smesno ili cudno na vodi, meni je, na trecem ili cetvrtom pecanju desilo da sam vido velikog klena i u zurbi da zabacim polomim stap u granje, ili kad sam se okupao sa sve bicikom kad sam prelazio reku, puno puta sam prosipao crve po kuci, hajde da se svi lepo nasmejemo, pozdrav!!!!
Ja pecam da bi pecao a ulov dodje sam po sebi...

Svenko

Zapecali se ja i drug na dobro znanom mrenskom mjestu smiley001....Bio je avgust mjesec.....Sjećam se zvezdana koji je pržio sa leđa bez premca.Javljala se krupna mrena vožnjom plovka od kilograma pa naviše..Ispred mene standardno čuvarica xxl pričvršćena kanapom za granu koju sam uglavio među krupno kamenje...Dubina je do kolena...Na vodi smo proveli dobrih 5, 6 sati mlateći bolonjezima i pokušavajući umiriti plovak u jako brzoj matici...Bilo je oko 5 sati kad krupna prestaje da se javlja..pa shodno iskustvu stečenom narednih dana odlučišmo krenut lagano..Sklopim štap, pokupim pribor i smeće po obali...U čuvarici je bilo odokativno nekih 7 8  smiley007mrena......Onako omamljen suncom i već poprilično ogladnio ne obraćajući pažnju u žurbi spakova se te čuvaricu ubaci u veliki ruksak...ne obraćajući pažnju ni sekund šta je u njoj :shocked:

Sjeli smo na bicikle i krenuli polako kući..Ima tu nekih 4 do 5 km vožnje..Iz asfalta se isijava.....žeže li žeže...Ja idem ispred..iza drug na bajsu....Negde na pola puta ja osjeti neko golicanje po leđima...Kažem kolegi ma reko vidi mrenaca što su nestašni..gurkaju se perajama.....Nisam puno ni obraćo pažnju na to..Dolazim kući kad stari me dočeka: Ima li šta? Jel bilo? Reko jest stari bilo je par krupnih mrena...Skido ja ruksak sa leđa, odveza pertlu...kad iz torbe zmija pomoli glavu...Od straha sam bacio i torbu i sve..Stari se snađe uze neki štap pa je odalami i ubi na licu mjesta....

U životu nikada nisam vidjeo veću i deblju zmiju. :eek: Inače se ne plašim zmija i bjeloušku uhvatim za rep, izvučem iz vode i bacim na obalu...Ali ova zmija nije bila bjelouška i izgleda mi je trenutak nepažnje debelo naplatila....Bila je tamno zelene boje i duga oko metra...U životu se nisam uplašio kao tada.....Sad kad idem kući pregledavam mrežu uzduž i popreko  :eek:  Ishod je mogao biti i sasvim drugačiji...ali gore idu samo odabrani :lol: :lol: Bistro i oprezno
Bistro

Trebao je pustiti a ne ubiti. Greota je. Ako te nije ugrizla tokom celog puta tek kasnije kad si je video u rancu nije predstavljala opasnost.

Svenko

Druže ako ti se desi postupi kako hoćeš ...Meni je uterala strah u kosti jer mi je sasvim nepoznata...Nedaleko odatle je kamenolom, ko zna kakva je....To mi je moglo biti i poslednje pecanje..Trebo sam je pustiti jel da, pa da posle razmišljam jel ispod stepenica ili gdje je?
Bistro

kapitalac

Pecali kolega i ja bucove na Savi. Prvo bocovče od 60 cm zakačin na tek kupljen stinger i vratim se pecanju. Lupi on koji put iza leđa, dobijali par malih koje smo puštali, tako da duže vrjeme nismo ni gledali. Pošao koplega na obalu kad kaže, nema ribe. Kanapa se razvezala i bucov otišao. Ako neko uhvati bucova sa protezom, molim da mi ga vrati  :lol:  :lol:
Od sve muzike najviše volim kad čujem dril

БУЏА БАБУШКА

Да оживим мало тему . . .деведесет и неке бата Мила и ја на Језави вараличаримо штуку (крај јанурара, просветари штрајковали, а ми правац на воду) ја у везаном чамцу, бата Мила да ускочи . . . омаче му нога и он паравац у воду до појаса! Еби га бициклом правац кући на пресвлачење, напољу нула степени, а кућа 2 км далеко  :sad: Друга ситуација, Икадеверика и ја на Морави вараличаримо буцова, тек што сам купио први озбиљан вараличарац није прошло ни месец дана. Елем, ја у неком грању, а буцов раубује поприлично далеко . . . заманем из све снаге, кад оно прасак ко да је неко бацио петарду, требало ми је пар тренутака да схватим шта се десило . . . варалица у грању, струна јака, а штап на четири дела . . . ијаој туга преголема! Трећа ситуација од летос, локација Југово, исти актери  :lol: Пецамо смуђа на дубинку, са лева на десно Икадеверика, Миле буцов, па ја . . . у једном тренутку чује се јак ударац у воду, Ика у руци држи штап, а Миле буцов се држи за стомак од смеха, ја у чуду "Шта то би?". Кад оно Ика у забацивању закачио свој дубињак који му је стајао иза леђа и тако га силно џиднуо да је одлетео у Дунав!!! Било је пет ујутру, вода ладњикава и дува неки ветрић . . . морао је блинкер мало да се кисели у дунавској води док га Ика није изронио око подне  :lol:
Поздрав за Сркија :)

Gagi

"просветари штрајковали, а ми правац на воду".   :lol:  Mile Bucov, Ika Deverika i Budža Babuška, to je ta ekipa...   :tongue:  Jedna od ranih dogodovština, na Jezavi, pre 20-ak godina, pecamo babušku i dolazi jedan klinja iz ulice, baca leptirčinu 5-icu, kao na štuku kren'o, a samo što je prohodao mali bukvalno... Stoji na 10 metara od nas... Baca, mota, baca, mota... Kao lopatu da baca... Odjednom meni nešto preko obraza pljas, kao šamar bukvalno, i čujem njega : "Jooj izvini ! " Shvatim da me je Mepsčina probola sa dva kraka pored zulufa (između oka i zulufa). Krupne kapi krvi padaju na travu, ja izbezumljen, varalica mi visi sa glave, on stoji skamenjen, i svi ostali ćute skamenjeni, i tek će mali : "Ej eto ti je uzmi, ne treba da mi vraćaš ! "

Ko svega da se seti,a bilo je toga dosta.Ja klinac 5 razred pecao na dubinac,u ono vreme sam topio neka olova od akomulatora pa izlijem u kasiku i dobijem ono pljosnato saransko olovo,zakacim na desetak metara od obale ,cimam da otkacim kad izlete ono i tresnu me u celo,cini mi se i sad kad se setim vidim zvezde :lol: .Iste godine jedan dubinac i dva fiksa na ciganski zabaceni,odem iza sebe u zbunje da pustim vodu,okrecem se nema mi jednog fiksa,boga pitaj sta mi je sve kroz glavu proslo,pogledam uzvodno na brzacicu moj stap u vodi,stignem do njega dizem,rezultat babuska kao dlan :lol: Negde 98`drugovi i ja vec srednjoskolci hocemo na Moravu nekih 4-5km,jedan nije imao biciklu,pa smo se solidarisali sa njim isli pesaka,celo leto nigde kisa nije pala, zemlja ispucala nigde oblacka i taj isti drug celi put prica da ce kisa,mi kao "ma da,ajde bezi".Stigli mi raspakovali se ,krece da duva polako vetar ,odjednom crno nebo,i povala oblaka,da su nam do kuce i gace bile mokre :lol: Isti mi je rekao da ga pred kisu svrbe usi :lol: .Te jeseni docekao ja subotu,idem ujutru na stuku, pravio montaze da imam spremne uvece, dodjem na baru skrama negde,negde bacio prvog kedera,stuka pravac u sevar.Naravno pokidam i u ranac prazan,ostale montaze na stolu :lol: Da idem kuci ne isplati se,zaplivam izvadim i svoju i uz put jos nekoliko montaza, dosta se kidalo u toj trsci,sad treba izaci al djavola napolju hladnije nego u vodi,sva sreca pored njiva sa kupovima kukuruzne trske,dva su bila kolateralna steta.Kad sam se osusio odem preko puta na drugu baru,bacim na kedera i drugim stapom bacam neku varalicu,uhvatim stukicu oko pola kg,dizem je na stap otkaci se pade na obalu a meni trokraka u jagodicnu kost.I dan danas imam oziljak,krenuo me dan nema sta.Ima toga jos puno,ali da ne gnjavim :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Uros003

Spremam se dan pre pecanja da krenem na jezero, sve sam spakovao, a crve sam stavio u  frižider. Sutra ujutru krenemo na pecanje otac, baba i ja sve spakovali u kola. Stižemo na mesto, raspakujemo se, ja zabacio jedan štap na kukuruz, a baba ponela takmičarce da peca na plovak. Napravim hranu,  baba kaže daj one crve što si kupio. Tražim crve,al njih nema nigde.Sreća što je bio vikend pa pored nas bilo još nekoliko ljudi.Ja odem kod kolega i ponesem kutijicu. Jedan  peca na plovak, pored njega u kantu stavio 4-5 deverike. Pitam ga ja jel ima crve, on mi kaže da nema, ima još malo nije poneo mnogo. Nastavim dalje pričam sa jednim što peca tu već dva tri dana, on mi napuni malu kutijicu,kaže on bolje da juriš ženske, nego što pecaš. Vraćam se posle 10 minuta, dam babi crve i pridružim joj se na plovak.

:lol:  :lol:  :lol:
Haxaxa
Druze mena ova tvoja prica podseca na Djurologiju  :lol:

Nije ribolovačka dogodovština, ali je dogodovština ribolovaca