Ribolovačka priča

Započeo ctpaba, 09 Jul 2010, 07:53:47

stefany

Krenuo kolega u lov.Kad je stigao u sumu ugleda jelena sa dva metra rogova.Nanisani opali i pogodi ga pravo u srce.Jelen padne i nabode na rogove dva zeca.Okaci zeceve o pojas uhvati jelena za rogove i krene kuci.Kad usput naidje lovocuvar a on skoci i cucne u obliznji potok.Kad je ustao a ono pune gace ribe 10 kila.pokupi on sve ikrene opet kuci kad iskoci zmija i ujedega za drvenu nogu,i dok je stigo kuci toliko je otekla da je iseko dva metra drva.

sinhron

seo ja na obalu dunava i zabacio plovak na lebac,da malo vatam belu.na osnovni najlom 0.18 metnem predvez 0.10 i udicu 12.stap takmicarac od 4 metra. kad ojdedared,krene plovak silovito da glisira i ja kontriram. nakon 10 sekundi izvadim ti ja lepog soma od 40 kila. metno sam ga malo iza mene na kamen (jer nisam imo tolku cuvarku)i brzo nastavim da pecam,jer je bela dlanara pocela da radi ,a to se ne propusta.nakom 15 min. resih da malko odmorim od pecanja i popijem jedno ladno pivce. taman sam potego dobar cug,kad se setih da mi som lezi na suncu. okrenuh se ka njemu i vidim da mu je toliko vruce da je poceo da se znoji. onako,iz flase,polih mu malko piva po glavi. odjednom,primetim da mi se nasmesio. sigurno i njemu prija ladno pivce na ovoj vrucini. dadoh mu da cugne malko iz flase.oma je siroma poceo da mi mase repom.kad je podrignuo,resih da ga privezem sa kanapom i pustim u vodu.nastavio sam da pecam belu. posle pola sata,som izroni iz vode i vidim ja da ima nesto u ustima. pogledam malo bolje i vidim da mi je doneo sarana od 5 kila. uzmem ja sarana i dam mu jos jedno pivce.   tako je pocelo nase druzenje. vodio sam ga na pecanje sa sobom i pustao ga na dugacak kanap. donosio mi je lepe sarane,manice,belu ribu, i sve ostalo. nagradjivao sam ga po ucinku sa pivom. toliko sam ga izdresirao,da je za razlitu vrstu piva donosio razlicite vrste ribe. na primer kad krenemo nas dva becara na pecanje sarana,ja nosim samo lav pivo,za bucova jelen itd.  vremenom se mlogo ugojio i pustio je pivski stomak.narasto je na oko 200 kg.svi su odavno znali za njega i bili su ljubomorni.mnogi su zeleli da ga vide u loncu. jedan dosao cak iz amerike da ga kupi.dao mi je 100.000 dolara da ga pomazi. nudio mi 200 miliona dolara ,dve gajbe piva i litru rakije za njega. normalno,nisam teo da ga dam.amer je cuvsi da od pogodbe nema nista,otisao malo dalje i obesio se na jednu vrbu iz revolta.(izgleda da se zdravo nasekiro). primetio sam da je moj som postao pravi alkos i da sve cesce pravi sranja kad se napije. prevrce penzionere u camcu,plasi kupace,tera ribu kolegama ribolovcima itd. jedared je bas preterao. taog dana je popio gajbu piva i otisao u lov. posle sat vremena se vraca i,zamislite,vuce za sobom putnicki brod sa 1000 nemackih turista za sobom (uvatio sidro zubima). na brodu,cika,vriska,panika. dodje on do mene i pusti sidro uz obalu. valjda je ocekivao da se dobiti cisternu piva za ovaj ulov. cim je video moj namrsteni pogled,shvatio je da je uprskao stvar.nema druge,morali smo da se rastanemo. izljubili smo se,pala je pokoja suza na rastanku i on se izgubio u dubinama dunava.onih 100.000 dolara od amera sam dao nemcima sa broda,kao vansudsko poravnanje za pretrpljeni strah. i tako ,mog soma nikada vise nisam video. cuo sam pre par godina da je vincanska skela prevozila na drugu obalu kamion piva i da je veliki som prevrnuo skelu i progurao kamionsku prikolicu sa sve pivom . to je sigurno on. dobro je ,bar znam da je ziv.
ako prolazite obalom i vidite kolege ribolovce kako vezu flasu piva na konopce i bace u dunav,znajte da oni ne lade pivo,to je samo izgovor. oni u stvari cekaju mog  soma da zagrize.
cak su i zene cule za mog soma.ako mi ne verujete,kad krenete na pecanje i uvati vas zena da trpate pivo u torbu,samo joj recite da je to za soma.njoj ce sve biti jasno.  ako neko uvati mog soma,pozdravite ga od mene i popijte po koje pivo.
sad,izvinte,zurim na pecanje,idem da oladim koju flasu.
Pozdrav smiley033
bolje 100 evra u ruci nego deset dinara u dzepu.
od kolevke,pa do groba,najbolje je doba dok mozes.

arapin

Vidim ja da su ovo ribolovacke bajke a ne price  :lol:
Rodjak moj iz Novog Beceja vodio guske na Tisu i malo malo pa guska manje, i tako izgubio par gusaka popizdeo i sedio pored vode da vidi ko mu krade guske. Ono odjednom pljas i nestade guska. :eek: Tad je skontao da dovodi svedski sto na vodu  :wink: Uze covek kuku pa veze guski za nogu pajvanom i veze za drvo na obali. Kao plovak je koristio prazan kanister. Vrati se on predvece i ima sta da vidi. Kasnister malo ga ima pa malo nema, probao da izvuce rukom za pajvan ali nije uspeo tako da je otisao kuci po traktor, vezao pajvan za traktor i izvukao ga tako. Som je imao 88 kg :)Tetka mi pokazala sliku soma i ispricala pricu kad sam bio kod nje jos davno.
Pokusacu da nabavim sliku pa cu je postaviti  smiley033
malo vode,malo ribe.....vise vode,nego ribe....

berkley111

Sad cu da osramotim jednog grabuljasa koji se izblamirao pred mnogo publike,ali neka i treba(prica je istinita):

-Bilo je oko 3 sata popodne i sad ima nas velika masa varalicara koji smo lovili smudja,ali bilo je i dosta grabuljasa(tad umalo da se potucem sa jednim kad me je prebacio sa trokrakom i izvadio napolje,pregrizao mog silikonca i stavio u dzep,al po pretnji batinama mi je vratio),i sad sta se desava jedan od grabuljasa hvata nesto,kaze svima vadite napolje da izvadim ribu,ja taman hteo krenuti kuci al ajde da vidim sta je uhvatio,odjednom riba nakon jakog bega staje,odma je usledila panika da je veliki som,i on zove jednog drugog grabuljasa koji dolazi sa camcem i tako on povuci potegni nece da izadje prolaze minuti a ja reko ocu da vidim posto u zivotu veceg soma nisam video(kako da vidim od te silne bede gde kod mene ni male ribe nema a kamoli kapitalnog soma) i sad on nije mogao da pokida zato sto je vezao direkt na strunu i polako prolazi po sata on vuce riba krene i opet stane,on dovikuje zeni da ide kuci po malo sidro i ona donosi,on baca baca al nista i on resi posle nekih 2 sata zamaranja u mestu da krene da vuce pa sta bude i tako i bilo on krenuo silovito da vuce imao je neki debeli stap sa strunom i velikom masinicom i odjdenom krenula riba,i sad on vuce brzo da opet ne ''legne na dno'' i ono kako je vukao i iz vode iskoci tolstolobik od nekih 2 kile koji je bio mrtav i sigurno se dole zapetljao za najlone koji su ostali pokidali i tako ostao pod vodom a uginuo zato sto je bio zaboden,sledio je ogroman smeh a najvise smo se kidali mi varalicari koji smo bili srecni sto zapravo nije bio kapitalni som jel bi bilo zao da takva riba padne u ruke olosa.  :lol:  :lol:

brica

Kad smo već kod grabuljaša...
Bilo je to jako davno, kada su i grabuljaši bili tek pojava u razvoju.
Jedan krenuo da usavršava ovu nečasnu veštinu i zapeo sa čuruškom glistom za nešto u vodi. Kako je cimao, tako je i otkačio, a ova mu se pri punoj izletnoj brzini zabode u grkljan.
Ekipa oko njega u panici, krenuli da ga strpaju u auto, a on ih pita kuda ga vode. Pa kod lekara, kuda bi.
A, ne, uzvrati im on, prvo kod fotografa.

Mislim da sam u pravoj temi. Večeras u 20 na Sremskoj tv (repriza u nedelju u 15) u Emisiji "Bez tambure nema pesme" u društvu voditeljke, na obali Save pričam "ribolovačku priču" o sebi, ribolovu, Vukovima sa Dunava....Red priče, red tambure, pa koga interesuje neka pogleda.

Jeremija

A mi koji bi da gledamo, a ne fatamo taj televizor? Šta mi da radimo?
Nou frks. Nou paniks.

Postaviću CD kad dobijem. Svi koji imaju IPTV imaju Sremsku TV., a i u BG bi trebalo da se ' fata na običnu.

sheemcity

Steta tek sad procitah. Cekamo link :)

Sent from my B1-770 using Tapatalk

Za sve koji su propustili emisiju... :cheesy:

StokaNenormalna

Dobro bre ibanezi, a gde su zelje, cestitke i pozdravi?

Lepa emisija, pogotovo deo sa sudijom i Kupovima. Vec reklamira svoju radzu al Ad fines pije pivo :)
A tonskom snimatelju momentalan otkaz!

bulmil

Stvarno,nista se ne cuje.steta bas.