DUNAVE, MOJE MORE... => Dunavska birtija => Ribolovačke priče => Temu započeo: ctpaba poslato 09 Jul 2010, 07:53:47

Naslov: Ribolovačka priča
Poruka od: ctpaba poslato 09 Jul 2010, 07:53:47
Cudi me da jos niko nije potagao ovaj topic, ako nista drugo zbog onda odrzavanja reputacije.

Evo ja cu prvi:

Izadjem na Dunav da pecam soma.
Posto su me vec smorili ovi mali ispod 30 kila uvatim da stavim malo veci mamac.
Cuo sam da neki pecaju soma na oprljenog vrapca pa reko da turim ja nesto malo jace od toga, i uvatim komsijinog petla da mi se vise ne dere pod prozorom.
Posto nisam imao dovoljno veliku trokraku na koju bi stavio ovog petla ponesem ono manje sidro.
Zabacim ja tako to sidro sa sve petlom na sred Dunava i posle jedno pola sata udari brka.
Prvo krene nizvodno da me vuce ko lud, tako da je moj stari drvenjak poceo da glisira.
I kad smo stigli do brane na Djerdapu vidi mrcina da je djavo odneo salu pa krene nazad uzvodno.
Tu me dvaput policija jurila zbog brze voznje al kad me jedva stigli videli o cemu se radi pa me ostavili na miru.
I na kraju kad me dovuko do madjarske granice, vidim ja nema nista od ovog kapitalca i uvatim pa odsecem strunu. Je*iga nisam poneo pasos pa da me Madjari ne bi trkeljisali.
Poruka od: TonyC poslato 09 Jul 2010, 07:59:36
Uh dobro si živu glavu izvuko , pa šta nisi u nižu pa po kočnici , pa ručna i okret za 180 i nazad !!!!!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Poruka od: ctpaba poslato 09 Jul 2010, 08:30:03
Ma nisam hteo da duzim pricu ali bilo je i toga kao i slalom izmedju slepera.
Poruka od: Panonski Mornar poslato 09 Jul 2010, 18:05:51
Dobro si ti iprošo  :lol:  ja znam jednog pecaroša što mu riba otela štap pa ga snjim dobro namlatila i ošla   smiley080 smiley080 smiley080 smiley029 smiley211
Poruka od: Jovica poslato 09 Jul 2010, 19:18:17
Svaka čast, samo kad si ti nama ostao živ.
Biće još tih doživljaja, a ovaj je pravi.Ko ne veruje neka sledeći put pođe sa tobom, možda se ponovi događaj.Iskreno ja ti verujem jer sam to već doživeo nego me bilo sramota da ja prvi to ispričam.
Poruka od: Imre poslato 09 Jul 2010, 19:58:40
 A jel znate za onog što je zakačio velikog soma i nije mogo da ga izvuče pa je vezo štap za auto da ga tako izvuče  :question: :lol:
Poruka od: UCHA poslato 09 Jul 2010, 20:04:26
Nepotrebno si zrtvovao petla za mrcinu koju nemozes savladati :lol:, vec petla u lonac pa lep paprikas a somu creva komplet na kasapsku kuku pa u smiley031 .
Bolje vrab pardon pevac u loncu i somic u kotlic nego luda voznja chamcom i prekorachenje brzine  i trkeljisanje smiley183  :lol:
Poruka od: Keltan poslato 09 Jul 2010, 21:30:29
ctpaba  :lol:  :lol: pa kako ti nije bilo zao da mu ostavis sidro da nosi madzarima  :sad: Ja mu nebi dao pa i nek me zatvore za ilegalni prelazak granice  :lol:  :lol: :thumbup:

Evo jedna moja ali istinita od onaj jedini put kad sam bio na ribolov ove godine...
Bilo oko sedam i po sati uvece.uhvatio sin somica od 1,5kg na durdubake i kljestom mu vadi udicu...izvadi udicu sa durdubacima i pusti u vodu (stap stoji na bok camca)  Drzi somica rukom u vodi gali ga malo i da ga pusti...pusti ga ,somic krene oko pola metra ..vidi durdubake u vodi  i cap..proguta ih   :lol: umalo da nam uzme stap ispred oci.... :eek: dvaput na udicu u 5 minuta bio  :rolleyes:
Poruka od: ellesar poslato 09 Jul 2010, 21:49:02
Ja mislim da lazes :lol: :lol: :lol:
Poruka od: Keltan poslato 09 Jul 2010, 22:03:47
Pogodio si  :lol: ali za sidro i madjare  :lol: ne bih vise i sa pasos kod njih( jednom umalo da me zatvore)  a za onaj somic ,Jok ,nisi ziva istina ..pitaj mog sina  :cheesy:
Poruka od: Jovica poslato 09 Jul 2010, 22:18:01
To je bio neki zaboravni somić
Poruka od: UCHA poslato 10 Jul 2010, 00:19:26
Evo jedne priche sa V.Morave oko Ljubichevskog mosta(necu vas ubedjivati da je istinita :no: :takoje:).
Leto, pros'o lovostaj na soma i lepo se pecaju somici od 5;6-8kg.Bacju se glavinjare 45+grama voda prilicno jaka pa  izvlachenje takvih somica iz matice
stvara utisak da se radi o mnogo krupnijim komadima.Sirina ispod mosta oko 100m,gadja se stub odn kontra-tok ispod njega i nakon 2-3 jiga usledi udarac kad je riba tu i odmah bezi u maticu.Identichne pozicije sa obe strane a mogu da bacaju po dva ribolovca sa svake strane;no bude tu poveca ekipa pa kad se neko umori odmorni ulaze u igru.Spusta se noc nad Moravu, ekipa se osipa i te vecheri ostanu Mica i Deki na suprotnim stranama.Mrak, ne vidi se ni 5m ali oni bacaju napamet prema silueti mosta nadajuci se da ce udariti kapitalac.Deki je mislio sad sam sam nema konkurencije a to isto i onaj drugi.
  U jednom trenutku glavinjare su se okachile jedna o drugu i pochinje zamaranje smiley007,a u rukama su im SHIMANO DIAFLASH3.3m; 50-100 SA BANAXOM POSEJDON 750 I SPORTEX 150g SA TP 4000F.Zamaranje trajalo jedno 5min;zujali drilovi chas na jednoj chas na drugoj strani dok Deki nije povikao: ej burazeru jesi tu :question: :lol: :lol: :lol:

Poruka od: juzba poslato 10 Jul 2010, 00:45:50
Ti su još dobri, nakraju su skužili da nije riba, jedan moj je ublinkao podebelu i podugačku granu pod vodom i dugo ju zamarao, ona se nategne pa popušta,a on ubjeđen da ima sominu :lol: :lol:
Poruka od: baracuda poslato 05 Avgust 2010, 10:23:15
Ma te grane su velike kurve! I ja sam imao par puta slicne situacije. Pa je jos voda okrece a tebi se cini da se riba bori  :lol: :lol: :lol:
Poruka od: tićo poslato 05 Avgust 2010, 11:26:54
Jedna od anegdota mog komšije Marana - poznatijeg kao Maran istina  :rolleyes:

Pecam Maran soma negde kod lavača, kad odjednom zagrize som i počinje ljuta borba poče da vuče uzvodno, dođem ti ja do Mađarske granice, kad  carinik povika "Marane a pasoš" , "kad se budem vraćao" reče Maran. Uhvati Maran soma donese ga kući kad iz njega čuje neke čudne zvukove, krene da ga čisti kad izvadi tranzisror, trandžo svira muzička emisija radio Apatina reč muzika reč.  :rolleyes: :lol:

Ima još puno Maranovih "istina" ali evo još jedne
Peca Maran na petrešu, blinkeriše štuku. Peca on i vadi jednu za drugom i baca iza sebe okrenu se posle jedno sat vremena kad ima šta i da vidi bog te mazo brdo štuke. Ode Maran do ciganskog naselja da nađe konja i kola jer nemože ribu doneti kući. Nađe Stevu cigana i kaže mu "imam u Petrešu štuke trebaju mi kola da odeš po njih nemogu doneti sam" na to će njemu cigan Stevo "Marane poznavajući teba kako pecaš bolje da ja zakačim 2 konja jedan neće moći to povući"  smiley033 :lol:
Poruka od: stefany poslato 05 Avgust 2010, 15:10:42
Krenuo kolega u lov.Kad je stigao u sumu ugleda jelena sa dva metra rogova.Nanisani opali i pogodi ga pravo u srce.Jelen padne i nabode na rogove dva zeca.Okaci zeceve o pojas uhvati jelena za rogove i krene kuci.Kad usput naidje lovocuvar a on skoci i cucne u obliznji potok.Kad je ustao a ono pune gace ribe 10 kila.pokupi on sve ikrene opet kuci kad iskoci zmija i ujedega za drvenu nogu,i dok je stigo kuci toliko je otekla da je iseko dva metra drva.
Poruka od: sinhron poslato 06 Avgust 2010, 18:42:30
seo ja na obalu dunava i zabacio plovak na lebac,da malo vatam belu.na osnovni najlom 0.18 metnem predvez 0.10 i udicu 12.stap takmicarac od 4 metra. kad ojdedared,krene plovak silovito da glisira i ja kontriram. nakon 10 sekundi izvadim ti ja lepog soma od 40 kila. metno sam ga malo iza mene na kamen (jer nisam imo tolku cuvarku)i brzo nastavim da pecam,jer je bela dlanara pocela da radi ,a to se ne propusta.nakom 15 min. resih da malko odmorim od pecanja i popijem jedno ladno pivce. taman sam potego dobar cug,kad se setih da mi som lezi na suncu. okrenuh se ka njemu i vidim da mu je toliko vruce da je poceo da se znoji. onako,iz flase,polih mu malko piva po glavi. odjednom,primetim da mi se nasmesio. sigurno i njemu prija ladno pivce na ovoj vrucini. dadoh mu da cugne malko iz flase.oma je siroma poceo da mi mase repom.kad je podrignuo,resih da ga privezem sa kanapom i pustim u vodu.nastavio sam da pecam belu. posle pola sata,som izroni iz vode i vidim ja da ima nesto u ustima. pogledam malo bolje i vidim da mi je doneo sarana od 5 kila. uzmem ja sarana i dam mu jos jedno pivce.   tako je pocelo nase druzenje. vodio sam ga na pecanje sa sobom i pustao ga na dugacak kanap. donosio mi je lepe sarane,manice,belu ribu, i sve ostalo. nagradjivao sam ga po ucinku sa pivom. toliko sam ga izdresirao,da je za razlitu vrstu piva donosio razlicite vrste ribe. na primer kad krenemo nas dva becara na pecanje sarana,ja nosim samo lav pivo,za bucova jelen itd.  vremenom se mlogo ugojio i pustio je pivski stomak.narasto je na oko 200 kg.svi su odavno znali za njega i bili su ljubomorni.mnogi su zeleli da ga vide u loncu. jedan dosao cak iz amerike da ga kupi.dao mi je 100.000 dolara da ga pomazi. nudio mi 200 miliona dolara ,dve gajbe piva i litru rakije za njega. normalno,nisam teo da ga dam.amer je cuvsi da od pogodbe nema nista,otisao malo dalje i obesio se na jednu vrbu iz revolta.(izgleda da se zdravo nasekiro). primetio sam da je moj som postao pravi alkos i da sve cesce pravi sranja kad se napije. prevrce penzionere u camcu,plasi kupace,tera ribu kolegama ribolovcima itd. jedared je bas preterao. taog dana je popio gajbu piva i otisao u lov. posle sat vremena se vraca i,zamislite,vuce za sobom putnicki brod sa 1000 nemackih turista za sobom (uvatio sidro zubima). na brodu,cika,vriska,panika. dodje on do mene i pusti sidro uz obalu. valjda je ocekivao da se dobiti cisternu piva za ovaj ulov. cim je video moj namrsteni pogled,shvatio je da je uprskao stvar.nema druge,morali smo da se rastanemo. izljubili smo se,pala je pokoja suza na rastanku i on se izgubio u dubinama dunava.onih 100.000 dolara od amera sam dao nemcima sa broda,kao vansudsko poravnanje za pretrpljeni strah. i tako ,mog soma nikada vise nisam video. cuo sam pre par godina da je vincanska skela prevozila na drugu obalu kamion piva i da je veliki som prevrnuo skelu i progurao kamionsku prikolicu sa sve pivom . to je sigurno on. dobro je ,bar znam da je ziv.
ako prolazite obalom i vidite kolege ribolovce kako vezu flasu piva na konopce i bace u dunav,znajte da oni ne lade pivo,to je samo izgovor. oni u stvari cekaju mog  soma da zagrize.
cak su i zene cule za mog soma.ako mi ne verujete,kad krenete na pecanje i uvati vas zena da trpate pivo u torbu,samo joj recite da je to za soma.njoj ce sve biti jasno.  ako neko uvati mog soma,pozdravite ga od mene i popijte po koje pivo.
sad,izvinte,zurim na pecanje,idem da oladim koju flasu.
Pozdrav smiley033
Poruka od: arapin poslato 06 Avgust 2010, 20:59:08
Vidim ja da su ovo ribolovacke bajke a ne price  :lol:
Rodjak moj iz Novog Beceja vodio guske na Tisu i malo malo pa guska manje, i tako izgubio par gusaka popizdeo i sedio pored vode da vidi ko mu krade guske. Ono odjednom pljas i nestade guska. :eek: Tad je skontao da dovodi svedski sto na vodu  :wink: Uze covek kuku pa veze guski za nogu pajvanom i veze za drvo na obali. Kao plovak je koristio prazan kanister. Vrati se on predvece i ima sta da vidi. Kasnister malo ga ima pa malo nema, probao da izvuce rukom za pajvan ali nije uspeo tako da je otisao kuci po traktor, vezao pajvan za traktor i izvukao ga tako. Som je imao 88 kg :)Tetka mi pokazala sliku soma i ispricala pricu kad sam bio kod nje jos davno.
Pokusacu da nabavim sliku pa cu je postaviti  smiley033
Poruka od: berkley111 poslato 11 Januar 2014, 01:16:27
Sad cu da osramotim jednog grabuljasa koji se izblamirao pred mnogo publike,ali neka i treba(prica je istinita):

-Bilo je oko 3 sata popodne i sad ima nas velika masa varalicara koji smo lovili smudja,ali bilo je i dosta grabuljasa(tad umalo da se potucem sa jednim kad me je prebacio sa trokrakom i izvadio napolje,pregrizao mog silikonca i stavio u dzep,al po pretnji batinama mi je vratio),i sad sta se desava jedan od grabuljasa hvata nesto,kaze svima vadite napolje da izvadim ribu,ja taman hteo krenuti kuci al ajde da vidim sta je uhvatio,odjednom riba nakon jakog bega staje,odma je usledila panika da je veliki som,i on zove jednog drugog grabuljasa koji dolazi sa camcem i tako on povuci potegni nece da izadje prolaze minuti a ja reko ocu da vidim posto u zivotu veceg soma nisam video(kako da vidim od te silne bede gde kod mene ni male ribe nema a kamoli kapitalnog soma) i sad on nije mogao da pokida zato sto je vezao direkt na strunu i polako prolazi po sata on vuce riba krene i opet stane,on dovikuje zeni da ide kuci po malo sidro i ona donosi,on baca baca al nista i on resi posle nekih 2 sata zamaranja u mestu da krene da vuce pa sta bude i tako i bilo on krenuo silovito da vuce imao je neki debeli stap sa strunom i velikom masinicom i odjdenom krenula riba,i sad on vuce brzo da opet ne ''legne na dno'' i ono kako je vukao i iz vode iskoci tolstolobik od nekih 2 kile koji je bio mrtav i sigurno se dole zapetljao za najlone koji su ostali pokidali i tako ostao pod vodom a uginuo zato sto je bio zaboden,sledio je ogroman smeh a najvise smo se kidali mi varalicari koji smo bili srecni sto zapravo nije bio kapitalni som jel bi bilo zao da takva riba padne u ruke olosa.  :lol:  :lol:
Poruka od: brica poslato 11 Januar 2014, 11:18:50
Kad smo već kod grabuljaša...
Bilo je to jako davno, kada su i grabuljaši bili tek pojava u razvoju.
Jedan krenuo da usavršava ovu nečasnu veštinu i zapeo sa čuruškom glistom za nešto u vodi. Kako je cimao, tako je i otkačio, a ova mu se pri punoj izletnoj brzini zabode u grkljan.
Ekipa oko njega u panici, krenuli da ga strpaju u auto, a on ih pita kuda ga vode. Pa kod lekara, kuda bi.
A, ne, uzvrati im on, prvo kod fotografa.
Poruka od: ibanezi poslato 05 Avgust 2016, 18:26:05
Mislim da sam u pravoj temi. Večeras u 20 na Sremskoj tv (repriza u nedelju u 15) u Emisiji "Bez tambure nema pesme" u društvu voditeljke, na obali Save pričam "ribolovačku priču" o sebi, ribolovu, Vukovima sa Dunava....Red priče, red tambure, pa koga interesuje neka pogleda.
Poruka od: Jeremija poslato 05 Avgust 2016, 19:08:55
A mi koji bi da gledamo, a ne fatamo taj televizor? Šta mi da radimo?
Poruka od: ibanezi poslato 05 Avgust 2016, 19:47:06
Postaviću CD kad dobijem. Svi koji imaju IPTV imaju Sremsku TV., a i u BG bi trebalo da se ' fata na običnu.
Poruka od: sheemcity poslato 05 Avgust 2016, 20:49:55
Steta tek sad procitah. Cekamo link :)

Sent from my B1-770 using Tapatalk

Poruka od: pikeman poslato 06 Avgust 2016, 01:07:16
Za sve koji su propustili emisiju... :cheesy:

Bez tambure nema pesme - gost Dragan Ilić (http://www.youtube.com/watch?v=nPv6haY6hbw#)
Poruka od: marina1983 poslato 06 Avgust 2016, 10:37:27
Pikeman, :clap2:
Poruka od: StokaNenormalna poslato 06 Avgust 2016, 11:06:57
Dobro bre ibanezi, a gde su zelje, cestitke i pozdravi?
Poruka od: djmisha77 poslato 07 Avgust 2016, 09:45:38
Lepa emisija, pogotovo deo sa sudijom i Kupovima. Vec reklamira svoju radzu al Ad fines pije pivo :)
A tonskom snimatelju momentalan otkaz!

Poruka od: Milan berkut poslato 07 Avgust 2016, 11:06:04
Ibanezi Vučino naša  :clap2: :clap2: :clap2:
Poruka od: bulmil poslato 07 Avgust 2016, 11:16:50
Stvarno,nista se ne cuje.steta bas.

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

Poruka od: marina1983 poslato 07 Avgust 2016, 11:21:16
Ala ga je opravio svaka mu čast :cheesy: . Nego malo malo pa Cico moja , da li zbog te rakije što mu obećala za sudiju ili nečeg drugog ne bih znao.  :lol:
Poruka od: pexon poslato 07 Avgust 2016, 11:38:34
Postade naš Ibanez medijska ličnost!  :cheesy:
A da cickaš cicu to stoji, nije ona puno ni matorija od tebe, jeli Ibanezi?  :rolleyes:
Nego ovi tvoji tamburaju o Somboru, o Dunavu, a ti na savi!  :cheesy:
Poruka od: Dva vuka poslato 07 Avgust 2016, 12:50:49
Ja , il sam ostario pa ogluveo, il ova Cica prede Ibaneziju, h.bem li je , ako znam šta je ona šaptala matorom  :huh: Vidim samo da on nešto širi ruke, da joj pokazuje  fi (prečnik), da nešto glade i miluju motku  :shocked: Uspeo sam samo da je čujem , kad ga je pitala jel on više voli da ga stavi celog  ili iz komada  :eek:
Ovo je izgleda bilo: Maco, braco, lija mene davi - dođi me izbavi  :lol: :lol: :lol:
Poruka od: Jeremija poslato 07 Avgust 2016, 13:31:05
Svaka čast prikane, uzivaš za desetku, 'oće te kamera  :ok:
Poruka od: Vlaja poslato 15 Oktobar 2016, 15:34:36
  Ibanezi, svaka cast za emisiju, tek sam je sad odgledao, svaka cast na drzanju i retorici pred kamerom, ko nije probao, ne zna  .....  neeeegoooo, .... hm,hm!  ova Cica meni nesto .... vidim, ponovo bi ona da snimate emisiju, ma nista nije slucajno! Svaka cast!!  smiley033   :ok:

Spojene poruke: 15 Oktobar 2016, 16:19:57

Nego ja mrtav umoran, stigao s pecanja pred zoru, pa da ispricam u ovoj temi
Auuuu, ljudi moji, odem sa komsijom na Savu, tamo iza Obrenovca, uff, sve me ledja bole dok ovo kuckam, odemo na soma, sa po dva stapa na dubinac. Odemo na mesto na kojem je nekada bio neki trafo, pa sad ostala samo jedna bandera sa nekom sijalicom, dovoljno da nam ckilji, a dole betonska povrsina, taman da selepo raspakujemo. Zabacih prvi stap sa zivim kederom, nekom babuskom dlanaromi a iznad nje okacim jos dva durdupka koja su lepo krvarila. Tek sto zabacih i drugi stap, ... pljaaasss!!! Savi onaj prvi do vode, udarih kontru, kad vrh stapa ni da maknem, osetih naglo i silovito vuce levo, uzvodno, auuu  :help: !!! Posle nesto vise od pola sata izvadih je. Som, 28,8kg. Auuu, sta ce mo, pitam komsiju? Posto je tu asfaltni put malo podalje od Save, ima da se ide oko 45min kroz sumu i gustis i vrzinu, resim ja da ga tu odma ocistim, izbacim utrobu, odsecem glavu, jer sta bih s njom, i onako je ogromna, glavudza ne moze da stane u lonac a i ko da vuce do kola. Podigne je ovaj moj komsija, a ja kako sam joj rasporio trbuh, cujem tuup  :eek: pade nesto na onaj beton, pa jos poce da lupka po njemu i mojoj nozi. Podignem, nesto ljigavo, po metra, jos daje znake zivota, obrisem, kad ima sta da vidim  :eek: smudj, 2,3kg!! Auuu, sta cu sad, pa daj da ocistim i njega, u meri je i to dobro. Rasporim ga, kad opet i iz njega ispade nesto, cuh samo, taang pomislih neka varalica, kasikasta! Sagnem se, dohvatim, nesto malo zeleno sve od one zuci, sjaji se. Obrisem, pogledam ka onoj banderi, vidim cakli nesto, prebrisem jos jednom, kad ono, sat!! Mali dzepni sat sa dve tri alkice od lanca na njemu.  :huh: Stavim ga na uvo, .... radi, tika, tak, .. pogledam, kad ono pise IWC Schaffhausen, vaserducht, automatic.   :wink:
Poruka od: djmisha77 poslato 15 Oktobar 2016, 18:43:17
Jel ti to za.ebavas ili si ozbiljan? Obavezno da posaljes ovaj tekst u Ribolov novine da se objavi. Svasta mi ribolovci pronadjemo u utrobi al ti nas brale sijes sve u 16.

Poruka od: specialized poslato 15 Oktobar 2016, 19:22:27
Hahaha  :lol: Dobra  :thumbup:
Miso naziv teme je "Ribolovacka prica"  :smiley:
Poruka od: Vlaja poslato 15 Oktobar 2016, 20:59:31
   Tako je, Specialized! Miso, sala, naravno, ali bilo bi sjajno jos da je i stvarno!! ... al pazi, teiretski skroz moguce! Mada opet, verovatnoca je kao sresti nilskog konja na Moravi!
Poruka od: djmisha77 poslato 15 Oktobar 2016, 21:18:11
Konta da je tema Prica i to obicno budu neke malo anegdote a ne bas ciste izmisljotine. Meni danas otpade Plavi marlin na DTD kanalu. Jbg.

Poruka od: specialized poslato 15 Oktobar 2016, 21:23:59
Citat: djmisha77 poslato 15 Oktobar 2016, 21:18:11
Meni danas otpade plavi marlin na DTD kanalu. Jbg.
Daj malo vise detalja  :cheesy:
Poruka od: Isa poslato 15 Oktobar 2016, 21:36:14
Ja sam cuo pricu o jednom panju sto je istetovirao ssr 7 na rame u prirodnoj velicini (da je veci ne bi mogao ceo da mu stane), a sad hoce i na sat da peca.  :lol: Djmiso zeznuo si se sto nisi dosao, kod nas nema kise a ni vetra, otpao mi jutros smudj onako prilicno star i lukav.
Poruka od: Vlaja poslato 15 Oktobar 2016, 21:37:55
  Kako br odpade?? :question:
Poruka od: djmisha77 poslato 15 Oktobar 2016, 23:00:52
Pogodila ga trokraka na zlatni zub jer mu je Isa lecio 6icu pa na kraju morao zlatnu navlaku zadenuti.

Poruka od: Vlaja poslato 16 Oktobar 2016, 04:11:22
  Pa zar plavi marlin ne proguta do grla ili do kraja, tako je bar bilo u romanu Starac i more, pa se zato i pitam, kako odpade  :question: !!  Meni ni jedna u onoj prici nije otpala, smudj u rerni, som u filetima u zamrzivacu, a IWC Schaffhousen u vitrini, samo ga povremeno promrdam, posto je automatic. E, da, kada sam dosao kuci i otvotio poklopac s unutrasnje strane pise, servised 1933, by Wiena.
Poruka od: specialized poslato 16 Oktobar 2016, 09:27:04
Imas li jos neku zanimljivost sa vode?  :smiley:  :thumbup:
Poruka od: Milan.M poslato 17 Oktobar 2016, 17:48:59
Vlajo, imas ovde temu "Bio sam na pecanju", nego jel ti se desilo nekad nesto neobicno na pecanju? :cheesy:
Poruka od: Vlaja poslato 17 Oktobar 2016, 21:35:09
  znam za tu temu Milance, sl tog pomenutog dana, bas kao isad, duvala je takva kosava, ja se smrzoh setajuci kera po parkicu, za manje od pola sata, a zamisli tek da sam otisao na vodu!!  :shocked:  Nisam promasio temu, specijalized je to vec objasnio!!
  Nego ti nam kazes kako si bio na Botosu gde si razbio pre dve nedelje, pa sto nam pre dve nedelje nisi javio, ili sam preskocio tekst. A trebao si ona dva bandara da angazujes da veslaju balerinu, mozda bolje od crvenperki, ili pak na jedan stap crvenperku, a na drugi bandara. Pozzz
Poruka od: Milan.M poslato 18 Oktobar 2016, 09:34:11
Vlajo, salim se 'bre!
Hteo sam da posle one tvoje price (koja mi se mnogo svidela :cheesy:) kazem kako je to dan kako svaki dan (u sali) i pitam jel ti se desilo nekada "nesto neobicno" na pecanju :cheesy: (nesto neobicnije od onog sto si pisao) :cheesy: :cheesy:

Pravilo je da se prica gde si bio na pecanju samo kad riba neradi, kad radi i prodjes lepo onda se cuti. Salim se!

Pa pisao sam pre dve nedelje o Botosu, imas u galeriji a imas i u vedjenje udice iz tela. Mozes mnogo da napecas ali moras prvo da nabijes udicu u prst, kao sto sam ja uradio :cheesy: Kad budes spreman na to idemo zajedno, i pravilo je sto veca udica u ruci veca riba na stapu.

J'bg bandari su dosli odmah na pocetku pecanja, a ja bio optimista da ce doci nesto bolje i na fider i od kedera, al eto zajebah se pa ih pusti.
Poruka od: Vlaja poslato 18 Oktobar 2016, 10:46:32
   Auuu brate, ako je to uslov da bi smo se druzili !!!  :no:   nemoj vise da nabijam troku u prste molim te, nabio sam jednom Alexov vobler iznad nikta, u onaj mekani deo iz kojeg izrasta nokat, u Vel. Plani, sreca pa je tu bio momak jedan, sto je dobro proucio bas ono vadjenje udice iz prsa ili dela tela, kao sto je objasnjeno ovde na sajtu, pa me spasao. Pre desetinu, mozda i vise god, u Sefkerinu sam ja momku jednom vadio troku, cvikujuci joj vrh, pa kontra napolje. Daj nesto bolje, pa da se druzimo, recimo nesto apatinsko, ili posto idu hladniji dani, nesto kuvano, crno s karanfilicem.
Poruka od: Milan.M poslato 18 Oktobar 2016, 10:52:58
Moze, moze!..
Zvacu, uvek spreman da se pojede i popije.
Poruka od: БУЏА БАБУШКА poslato 21 Januar 2017, 23:35:33
Ви се овде зезате, али мени је претпрошле године пеш повукао штап у воду, једва сам га стигао! Пеша је имао равно кило и 400, кад сам га чистио у њему је била штукица од скоро 200 грама  :takoje:
Poruka od: NikolaNS poslato 21 Januar 2017, 23:41:20
Pes od kilu ipo?  :huh: :eek: :shocked:
Poruka od: Gagi poslato 22 Januar 2017, 01:46:57
Jeste, 1.450 gr. A onda je mrmot zavio čokoladu.   :lol:    Prava, ali istinita ribolovačka priča je baka smuđaroška legenda grada Smedereva  (znao sam i ime gospođe, zaboravih ) smuđina čini mi se 4.5 kg, tu na gradskom keju, "kod silosa", avgust prošle godine, na kedera, dubinka, starom  Germinom na 2.4m i nekom mašinicom slične klase. Svim "vrsnim smuđarošima našega grada" ispala vilica, šok, neverica. Sledi slikanje sa komšinicom, naravno, slika 2... Najveći u njenoj karijeri. Alal vera gospođo !   :thumbup:  Ona zaslužuje svoje mesto na forumu Vukova sa Dunava, definitivno.   :tongue:

Poruka od: БУЏА БАБУШКА poslato 22 Januar 2017, 09:24:29
Ма пусти бабу, баба замесила крофне па док чекала да нарасте тесто изашла мало на Дунав и пљас . . . смуђина од метар. Дала нам је баба домаћи само тако! Него видим Гаги да си добар са бакицом, могао би мало да се испрсиш, да се покажеш код госпоје . . . можда нам ода неку риболовачку тајну  :lol:
Poruka od: NikolaNS poslato 22 Januar 2017, 11:37:10
Aaaaaa taj pes  :lol: :lol: :lol:
Poruka od: no names poslato 22 Januar 2017, 15:01:25
Jedna lokalna priča koju uglavnom sva mesta prisvajaju da je iz njihovog kraja potekla, više lovačka nego ribolovačka...
U jednom lokalnom bircuzu gde se okuplja isključivo krem društvo zarad jeftine rakije sumljivog porekla i ambijenta u stilu...znate onaj stil karirani stoljnjak progoreo od cigarete,pune piksle, sa fazanom na zidu i sisate konobarice sumljivog morala?! Ma da, znate svi ta kultna mesta.
Uvek se tu bistri neka politika, mlate praznu slamu, lupaju gloposti....uglavnom fine teme.
Tako jedne veceri u dokolici započne temu lokalni prekaljeni lovac o svom jutrošnjem lovu na srneću divljač. Naravno svi oko njega sa pažnjom slusaju jer im baš besplatna rakija drži pažnju pri slušanju monologa čuvenog lovca ( pažna ona imam sliku nemam ton)...no...kreće lovac na trofeje svoju priču...
"Sinoć završavam oranje na onu parcelu pokraj Stričevića salaša i vidim zadje ona stara srna u kakvo žbunje da zalegne. Aha...tu si. Vidimo se ja i ti ujutru. Sinoc legoh u krevet, al' san na oči nikako. Okrećem se, prevrćem se sve se bojim da ne okasnim. Nekako tu zoru i dočekah i krenem ti polako put salaša, sve mislim spava duže nije otišla garant. Dodjoh nekako,namestih se, napunih onu staru čadju od pokojnog djeda sto mi ostala i čeki,čeki,čeki..neće kučka da izidje. Poče i san da me fata...kud ne trenuh sinoć mislim se u sebe. Eno je!!!!! E, neš vala!!!! Nanišanih je,opalih...pade! E kako je pogodih, e kako pade, ko da sam sa 10 metara puc'o,  a ne sa 300 i koji...i vidite ovu Košavu što brije u selu. Eto ni ni ona mi nije smetala." ovi što kao slušaju nešto, klimaju glavama,a k'o da su na saučešće došli,a ne u ka'vanu...
Nastavlja sretni strelac " Sidjem ti ja se čeke nemam više kud čekati,do sad je svaki damar izgubila. Setam polako ka srni i sve isčekujem sad će da skoči i pokuša pobeć...ču pobeć? Ne mopš ti mene pobeć da si još tolika, ja kad pucam pucam namrtvo glupa zivotinjo! Očiju mi tako joj rekoh! Ležiii! Nemičeee! E tako. Sad valja joj drob izvaditi te se ne usmrdi,a i kući ću je lakše odnjeti. Srećom ponesoh nož te mi pokloni ženin brat od tetke sa očeve strane,a njemu kovo naki majstor od mitraljeske cevi nedje u Mrkonjiću, valjda tamo dobri kovači. Nože oštar moš se brijati. Uzeh srnu te je okrenuh na ledja,pomerih joj zadnu nogu i stavih na rame te onim nožem napravih rez oko zgloba...."
Eto ti iznenada sisate konobarice Mire u sred monologa:
" Je l' bre! 'Oćel te da pijete nešto ili će te da sedite nako?!" upita ženstveno onako kako samo ona ume...
Kad lovac :
" Oooo luda ženo je l' viš da pričam,  šta pitaš svima isto donesi i ne prekidaj! Nema mi gore ništa no kad me ovako prekine...dje sam stao? - Ti joj raširiš noge (dobaci jedan od slišalaca) Tačno! Rašir ti joj ja noge i nabacih da ramena i j.bi, j.ebi,j.ebi četri puta tu noć....."
Poruka od: berkley111 poslato 23 Januar 2017, 23:39:53
Bilo na leto pre 4 godine, sedim pored dva pripita gospodina, pecaju babuske na plovak, pa i ja.. No, jedan sedi malo iza ovog drugog i sad lik ovaj iza pauzirao malo, otvorio ladno' pivce i uziva covek. Ovaj ispred njega se zagledao u plovak (mislio sam upasce u vodu), lik kontrira, ima neku sitnu ribu na stapu, medjutim kako mu se otkacila trgne mu se stap unazad i ode ceo sistem iza njih, on brzo da zamahne da vrati u vodu kad eto ti jauk, cujem flasa pada niz strmu obalu Tise, zakaci on kolegu za uvo, ovaj cvili, vata' se za uvo, kad ovaj prsnu u smeh, ovaj zakaceni ga napao odmah, vice idemo u hitnu, ovaj se penje i vristi od smeha, pakuju pribor, niti su odsekli najlon, nista, lik spakovao teleskop i stavio u krilo, seo u Jugica i odose za hitnu, posle sam seo, zapalio cigaru i poceo da se smejem ko budala, sve okrecem glavu da me ljudi ne vide.. Uvek se lepo ismejem kad se setim toga  :smiley:
Poruka od: Milan.M poslato 24 Januar 2017, 11:07:00
2008 godine sam dosao sa kumom na jezero u Barajevu da mu pravim drustvo da peca, mene to tada nije zanimalo. Tada je na ovom jezeru bilo dosta ribe i pecarosa. Pecali smo sa plaze, gde je kamen isti kao na Adi. Bilo je jos desetak ljudi, pretpostavljam da su svi sarandzije. Negde oko podne dolaze dva momka oko 30-ak godina i pod ruku vode coveka oko 60-ak godina. On odvaljen od lekova, alkohola il kozna cega. Donose mu stolicu, neke besne stapove i jupolku punu neke hrane, neki kukuruz... Baca on onu hranu onako iz ruku, prsti na sve strane, a dere se kao konj. Ovi pecarosi svi popizdeli samo meni smesno jer nepecam. Baci on preko pola kante pa tek onda vadi stapove. Kad je postavio stapove krene i kolegama tako da prihranjuje i ko nece mora on da mu prihrani, pustili ga ljudi vide da nije bas citav. Nisam rekao da su ova dvojca mladjih otisli u kafanu i da ga negledaju uopste. Pecao on mozda pola sata i nije nista upecao kao ni ostali, bacao i bacao onaj kukuruz onako rukama i zacas isprazni kantu. Kaze "Riba i kokoska to ti je isto!!!" treba obilno i od jednom da je nahranis da bi riba iz celog jezera dosla tu, kao i kokoske, kad joj bacis par zrnaca nju to nezanima!!! A dere se sve puca, ja se pokrivio od smeha :cheesy: I tako on za cas isprazni kantu i pita ga tu neki lik: "I sta ces sada da radis? Na sta da pecas i nasta sad da je primamis?" On rece sad treba cekati...
Nije proslo par minuta i covek skoci iz one stolice i poce da baca ono kamenje u vodu, ovi ljudi poludese oce da ga lincuju, a on kaze kako se to tako radi kako ovde niko nema pojma, da je on ceo vek radio u Francuskoj i tamo docekao invalidsku penziju (shavatio sam i zasto) i seta i baca svima kamenje samo prsti...Cika galama i dolaze mu oni momci po njega on kuka kao dete da ostane jos malo, momci se izvinjavaju i kazu da je covek bolestan a on nam daje objasnjenje: "Ona je dosla iz celog jezera i sve ovo sto sam bacio pojela, e sad kad ja bacim kamenje ona misli da sam joj bacio jos kukuruza pa ga trazi gde je, gde je, gde je, gde je....i onda uzme moj mamac sa udice, da ovi moji nisu dosadni i da me puste jos sat vremena celo bi vam ja jezero ispraznio od ribe...
Ja sam se iskrivio od smeha, oni odose ovi ljudi popizdeli svi nervozni moj kum isto, nema nista neradi, posle jedno sat vremena ja mu bacim par kamencica ispred plovka on me gleda, ja rekoh: "Pa da ti primamim ribu, jel tako rekako covek"!
Poruka od: petar_kozic poslato 24 Januar 2017, 12:20:03
Svaka cast na prici, ja sam se pokrivio od smejanja. !!!

:clap2: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Poruka od: Drill Junkie poslato 20 April 2017, 19:57:01
  Ovo je istinita prica ,ispricana u klubu lazova u naseljenom mestu Kovilj nadomak Novog Sada
Mesto je inace poznato po prelepoj prirodi,konjima, manastiru, Koviljskom ritu i dunavcima na kojim se nekada jako lepo pecalo
Stanovnici ovog mesta su nadaleko poznati kao vrsni majstori ribolova a prvenstveno košaranja
i uvodjenju plina i struje na vodene povrsine
Posto sam vam malo predstavio mesto radnje prica ide ovako:
  U pravoslavnoj crkvi u mestascu Kovilj uzimalo se dvoje mladih, bio je lep suncan aprilski dan. Taman kada su se mladenci
pred popom i Bogom zavetovali jedno drugom na vecnu ljubav, vernost itd, itd, bla, bla..  uleti u crkvu covek starijih godina u gumenim cizmama do pojasa sa slamenim sesirom i sav zadihan pocne da vice: "TUČE SE SARAN, TUČE SE SARAN"
  Zvanice i mladenci ostadose u čudu, pogledase se medjusobno i odjednom svi istrcase iz crkve, i staro i mlado. Odose u pravcu svojih kuca po "alat" pa na Šlajz, sve grabeci ko ce pre da stigne.
  U crkvi ostade samo mlada, sva zacudjena.. Ali ostali joj nisu zamerili "Jer nije bila Koviljčanka"

Poruka od: no names poslato 20 April 2017, 20:39:32
Hahahah znam za tu priču oplakao sam je dosta puta  :lol: legendarna  :lol: :lol: :lol:
Poruka od: Drill Junkie poslato 20 April 2017, 21:37:36
Prica je poprilcno stara, znam je sigurno 15ak godina, a stvarno jeste legendarna
Skoro sam je opet cuo u emisiji "dopisnice iz banata" na RTV1, prelepa emisija
A prica neverovatno lepo ispricana od strane naratora  smiley033
Poruka od: Dva vuka poslato 26 April 2019, 12:51:49
Iskočim ti ja malo juče na VBK , kod nas na šlajz , pošto čujem , Bas  se već uveliko izmrestio i mužjaci čuvaju mlađ u plićini . Reko , da se napeckam malo , pošto ga ondak i malo dijete može zahebat , samo treba da mu provuče nešto ispred njuške  :takoje: A i ne štiti ga zakon , pa ko ga hebe  ... jelte  :cool: Dogabim ja prsluk i štapče na brzinu i na kanal . Prošetam malo obalom , kad vidim jednog matorog kako patrolira na pola metra dubine i na pola metra od obale i čuva mlađ  :ok: Ja za prsluk , kad oćeš đavola ... u njemu sve ostalo od plovkarenja po Drini  :sad: Niđe spinerbajtova , vormova , Senka i Sakure i onih silnih kreatura što mi uvališe Japanci  :veryangry: Dumam ja šta da radim , mrsko mi da se vrćem nazad kući .Reko sebi -  Smisli nešto , bio si u izviđačima , prošao snalaženje u prirodi , nije valjda da se Bas hrani samo japanskim i američkim glupostima  :wink:  I dok sam dumao , vidim ja jedno zmiče savatalo žabu i uvlači je u trsku da ga na miru izede . Prišunjam se ja polako , podvučem štap pod sredinu zmičeta pa gi frljnem na obalu . Računam , će mu otmem žabu , to je Basu prirodna rana , ima da savatam bar jednog  :thumbup: Stisnu ja ono zmiče iza vrata da pusti žabu , ama jok ... zmiče pišti ko guja u procepu , al ne pušta što je uvatilo  :no: ma ne pušta ko Ibanezi smuđa  :cheesy: Ne znam šta da radim  :huh: ne ide da ga ubijem , morao bih ondak i da ga pojedem  smiley012 pipam se po prsluku imam li šta da mu račepim usta , kad naletim na flajku Mihinog Dizela , što mi je Matori Kojot tutnuo u džep , da smirim ruke dok vezujem udice  :takoje: Pade mi na pamet , će mu sipnem malo niz grlo , kad obeznani i mene od 100 kg, ima zmiče da popusti  :rolleyes:  Sipnuh mu ja malo i stvarno , zmiče  :eek: iskolači i prevrnu očima i opusti se skroz . Ja mu oteh žabca i frljnu gi nazad u vodu . Očas posla montirah ga na vormulju i bacih ga mužjaku pod nos. On ga šklapi imidijatli i ondak krenu rodeo , jer, verovali ili ne, taj Bas je stvarno sportska riba  :thumbup: Iščupam ga ja nekako na obalu , slikam se sa svih strana za arhivu , i frljnem i njega nazad u vodu i to bez ljubljenja .  smiley141  Pobježe kukavac neđe u dubinu , zaboravi da treba da čuva potomstvo  :grin: Ali, u onoj borbi sa njim , sleće meni žabac sa vormulje , te opet ostadoh bez mamca. Mislim ja šta ću dalje , peca mi se još ... kad osetih, nešto mi gmiže uz nogu  :shocked: I jbg. sad znam da mi nećete verovati , ali ... ono zmiče od malopre , gmiže uz mene , drži DVE žabe u ustima , maše repom i gleda u onu flajku sa Mihinim Dizelom  :cheesy:  Šta ti je Mihina rakija   :takoje:
Naslov: Ribolovačka priča
Poruka od: mihabg poslato 26 April 2019, 13:52:56
"I onda je mrmot zavio cokoladu... "
Dizel je u deficitu, tako da ne prskaj po guji ! To je  korisna zivka u prirodi , a i nema bolesti bez leka. Leči se ... makar i dizelom.
PS. Salim se naravno... Al' kad mu moj brat da po zakljucku, tu zaba ne raste.

Poruka od: Jeremija poslato 26 April 2019, 19:01:02
 :lol: Ljubo brate  :tongue: smiley033
Poruka od: Batica poslato 29 April 2019, 10:51:14
Jutros sa vode.
Lomeci mozdane vijuge gde da se usidrimo i probamo da nadjemo soma, u daljini primetismo kako nesto crno brzo pliva ka Rumunji.
Prvo pomislih kako je neki krupan som pokupio struk i vuce, medjutim vrlo brzo shvatismo da je srndac.
Posto smo bili na nekih 700-800m od obale rekoh, ajde sa ga spasimo nema sanse da se dokopa obale, odnece ga voda.
Malo muke da ga prihavtimo i ubacimo u camac. Ali sve se super zavrsilo
Drugo spasavanje srndaca za 5 god.

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190429/1f61d8f9239814987d109b153cc415bb.jpg)

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190429/c60a785a4c0053f2e988086b1b4bec36.jpg)

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190429/e0bc91aa720692cab0c96554d6599d75.jpg)

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190429/8f616b22af0e7d0c781f07e8aeb2565f.jpg)

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190429/fb5654c0884eafc87065ade236b7453e.jpg)

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190429/c6269e875f4e51d9d4de3d954ebadc8c.jpg)

Poruka od: Jeremija poslato 29 April 2019, 11:32:32
Svaka čast Batice  :tongue:
Poruka od: Gremlin poslato 29 April 2019, 12:05:43
Respect za spasavanje srndaća Batice,

Ja sam na Vodenici i na pristanu kod Varnice nalazio udavljene srndaće u stenju, one koji nisu imali sreće da neko naiđe, i koji nisu mogli da izađu iz vode.

:sad:

Poruka od: Milan.M poslato 29 April 2019, 12:15:59
Svaka ti cast smiley033 imas lep lovno-ribolovni trofej.
Pretpostavljam da nije bilo lako zadrzati ga, mada mislim da je bio dosta iscrpljen jer nece se taj prepustiti tako lako i pustiti da mu pridjes. Na prvoj slici vidim da znas za jadac (kako ga drzis) ljudi ne bi verovali koliko on moze da bude za.eban i sta moze da uradi coveku sa zadnjim nogama i rogovima, bas ozboljno moze da povredi.

Ali ipak :tongue: svaka ti cast!
Poruka od: Batica poslato 29 April 2019, 12:21:57
Nije sala.
Ko nije drzao tesko moze sa poveruje koliko ima snage i zilavosti.
Za rog i zadnju nogu obavezno.
Prvi put kada sam vadio srndaca iz vode, drzao sam samo za rogove i dobro me izubijao zadnjim nogama.
Sada nij bilo propusta, odmah za zadnju nogu, kako sam ga digao iz vode.

Poruka od: Gremlin poslato 29 April 2019, 13:11:01
2006. ili 2007. sedme sam slikao mog pokojnog druga Lasla Knehta, lovočuvara iz Bečeja kako spasava desetine srndaća iz potopljenog atara na Tisi. I on mi je pokazao tu foru sa držanjem za zadnju nogu i rogove, inače te demolira, nenamerno, samo strah je u pitanju.

Nego, jel radi som ?

:wink:
Poruka od: Batica poslato 29 April 2019, 14:06:19
Pre cetiri dana jedan od 31kg i od tada kao u bunar. Po jedan udarac u toku dana i to je sve.
Kicma, rame, ruka, ne osecam, glavinjare od 50-75g, em visok vodostaj em Dunav tece, nista gore.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190429/05954cdce2f9a6b320f4e84ab0668982.jpg)

Poruka od: Germina poslato 29 April 2019, 14:35:28
Svaka čast na ulovu a još više za spasavanje srndaća  :tongue:
Poruka od: didapatak poslato 29 April 2019, 14:52:51

..baš tako  smiley033 smiley267 :ok:  svaka mast
.. smiley301
Poruka od: mihabg poslato 29 April 2019, 15:32:13
Batica@ Bravo prvo  za srndaca , pa i ribu !

Poruka od: Drill Junkie poslato 29 April 2019, 15:51:39
Svaka cast Batice  :ok:  :clap2:  smiley033

Spasio sam dosta srndaca ali iz kanala za navodnjavanje ,
oblagali su kanale nekim najlonima pa nisu mogli da iskoce napolje (proklizavali)
I ja sam se patio dok nisam skontao zahvat  :wink:
Poruka od: Dva vuka poslato 29 April 2019, 16:24:48
A bravo ti ga , bravo Batice  :clap2: :clap2: :clap2:
Tako ti se vratilo ... DaBogda ti samo mlade žene donji veš probavale i kupovale  :cheesy:
Poruka od: joshica poslato 29 April 2019, 17:26:23
Svaka cast Batice jako lepo i plemenito od tebe.
Poruka od: Batica poslato 29 April 2019, 19:17:00
Hvala ljudi.

Poruka od: orka poslato 23 Septembar 2021, 22:22:53
Ova priča bi mogla da se zove somovsko ludilo. Danas je jedan kolega uhvatio na kedera somče od oko 1kg i vratio ga natrag u vodu. I ne bi bilo ništa čudno da to isto somče nije odmah, ali bukvalno odmah, posle nekih 5-6 sekundi upecao na drugi štap koji je tu bio zabačen tik uz obalu. Čim je vraćen odmah je zgrabio kedera koji mu se našao na putu. Ili je bio nenormalno gladan ili je glup ko som..  :cheesy:
Poruka od: bolenbgd poslato 24 Septembar 2021, 10:01:03
Desava se.Jednom prilikom mi se parkirala stuka pored cuvarke,na metar ipo dubine  i uporno skidala ribe sa udice,na fider sam pecao.Nekih 5 riba je otresla.Potom je kolega bacio tvistera,i otkacila mu se.Bacimo balerinu,ponese i opet se otkaci i posle je valjda skapirala,i otisla.Oko dva 2.5-3kg,iskusna 😆
Poruka od: BGI poslato 24 Septembar 2021, 10:06:00
Da li je skapirala, ili se najela od tolike ribe, pitanje je...  :lol:
Poruka od: DDj poslato 24 Septembar 2021, 10:40:40
Citat: bolenbgd poslato 24 Septembar 2021, 10:01:03
Desava se svasta, meni se slicno desavalo ali sa lunom. Loon je inace Kanadska vodena ptica, moze da dostigne velicinu manje guske, odlican plivac i ronilac. Ima nezgodan, veliki i ostar kljun.

Musicario sam i hvatao pastrmku iz svog pontona na jednom dalekom planinskom jezeru. Loon je to primetio i cim bih zakacio ribu, zaronio bi i skinuo je. Jedna je bila dobro zakacena, pa nije mogao da je skine. Dobro sam se nadvlacio sa njim i ribom ispod povrsine i uspeo da je izvucem.

A onda je loon pobesneo. Prisao mi je na metar-metar i po i poceo da kresti i lupa krilima na vodi. Nije to mala ptica, nije prijatno, ima veliki i ostar kljun, morao sam da lupam veslom po vodi da ga uplasim.

A onda je poceo da roni ispod pontona, s jedne na drugu stranu, nekoliko puta ispod mojih nogu. Kako su noge sa perajama u vodi tokom pecanja, nije bilo bas tako prijatno:) Sto ga ne zakaci veslom:)

Na kraju je odustao i otplivao od mene.
Poruka od: milan.krstic poslato 24 Septembar 2021, 21:33:52

Pecao na Tamisu, feeder kao probao sarana da jurim, i usput bacio na udici durdubaka, i to pogolemog, cca 15cm. Posle kratkog vremena, udarac, ja kontru, kratla detekcija i nista.. Izvucem sistem, nema mamca.. Ok, stavljam novi mamac, i kapiram da sam ostao bez istih. Posle kratkog vremena, udarac, ja sacekam malo, jos jedan, i zatim potezanje, ja kontru.. Izvucem somce od mozda 300-500 gr, uredno zakacen, durdubak na udici kako treba, a iz usta mu izvucem prethodni mamac koji mi je skinuo. Plakao sam od smeha...ali eto, ova mala me podseca na mene tad... 😂😂😂 daj mamac i paljba. Somce pliva, da poraste u sominu.