Ribolovačka priča

Započeo ctpaba, 09 Jul 2010, 07:53:47

Milan.M

Vlajo, imas ovde temu "Bio sam na pecanju", nego jel ti se desilo nekad nesto neobicno na pecanju? :cheesy:

Vlaja

znam za tu temu Milance, sl tog pomenutog dana, bas kao isad, duvala je takva kosava, ja se smrzoh setajuci kera po parkicu, za manje od pola sata, a zamisli tek da sam otisao na vodu!!  :shocked:  Nisam promasio temu, specijalized je to vec objasnio!!
  Nego ti nam kazes kako si bio na Botosu gde si razbio pre dve nedelje, pa sto nam pre dve nedelje nisi javio, ili sam preskocio tekst. A trebao si ona dva bandara da angazujes da veslaju balerinu, mozda bolje od crvenperki, ili pak na jedan stap crvenperku, a na drugi bandara. Pozzz

Vlajo, salim se 'bre!
Hteo sam da posle one tvoje price (koja mi se mnogo svidela :cheesy:) kazem kako je to dan kako svaki dan (u sali) i pitam jel ti se desilo nekada "nesto neobicno" na pecanju :cheesy: (nesto neobicnije od onog sto si pisao) :cheesy: :cheesy:

Pravilo je da se prica gde si bio na pecanju samo kad riba neradi, kad radi i prodjes lepo onda se cuti. Salim se!

Pa pisao sam pre dve nedelje o Botosu, imas u galeriji a imas i u vedjenje udice iz tela. Mozes mnogo da napecas ali moras prvo da nabijes udicu u prst, kao sto sam ja uradio :cheesy: Kad budes spreman na to idemo zajedno, i pravilo je sto veca udica u ruci veca riba na stapu.

J'bg bandari su dosli odmah na pocetku pecanja, a ja bio optimista da ce doci nesto bolje i na fider i od kedera, al eto zajebah se pa ih pusti.

Vlaja

Auuu brate, ako je to uslov da bi smo se druzili !!!  :no:   nemoj vise da nabijam troku u prste molim te, nabio sam jednom Alexov vobler iznad nikta, u onaj mekani deo iz kojeg izrasta nokat, u Vel. Plani, sreca pa je tu bio momak jedan, sto je dobro proucio bas ono vadjenje udice iz prsa ili dela tela, kao sto je objasnjeno ovde na sajtu, pa me spasao. Pre desetinu, mozda i vise god, u Sefkerinu sam ja momku jednom vadio troku, cvikujuci joj vrh, pa kontra napolje. Daj nesto bolje, pa da se druzimo, recimo nesto apatinsko, ili posto idu hladniji dani, nesto kuvano, crno s karanfilicem.

Moze, moze!..
Zvacu, uvek spreman da se pojede i popije.

БУЏА БАБУШКА

Ви се овде зезате, али мени је претпрошле године пеш повукао штап у воду, једва сам га стигао! Пеша је имао равно кило и 400, кад сам га чистио у њему је била штукица од скоро 200 грама  :takoje:
Поздрав за Сркија :)

NikolaNS

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Gagi

Jeste, 1.450 gr. A onda je mrmot zavio čokoladu.   :lol:    Prava, ali istinita ribolovačka priča je baka smuđaroška legenda grada Smedereva  (znao sam i ime gospođe, zaboravih ) smuđina čini mi se 4.5 kg, tu na gradskom keju, "kod silosa", avgust prošle godine, na kedera, dubinka, starom  Germinom na 2.4m i nekom mašinicom slične klase. Svim "vrsnim smuđarošima našega grada" ispala vilica, šok, neverica. Sledi slikanje sa komšinicom, naravno, slika 2... Najveći u njenoj karijeri. Alal vera gospođo !   :thumbup:  Ona zaslužuje svoje mesto na forumu Vukova sa Dunava, definitivno.   :tongue:

БУЏА БАБУШКА

Ма пусти бабу, баба замесила крофне па док чекала да нарасте тесто изашла мало на Дунав и пљас . . . смуђина од метар. Дала нам је баба домаћи само тако! Него видим Гаги да си добар са бакицом, могао би мало да се испрсиш, да се покажеш код госпоје . . . можда нам ода неку риболовачку тајну  :lol:
Поздрав за Сркија :)

NikolaNS

Jedna lokalna priča koju uglavnom sva mesta prisvajaju da je iz njihovog kraja potekla, više lovačka nego ribolovačka...
U jednom lokalnom bircuzu gde se okuplja isključivo krem društvo zarad jeftine rakije sumljivog porekla i ambijenta u stilu...znate onaj stil karirani stoljnjak progoreo od cigarete,pune piksle, sa fazanom na zidu i sisate konobarice sumljivog morala?! Ma da, znate svi ta kultna mesta.
Uvek se tu bistri neka politika, mlate praznu slamu, lupaju gloposti....uglavnom fine teme.
Tako jedne veceri u dokolici započne temu lokalni prekaljeni lovac o svom jutrošnjem lovu na srneću divljač. Naravno svi oko njega sa pažnjom slusaju jer im baš besplatna rakija drži pažnju pri slušanju monologa čuvenog lovca ( pažna ona imam sliku nemam ton)...no...kreće lovac na trofeje svoju priču...
"Sinoć završavam oranje na onu parcelu pokraj Stričevića salaša i vidim zadje ona stara srna u kakvo žbunje da zalegne. Aha...tu si. Vidimo se ja i ti ujutru. Sinoc legoh u krevet, al' san na oči nikako. Okrećem se, prevrćem se sve se bojim da ne okasnim. Nekako tu zoru i dočekah i krenem ti polako put salaša, sve mislim spava duže nije otišla garant. Dodjoh nekako,namestih se, napunih onu staru čadju od pokojnog djeda sto mi ostala i čeki,čeki,čeki..neće kučka da izidje. Poče i san da me fata...kud ne trenuh sinoć mislim se u sebe. Eno je!!!!! E, neš vala!!!! Nanišanih je,opalih...pade! E kako je pogodih, e kako pade, ko da sam sa 10 metara puc'o,  a ne sa 300 i koji...i vidite ovu Košavu što brije u selu. Eto ni ni ona mi nije smetala." ovi što kao slušaju nešto, klimaju glavama,a k'o da su na saučešće došli,a ne u ka'vanu...
Nastavlja sretni strelac " Sidjem ti ja se čeke nemam više kud čekati,do sad je svaki damar izgubila. Setam polako ka srni i sve isčekujem sad će da skoči i pokuša pobeć...ču pobeć? Ne mopš ti mene pobeć da si još tolika, ja kad pucam pucam namrtvo glupa zivotinjo! Očiju mi tako joj rekoh! Ležiii! Nemičeee! E tako. Sad valja joj drob izvaditi te se ne usmrdi,a i kući ću je lakše odnjeti. Srećom ponesoh nož te mi pokloni ženin brat od tetke sa očeve strane,a njemu kovo naki majstor od mitraljeske cevi nedje u Mrkonjiću, valjda tamo dobri kovači. Nože oštar moš se brijati. Uzeh srnu te je okrenuh na ledja,pomerih joj zadnu nogu i stavih na rame te onim nožem napravih rez oko zgloba...."
Eto ti iznenada sisate konobarice Mire u sred monologa:
" Je l' bre! 'Oćel te da pijete nešto ili će te da sedite nako?!" upita ženstveno onako kako samo ona ume...
Kad lovac :
" Oooo luda ženo je l' viš da pričam,  šta pitaš svima isto donesi i ne prekidaj! Nema mi gore ništa no kad me ovako prekine...dje sam stao? - Ti joj raširiš noge (dobaci jedan od slišalaca) Tačno! Rašir ti joj ja noge i nabacih da ramena i j.bi, j.ebi,j.ebi četri puta tu noć....."

berkley111

Bilo na leto pre 4 godine, sedim pored dva pripita gospodina, pecaju babuske na plovak, pa i ja.. No, jedan sedi malo iza ovog drugog i sad lik ovaj iza pauzirao malo, otvorio ladno' pivce i uziva covek. Ovaj ispred njega se zagledao u plovak (mislio sam upasce u vodu), lik kontrira, ima neku sitnu ribu na stapu, medjutim kako mu se otkacila trgne mu se stap unazad i ode ceo sistem iza njih, on brzo da zamahne da vrati u vodu kad eto ti jauk, cujem flasa pada niz strmu obalu Tise, zakaci on kolegu za uvo, ovaj cvili, vata' se za uvo, kad ovaj prsnu u smeh, ovaj zakaceni ga napao odmah, vice idemo u hitnu, ovaj se penje i vristi od smeha, pakuju pribor, niti su odsekli najlon, nista, lik spakovao teleskop i stavio u krilo, seo u Jugica i odose za hitnu, posle sam seo, zapalio cigaru i poceo da se smejem ko budala, sve okrecem glavu da me ljudi ne vide.. Uvek se lepo ismejem kad se setim toga  :smiley:

Milan.M

2008 godine sam dosao sa kumom na jezero u Barajevu da mu pravim drustvo da peca, mene to tada nije zanimalo. Tada je na ovom jezeru bilo dosta ribe i pecarosa. Pecali smo sa plaze, gde je kamen isti kao na Adi. Bilo je jos desetak ljudi, pretpostavljam da su svi sarandzije. Negde oko podne dolaze dva momka oko 30-ak godina i pod ruku vode coveka oko 60-ak godina. On odvaljen od lekova, alkohola il kozna cega. Donose mu stolicu, neke besne stapove i jupolku punu neke hrane, neki kukuruz... Baca on onu hranu onako iz ruku, prsti na sve strane, a dere se kao konj. Ovi pecarosi svi popizdeli samo meni smesno jer nepecam. Baci on preko pola kante pa tek onda vadi stapove. Kad je postavio stapove krene i kolegama tako da prihranjuje i ko nece mora on da mu prihrani, pustili ga ljudi vide da nije bas citav. Nisam rekao da su ova dvojca mladjih otisli u kafanu i da ga negledaju uopste. Pecao on mozda pola sata i nije nista upecao kao ni ostali, bacao i bacao onaj kukuruz onako rukama i zacas isprazni kantu. Kaze "Riba i kokoska to ti je isto!!!" treba obilno i od jednom da je nahranis da bi riba iz celog jezera dosla tu, kao i kokoske, kad joj bacis par zrnaca nju to nezanima!!! A dere se sve puca, ja se pokrivio od smeha :cheesy: I tako on za cas isprazni kantu i pita ga tu neki lik: "I sta ces sada da radis? Na sta da pecas i nasta sad da je primamis?" On rece sad treba cekati...
Nije proslo par minuta i covek skoci iz one stolice i poce da baca ono kamenje u vodu, ovi ljudi poludese oce da ga lincuju, a on kaze kako se to tako radi kako ovde niko nema pojma, da je on ceo vek radio u Francuskoj i tamo docekao invalidsku penziju (shavatio sam i zasto) i seta i baca svima kamenje samo prsti...Cika galama i dolaze mu oni momci po njega on kuka kao dete da ostane jos malo, momci se izvinjavaju i kazu da je covek bolestan a on nam daje objasnjenje: "Ona je dosla iz celog jezera i sve ovo sto sam bacio pojela, e sad kad ja bacim kamenje ona misli da sam joj bacio jos kukuruza pa ga trazi gde je, gde je, gde je, gde je....i onda uzme moj mamac sa udice, da ovi moji nisu dosadni i da me puste jos sat vremena celo bi vam ja jezero ispraznio od ribe...
Ja sam se iskrivio od smeha, oni odose ovi ljudi popizdeli svi nervozni moj kum isto, nema nista neradi, posle jedno sat vremena ja mu bacim par kamencica ispred plovka on me gleda, ja rekoh: "Pa da ti primamim ribu, jel tako rekako covek"!

petar_kozic

Svaka cast na prici, ja sam se pokrivio od smejanja. !!!

:clap2: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Ovo je istinita prica ,ispricana u klubu lazova u naseljenom mestu Kovilj nadomak Novog Sada
Mesto je inace poznato po prelepoj prirodi,konjima, manastiru, Koviljskom ritu i dunavcima na kojim se nekada jako lepo pecalo
Stanovnici ovog mesta su nadaleko poznati kao vrsni majstori ribolova a prvenstveno košaranja
i uvodjenju plina i struje na vodene povrsine
Posto sam vam malo predstavio mesto radnje prica ide ovako:
  U pravoslavnoj crkvi u mestascu Kovilj uzimalo se dvoje mladih, bio je lep suncan aprilski dan. Taman kada su se mladenci
pred popom i Bogom zavetovali jedno drugom na vecnu ljubav, vernost itd, itd, bla, bla..  uleti u crkvu covek starijih godina u gumenim cizmama do pojasa sa slamenim sesirom i sav zadihan pocne da vice: "TUČE SE SARAN, TUČE SE SARAN"
  Zvanice i mladenci ostadose u čudu, pogledase se medjusobno i odjednom svi istrcase iz crkve, i staro i mlado. Odose u pravcu svojih kuca po "alat" pa na Šlajz, sve grabeci ko ce pre da stigne.
  U crkvi ostade samo mlada, sva zacudjena.. Ali ostali joj nisu zamerili "Jer nije bila Koviljčanka"